Ik raakte behoorlijk opgewondenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Weet ik toch, toen je de kroeg inkwam sloeg ik er keihard op, of was je dat al vergeten?
Verdorie. Ik ken jou en je vader natuurlijk helemaal niet, maar dit soort dingen raakt me altijd heel erg.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Ons pap is gisterenavond overleden...
Gatver. Ik ben mijn ouders al een paar jaar geleden verloren en weet dus hoe klote dat is. Wil je bij deze erg veel sterkte toewensen! Hou je taai, hoe lastig het ook mag zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:50 schreef DragonFodder het volgende:
Ons pap is gisterenavond overleden...
Ik had liever gehad dat je hem open liet voor de bijgewerkte standenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 09:42 schreef Borizzz het volgende:
Dan kan deze dicht. Verder in de augustus FMT!
Dan doe ik hem toch weer even open?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:17 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik had liever gehad dat je hem open liet voor de bijgewerkte standen
Thx, zal ze zo bijwerken en posten.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:19 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dan doe ik hem toch weer even open?Bij deze.
waarom deed je m uberhaupt dicht?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:19 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Dan doe ik hem toch weer even open?Bij deze.
Ehh... dan kun je de sport toch nog wel mooi vinden of niet? En volgens mij lopen er geen 14 jarigen bij...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:53 schreef RanTheMan het volgende:
leuk man, 14 tot 16 jarige grietjes, de oudste was 20 oid die russische met die facepalm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik kom op 103 van de 163 waarbij ik er een paar wel weet maar of niet op de naam kan komen, of hem niet goed kan spellen volgens de website...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:44 schreef ArtistA het volgende:
http://quizible.com/quiz/150-movies-quiz/33044
Niet moeilijk, wel leuk
145 momenteelquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:16 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
ik kom op 103 van de 163 waarbij ik er een paar wel weet maar of niet op de naam kan komen, of hem niet goed kan spellen volgens de website...
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:03 schreef picodealion het volgende:
14 jarige grietjes.
Pico je begint op fox te lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal ook eens gaan kijken.quote:![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
hehehequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef picodealion het volgende:
Wtf welke Star Wars is die eerste? Wat ik ook intyp, hij pakt 'm niet.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:35 schreef picodealion het volgende:
Wtf welke Star Wars is die eerste? Wat ik ook intyp, hij pakt 'm niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Terrifying Kittysaurus: "Limitations are the shackles we bind to ourselves"
Ik dacht ook al dat ik spontaan dement was geworden met die eerstequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:38 schreef picodealion het volgende:
Ik wist vrij zeker dat het Jedi was, maar die combinatie blijkbaar niet geprobeerd.
En dat op zo'n jonge leeftijdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat ik spontaan dement was geworden met die eerste
Dat valt me tegen, naar wat andere spellingen geprobeerd te hebben heb ik er 1 meer...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef picodealion het volgende:
Hmm, verder dan 105 kom ik ff niet.
Ja dat heb ik ook. ik heb ook al met male gigalow en european gigalow geprobeerd, maar dat werkt ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:47 schreef picodealion het volgende:
Ik weet overigens zeker dat ik Deuce Bigalow goed spel, maar die pakt 'ie niet.
Dat is dan ook niet de 2e filmquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:56 schreef dyonvbaal het volgende:
En wat is de naam van Chronicles of riddick?
je bedoelt pitch black?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:56 schreef dyonvbaal het volgende:
En wat is de naam van Chronicles of riddick?
Die moet je fout typen: gigaloquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
deuce bigalow male gigolo neemt ie anders niet...
Hoe fout?quote:
Wij (collega's en ikquote:
Robin Hood Prince of Thievesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe fout?ik dacht the three musketeers?
Dat is in mijn geval wel erg foutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |