Ja, neem er een voorbeeld aan.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef picodealion het volgende:
[..]
Zegt degene die Good Will Hunting in zijn top 100 heeft.
Geld uitgeven, ja... veel te snel..quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of als je klein geld hebt ergens op je bureau, gewoon weg in de prullenbak vegen.
En dan klagen dat het allemaal slecht gaat in Nederland zeker?quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of als je klein geld hebt ergens op je bureau, gewoon weg in de prullenbak vegen.
Geld weggooien is goed voor de economie.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan klagen dat het allemaal slecht gaat in Nederland zeker?
Momenteel leef ik onder de armoedegrens (kan natuurlijk goedkoper gaan huren ergens maar ik zit hier wel fijn)quote:Op maandag 30 juli 2012 17:03 schreef Sands het volgende:
[..]
En dan klagen dat het allemaal slecht gaat in Nederland zeker?
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:06 schreef Robby87 het volgende:
Oh ja, jullie hebben zeker allemaal zo'n spaarvarken waar je 1 cent in doet.
quote:Op maandag 30 juli 2012 17:09 schreef picodealion het volgende:
Ik had dat al voor het hip was. Ik wilde namelijk de 1 cent munten uit de roulatie halen en zamelde er zoveel mogelijk in. Het is gelukt.
Volgens mij krijg je ze nog bij de Aldi.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:11 schreef Desunoto het volgende:
Ik heb al heel lang geen 1-centmunt meer gezien.
Inshallah.quote:Op maandag 30 juli 2012 17:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]![]()
Gisteravond heb ik trouwens voor het eerst een film op mijn pc gekeken zonder ondertiteling. Ik dacht dat wel lastig zou zijn, maar het is reuze meegevallen en kijkt zoveel lekkerder. Je komt beter in de flow en krijgt ook meer mee. Het was trouwens een Arabische film.
ik zal je nog es een vriendschap verzoek sturen...quote:Op maandag 30 juli 2012 17:22 schreef ArtistA het volgende:
Ik krijg net een bericht van Facebook dat iemand mij als vriend heeft bevestigd.
De naam zei me niks en de foto nog minder:
lees het SC topic ff door...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |