Ooit 1 keer gedaan en ik kan me niet eens meer herinneren of ik dat de hele film heb volgehouden.quote:
Film duurt 2 u en 56 min. geloof ikquote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Damn... hoe lang heb je daarover gedaan? Uurtje of 5?
Dit commentaar was erg nuttig en leerzaam.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kan dat commentaar niet uitstaan. Verschrikkelijk.
Heb eens North by Northwest met dat commentaar erbij geprobeerd te kijken, maar zelfs dat hield ik niet vol.
Tja, dat is voor iedereen verschillendquote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ooit 1 keer gedaan en ik kan me niet eens meer herinneren of ik dat de hele film heb volgehouden.
Ik vind die extra's nooit zo interessant.
Sommige extra's zijn best interessant, interviews en korte docu's. Maar dat slappe geneuzel tijdens een film haalt de hele film onderuit.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ooit 1 keer gedaan en ik kan me niet eens meer herinneren of ik dat de hele film heb volgehouden.
Ik vind die extra's nooit zo interessant.
Ik kan alleen maar met eenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Film duurt 2 u en 56 min. geloof ik, maar de film voelt zo lekker aan, nergens verslapt het en de minuten vliegen voorbij
. Ik zou hem nu zo weer kunnen zien, man wat een apotheose.
[..]
Dit commentaar was erg nuttig en leerzaam.
Wat lief van je dat je voor dikkertjes op komtquote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil nog één ding kwijt voordat ik verder ga met Zombieland. En hier kan ik me dus echt aan ergeren. Check het volgende screenshot:
[ afbeelding ]
In de eerste minuten uit de film
Met als commentaar van die ADHD-stem-klapviool Jesse Eisenberg:
"The first ones to go, were the fatties"
Als extra word je dan gecast op 'fatty'. Dan moet je toch geen greintje zelfrespect hebben? Hoe vermeld je zoiets op je CV? En als je baanbrekend wil bezig zijn, hoe hou je je staande, nog fattier worden en uitsluitend voor rollen gecast worden als het om dikkertjes gaat? Hoe wordt zo'n rol op de productiebreakdown vermeld? Of neem je zulke rollen aan om waardering te krijgen voor het dik zijn?: "Ja man, hoe jij zo dik was in de film, de eerste minuten, geweldig!" Of is het als een klankbord om af te kunnen vallen?
Ach, er zijn genoeg lelijkerds die wel een vriendin of vriend hebben...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Waaghals het volgende:
Wat dacht je van al die mensen die gecast worden als lelijkerd die nooit een vriendin kunnen krijgen
Steve Buscemi schijnt een vriendin te hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Waaghals het volgende:
Wat dacht je van al die mensen die gecast worden als lelijkerd die nooit een vriendin kunnen krijgen
Beidenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat een lilliputter of een klein kind...![]()
o, dat hoef niet. Dat kan ik morgen op de laptop ook wel doen. Maar las dat jij hem al gezien had :-)quote:
Je hebt een PM met linkquote:Op maandag 30 juli 2012 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o, dat hoef niet. Dat kan ik morgen op de laptop ook wel doen. Maar las dat jij hem al gezien had :-)
Thanx, morgen eens een kijkje nemenquote:
Dan moet ik deze nog kijken. Ik heb Iron sky en Nazi's @ the center of the earth gezien. En nog zo een met nazi zombies en dan was dit de 4de die in korte tijd na elkaar uitkwamen :-)quote:
Je komt er alleen aan als je de hele dag youtube filmpjes zit te bekijkenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:15 schreef ArtistA het volgende:
Hier meer mensen met een Smartphone? Is het raadzaam om 1GB aan data te nemen bij je abonnement?
Tis 7uur 's ochtends... net?quote:
Ja, en net even geslapen.quote:
BB 9.0quote:
Ligt eraan. Ik maak het bijna elke maand wel op, maar ik heb dan ook thuis geen internet.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je komt er alleen aan als je de hele dag youtube filmpjes zit te bekijken
jij hebt thuis geen internet? of geen wifi?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik maak het bijna elke maand wel op, maar ik heb dan ook thuis geen internet.
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:13 schreef Robby87 het volgende:
Wat een slechte film is Zombieland zeg, ook totaal niet grappig. Pijnlijk.
Die is gekortwiekt. Mijn vader is opgenomen op de IC.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon vakantie houden.
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die is gekortwiekt. Mijn vader is opgenomen op de IC.
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, o.a. Longontsteking, hartinfarct gehad, nierinsufficiëntie. Gelukkig nu wel weer stabiel, maar we hebben de vakantie toch geannuleerd
Dat is wel heel veel in 1 keerquote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, o.a. Longontsteking, hartinfarct gehad, nierinsufficiëntie. Gelukkig nu wel weer stabiel, maar we hebben de vakantie toch geannuleerd
Het hangt allemaal met elkaar samen, het een is het gevolg van het ander. Maar dus genoeg voor een eenpersoonskamer en bewakingquote:
Kut man, sterktequote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Oh wat ergquote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Geen internet.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:35 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
jij hebt thuis geen internet? of geen wifi?
Dat is wel erg.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit op gestemd. En nee, om mijn verslaving te temmen.
Verslaving aan Fok of iets anders?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:08 schreef picodealion het volgende:
[..]
Daar heb ik nog nooit op gestemd. En nee, om mijn verslaving te temmen.
dus jas je er meer dan 1gb doorheen met je mobiele internet.. tsja a niet kosten effectiefst, en B een soort rivellaquote:Op maandag 30 juli 2012 14:12 schreef picodealion het volgende:
Internet in 't algemeen. Ik zat met gemak in het weekend hele dagen achter de pc, dus dat werd wel een beetje al te gortig op een bepaald moment.
Niks mis mee toch om 1gb er doorheen te jagen?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:26 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
dus jas je er meer dan 1gb doorheen met je mobiele internet.. tsja a niet kosten effectiefst, en B een soort rivella
en je download dus geen enkele film die je kijkt, maar koopt alles?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef picodealion het volgende:
Alleen al het feit dat ik voor een tientje per maand op mijn mobiel online zit ipv voor 45 euro bij UPC (verplicht tv erbij, wat een bullshit). En daarnaast spendeer ik echt maar een tiende van mijn tijd op internet met mijn telefoon.
Jij niet dan?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en je download dus geen enkele film die je kijkt, maar koopt alles?
ik betaal en download.. binariesquote:
Neuh, af en toe een download aanzetten bij m'n ouders, of ik leen wat op een usb stick van vrienden. Maar ik koop wel vrij veel films tegenwoordig.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
en je download dus geen enkele film die je kijkt, maar koopt alles?
klinkt me toch best onpraktisch, maar goed, het is jouw levenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Neuh, af en toe een download aanzetten bij m'n ouders, of ik leen wat op een usb stick van vrienden. Maar ik koop wel vrij veel films tegenwoordig.
Maar hoe doe je nou dit dan? Op het werk? Of ook via je telefoon?quote:Op maandag 30 juli 2012 14:34 schreef picodealion het volgende:
[..]
Neuh, af en toe een download aanzetten bij m'n ouders, of ik leen wat op een usb stick van vrienden. Maar ik koop wel vrij veel films tegenwoordig.
Het leven is hardquote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Af en toe weet ik echt niet wat wel of niet makkelijk/moeilijk genoeg is...
Eh... ook... Maar als dat te hard word, dan stop ik er wel mee...quote:
Ik ben nu op m'n werk.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:42 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Maar hoe doe je nou dit dan? Op het werk? Of ook via je telefoon?
Je moet wat om een beetje vrije tijd terug te winnenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:40 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
klinkt me toch best onpraktisch, maar goed, het is jouw leven
Shaun of the Dead was echt vele mae beter én leuker dan Zombieland. Bij Zombieland had ik het idee dat echt elke cent uit het budget besteed moest worden, wat een rommel was dat. Moest alleen lachen toen die knuppel van die motor in dat struikje viel. Voor de rest nada, oja en die Emma Stone is wel lekker... 4/10quote:
Shaun was echt rukquote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Shaun of the Dead was echt vele mae beter én leuker dan Zombieland. Bij Zombieland had ik het idee dat echt elke cent uit het budget besteed moest worden, wat een rommel was dat. Moest alleen lachen toen die knuppel van die motor in dat struikje viel. Voor de rest nada, oja en die Emma Stone is wel lekker... 4/10
Tering! Gelukkig is film subjectief.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Shaun was echt ruk. Zombieland vond ik wel vermakelijk.
Ik denk altijd "die raden ze zo, das veel te makkelijk" en dan blijkt het niet zo te zijn. En wanneer je een hele supervage foto post dan weten ze het binnen 5 seconde...quote:Op maandag 30 juli 2012 14:48 schreef dyonvbaal het volgende:
Af en toe weet ik echt niet wat wel of niet makkelijk/moeilijk genoeg is...
Ligt er ook maar net aan wie er online is.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:54 schreef JayHovah het volgende:
[..]
Ik denk altijd "die raden ze zo, das veel te makkelijk" en dan blijkt het niet zo te zijn. En wanneer je een hele supervage foto post dan weten ze het binnen 5 seconde...
Heb een keer een interview met iemand gezien.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Serieus? Het bekendste van de hele film is geimproviseerd?
Verschrikkelijkquote:Op maandag 30 juli 2012 15:31 schreef Waaghals het volgende:
[..]
Heb een keer een interview met iemand gezien.
Blijkbaar hadden ze tegen De Niro gezegd dat hij maar wat tegen de spiegel moest praten
Dat maakt toch niet uit?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:32 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
VerschrikkelijkDe scene die wereldberoemd is en die iedereen kent of je nou de film wel of niet hebt gezien... En het is niet eens scripted...
Weet niet... voor mij nu wel eigenlijkquote:
Voegt juist iets toe vind ikquote:Op maandag 30 juli 2012 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet niet... voor mij nu wel eigenlijk
Je moet niet altijd 100% vasthouden aan een script. Eigen inbreng van de acteurs.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:35 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Weet niet... voor mij nu wel eigenlijk
Dat kan sowieso nooit, het is altijd een halfproduct.quote:Op maandag 30 juli 2012 15:37 schreef Sands het volgende:
[..]
Je moet niet altijd 100% vasthouden aan een script. Eigen inbreng van de acteurs.
Dit.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:52 schreef picodealion het volgende:
[..]
Shaun was echt ruk. Zombieland vond ik wel vermakelijk.
Nou dat is tegenwoordig ook niet helemaal meer veiligquote:Op maandag 30 juli 2012 16:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Dat moet je ook op de bank zetten en niet in een sok stoppen.
Ohnee ik moet dan maar eens al mijn geld van de bank halen en in mijn matras verstoppen.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:51 schreef Baszh het volgende:
[..]
Nou dat is tegenwoordig ook niet helemaal meer veilig
Alsof jij geld hebtquote:Op maandag 30 juli 2012 16:54 schreef Sands het volgende:
[..]
Ohnee ik moet dan maar eens al mijn geld van de bank halen en in mijn matras verstoppen.
Zou zomaar kunnen ik ben een arme studentquote:
Ik heb geen geld. Zodra ik ook maar iets heb qua geld ga ik op zoek naar mogelijkheden om het uit te geven. Mij moeten ze ook echt geen miljoen geven, volgen mij overleef ik het niet eens om het allemaal op te makenquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:58 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Ik heb geen geld. Zodra ik ook maar iets heb qua geld ga ik op zoek naar mogelijkheden om het uit te geven. Mij moeten ze ook echt geen miljoen geven, volgen mij overleef ik het niet eens om het allemaal op te maken
Zegt degene die Good Will Hunting in zijn top 100 heeftquote:Op maandag 30 juli 2012 16:30 schreef Robby87 het volgende:
Jullie hebben dan ook geen gevoel voor humor, en geen smaak
quote:Op maandag 30 juli 2012 16:59 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Herkenbaar.
Of als je klein geld hebt ergens op je bureau, gewoon weg in de prullenbak vegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |