Ik dacht ook al dat ik spontaan dement was geworden met die eerstequote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:38 schreef picodealion het volgende:
Ik wist vrij zeker dat het Jedi was, maar die combinatie blijkbaar niet geprobeerd.
En dat op zo'n jonge leeftijdquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:40 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik dacht ook al dat ik spontaan dement was geworden met die eerste
Dat valt me tegen, naar wat andere spellingen geprobeerd te hebben heb ik er 1 meer...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:45 schreef picodealion het volgende:
Hmm, verder dan 105 kom ik ff niet.
Ja dat heb ik ook. ik heb ook al met male gigalow en european gigalow geprobeerd, maar dat werkt ook nietquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:47 schreef picodealion het volgende:
Ik weet overigens zeker dat ik Deuce Bigalow goed spel, maar die pakt 'ie niet.
Dat is dan ook niet de 2e filmquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:56 schreef dyonvbaal het volgende:
En wat is de naam van Chronicles of riddick?
je bedoelt pitch black?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:56 schreef dyonvbaal het volgende:
En wat is de naam van Chronicles of riddick?
Die moet je fout typen: gigaloquote:Op woensdag 1 augustus 2012 11:55 schreef dyonvbaal het volgende:
deuce bigalow male gigolo neemt ie anders niet...
Hoe fout?quote:
Wij (collega's en ikquote:
Robin Hood Prince of Thievesquote:Op woensdag 1 augustus 2012 12:05 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hoe fout?ik dacht the three musketeers?
Dat is in mijn geval wel erg foutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |