Ooit 1 keer gedaan en ik kan me niet eens meer herinneren of ik dat de hele film heb volgehouden.quote:
Film duurt 2 u en 56 min. geloof ikquote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Damn... hoe lang heb je daarover gedaan? Uurtje of 5?
Dit commentaar was erg nuttig en leerzaam.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:35 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik kan dat commentaar niet uitstaan. Verschrikkelijk.
Heb eens North by Northwest met dat commentaar erbij geprobeerd te kijken, maar zelfs dat hield ik niet vol.
Tja, dat is voor iedereen verschillendquote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ooit 1 keer gedaan en ik kan me niet eens meer herinneren of ik dat de hele film heb volgehouden.
Ik vind die extra's nooit zo interessant.
Sommige extra's zijn best interessant, interviews en korte docu's. Maar dat slappe geneuzel tijdens een film haalt de hele film onderuit.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ooit 1 keer gedaan en ik kan me niet eens meer herinneren of ik dat de hele film heb volgehouden.
Ik vind die extra's nooit zo interessant.
Ik kan alleen maar met eenquote:Op zondag 29 juli 2012 22:39 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Film duurt 2 u en 56 min. geloof ik, maar de film voelt zo lekker aan, nergens verslapt het en de minuten vliegen voorbij
. Ik zou hem nu zo weer kunnen zien, man wat een apotheose.
[..]
Dit commentaar was erg nuttig en leerzaam.
Wat lief van je dat je voor dikkertjes op komtquote:Op zondag 29 juli 2012 22:47 schreef Robby87 het volgende:
Ik wil nog één ding kwijt voordat ik verder ga met Zombieland. En hier kan ik me dus echt aan ergeren. Check het volgende screenshot:
[ afbeelding ]
In de eerste minuten uit de film
Met als commentaar van die ADHD-stem-klapviool Jesse Eisenberg:
"The first ones to go, were the fatties"
Als extra word je dan gecast op 'fatty'. Dan moet je toch geen greintje zelfrespect hebben? Hoe vermeld je zoiets op je CV? En als je baanbrekend wil bezig zijn, hoe hou je je staande, nog fattier worden en uitsluitend voor rollen gecast worden als het om dikkertjes gaat? Hoe wordt zo'n rol op de productiebreakdown vermeld? Of neem je zulke rollen aan om waardering te krijgen voor het dik zijn?: "Ja man, hoe jij zo dik was in de film, de eerste minuten, geweldig!" Of is het als een klankbord om af te kunnen vallen?
Ach, er zijn genoeg lelijkerds die wel een vriendin of vriend hebben...quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Waaghals het volgende:
Wat dacht je van al die mensen die gecast worden als lelijkerd die nooit een vriendin kunnen krijgen
Steve Buscemi schijnt een vriendin te hebben.quote:Op zondag 29 juli 2012 22:51 schreef Waaghals het volgende:
Wat dacht je van al die mensen die gecast worden als lelijkerd die nooit een vriendin kunnen krijgen
Beidenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Is dat een lilliputter of een klein kind...![]()
o, dat hoef niet. Dat kan ik morgen op de laptop ook wel doen. Maar las dat jij hem al gezien had :-)quote:
Je hebt een PM met linkquote:Op maandag 30 juli 2012 00:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
o, dat hoef niet. Dat kan ik morgen op de laptop ook wel doen. Maar las dat jij hem al gezien had :-)
Thanx, morgen eens een kijkje nemenquote:
Dan moet ik deze nog kijken. Ik heb Iron sky en Nazi's @ the center of the earth gezien. En nog zo een met nazi zombies en dan was dit de 4de die in korte tijd na elkaar uitkwamen :-)quote:
Je komt er alleen aan als je de hele dag youtube filmpjes zit te bekijkenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:15 schreef ArtistA het volgende:
Hier meer mensen met een Smartphone? Is het raadzaam om 1GB aan data te nemen bij je abonnement?
Tis 7uur 's ochtends... net?quote:
Ja, en net even geslapen.quote:
BB 9.0quote:
Ligt eraan. Ik maak het bijna elke maand wel op, maar ik heb dan ook thuis geen internet.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je komt er alleen aan als je de hele dag youtube filmpjes zit te bekijken
jij hebt thuis geen internet? of geen wifi?quote:Op maandag 30 juli 2012 09:33 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ligt eraan. Ik maak het bijna elke maand wel op, maar ik heb dan ook thuis geen internet.
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:13 schreef Robby87 het volgende:
Wat een slechte film is Zombieland zeg, ook totaal niet grappig. Pijnlijk.
Die is gekortwiekt. Mijn vader is opgenomen op de IC.quote:Op maandag 30 juli 2012 11:58 schreef Sands het volgende:
[..]
Ga jij nou maar gewoon vakantie houden.
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Die is gekortwiekt. Mijn vader is opgenomen op de IC.
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, o.a. Longontsteking, hartinfarct gehad, nierinsufficiëntie. Gelukkig nu wel weer stabiel, maar we hebben de vakantie toch geannuleerd
Dat is wel heel veel in 1 keerquote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Ja, o.a. Longontsteking, hartinfarct gehad, nierinsufficiëntie. Gelukkig nu wel weer stabiel, maar we hebben de vakantie toch geannuleerd
Het hangt allemaal met elkaar samen, het een is het gevolg van het ander. Maar dus genoeg voor een eenpersoonskamer en bewakingquote:
Kut man, sterktequote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Oh wat ergquote:Op maandag 30 juli 2012 12:03 schreef DragonFodder het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |