SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik krijg mijn telefoon volgende week.
Zijn er nog apps die ik echt moet downloaden?
iTunes.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik krijg mijn telefoon volgende week.
Zijn er nog apps die ik echt moet downloaden?
Zwart, 16 GB. Wifi, 3g? Wat is dat. Geen idee.quote:Op zondag 29 juli 2012 03:02 schreef xaban06 het volgende:
Welke heb je gekocht? Zwart/wit? 16/32/64gb? Wifi of 3G?
Cahil. Bij de iPhone heb je geen keus tussen wifi/3G. Baktim ne kadar cahalsinquote:Op zondag 29 juli 2012 03:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zwart, 16 GB. Wifi, 3g? Wat is dat. Geen idee.
/n00b
Hehe gelukkig heb ik maar niks geroepen dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 03:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Cahil. Bij de iPhone heb je geen keus tussen wifi/3G. Baktim ne kadar cahalsin
Klinkt halalquote:Op zondag 29 juli 2012 02:52 schreef Bortecinem het volgende:
De meeste Turkse vrouwen in mijn omgeving die zijn gescheiden van hun Turkse man zijn hertrouwd met een Nederlandse man.
Nou ja, dat ding hangt gewoon boven. Verder hebben we geen boven/wand kasten. Maar ik had de keuken al laten zien toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 03:08 schreef Bortecinem het volgende:
Moeilijk te beoordelen zonder de rest van de keuken erbij.
Dogru. Even opgezocht. Ik denk niet dat het verschil heel groot zal zijn qua interieur. Werkt zo'n schuine afzuigkap net zo goed?quote:Op zondag 29 juli 2012 03:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, dat ding hangt gewoon boven. Verder hebben we geen boven/wand kasten. Maar ik had de keuken al laten zien toch?
Het heeft een sterkere 'zuigcapaciteit'. Rond de 730m3/uur, terwijl de andere rond de 550-650m3/uur zit.quote:Op zondag 29 juli 2012 03:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dogru. Even opgezocht. Ik denk niet dat het verschil heel veel zal uitmaken qua interieur. Werkt zo'n schuine afzuigkap net zo goed?
Ja.quote:
www.3vcash.nlquote:Op zondag 29 juli 2012 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
Oeehh, check wat ik heb gevonden.
http://www.pipetto.co.uk/(...)-4-4s-flip-case.html
Scheelt weer zo'n 15-20 euro. Wel een andere kleur. Jammer dat ik geen creditcard heb though.
Let op dat je de 3V Card neemt en niet de 3V Voucher. Op de langere termijn is de card beter dan de voucher.quote:
De gemiddelde Nederlandse man is beter voor zijn vrouw dan de gemiddelde Turkse man.quote:
Een manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Handig man.quote:Op zondag 29 juli 2012 03:34 schreef Arcadia het volgende:
Prepaid creditcard, werkt voor koopzuchtige mensen veel beter, omdat je altijd een buffer hebt, namelijk het overschrijven naar de creditcard zelf. Als je maar eenmalig gaat doen, dan is zo'n voucher beter.
De Nederlandse huisman heeft dan ook een werkende vrouw, geen profiteur die doelloos op de bank hangt. Uit mijn hoofd herinner ik mij (ik kan er naast zitten) dat 2/3 van alle Turkse vrouwen werkloos is. Dat is echt vele malen hoger dan andere groepen, Marokkanen incluis. Huisvrouw is op zich ook een respectabele bezigheid, maar niet als je dat alleen vult door 24/7 soaps te kijken en suikerige goedjes te verorberen. Zoek een hobby of pak eens een boek ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlandse man is beter voor zijn vrouw dan de gemiddelde Turkse man.
Hij kookt, doet de (af)was, neemt haar mee uit, laat haar ook komen in bed etc.
Het alternatief is een man die de hele dag in de kahve hangt en verwacht dat het eten op tafel staat bij thuiskomst.
Lijkt me een makkelijke keuze.
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Een man
Dan mag jij Neslihan hebben. Ik hoef haar niet meer. Ze blijkt 1 cm langer te zijn dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Onze jongen heeft verloren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef EL_Presidente het volgende:
deze moet ik zien:
http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/21088886.asp
http://webtv.hurriyet.com(...)i-erken-basladi.aspx
Neslihanquote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Bilge het volgende:
[..]
Handig man.Ik heb veel potentiele aankopen laten varen omdat ik dus geen cc heb.
[..]
De Nederlandse huisman heeft dan ook een werkende vrouw, geen profiteur die doelloos op de bank hangt. Uit mijn hoofd herinner ik mij (ik kan er naast zitten) dat 2/3 van alle Turkse vrouwen werkloos is. Dat is echt vele malen hoger dan andere groepen, Marokkanen incluis. Huisvrouw is op zich ook een respectabele bezigheid, maar niet als je dat alleen vult door 24/7 soaps te kijken en suikerige goedjes te verorberen. Zoek een hobby of pak eens een boek ofzo.
[..]
Dan mag jij Neslihan hebben. Ik hoef haar niet meer. Ze blijkt 1 cm langer te zijn dan ik.![]()
Ze is ook langer dan mijquote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan mag jij Neslihan hebben. Ik hoef haar niet meer. Ze blijkt 1 cm langer te zijn dan ik.![]()
Neslihan heeft een kunstgebitquote:Op zondag 29 juli 2012 17:29 schreef Bilge het volgende:
Naz is prachtig, maar een beetje kinds. Neslihan is een echte vrouw met een grote trotse neus, innemende lach, volle en hoge jukbeenderen en de ogen van een gazelle. Alleen jammer dat ze net iets te lang is. Een man met een langere vrouw is echt geen gezicht.![]()
Rahmetli dedemde çok begenirdi. Baya yaslanmasina ragmen 'bizim Neslihan çikmis' deyip heyecanla izlerdi. Kizlar hakkinda durmadan sorular sorardi ('bunlarin boylari emme uzun biliyonmu, bunlar ne yiyo ola, sizin ordada kizlarin boyu okadar var mi?')
quote:Op maandag 30 juli 2012 03:42 schreef Bilge het volgende:
De Turkse taekwondo Servet Tazegul is met zijn aanvallende, creatieve vechtstijl en dierlijke geluiden het volgen waard. Je zou haast denken dat hij is grootgebracht in de Apenheul.![]()
die Turkse volleybalsters bakken er niets van.. ze kunnen alleen winnen wanneer ze in Turkije spelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 03:33 schreef Bilge het volgende:
Neslihan en Naz zijn Turkse volleybalsters die vandaag om 10:30 tegen China spelen. Toevallig spelen de Turkse basketbalsters om 12:15 tegen Tsjechië.
True. Maar je kan niet ontkennen dat sommige Turkse vrouwen de hele dag bezig zijn (schoonmaken, kinderen opvoeden, koken) en nog steeds een ondankbare man hebben. De dizi-kijkende zitzakken even buiten beschouwing latend.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Bilge het volgende:
[..]
De Nederlandse huisman heeft dan ook een werkende vrouw, geen profiteur die doelloos op de bank hangt. Uit mijn hoofd herinner ik mij (ik kan er naast zitten) dat 2/3 van alle Turkse vrouwen werkloos is. Dat is echt vele malen hoger dan andere groepen, Marokkanen incluis. Huisvrouw is op zich ook een respectabele bezigheid, maar niet als je dat alleen vult door 24/7 soaps te kijken en suikerige goedjes te verorberen. Zoek een hobby of pak eens een boek ofzo.
Levolution zie jij nog ergens hardwerkende huisvrouwen die zich ondergeschikt maken aan hun gezin? Ik niet, ze zijn allang uitgestorven. Enerzijds hoeven ze door technologische ontwikkelingen (wasmachine, vaatwasser, luiers, thuisbezorgd eten, etc.) minder moeite te doen voor het gezin en het huishouden en daar is natuurlijk niets op tegen. Maar aan de andere kant (en daar heb ik wel een schijthekel aan) liften de moderne vrouwen mee met het het vooroordeel dat de ouderwetse hardwerkende huisvrouw opwekte. Vanuit de slachtofferrol: ´wij vrouwen zijn eeuwenlang onderdrukt door mannen, dat laat ik mij niet gebeuren´ rechtvaardigen moderne vrouwen hun luiheid. Door nieuwe technieken hoeven ze minder te doen, maar daar nemen ze geen genoegen mee: daarom mag de moderne man naast zijn 40-urige baan bij thuiskomst het huis schoonmaken. En oh wee als je dat niet doet: dan ben je een ouderwetse vrouwenonderdrukker en heeft je vrouw hoofdpijn wanneer je seks wilt (seks is misschien wel het sterkste wapen van de vrouw). En oh wee als jij ook je lichamelijke wapen (fysiek geweld) inzet. Dan belandt je gelijk jarenlang achter de tralies, mag je alimentatie betalen en zie je je kinderen hooguit in het weekend. Moderne mannen zijn slaven van de decadente tv-verslaafde ´moderne´ vrouw. Maar het ergste is dat vrouwen ons mannen nog steeds wijsmaken dat juist wij hen onderdrukken en mannen hier intuinen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
True. Maar je kan niet ontkennen dat sommige Turkse vrouwen de hele dag bezig zijn (schoonmaken, kinderen opvoeden, koken) en nog steeds een ondankbare man hebben. De dizi-kijkende zitzakken even buiten beschouwing latend.
Wie niet? Lekker op de bank hangen terwijl je huisslaaf alle vervelende klusjes opknapt.quote:Hoewel ik best een werkende vrouw zou willen terwijl ik zelf huisman mag zijn.
Groep Bquote:Op maandag 30 juli 2012 08:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
die Turkse volleybalsters bakken er niets van.. ze kunnen alleen winnen wanneer ze in Turkije spelen.![]()
Goed gesproken en het lijkt inderdaad die kant op te gaan. Maar er zijn nog wel 'goede' vrouwen: 1. vrouwen die zelf ook gewoon een baan hebben; 2. vrouwen die dat niet hebben omdat ze zich volledig inzetten voor het gezin.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Levolution zie jij nog ergens hardwerkende huisvrouwen die zich ondergeschikt maken aan hun gezin? Ik niet, ze zijn allang uitgestorven. Enerzijds hoeven ze door technologische ontwikkelingen (wasmachine, vaatwasser, luiers, thuisbezorgd eten, etc.) minder moeite te doen voor het gezin en het huishouden en daar is natuurlijk niets op tegen. Maar aan de andere kant (en daar heb ik wel een schijthekel aan) liften de moderne vrouwen mee met het het vooroordeel dat de ouderwetse hardwerkende huisvrouw opwekte. Vanuit de slachtofferrol: ´wij vrouwen zijn eeuwenlang onderdrukt door mannen, dat laat ik mij niet gebeuren´ rechtvaardigen moderne vrouwen hun luiheid. Door nieuwe technieken hoeven ze minder te doen, maar daar nemen ze geen genoegen mee: daarom mag de moderne man naast zijn 40-urige baan bij thuiskomst het huis schoonmaken. En oh wee als je dat niet doet: dan ben je een ouderwetse vrouwenonderdrukker en heeft je vrouw hoofdpijn wanneer je seks wilt (seks is misschien wel het sterkste wapen van de vrouw). En oh wee als jij ook je lichamelijke wapen (fysiek geweld) inzet. Dan belandt je gelijk jarenlang achter de tralies, mag je alimentatie betalen en zie je je kinderen hooguit in het weekend. Moderne mannen zijn slaven van de decadente tv-verslaafde ´moderne´ vrouw. Maar het ergste is dat vrouwen ons mannen nog steeds wijsmaken dat juist wij hen onderdrukken en mannen hier intuinen.![]()
![]()
[..]
Wie niet? Lekker op de bank hangen terwijl je huisslaaf alle vervelende klusjes opknapt.
Sibel Siksem ook geen medaillequote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:00 schreef Eagle_99 het volgende:
Sibel Simsek ook verpest, weer geen medaille, straks mannen nog, ik hoop werkelijk dat we met 0 medailles terug gaan naar huis![]()
[ afbeelding ]
De genaturaliseerde Tsjetjeen, Ramazan Şahin, is niet minder Turks dan Naim suleymanoglu, die in Bulgarije is geboren en opgegroeid. Deze FOK!-special geeft aan hoeveel moeite en geld Turkije betaalde om hem voor Turkije uit te kunnen laten komen. Halil Mutlu? Precies hetzelfde! Ook afkomstig uit Bulgarije, maar voelt zich meer Turks dan Bulgaar. Nurcan Taylan en Hamza Yerlikaya zijn wel geboren en getogen in Turkije. Maar ik vind hun niet Turkser dan een Halil Mutlu of Naim Suleymanoglu, die immers Turks spreken en tijdens de hoogtijdagen van het Ottomaanse Rijk gewoon landgenoten zouden zijn. Welke criteria hanteer jij voor voldoende Turksheid?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 00:45 schreef Eagle_99 het volgende:
Servet is ook mee toch? Ik verwacht wel een goede prestatie van hem.
Gewichtstheffen en worstelen verwacht ik al een aantal jaren niets meer. Misschien een bronsje van boksen een minstens een kwart finale van onze basketbalsters en volleybalsters, misschien zelfs een halve finale en dus kans op brons.
Ik zie ons geen goud winnen, hoop wel dat onze worstelaars mij ongelijk geven maar denk het niet, gezien onze laatste olympisch kampioen een genaturaliseerde Rus(Tsjetsjeen of Dagestaan) is.
Aah ahh, nerde Naimler, Haliller, Nurcanlar, Hamza'lar
Die tip zal ik zeker onthouden.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Goed gesproken en het lijkt inderdaad die kant op te gaan. Maar er zijn nog wel 'goede' vrouwen: 1. vrouwen die zelf ook gewoon een baan hebben; 2. vrouwen die dat niet hebben omdat ze zich volledig inzetten voor het gezin.
Maar hé, ik geef je geen ongelijk, voor een groot deel klopt je verhaal.
En een tip: als ze de hoofdpijntroef gebruikt, zeg je dat seks juist tegen hoofdpijn helpt.
Naim en Halil behoren voor zover ik het weet tot de Turkse minderheid in Bulgarije, Ramazan, etnische afkomst buiten gelaten, kon 4 jaar geleden nog geen Turks praten nadat hij Olympisch Kampioen werd.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:23 schreef Bilge het volgende:
[..]
De genaturaliseerde Tsjetjeen, Ramazan Şahin, is niet minder Turks dan Naim suleymanoglu, die in Bulgarije is geboren en opgegroeid. Deze FOK!-special geeft aan hoeveel moeite en geld Turkije betaalde om hem voor Turkije uit te kunnen laten komen. Halil Mutlu? Precies hetzelfde! Ook afkomstig uit Bulgarije, maar voelt zich meer Turks dan Bulgaar. Nurcan Taylan en Hamza Yerlikaya zijn wel geboren en getogen in Turkije. Maar ik vind hun niet Turkser dan een Halil Mutlu of Naim Suleymanoglu, die immers Turks spreken en tijdens de hoogtijdagen van het Ottomaanse Rijk gewoon landgenoten zouden zijn. Welke criteria hanteer jij voor voldoende Turksheid?
Jouw pessimisme over de Turkse deelnemers lijkt mij ongegrond gezien de enorme stijging in aantal: van 68 in 2008 naar 114 nu. De titelkansen van sommige sporters is hier onder de loep genomen. Op het gebied van het Grieks-Romeinse worstelen tot 120 kg verwacht iedereen goud van Rıza Kayaalp. Servet Tazegul doet mee en is ook zeker kanshebber.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me af of de rel bij schermen gisteren nog een staartje krijgt.
Ik snap eigenlijk niet hoe het zo verkeerd kan lopen bij een grote evenement/organisatie als de OS.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:52 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Lang niet gezien trouwenshoe gaat het?
wat is daar gebeurd dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:
Ik vraag me af of de rel bij schermen gisteren nog een staartje krijgt.
Met mij ook Allaha sükürquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:04 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik snap eigenlijk niet hoe het zo verkeerd kan lopen bij een grote evenement/organisatie als de OS.
Het gaat goed, Allah'a şükür. Tijd aan het doden.. Wat dat betreft helpt je vorige post over gewichtheffen; kijk ik nu naar en dan gaat de tijd wat sneller. Hoe is het met jou?
Oh, wat betreft naturalisatie en dergelijke. Persoonlijk vind ik het juist tof als een topsporter uit landen die een 'binding' hebben met Turkije (voormalige Ottomaanse gebieden etc.) uitkomt voor Turkije. Wat ik niet begrijp is wat sporters uit Kenia te zoeken hebben bij Turkije. (Tarik Langat Akdag en Polat Kemboi Arikan, bijvoorbeeld (overzicht).)
[Upd] Rel tijdens schermwedstrijd bij vrouwen.quote:
kutMoffen weerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
[Upd] Rel tijdens schermwedstrijd bij vrouwen.
Technisch mankement met de klok (hij liep vast of zo), waardoor de laatste seconde véél langer duurde. De wedstrijd hoorde afgelopen te zijn en de Zuid-Koreaan hoorde gewonnen te hebben, maar de Duitser scoorde een punt in de seconde die allang geen seconde meer was. Zuid-Korea diende een protest in (waar je overigens blijkbaar voor moet betalen) en de Zuid-Koreaanse bleef een uur lang (misschien langer zelfs) zitten. Uiteindelijk werd bekend dat de Duitser toch nog had gewonnen en moest de Zuid-Koreaanse fysiek verwijderd worden.
http://www.london2012.com(...)v=20120731-185904722quote:
Nope, ben in Nederland.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Met mij ook Allaha sükürVakantiewerk
Tijd doden en wachten op iftar
![]()
Ben je in Turkije?
Ik ben er ook niet tegen hoor, maar ik vond het niet echt leuk dat we in Beijing niet goed presteerden, en onze enige kampioen een genaturaliseerde Turk was, terwijl we allemaal met "güres atasporumuzdur" zijn opgevoed.
Vooral als ik hier zie dat we destijds tot wel 7 keer met goud terugkwamen
Ik hoorde ook van de commentator voordat het heffen begon dat er drie grote favorieten waren; Armenië, China en Turkije. Alledrie zijn nog niet geweest. Het beste voor het laatste, hm.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:38 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
http://www.london2012.com(...)v=20120731-185904722
Onderaan bij Group A Lift Order
Al 4 heffers liggen er uit, Armeniër had 155 opgegeven, verandert naar 148 nu, waarschijnlijk omdat iedereen het laat vallen![]()
Boh, de Roemeen haalde 149 in de eerste poging.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef Eagle_99 het volgende:
2de keer gelukt. Ik hoop dat Mete het in zijn eerste poging haalt, anders zie ik het somber
Jammerquote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nope, ben in Nederland.. Ga niet op vakantie.
Tja, Turkije is geen sportland. De voorzieningen zijn er niet om successen blijvend te maken. Af en toe is er iemand die opstaat en goud haalt voor Turkije, maar wanneer die persoon niet meer deelneemt valt er een groot gat. Heel goed dat Turkije nu met veel meer sporters meedoet, maar er moet nog heel veel verbeterd worden aan het fundament.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:48 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
JammerIk ook niet
![]()
Mete![]()
Heb mijn tekst verwijderd
China en Roemenië zijn de tegenstanders nu.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef Eagle_99 het volgende:
ik kijk ook via internet nu, maar had liever TRT met commentaar![]()
Chinees geluktGeukkig staan we voor de Armeniër
Beter zijn die drie pogingen zonder dopingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef zarGon het volgende:
152 kilo in zijn eerste poging, 155 kilo in zijn tweede poging en 157 kilo in zijn derde poging.
Respect.
Waarom komen zij uit voor Turkije?quote:
Ik zou het niet weten, ze waren volgens mij spelers van Fenerbahçe.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom komen zij uit voor Turkije?
Kijk, bij voetbal mag je maar een aantal buitenlanders hebben in het team. Ik begrijp dat naturalisatie een optie is voor een ploeg om alsnog met die speler te blijven spelen. Maar in dit geval begrijp ik het niet. Is er een limiet aan spelers die een land mag sturen? Krijgen zij dus een kans bij Turkije, een kans die ze niet kregen bij China?
Nieuw bloed.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Naim en Halil behoren voor zover ik het weet tot de Turkse minderheid in Bulgarije, Ramazan, etnische afkomst buiten gelaten, kon 4 jaar geleden nog geen Turks praten nadat hij Olympisch Kampioen werd.
Voor de rest zei ik al dat ik een goede prestatie van Servet verwacht en heb ook gelezen dat Kayaalp favoriet is, dus hoop ook op een prestatie van hem.
Of toch niet, misschien dat er wat met onze mentaliteit verandert als we met 0 medailles terugkeren.
Ik heb trouwens niets tegen de sporters hoor, het is al een eer om mee te mogen doen, het gaat me om onze eigen mentaliteit, 4 jaar lang niets anders praten dan voetbal en dan verwachten dat ze met medailles terug gaan keren.
Eksisözlük volg ik trouwens ook, ik las gister nog ergens dat onze echte medaille kanshebbers nog niet in actie zijn gekomen. Sibel Simsek was de eerste, niet gelukt, vanavond nog een kanshebber.
Ook een mooie tekst: http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=29592503Ik wist niet dat Ramazan geen Turks kon, dat scheelt wel, maar voormalig Ottomaans grondgebied vind ik persoonlijk afdoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen fan van Erdogan, maar ik hoor steeds dat hij veel tijd/geld steekt in sport, wat je ook terugziet in de enorme toename van het aantal deelnemers. Hij probeert ook de Olympische Spelen van 2020 (?) binnen te trekken, wat weer een impuls zal zijn voor veel kinderen om een sport te beoefenen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nieuw bloed.![]()
![]()
Wij hanteren nogal stricte criteria voordat iemand zich Turk mag noemen. Dus vertel, wie ben jij, waar woon je, waar komen je ouders vandaan, spreek je ABT, draag je een snor, fez/ tulband/ boerenpet/ takke/ sapka, wat vind je van Ataturk/ Ocalan/ Ozil en heb je een behaarde kont?
http://www.london2012.com(...)comptoday/index.html.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef EL_Presidente het volgende:
hoe weten jullie nou op welk tijdstip een Turk bezig is (Olympische Spelen)? zitten jullie al die kanalen door te zappen telkens?
die NOS website is idd chill
http://nos.nl/os2012/
Ik weet niet hoelang wij over de noorden van de Kaukasus hebben geregeerd hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ramazan geen Turks kon, dat scheelt wel, maar voormalig Ottomaans grondgebied vind ik persoonlijk afdoende.
Ik ben geen fan van Erdogan, maar ik hoor steeds dat hij veel tijd/geld steekt in sport, wat je ook terugziet in de enorme toename van het aantal deelnemers. Hij probeert ook de Olympische Spelen van 2020 (?) binnen te trekken, wat weer een impuls zal zijn voor veel kinderen om een sport te beoefenen.
Hehe, het wordt of de OS 2020 of het EK 2020 voor Istanbul.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als er twee dezelfde eindigen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:36 schreef Eagle_99 het volgende:
Mete moet 180 stoten, anders geen kans op medaille
Minst wegendequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als er twee dezelfde eindigen?
Stel dat Mete 179 stoot, dan eindigt hij hij hoogstwaarschijnlijk net zo hoog als de Nood-Koreaan; 329 kilo. Wie krijgt dan de brons?
http://www.oneinchpunch.n(...)-duckling-to-beauty/quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bangHoop dat dit fake is
fake. check die lippenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben bangHoop dat dit fake is
1 2 3 4 | Japan 2 6 Honduras 2 4 Morocco 2 1 Spain 2 0 |
Jij ook? Jij bent helemaal niet grappig.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:33 schreef Jajong het volgende:
Ik zag las de TT als ik haat Turken op FOK!, en ik dacht; hey grappig, ik ook!
Ben tenminste niet Turks. Troololololololollo.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:34 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij ook? Jij bent helemaal niet grappig..
Jij bent een Molukker toch?quote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben tenminste niet Turks. Troololololololollo.
Had jij geen kind? Heel volwassen ben jijquote:Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ben tenminste niet Turks. Troololololololollo.
Thanks manquote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:29 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://www.london2012.com(...)comptoday/index.html.
Zware straf voor verkeersovertreding, want zo wordt het namelijk gezien, niet als moord. Maar nadat hij na 10 maanden vrijkomt (5 maanden is voorwaardelijk), kan hij in feite weer gewoon de weg op, omdat hij dat ook gewoon eerder deed en dus ook bij het doodrijden van Lotte, wat belet hem nu om het niet nog een keer te doen. Schuld ligt echter niet bij de rechter, maar bij degenen die de wetten maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef zarGon het volgende:
15 maanden cel voor doodrijden Lotte. Ik snap de straffen in Nederland soms dus écht niet..
goed dat je het meldt, ik ga zeker kijkenquote:Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef zarGon het volgende:
Vanmiddag nemen de volleybaldames het op tegen Servië om 15.45 uur. En vanavond komen de basketbaldames de VS tegen om 23.15 uur.
dat wilde ik net zeggen..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
Waarom zendt NOS geen stream uit van de volleybalwedstrijd?.
Eén van de TRT's vast. http://www.trt.net.tr/olimpiyat2012/. TRT 1, TRT 3 en TRT HD, denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:59 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dat wilde ik net zeggen..
welke Turkse zender zendt dit trouwens wel uit? enig idee?
We staan 12-14 voor. (Ik volg het via de website...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:01 schreef EL_Presidente het volgende:
het staat in ieder geval 12-12 eerste set
vay be, hebben we ze ingehaald..quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
We staan 12-14 voor. (Ik volg het via de website....)
Tekst eh, geen beeld. En... 'live'. http://www.london2012.com(...)vow400b07/index.html.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
vay be, hebben we ze ingehaald..
welke website?
16-14 nuquote:Op woensdag 1 augustus 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:
[..]
Tekst eh, geen beeld. En... 'live'. http://www.london2012.com(...)vow400b07/index.html.
Leuk, ik ga meteen dat rotformicarium afkraken omdat het ongeschikt is voor mieren.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 07:45 schreef zarGon het volgende:
Levo, dit lijkt mij echt iets voor jou: Topicreeks: Ant World.
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:49 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
verheug je er net zo op als ik
Woah die foto's in dat gel.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Leuk, ik ga meteen dat rotformicarium afkraken omdat het ongeschikt is voor mieren.
Waar was jij al die tijd broeder?
Hehe, ik zie dat je inmiddels informatief bezig bent in dat topic.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 18:22 schreef Levolution het volgende:
[..]
Leuk, ik ga meteen dat rotformicarium afkraken omdat het ongeschikt is voor mieren.
Waar was jij al die tijd broeder?
Netzoals de Turkmeense scheids.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef Doler12 het volgende:
Turkse bokser moet weer terug naar het Bir land!
Vay be. Turan'a az kaldi.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Netzoals de Turkmeense scheids.![]()
Ik kijk echt uit naar de volleybalwedstrijd tegen Korea morgen.
Onze talen zijn in iedergeval verwantquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef Bilge het volgende:
Waren Turken en Japanners ook niet verwant?Ik ben een beetje de draad kwijt.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Netzoals de Turkmeense scheids.![]()
Ik kijk echt uit naar de volleybalwedstrijd tegen Korea morgen.
114.quote:
Ik vraag me af hoeveel daarvan neger/chinees/indo is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 05:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
114.. We hebben bijvoorbeeld nog steeds geen enkele medaille binnen.
Het is een goed begin, maar er moet geïnvesteerd worden in sport in Turkije door de overheid. Gelukkig komt dat langzaam maar zeker op gang.
Een klein land als Nederland heeft er 178 gestuurd en heeft inmiddels 6 medailles waarvan 2 goud, binnen.
Maakt dat wat uit op een Olympische Spelen? Het gaat erom dat zij door de betere omstandigheden in Nederland beter weten te presteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 05:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel daarvan neger/chinees/indo is.
Shit, dat is slim.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:27 schreef zarGon het volgende:
Voor de mensen die een postcard (briefkaart/ansichtkaart) willen sturen: http://samsungsharegreatmoments.touchnote.com/. Je kiest je eigen voorkant met eventueel een tekstje erbij. Het is gratis en je kunt er zoveel sturen als je wil!
Je zou dus een foto die je heel erg leuk vindt op deze manier naar jezelf kunnen sturen..
Available for free until 31st August 2012.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Shit, dat is slim.
Tot wanneer is dit geldig?
Mooi, kan ik het lekker rustig in Nederland doen. Paar mooie foto's selecteren en hup.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Available for free until 31st August 2012.
Mijn zus heeft er blijkbaar 60 gestuurd.,
.
Uhuh, de kwaliteit is ook gewoon goed!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mooi, kan ik het lekker rustig in Nederland doen. Paar mooie foto's selecteren en hup.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn vriend geeft nooit geld uit aan mij.
Ik heb al een tijdje een vriend, het gaat op zich allemkaal prima en we hebben veel lol samen en goede seks.
Alleen geeft hij nooit geld aan me uit.
Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Ik vrees voor mijn verjaardag en met Kerst kreeg ik niets.
Ik heb voor hem toen wel een kleinigheidje gekocht, we waren nog niet zo lang samen, dus ik ond het niet zo raar dat ik niets kreeg.
Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Hij heeft ook een verjaardagsfeest gegeven waar ik niet uitgenodigd was (we kenden elkaar niet zo lang) en dat heeft veel geld gekost en hij koopt heel vaak dure dingen voor zichzelf. Laatst heeft hij zo'n helicoptertje besteld dat je kan besturen met de ipad en ik heb letterlijk nog nooit iets gekregen van hem. Ik oest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
Wat moet ik hiermee? Is dat normaal?
wat is hier zo origineel/apart aan dan? ik zie het niet zo snel..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:27 schreef zarGon het volgende:
Voor de mensen die een postcard (briefkaart/ansichtkaart) willen sturen: http://samsungsharegreatmoments.touchnote.com/. Je kiest je eigen voorkant met eventueel een tekstje erbij. Het is gratis en je kunt er zoveel sturen als je wil!
Je zou dus een foto die je heel erg leuk vindt op deze manier naar jezelf kunnen sturen..
Gratis een persoonlijke kaart sturen naar de hele wereld zonder naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat is hier zo origineel/apart aan dan? ik zie het niet zo snel..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gratis een persoonlijke kaart sturen naar de hele wereld zonder naar buiten te gaan.
Correct.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef EL_Presidente het volgende:
Volleybal: Turkije tegen Korea is om 15:45 toch?
wie is de mooiste?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef zarGon het volgende:
Ik zit nu naar Women's Heptathlon te kijken (http://nos.nl/os2012/play/2/); mooie vrouwen..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef zarGon het volgende:
Eerste set is bijna van ons!.
Ik volg london2012.com tijdens het winkelen..
We hadden topsporters die goud grepen, maar één voor één zijn ze gestopt (Naim Süleymanoğlu, Halil Mutlu, Hamza Yerlikaya et cetera). Hierdoor zijn er dus gaten gevallen en duurt het even voordat we weer op sterkte zijn, zeg maar. De toevoer van vers bloed is niet constant zoals bij Nederland.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 05:03 schreef Doler12 het volgende:
Waarom heeft Turkije nog geen medaille? Ik dacht dat de Turken aardig kunnen sporten in gewichtheffen en judo of was het taekwondo?
ik denk dat de volleybalsters het niet gaan redden.. ze hadden gewoon met 3-0 of 3-1 van die Koreanen moeten winnen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 19:41 schreef Eagle_99 het volgende:
Basketbalsters zeker van de kwarfinale
We staan 4de, als Servië, Brazilië verslaat hebben we nog een kans, maar het is veel beter als we van Amerika kunnen winnen. Als we 4de worden zullen we tegen Rusland of Italië moeten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 14:54 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik denk dat de volleybalsters het niet gaan redden.. ze hadden gewoon met 3-0 of 3-1 van die Koreanen moeten winnen.
dit dus..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 15:09 schreef zarGon het volgende:
Servië kan niet eens een puntje wegsmokkelen van Braziliê, laat staan verslaan. Als China Brazilië had verslagen waren we binnen. Het wordt ontiegelijk moeilijk tegen de VS.
Wat dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:22 schreef Eagle_99 het volgende:
Als ik zijn rotkop maar niet hoef te zien.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:22 schreef Eagle_99 het volgende:
Als ik zijn rotkop maar niet hoef te zien.
Wat heeft die man dan allemaal gedaan? Hij zegt mij namelijk helemaal niets.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 18:49 schreef Eagle_99 het volgende:
Liever zonder medailles naar huis dan zijn preek aan te horen
TGY Türk Gay Yollariquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:
Hoe heet de Turkse boot die meedeed?
Weet iemand dat?
Ze zochten destijds naar een naam. Vanaf Turken op FOK! #679 zG en Trig worden Bacanaklar (#295) en verder. Ik had ze gemaild met suggesties. Ben dus benieuwd wat het is geworden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:18 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
TGY Türk Gay Yollari![]()
hebben die boten dan een speciale naam?
wat was jouw suggestie dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:20 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze zochten destijds naar een naam. Vanaf Turken op FOK! #679 zG en Trig worden Bacanaklar (#295) en verder. Ik had ze gemaild met suggesties. Ben dus benieuwd wat het is geworden.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
Het eerste wat er door me ging toen ik de TT las was: 'geymi'. 'Gayık' kan ook. (En andere vormen van 'gaymak', zoals 'Gaydılar bize'.) Om het mannelijker te laten klinken is er 'Geylerbeyi'.
quote:Op dinsdag 3 april 2012 02:44 schreef Bilge het volgende:
[..]
BRILJANT. _0_ _0- _0_ je moet ze een mail sturen.
quote:
quote:Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb een reactie ontvangen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het onderwerp van de reactie is "Geylerbeyi", terwijl ik "Naam gayparadeboot" als onderwerp heb ingevuld.
ik denk dat ze nu allemaal op die boot (Geylergeyi) zitten..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef zarGon het volgende:
Ik mail de stichting nu om een antwoord op mijn prangende vraag te krijgen.
Geblesseerdquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef EL_Presidente het volgende:
is Elvan Abeylegesse trouwens gestopt met atletiek.. niets meer van haar gehoord.
Hoezo dat dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Geblesseerd![]()
Tientallen Turkse generaals met pensioen
Yasar Bal mag weer een jaar verder als brigadegeneraalWat haat ik die gozer, heeft mij 14 maanden lang koppijn bezorgd
liepen zelfs homos bij transfirum in utrecht opweg naar adamquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:
Hoe heet de Turkse boot die meedeed?
Weet iemand dat?
Salih Zeki Çolak is nog maar 3 jaar 'Korgeneral', dus zal nog wel duren voordat hij er komt, maar hij zou na Kalyoncu of zijn opvolger kunnen komen. Een prima commandant die ook erg geliefd is onder de soldatenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:26 schreef EL_Presidente het volgende:
ik denk dat die slappeling van een Bekir Kalyoncu over een paar jaar Necdet Özel gaat vervangen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Salih Zeki Çolak is nog maar 3 jaar 'Korgeneral', dus zal nog wel duren voordat hij er komt, maar hij zou na Kalyoncu of zijn opvolger kunnen komen. Een prima commandant die ook erg geliefd is onder de soldatenIn tegenstelling tot Yasar Bal
En Özel heeft nog 3 jaar te gaan.
Daar ben ik ook bang voor. Herinner je je de "askeri casusluk" zaak nog? Alle soldaten zijn vrij gesproken(er zijn volgens mij 2 zaken, een is nu afgelopen, de andere gaat nog verder), dus alle heisa voor niks, en tientallen toekomstige generaals die waarschijnlijk niet meer vooruit zullen komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]![]()
na Kalyoncu komen allemaal mannetjes van Fettosaan de macht.. die nieuws die je net leest dat zijn allemaal schoonmaakacties jongen. die amandelsnorren zitten nu overal..
bosver man..quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef Eagle_99 het volgende:
Shit, heb gemist, wat had je geschreven
En terecht natuurlijk, wat een slechte ronde aan het einde. Goed dat de Iranier Ehsan Rouzbahani door is!quote:
Klopt, de laatste ronde was echt slechtquote:Op zondag 5 augustus 2012 00:20 schreef Doler12 het volgende:
[..]
En terecht natuurlijk, wat een slechte ronde aan het einde. Goed dat de Iranier Ehsan Rouzbahani door is!
Nu maar hopen dat hij Adilbek Niyazymbetov kan verslaan. Hij heeft ooit de Europees kampioen verslagen dan moet dit ook wel lukken. Dan staat hij in de halve finale en heeft Iran tenminste brons en dat is wel terecht na de Ali Mazaheri debacle!quote:Op zondag 5 augustus 2012 00:22 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Klopt, de laatste ronde was echt slecht
Beide om 21.00, Basketbal op TRT HD, die nergens te vinden isquote:
Yusuf Dikeç en Ismail Keles hebben volgens mij de finale gehaald, het zou zometeen moeten beginnen, hoop dat TRT het laat zienquote:Atletizm-
13.00: Bayanlar Maraton (Sultan Haydar - Bahar Doğan - Ümmü Kiraz)
21.00: Bayanlar 400 Metre 1. Tur (Nagihan Karadere)
22.15: Erkekler 1500 Metre Yarı Finali (İlham Tanui Özbilen)
23.25: Erkekler 3000 Metre Engelli Finali (Tarık Langat Akdağ)
-Atıcılık-
11.00 - 14.30: Erkekler 50 Metre Tabanca Elemeleri ve Finalleri (Yusuf Dikeç - İsmail Keleş)
13.00: Erkekler Trap Elemeleri (Oğuzhan Tüzün)
-Güreş-
15.27: Erkekler Grekoromen 55 kg (Ayhan Karakuş - Gustavo Balart/Küba)
15.54: Erkekler Grekoromen 74 kg (Selçuk Çebi - Robert Rosengren/İsveç)
-Voleybol-
22.00: Türkiye - Amerika Birleşik Devletleri
-Basketbol-
22.00: Türkiye - Hırvatistan
Die site ook, "Check hier onze promofilmpje!"quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef zarGon het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Eagle_99 het volgende:
http://www.london2012.com(...)v=20120805-113405340
Kut, toch niet gekwalificeerdEn die noemen zich soldaten
Bordo bereliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef zarGon het volgende:
Hm. Ik had gehoopt op een spitsvondige naam.quote:Beste yavuz, nog bedankt voor je suggesties. We hebben te gewoon de Turkse boot genoemd. Gr. Elance
Verstuurd vanaf mijn iPhone
Wat heb je gedaan?quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Hm. Ik had gehoopt op een spitsvondige naam.
Zijn er nog kanshebbers op een medaille op de resterende dagen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 15:12 schreef Eagle_99 het volgende:
Laatste Wereldkampioen Selçuk Çebi ligt ook eruit
Heeft nog wel een kans voor brons maar laat maar![]()
Reactie #202 t/m #206 in dit topic.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Achtergrond yani, verhaal erachter
Held.quote:Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef zarGon het volgende:
[..]
Reactie #202 t/m #206 in dit topic..
Riza Kayaalp, Greco-Roman 120kg is ook favo, net zoals Selçuk Çebi het was, dus ik verwacht niet veelquote:Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zijn er nog kanshebbers op een medaille op de resterende dagen?
Ik heb net even geprobeerd of ik de streams van TRT werkend kan krigen door middel van een proxy. Dat lukte mij niet.quote:Op zondag 5 augustus 2012 12:25 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Beide om 21.00, Basketbal op TRT HD, die nergens te vinden is![]()
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.htmlquote:Op zondag 5 augustus 2012 18:53 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb net even geprobeerd of ik de streams van TRT werkend kan krigen door middel van een proxy. Dat lukte mij niet.
Voor volleybal (de VS - Turkije) kun je dit in de gaten houden: http://livetv.ru/en/eventinfo/127840_usa_turkey/.
Voor basketbal (Kroatië - Turkije) kun je dit in de gaten houden: http://livetv.ru/en/eventinfo/127202_croatia_turkey/.
Alles wat je daar ziet, zie je ook op http://nos.nl/os2012. Het is alleen zo dat de laatste twee volleybalwedstrijden van Turkije niet getoond werden op die website en ook niet op die NOS-site. Mocht je dus merken dat je om 21.00 uur niets te zien krijgt, kun je de streams gebruiken.quote:Op zondag 5 augustus 2012 18:59 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Basketbal op kanaal 3, en volleybal op 9 te zien
Het staat wel op het programma, maargoed, volleybal zal ik waarschijnlijk op tv kijken met atletiek tussendoor, en basketbal op internet dan maarquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alles wat je daar ziet, zie je ook op http://nos.nl/os2012. Het is alleen zo dat de laatste twee volleybalwedstrijden van Turkije niet getoond werden op die website en ook niet op die NOS-site. Mocht je dus merken dat je om 21.00 uur niets te zien krijgt, kun je de streams gebruiken..
Basketbal is niet interessant om te volgen, omdat we de groepsfase hebben overleefd.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:05 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Het staat wel op de programma, maargoed, volleybal zal ik waarschijnlijk op tv kijken met atletiek tussendoor, en basketbal op internet dan maar
Why am I not surprised?quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef zarGon het volgende:
http://gundem.milliyet.co(...)/1576634/default.htm..
wat is deze?!?!?!1
Ik lees elke dag de Turkse kranten, en geloof mij..na een tijdje dan ga je dit soort dingen in de Turkse samenleving normaal vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel. Want zo niet-verrassend is dit niet.
Je overdrijft flink.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ik lees elke dag de Turkse kranten, en geloof mij..na een tijdje dan ga je dit soort dingen in de Turkse samenleving normaal vinden.niet dat ik het goedkeur..
aan de lopende band verkrachtingen in Turkije. verkrachtingen komen vaker voor dan andere misdrijven in Turkije.. als ik een dochter heb dan mag ze van mij alleen op vakantie waar ze naar toe wil, behalve naar Turkije en zandbaklandenquote:
Ik weet niet hoe ze zich tijdens de wedstrijd hebben gedrage, maar Turkije liet tegen Zuid-Korea een hele belangrijke punt liggen. En dat merk je nu.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef EL_Presidente het volgende:
ik weet trouwens niet of het de moeite waard is om naar het volleybal te kijken, aangezien China en Korea het op een akkoordje hebben gegooid![]()
http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/21154776.asp
jij was toch aleviet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Destinee Hookerquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze zich tijdens de wedstrijd hebben gedrage, maar Turkije liet tegen Zuid-Korea een hele belangrijke punt liggen. En dat merk je nu.
We moeten hoe dan ook twee sets winnen tegen de VS. Van wat ik heb gezien is dat min of meer onhaalbaar.
Zij heeft echt krachtige smashes. Wordt een beest net voor het smashen; ik schrok er zelfs van.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij was toch aleviet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij was toch aleviet?Nee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopen dat Servie van Brazilie wintquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij heeft echt krachtige smashes. Wordt een beest net voor het smashen; ik schrok er zelfs van..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hopen dat Servie van Brazilie wint
saus eten grappig vindenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..].
Dat is iets grappiger dan (alleen) saus eten..
Ja, best grappig.quote:
knoflook verhoogt de libidoquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, best grappig..
Als je nou voorstelde om samen te genieten van een avondmaal mét knoflook, okay. Maar 'yo chickie, laten we knoflook eten' klinkt gewoon gaar..
Jij bent soms inderdaad best een paard.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
knoflook verhoogt de libidoAyça kan goed paardrijden.
![]()
dus dat komt wel goed
meer een lief veulentjequote:Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent soms inderdaad best een paard..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als ik een dochter heb dan mag ze van mij alleen op vakantie waar ze naar toe wil, behalve naar Turkije en zandbaklanden
Olm bak git.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je wordt daar namelijk verkracht..
de knoflook ga ik voor Ayca gebruiken, ik heb al een kamer voor haar gebouwd..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet dat knoflook giftig is voor paarden?
Dat je het weet. Lees ik ook maar net hoor.
Oi. Gedraag je eens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
de knoflook ga ik voor Ayca gebruiken, ik heb al een kamer voor haar gebouwd..
Ohaaa. Wat ik niet snap, was er dan niemand in die families die dacht dit kan echt niet? Moeder, vader, tante, schoonouders wtf gewoon,quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef zarGon het volgende:
http://gundem.milliyet.co(...)/1576634/default.htm..
wat is deze?!?!?!1
Een psychische aandoening is nooit leuk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:04 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
I can't help it..it's my alter ego
ouders van het meisje deden ook doodleuk mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ohaaa. Wat ik niet snap, was er dan niemand in die families die dacht dit kan echt niet? Moeder, vader, tante, schoonouders wtf gewoon,
Ik ben van de zwarte humor en lach om dingen waar anderen niet zo snel om zouden lachen, maar zelfs ik vind dit te ver gaan. Ik las dat nieuwsbericht vol afschuw en verbazing; zo'n grap is niet gepast.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ouders van het meisje deden ook doodleuk mee.
dit is geen humor, het staat in het bericht.. blijkbaar wilden de ouders dat zij met hem ging trouwen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben van de zwarte humor en lach om dingen waar anderen niet zo snel om zouden lachen, maar zelfs ik vind dit te ver gaan. Ik las dat nieuwsbericht vol afschuw en verbazing; zo'n grap is niet gepast.
quote:MUĞLA’nın Fethiye İlçesi’nde 18 yaşındaki Ö.A. nişanlısı 28 yaşındaki T.G.’den ayrılma kararı alınca, iki aile fertleri akıl almaz bir plan yaptı. Nişanlısının ailesi tarafından kilitlendiği odada kendisine 3 saat boyunca tecavüze kalkışan T.G.’ye direnen Ö.A., kaçmayı başarıp jandarmaya sığındı. Korkunç plana onay veren genç kızın anne ve babasıyla birlikte 9 kişi tutuklandı.
Oh, wacht. Ik begreep het verkeerd. My bad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dit is geen humor, het staat in het bericht.. blijkbaar wilden de ouders dat zij met hem ging trouwen.
heb je die foto gezien.. die gast kan haar vader wel zijn.. zieke pedofiel..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik begreep het verkeerd. My bad.
Om eerlijk te zijn verwachtte ik dat dit gebeurd was in het oosten van Turkije, dus in dat opzicht was Muğla wel een verrassing.
Iphone binnen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hey Sinan abi, ik schrijf dit vanaf mijn tel.
/coolstory
send from your Blackberry or iPhone?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hey Sinan abi, ik schrijf dit vanaf mijn tel.
/coolstory
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je die foto gezien.. die gast kan haar vader wel zijn.. zieke pedofiel..
Sent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
send from your Blackberry or iPhone?
Sending.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik had het over toekomstige berichten
blijf uit mijn buurt.. ga terug naar je cemaathok..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef Triggershot het volgende:
Presidente, waarom post je geen pics meer?
iPhone.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
send from your Blackberry or iPhone?
kom we gaan whatsappenquote:Op zondag 5 augustus 2012 20:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
iPhone.
Op een BB kun je niet eens fatsoenlijk surfen man.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |