abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114791213

Turken op FOK!? ;(. Hè, wat doen die hier, waar komen ze vandaan?

Nou eigenlijk begon het hiermee. User IHVK opende dit prachtige topic. Hij vroeg zich oprecht af hoeveel Turken er op dit forum aanwezig waren.

De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami, :o.

Na een dubieuze start mondde het topic toch uit in slowchat en uiteindelijk gaven Triggershot en yvonne de doorslag en is het topic veranderd in een echte GC-reeks.
De eerste paar topics van deze mooie reeks bestonden opvallend genoeg uit monologen van stukovich, Triggershot en Emel. :Y). En af en toe ook dialogen tussen deze users, :Y. En iets tussen 2 van de drie, wat niemand begreep, :N.

IHVK, Burakius, Saban en één of andere kangoeroe lieten zich ook wel eens zien. Eigenlijk moet ik ook zeggen dat zonder Emel dit topic waarschijnlijk allang doodgebloed zou zijn, maar dat mag je niet zeggen, dus dat doe ik niet.

Enfin, later zijn er wat andere users bijgekomen en sommige zijn weggegaan.

Leuke dynamische boel dus! *O*.

- De vorige delen van deze reeks. -

Wie zijn hier NIET welkom? Flamers, trollers en Turken/moslim-bashers. }:|.
Kortom, mensen die zich niet volwassen kunnen gedragen.

Houd het netjes en gezellig! Veel plezier in het Turkentopic, *O*.

- Statistieken van de Turken op FOK!-reeks. -

SPOILER: Memleketler!
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
worshippy.gif
pi_114791265
Ik krijg mijn telefoon volgende week. :9~

Zijn er nog apps die ik echt moet downloaden?
pi_114791276
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef Bortecinem het volgende:

WhatsApp
pi_114791279
Zo cahal ben ik nou ook weer niet.
pi_114791281
quote:
9s.gif Op zondag 29 juli 2012 02:57 schreef Bortecinem het volgende:
Zo cahal ben ik nou ook weer niet.
Echt niet?
pi_114791298
Misschien Tango, kan je gratis videogesprekken voeren met andere die ook Tango geinstalleerd hebben.
pi_114791313
Aha. Thanks.
pi_114791325
quote:
6s.gif Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef Bortecinem het volgende:

iTunes. .
pi_114791338
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

iTunes. [ afbeelding ].
Ze heeft het over apps voor haar iPhone :?
pi_114791350
Welke heb je gekocht? Zwart/wit? 16/32/64gb? Wifi of 3G?
pi_114791377
Zit Itunes niet automatisch op je tel? Of ben je mij nu voor de gek aan het houden.
pi_114791385
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:02 schreef xaban06 het volgende:
Welke heb je gekocht? Zwart/wit? 16/32/64gb? Wifi of 3G?
Zwart, 16 GB. Wifi, 3g? Wat is dat. Geen idee. :D

/n00b
pi_114791404
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:04 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Zwart, 16 GB. Wifi, 3g? Wat is dat. Geen idee. :D

/n00b
Cahil. Bij de iPhone heb je geen keus tussen wifi/3G. Baktim ne kadar cahalsin :P
pi_114791417
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:05 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Cahil. Bij de iPhone heb je geen keus tussen wifi/3G. Baktim ne kadar cahalsin :P
Hehe gelukkig heb ik maar niks geroepen dan. :D
pi_114791443
Borte wat vind je hier van. Vrouw heeft mij overgehaald om zo een vreemd schuin staande modern afzuigkap te nemen. Zonder schacht enzo.

pi_114791457
Moeilijk te beoordelen zonder de rest van de keuken erbij. :P
pi_114791489
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 02:52 schreef Bortecinem het volgende:
De meeste Turkse vrouwen in mijn omgeving die zijn gescheiden van hun Turkse man zijn hertrouwd met een Nederlandse man. :D
Klinkt halal
pi_114791493
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:08 schreef Bortecinem het volgende:
Moeilijk te beoordelen zonder de rest van de keuken erbij. :P
Nou ja, dat ding hangt gewoon boven. Verder hebben we geen boven/wand kasten. Maar ik had de keuken al laten zien toch?
pi_114791502
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:10 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Klinkt halal
Ik moedig ze aan.
pi_114791511
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:10 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Nou ja, dat ding hangt gewoon boven. Verder hebben we geen boven/wand kasten. Maar ik had de keuken al laten zien toch?
Dogru. Even opgezocht. Ik denk niet dat het verschil heel groot zal zijn qua interieur. Werkt zo'n schuine afzuigkap net zo goed?
pi_114791527
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Dogru. Even opgezocht. Ik denk niet dat het verschil heel veel zal uitmaken qua interieur. Werkt zo'n schuine afzuigkap net zo goed?
Het heeft een sterkere 'zuigcapaciteit'. Rond de 730m3/uur, terwijl de andere rond de 550-650m3/uur zit.
pi_114791536
Maar dan..
pi_114791560
quote:
14s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:11 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik moedig ze aan.
Maak je een grap?
pi_114791595
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:14 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Maak je een grap?
Ja.

Maar ieder voor zich. Als een Nederlandse man ze gelukkig maakt dan moeten ze er vooral voorgaan. :)
pi_114791612
Oeehh, check wat ik heb gevonden.

http://www.pipetto.co.uk/(...)-4-4s-flip-case.html

Scheelt weer zo'n 15-20 euro. Wel een andere kleur. Jammer dat ik geen creditcard heb though. ;(
pi_114791810
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
Oeehh, check wat ik heb gevonden.

http://www.pipetto.co.uk/(...)-4-4s-flip-case.html

Scheelt weer zo'n 15-20 euro. Wel een andere kleur. Jammer dat ik geen creditcard heb though. ;(
www.3vcash.nl
pi_114791820
Thenk you!
pi_114791865
Prepaid creditcard, werkt voor koopzuchtige mensen veel beter, omdat je altijd een buffer hebt, namelijk het overschrijven naar de creditcard zelf. Als je maar eenmalig gaat doen, dan is zo'n voucher beter.
pi_114791909
Millet ik ga bedje opzoeken :W
pi_114792034
quote:
99s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:32 schreef Bortecinem het volgende:
Thenk you!
Let op dat je de 3V Card neemt en niet de 3V Voucher. Op de langere termijn is de card beter dan de voucher.
  zondag 29 juli 2012 @ 09:51:57 #31
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_114794052
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:14 schreef Arcadia het volgende:

[..]

Maak je een grap?
De gemiddelde Nederlandse man is beter voor zijn vrouw dan de gemiddelde Turkse man.
Hij kookt, doet de (af)was, neemt haar mee uit, laat haar ook komen in bed etc.

Het alternatief is een man die de hele dag in de kahve hangt en verwacht dat het eten op tafel staat bij thuiskomst.

Lijkt me een makkelijke keuze.
This isn't even my final form.
pi_114795808
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 22:17 schreef Bilge het volgende:

[..]

8)7 Wat ben jij dan?

Een man 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
pi_114807149
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 03:34 schreef Arcadia het volgende:
Prepaid creditcard, werkt voor koopzuchtige mensen veel beter, omdat je altijd een buffer hebt, namelijk het overschrijven naar de creditcard zelf. Als je maar eenmalig gaat doen, dan is zo'n voucher beter.
Handig man. ^O^ Ik heb veel potentiele aankopen laten varen omdat ik dus geen cc heb.
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 09:51 schreef Levolution het volgende:

[..]

De gemiddelde Nederlandse man is beter voor zijn vrouw dan de gemiddelde Turkse man.
Hij kookt, doet de (af)was, neemt haar mee uit, laat haar ook komen in bed etc.

Het alternatief is een man die de hele dag in de kahve hangt en verwacht dat het eten op tafel staat bij thuiskomst.

Lijkt me een makkelijke keuze.
De Nederlandse huisman heeft dan ook een werkende vrouw, geen profiteur die doelloos op de bank hangt. Uit mijn hoofd herinner ik mij (ik kan er naast zitten) dat 2/3 van alle Turkse vrouwen werkloos is. Dat is echt vele malen hoger dan andere groepen, Marokkanen incluis. Huisvrouw is op zich ook een respectabele bezigheid, maar niet als je dat alleen vult door 24/7 soaps te kijken en suikerige goedjes te verorberen. Zoek een hobby of pak eens een boek ofzo. :N

quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Een man 8-)

SPOILER
Dan mag jij Neslihan hebben. Ik hoef haar niet meer. Ze blijkt 1 cm langer te zijn dan ik. :{w :N
pi_114808434
quote:
0s.gif Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Bilge het volgende:

[..]

Handig man. ^O^ Ik heb veel potentiele aankopen laten varen omdat ik dus geen cc heb.

[..]

De Nederlandse huisman heeft dan ook een werkende vrouw, geen profiteur die doelloos op de bank hangt. Uit mijn hoofd herinner ik mij (ik kan er naast zitten) dat 2/3 van alle Turkse vrouwen werkloos is. Dat is echt vele malen hoger dan andere groepen, Marokkanen incluis. Huisvrouw is op zich ook een respectabele bezigheid, maar niet als je dat alleen vult door 24/7 soaps te kijken en suikerige goedjes te verorberen. Zoek een hobby of pak eens een boek ofzo. :N

[..]

Dan mag jij Neslihan hebben. Ik hoef haar niet meer. Ze blijkt 1 cm langer te zijn dan ik. :{w :N
Neslihan :')
Naz :9~
pi_114810460
quote:
[..]

Ze is ook langer dan mij :'(

En ze is een milf trouwens :9~ En uiteraard getrouwd :(
pi_114810790
Naz is prachtig, maar een beetje kinds. Neslihan is een echte vrouw met een grote trotse neus, innemende lach, volle en hoge jukbeenderen en de ogen van een gazelle. Alleen jammer dat ze net iets te lang is. Een man met een langere vrouw is echt geen gezicht. :')

Rahmetli dedemde çok begenirdi. Baya yaslanmasina ragmen 'bizim Neslihan çikmis' deyip heyecanla izlerdi. Kizlar hakkinda durmadan sorular sorardi ('bunlarin boylari emme uzun biliyonmu, bunlar ne yiyo ola, sizin ordada kizlarin boyu okadar var mi?')
pi_114811775
quote:
12s.gif Op zondag 29 juli 2012 17:29 schreef Bilge het volgende:
Naz is prachtig, maar een beetje kinds. Neslihan is een echte vrouw met een grote trotse neus, innemende lach, volle en hoge jukbeenderen en de ogen van een gazelle. Alleen jammer dat ze net iets te lang is. Een man met een langere vrouw is echt geen gezicht. :')

Rahmetli dedemde çok begenirdi. Baya yaslanmasina ragmen 'bizim Neslihan çikmis' deyip heyecanla izlerdi. Kizlar hakkinda durmadan sorular sorardi ('bunlarin boylari emme uzun biliyonmu, bunlar ne yiyo ola, sizin ordada kizlarin boyu okadar var mi?')
Neslihan heeft een kunstgebit *)
pi_114818693
Neslihan kim la? Nez mi?
pi_114834669
Neslihan en Naz zijn Turkse volleybalsters die vandaag om 10:30 tegen China spelen. Toevallig spelen de Turkse basketbalsters om 12:15 tegen Tsjechië.
pi_114834766
De Turkse taekwondo Servet Tazegul is met zijn aanvallende, creatieve vechtstijl en dierlijke geluiden het volgen waard. Je zou haast denken dat hij is grootgebracht in de Apenheul. :')
pi_114836011
quote:
12s.gif Op maandag 30 juli 2012 03:42 schreef Bilge het volgende:
De Turkse taekwondo Servet Tazegul is met zijn aanvallende, creatieve vechtstijl en dierlijke geluiden het volgen waard. Je zou haast denken dat hij is grootgebracht in de Apenheul. :')
_O-
pi_114836019
quote:
6s.gif Op maandag 30 juli 2012 03:33 schreef Bilge het volgende:
Neslihan en Naz zijn Turkse volleybalsters die vandaag om 10:30 tegen China spelen. Toevallig spelen de Turkse basketbalsters om 12:15 tegen Tsjechië.
die Turkse volleybalsters bakken er niets van.. ze kunnen alleen winnen wanneer ze in Turkije spelen. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door EL_Presidente op 30-07-2012 11:03:20 ]
  maandag 30 juli 2012 @ 20:39:32 #44
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_114864359
quote:
[..]

True. Maar je kan niet ontkennen dat sommige Turkse vrouwen de hele dag bezig zijn (schoonmaken, kinderen opvoeden, koken) en nog steeds een ondankbare man hebben. De dizi-kijkende zitzakken even buiten beschouwing latend.

Hoewel ik best een werkende vrouw zou willen terwijl ik zelf huisman mag zijn. _O_
pi_114872229
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef Levolution het volgende:

[..]

True. Maar je kan niet ontkennen dat sommige Turkse vrouwen de hele dag bezig zijn (schoonmaken, kinderen opvoeden, koken) en nog steeds een ondankbare man hebben. De dizi-kijkende zitzakken even buiten beschouwing latend.
Levolution zie jij nog ergens hardwerkende huisvrouwen die zich ondergeschikt maken aan hun gezin? Ik niet, ze zijn allang uitgestorven. Enerzijds hoeven ze door technologische ontwikkelingen (wasmachine, vaatwasser, luiers, thuisbezorgd eten, etc.) minder moeite te doen voor het gezin en het huishouden en daar is natuurlijk niets op tegen. Maar aan de andere kant (en daar heb ik wel een schijthekel aan) liften de moderne vrouwen mee met het het vooroordeel dat de ouderwetse hardwerkende huisvrouw opwekte. Vanuit de slachtofferrol: ´wij vrouwen zijn eeuwenlang onderdrukt door mannen, dat laat ik mij niet gebeuren´ rechtvaardigen moderne vrouwen hun luiheid. Door nieuwe technieken hoeven ze minder te doen, maar daar nemen ze geen genoegen mee: daarom mag de moderne man naast zijn 40-urige baan bij thuiskomst het huis schoonmaken. En oh wee als je dat niet doet: dan ben je een ouderwetse vrouwenonderdrukker en heeft je vrouw hoofdpijn wanneer je seks wilt (seks is misschien wel het sterkste wapen van de vrouw). En oh wee als jij ook je lichamelijke wapen (fysiek geweld) inzet. Dan belandt je gelijk jarenlang achter de tralies, mag je alimentatie betalen en zie je je kinderen hooguit in het weekend. Moderne mannen zijn slaven van de decadente tv-verslaafde ´moderne´ vrouw. Maar het ergste is dat vrouwen ons mannen nog steeds wijsmaken dat juist wij hen onderdrukken en mannen hier intuinen. _O- 8)7 :')

quote:
Hoewel ik best een werkende vrouw zou willen terwijl ik zelf huisman mag zijn. _O_
Wie niet? Lekker op de bank hangen terwijl je huisslaaf alle vervelende klusjes opknapt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bilge op 30-07-2012 22:38:21 ]
pi_114873442
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 08:42 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

die Turkse volleybalsters bakken er niets van.. ze kunnen alleen winnen wanneer ze in Turkije spelen. :')
Groep B
China 2-6
United States 2-6
Korea 2-3
Brazil 2-2
Turkey 2-1
Serbia 2-0

De eerste vier gaan door. Servië en Korea zijn de volgende tegenstanders en die zijn op papier minder goed. Ik zie Turkije nog wel doorgaan. Groep B omvat de vier titelfavorieten, groep A bestaat alleen uit zwakke ploegen. Als Turkije bij de eerste vier komt en doorgaat moeten ze tegen iemand uit groep A, waarvan ze waarschijnlijk winnen. En dan zitten ze al meteen bij de laatste 4, dichtbij een medaille.
pi_114879385
Servet is ook mee toch? Ik verwacht wel een goede prestatie van hem.
Gewichtstheffen en worstelen verwacht ik al een aantal jaren niets meer. Misschien een bronsje van boksen een minstens een kwart finale van onze basketbalsters en volleybalsters, misschien zelfs een halve finale en dus kans op brons.
Ik zie ons geen goud winnen, hoop wel dat onze worstelaars mij ongelijk geven maar denk het niet, gezien onze laatste olympisch kampioen een genaturaliseerde Rus(Tsjetsjeen of Dagestaan) is.

Aah ahh, nerde Naimler, Haliller, Nurcanlar, Hamza'lar :N
  dinsdag 31 juli 2012 @ 01:22:35 #48
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_114880729
quote:
0s.gif Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Bilge het volgende:

[..]

Levolution zie jij nog ergens hardwerkende huisvrouwen die zich ondergeschikt maken aan hun gezin? Ik niet, ze zijn allang uitgestorven. Enerzijds hoeven ze door technologische ontwikkelingen (wasmachine, vaatwasser, luiers, thuisbezorgd eten, etc.) minder moeite te doen voor het gezin en het huishouden en daar is natuurlijk niets op tegen. Maar aan de andere kant (en daar heb ik wel een schijthekel aan) liften de moderne vrouwen mee met het het vooroordeel dat de ouderwetse hardwerkende huisvrouw opwekte. Vanuit de slachtofferrol: ´wij vrouwen zijn eeuwenlang onderdrukt door mannen, dat laat ik mij niet gebeuren´ rechtvaardigen moderne vrouwen hun luiheid. Door nieuwe technieken hoeven ze minder te doen, maar daar nemen ze geen genoegen mee: daarom mag de moderne man naast zijn 40-urige baan bij thuiskomst het huis schoonmaken. En oh wee als je dat niet doet: dan ben je een ouderwetse vrouwenonderdrukker en heeft je vrouw hoofdpijn wanneer je seks wilt (seks is misschien wel het sterkste wapen van de vrouw). En oh wee als jij ook je lichamelijke wapen (fysiek geweld) inzet. Dan belandt je gelijk jarenlang achter de tralies, mag je alimentatie betalen en zie je je kinderen hooguit in het weekend. Moderne mannen zijn slaven van de decadente tv-verslaafde ´moderne´ vrouw. Maar het ergste is dat vrouwen ons mannen nog steeds wijsmaken dat juist wij hen onderdrukken en mannen hier intuinen. _O- 8)7 :')

[..]

Wie niet? Lekker op de bank hangen terwijl je huisslaaf alle vervelende klusjes opknapt.
Goed gesproken en het lijkt inderdaad die kant op te gaan. Maar er zijn nog wel 'goede' vrouwen: 1. vrouwen die zelf ook gewoon een baan hebben; 2. vrouwen die dat niet hebben omdat ze zich volledig inzetten voor het gezin.

Maar hé, ik geef je geen ongelijk, voor een groot deel klopt je verhaal.

En een tip: als ze de hoofdpijntroef gebruikt, zeg je dat seks juist tegen hoofdpijn helpt.
pi_114904913
Sibel Simsek ook verpest, weer geen medaille, straks mannen nog, ik hoop werkelijk dat we met 0 medailles terug gaan naar huis :')

pi_114904985
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:00 schreef Eagle_99 het volgende:
Sibel Simsek ook verpest, weer geen medaille, straks mannen nog, ik hoop werkelijk dat we met 0 medailles terug gaan naar huis :')

[ afbeelding ]
Sibel Siksem ook geen medaille :'(
pi_114905758
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 00:45 schreef Eagle_99 het volgende:
Servet is ook mee toch? Ik verwacht wel een goede prestatie van hem.
Gewichtstheffen en worstelen verwacht ik al een aantal jaren niets meer. Misschien een bronsje van boksen een minstens een kwart finale van onze basketbalsters en volleybalsters, misschien zelfs een halve finale en dus kans op brons.
Ik zie ons geen goud winnen, hoop wel dat onze worstelaars mij ongelijk geven maar denk het niet, gezien onze laatste olympisch kampioen een genaturaliseerde Rus(Tsjetsjeen of Dagestaan) is.

Aah ahh, nerde Naimler, Haliller, Nurcanlar, Hamza'lar :N
De genaturaliseerde Tsjetjeen, Ramazan Şahin, is niet minder Turks dan Naim suleymanoglu, die in Bulgarije is geboren en opgegroeid. Deze FOK!-special geeft aan hoeveel moeite en geld Turkije betaalde om hem voor Turkije uit te kunnen laten komen. Halil Mutlu? Precies hetzelfde! Ook afkomstig uit Bulgarije, maar voelt zich meer Turks dan Bulgaar. Nurcan Taylan en Hamza Yerlikaya zijn wel geboren en getogen in Turkije. Maar ik vind hun niet Turkser dan een Halil Mutlu of Naim Suleymanoglu, die immers Turks spreken en tijdens de hoogtijdagen van het Ottomaanse Rijk gewoon landgenoten zouden zijn. Welke criteria hanteer jij voor voldoende Turksheid?

Jouw pessimisme over de Turkse deelnemers lijkt mij ongegrond gezien de enorme stijging in aantal: van 68 in 2008 naar 114 nu. De titelkansen van sommige sporters is hier onder de loep genomen. Op het gebied van het Grieks-Romeinse worstelen tot 120 kg verwacht iedereen goud van Rıza Kayaalp. Servet Tazegul doet mee en is ook zeker kanshebber.
pi_114905890
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 01:22 schreef Levolution het volgende:

[..]

Goed gesproken en het lijkt inderdaad die kant op te gaan. Maar er zijn nog wel 'goede' vrouwen: 1. vrouwen die zelf ook gewoon een baan hebben; 2. vrouwen die dat niet hebben omdat ze zich volledig inzetten voor het gezin.

Maar hé, ik geef je geen ongelijk, voor een groot deel klopt je verhaal.

En een tip: als ze de hoofdpijntroef gebruikt, zeg je dat seks juist tegen hoofdpijn helpt.
Die tip zal ik zeker onthouden. _O-

Ik vergelijk vrouwen wel eens met de happers van een venus vliegenvanger. Ze luren mannen met hun kleuren, geuren en smaak, vervolgens nemen ze hen gevangen (huwelijk) en daarna begint het uitzuigen. Als er niets meer te zuigen valt gaan de happerts weer open, op jacht naar het volgende slachtoffer.

Een evenwichtige werkverhouding vind ik echt cruciaal voor een duurzame relatie.
pi_114906754
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:23 schreef Bilge het volgende:

[..]

De genaturaliseerde Tsjetjeen, Ramazan Şahin, is niet minder Turks dan Naim suleymanoglu, die in Bulgarije is geboren en opgegroeid. Deze FOK!-special geeft aan hoeveel moeite en geld Turkije betaalde om hem voor Turkije uit te kunnen laten komen. Halil Mutlu? Precies hetzelfde! Ook afkomstig uit Bulgarije, maar voelt zich meer Turks dan Bulgaar. Nurcan Taylan en Hamza Yerlikaya zijn wel geboren en getogen in Turkije. Maar ik vind hun niet Turkser dan een Halil Mutlu of Naim Suleymanoglu, die immers Turks spreken en tijdens de hoogtijdagen van het Ottomaanse Rijk gewoon landgenoten zouden zijn. Welke criteria hanteer jij voor voldoende Turksheid?

Jouw pessimisme over de Turkse deelnemers lijkt mij ongegrond gezien de enorme stijging in aantal: van 68 in 2008 naar 114 nu. De titelkansen van sommige sporters is hier onder de loep genomen. Op het gebied van het Grieks-Romeinse worstelen tot 120 kg verwacht iedereen goud van Rıza Kayaalp. Servet Tazegul doet mee en is ook zeker kanshebber.
Naim en Halil behoren voor zover ik het weet tot de Turkse minderheid in Bulgarije, Ramazan, etnische afkomst buiten gelaten, kon 4 jaar geleden nog geen Turks praten nadat hij Olympisch Kampioen werd.

Voor de rest zei ik al dat ik een goede prestatie van Servet verwacht en heb ook gelezen dat Kayaalp favoriet is, dus hoop ook op een prestatie van hem.

Of toch niet, misschien dat er wat met onze mentaliteit verandert als we met 0 medailles terugkeren.
Ik heb trouwens niets tegen de sporters hoor, het is al een eer om mee te mogen doen, het gaat me om onze eigen mentaliteit, 4 jaar lang niets anders praten dan voetbal en dan verwachten dat ze met medailles terug gaan keren.

Eksisözlük volg ik trouwens ook, ik las gister nog ergens dat onze echte medaille kanshebbers nog niet in actie zijn gekomen. Sibel Simsek was de eerste, niet gelukt, vanavond nog een kanshebber.

Ook een mooie tekst: http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=29592503

SPOILER
pi_114907638
Nog een Turk :D
pi_114909545
Mete Binay zometeen
http://www.london2012.com/weightlifting/event/men-69kg/index.html

Hij heeft 150 en 175 opgegeven, wat voorlopige op een Brons neerkomt(2 die hoger hebben opgegeven)
pi_114910008
Ik vraag me af of de rel bij schermen gisteren nog een staartje krijgt.
pi_114910046
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:
Dat vraag ik me ook af.

Lang niet gezien trouwens :9 hoe gaat het?
pi_114910710
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 19:52 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af.

Lang niet gezien trouwens :9 hoe gaat het?
Ik snap eigenlijk niet hoe het zo verkeerd kan lopen bij een grote evenement/organisatie als de OS.

Het gaat goed, Allah'a şükür. Tijd aan het doden. :P. Wat dat betreft helpt je vorige post over gewichtheffen; kijk ik nu naar en dan gaat de tijd wat sneller. Hoe is het met jou?

Oh, wat betreft naturalisatie en dergelijke. Persoonlijk vind ik het juist tof als een topsporter uit landen die een 'binding' hebben met Turkije (voormalige Ottomaanse gebieden etc.) uitkomt voor Turkije. Wat ik niet begrijp is wat sporters uit Kenia te zoeken hebben bij Turkije. (Tarik Langat Akdag en Polat Kemboi Arikan, bijvoorbeeld (overzicht).)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 20:08:46 ]
pi_114911124
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:
wat is daar gebeurd dan?
pi_114911576
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:04 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik snap eigenlijk niet hoe het zo verkeerd kan lopen bij een grote evenement/organisatie als de OS.

Het gaat goed, Allah'a şükür. Tijd aan het doden. :P. Wat dat betreft helpt je vorige post over gewichtheffen; kijk ik nu naar en dan gaat de tijd wat sneller. Hoe is het met jou?

Oh, wat betreft naturalisatie en dergelijke. Persoonlijk vind ik het juist tof als een topsporter uit landen die een 'binding' hebben met Turkije (voormalige Ottomaanse gebieden etc.) uitkomt voor Turkije. Wat ik niet begrijp is wat sporters uit Kenia te zoeken hebben bij Turkije. (Tarik Langat Akdag en Polat Kemboi Arikan, bijvoorbeeld (overzicht).)
Met mij ook Allaha sükür :P Vakantiewerk ;( Tijd doden en wachten op iftar :9
Ben je in Turkije?

Ik ben er ook niet tegen hoor, maar ik vond het niet echt leuk dat we in Beijing niet goed presteerden, en onze enige kampioen een genaturaliseerde Turk was, terwijl we allemaal met "güres atasporumuzdur" zijn opgevoed.

Vooral als ik hier zie dat we destijds tot wel 7 keer met goud terugkwamen ;(
pi_114911644
Sifir çeken çekene :D
pi_114912650
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:11 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

wat is daar gebeurd dan?
[Upd] Rel tijdens schermwedstrijd bij vrouwen.

Technisch mankement met de klok (hij liep vast of zo), waardoor de laatste seconde véél langer duurde. De wedstrijd hoorde afgelopen te zijn en de Zuid-Koreaan hoorde gewonnen te hebben, maar de Duitser scoorde een punt in de seconde die allang geen seconde meer was. Zuid-Korea diende een protest in (waar je overigens blijkbaar voor moet betalen) en de Zuid-Koreaanse bleef een uur lang (misschien langer zelfs) zitten. Uiteindelijk werd bekend dat de Duitser toch nog had gewonnen en moest de Zuid-Koreaanse fysiek verwijderd worden.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 20:36:55 ]
pi_114912722
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

[Upd] Rel tijdens schermwedstrijd bij vrouwen.

Technisch mankement met de klok (hij liep vast of zo), waardoor de laatste seconde véél langer duurde. De wedstrijd hoorde afgelopen te zijn en de Zuid-Koreaan hoorde gewonnen te hebben, maar de Duitser scoorde een punt in de seconde die allang geen seconde meer was. Zuid-Korea diende een protest in (waar je overigens blijkbaar voor moet betalen) en de Zuid-Koreaanse bleef een uur lang (misschien langer zelfs) zitten. Uiteindelijk werd bekend dat de Duitser toch nog had gewonnen en moest de Zuid-Koreaanse fysiek verwijderd worden.
kutMoffen weer :')
pi_114912857
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:18 schreef Eagle_99 het volgende:
Sifir çeken çekene :D
Wanneer komt de TURK?!
pi_114912969
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wanneer komt de TURK?!
http://www.london2012.com(...)v=20120731-185904722

Onderaan bij Group A Lift Order

Al 4 heffers liggen er uit, Armeniër had 155 opgegeven, verandert naar 148 nu, waarschijnlijk omdat iedereen het laat vallen 8)7
pi_114913219
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:17 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Met mij ook Allaha sükür :P Vakantiewerk ;( Tijd doden en wachten op iftar :9
Ben je in Turkije?

Ik ben er ook niet tegen hoor, maar ik vond het niet echt leuk dat we in Beijing niet goed presteerden, en onze enige kampioen een genaturaliseerde Turk was, terwijl we allemaal met "güres atasporumuzdur" zijn opgevoed.

Vooral als ik hier zie dat we destijds tot wel 7 keer met goud terugkwamen ;(
Nope, ben in Nederland. :P. Ga niet op vakantie.

Tja, Turkije is geen sportland. De voorzieningen zijn er niet om successen blijvend te maken. Af en toe is er iemand die opstaat en goud haalt voor Turkije, maar wanneer die persoon niet meer deelneemt valt er een groot gat. Heel goed dat Turkije nu met veel meer sporters meedoet, maar er moet nog heel veel verbeterd worden aan het fundament.
pi_114913261
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:38 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

http://www.london2012.com(...)v=20120731-185904722

Onderaan bij Group A Lift Order

Al 4 heffers liggen er uit, Armeniër had 155 opgegeven, verandert naar 148 nu, waarschijnlijk omdat iedereen het laat vallen 8)7
Ik hoorde ook van de commentator voordat het heffen begon dat er drie grote favorieten waren; Armenië, China en Turkije. Alledrie zijn nog niet geweest. Het beste voor het laatste, hm.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 20:43:26 ]
pi_114913379
Hahaha, die Armeen. :'). Tilde 't op, bleef wankelen, liet 't vallen.

Wel gelukt in de tweede poging. :P.

[ Bericht 30% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 20:46:28 ]
pi_114913533
2de keer gelukt. Ik hoop dat Mete het in zijn eerste poging haalt, anders zie ik het somber ;(
pi_114913603
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:46 schreef Eagle_99 het volgende:
2de keer gelukt. Ik hoop dat Mete het in zijn eerste poging haalt, anders zie ik het somber ;(
Boh, de Roemeen haalde 149 in de eerste poging.

De Turk is nu aan de beurt. *O*. 150 kg. :D.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 20:48:20 ]
pi_114913642
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:42 schreef zarGon het volgende:

[..]

Nope, ben in Nederland. :P. Ga niet op vakantie.

Tja, Turkije is geen sportland. De voorzieningen zijn er niet om successen blijvend te maken. Af en toe is er iemand die opstaat en goud haalt voor Turkije, maar wanneer die persoon niet meer deelneemt valt er een groot gat. Heel goed dat Turkije nu met veel meer sporters meedoet, maar er moet nog heel veel verbeterd worden aan het fundament.
Jammer :9 Ik ook niet :(

Mete :')
Heb mijn tekst verwijderd :')
pi_114913707
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:48 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Jammer :9 Ik ook niet :(

Mete :')
Heb mijn tekst verwijderd :')
:').

Moet wel lachen om de YALLLAAAH van 'm.
pi_114913771
Onze coaches verpesten alles denk ik :')

2de wel gelukt *O*
pi_114913773
150 kilo gehaald in de tweede poging.

Koçum benim.
pi_114913867
TRT :') mongolen :')
pi_114913899
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:52 schreef Eagle_99 het volgende:
TRT :') mongolen :')
Wat?

Ik kijk via NOS. :P.
pi_114914119
ik kijk ook via internet nu, maar had liever TRT met commentaar :')
Chinees gelukt ;( Geukkig staan we voor de Armeniër
pi_114914155
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef Eagle_99 het volgende:
ik kijk ook via internet nu, maar had liever TRT met commentaar :')
Chinees gelukt ;( Geukkig staan we voor de Armeniër
China en Roemenië zijn de tegenstanders nu. :P.
pi_114914278
Ik zie Mete wel een brons winnen als hij straks kan stoten, maar ik blijf pessimistisch :9
pi_114914396
:')
pi_114914544
WE MOETEN DIE CHINEES NATURALISEREN.
pi_114914602
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:01 schreef zarGon het volgende:
WE MOETEN DIE CHINEES NATURALISEREN.
Omruilen met Bora Vang of Melek Hu _O-
pi_114914673
Wat een krachtpatser man ;(
pi_114914711
Ik ben onder de indruk van die Chinees.
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef zarGon het volgende:
152 kilo in zijn eerste poging, 155 kilo in zijn tweede poging en 157 kilo in zijn derde poging.

Respect.
Beter zijn die drie pogingen zonder dopingen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 21:06:15 ]
pi_114915096
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:02 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Omruilen met Bora Vang of Melek Hu _O-
Waarom komen zij uit voor Turkije?

Kijk, bij voetbal mag je maar een aantal buitenlanders hebben in het team. Ik begrijp dat naturalisatie een optie is voor een ploeg om alsnog met die speler te blijven spelen. Maar in dit geval begrijp ik het niet. Is er een limiet aan spelers die een land mag sturen? Krijgen zij dus een kans bij Turkije, een kans die ze niet kregen bij China?
pi_114915138
Ik heb honger.... ;(
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_114915272
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef zarGon het volgende:

[..]

Waarom komen zij uit voor Turkije?

Kijk, bij voetbal mag je maar een aantal buitenlanders hebben in het team. Ik begrijp dat naturalisatie een optie is voor een ploeg om alsnog met die speler te blijven spelen. Maar in dit geval begrijp ik het niet. Is er een limiet aan spelers die een land mag sturen? Krijgen zij dus een kans bij Turkije, een kans die ze niet kregen bij China?
Ik zou het niet weten, ze waren volgens mij spelers van Fenerbahçe.
pi_114915728
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 19:03 schreef MultiShake het volgende:
Nog een Turk :D
Nieuw bloed. :9 :9~
Wij hanteren nogal stricte criteria voordat iemand zich Turk mag noemen. Dus vertel, wie ben jij, waar woon je, waar komen je ouders vandaan, spreek je ABT, draag je een snor, fez/ tulband/ boerenpet/ takke/ sapka, wat vind je van Ataturk/ Ocalan/ Ozil en heb je een behaarde kont?

quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 18:46 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Naim en Halil behoren voor zover ik het weet tot de Turkse minderheid in Bulgarije, Ramazan, etnische afkomst buiten gelaten, kon 4 jaar geleden nog geen Turks praten nadat hij Olympisch Kampioen werd.

Voor de rest zei ik al dat ik een goede prestatie van Servet verwacht en heb ook gelezen dat Kayaalp favoriet is, dus hoop ook op een prestatie van hem.

Of toch niet, misschien dat er wat met onze mentaliteit verandert als we met 0 medailles terugkeren.
Ik heb trouwens niets tegen de sporters hoor, het is al een eer om mee te mogen doen, het gaat me om onze eigen mentaliteit, 4 jaar lang niets anders praten dan voetbal en dan verwachten dat ze met medailles terug gaan keren.

Eksisözlük volg ik trouwens ook, ik las gister nog ergens dat onze echte medaille kanshebbers nog niet in actie zijn gekomen. Sibel Simsek was de eerste, niet gelukt, vanavond nog een kanshebber.

Ook een mooie tekst: http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=29592503

SPOILER
Ik wist niet dat Ramazan geen Turks kon, dat scheelt wel, maar voormalig Ottomaans grondgebied vind ik persoonlijk afdoende.

Ik ben geen fan van Erdogan, maar ik hoor steeds dat hij veel tijd/geld steekt in sport, wat je ook terugziet in de enorme toename van het aantal deelnemers. Hij probeert ook de Olympische Spelen van 2020 (?) binnen te trekken, wat weer een impuls zal zijn voor veel kinderen om een sport te beoefenen.
pi_114915798
quote:
2s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik heb honger.... ;(
Nog eventjes. :P
pi_114915861
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Bilge het volgende:

[..]

Nieuw bloed. :9 :9~
Wij hanteren nogal stricte criteria voordat iemand zich Turk mag noemen. Dus vertel, wie ben jij, waar woon je, waar komen je ouders vandaan, spreek je ABT, draag je een snor, fez/ tulband/ boerenpet/ takke/ sapka, wat vind je van Ataturk/ Ocalan/ Ozil en heb je een behaarde kont?
_O-
pi_114916056
hoe weten jullie nou op welk tijdstip een Turk bezig is (Olympische Spelen)? zitten jullie al die kanalen door te zappen telkens?
die NOS website is idd chill
http://nos.nl/os2012/
pi_114916278
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef EL_Presidente het volgende:
hoe weten jullie nou op welk tijdstip een Turk bezig is (Olympische Spelen)? zitten jullie al die kanalen door te zappen telkens?
die NOS website is idd chill
http://www.london2012.com(...)comptoday/index.html.
pi_114916356
quote:
[..]

Ik wist niet dat Ramazan geen Turks kon, dat scheelt wel, maar voormalig Ottomaans grondgebied vind ik persoonlijk afdoende.

Ik ben geen fan van Erdogan, maar ik hoor steeds dat hij veel tijd/geld steekt in sport, wat je ook terugziet in de enorme toename van het aantal deelnemers. Hij probeert ook de Olympische Spelen van 2020 (?) binnen te trekken, wat weer een impuls zal zijn voor veel kinderen om een sport te beoefenen.
Ik weet niet hoelang wij over de noorden van de Kaukasus hebben geregeerd hoor.
Maar ik ben het wel met je eens(ook over Erdogan) maar zoals ik al zei, worstelen wordt als 'onze' sport neergezet, dan verwacht je wel meer dan één goud
pi_114916430
quote:

[..]

Hehe, het wordt of de OS 2020 of het EK 2020 voor Istanbul. :P.
pi_114916542
Armeen alweer mislukt, mooi meer kans op medaille *O*

Trouwens die Noord Koreaan en Venezuelaan van de ochtendssessie kunnen ook een medaille halen als het zo doorgaat 8)7
pi_114916692
Die Armeen is echt grappig. :'). :P.

Roemeen momenteel eerste, Chinees nog niet geweest, Turk momenteel 4de. Spannend.
pi_114916767
Mete moet 180 stoten, anders geen kans op medaille
pi_114916813
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:36 schreef Eagle_99 het volgende:
Mete moet 180 stoten, anders geen kans op medaille
Wat gebeurt er eigenlijk als er twee dezelfde eindigen?

Stel dat Mete 179 stoot, dan eindigt hij hij hoogstwaarschijnlijk net zo hoog als de Nood-Koreaan; 329 kilo. Wie krijgt dan de brons?

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 31-07-2012 21:39:30 ]
pi_114916939
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat gebeurt er eigenlijk als er twee dezelfde eindigen?

Stel dat Mete 179 stoot, dan eindigt hij hij hoogstwaarschijnlijk net zo hoog als de Nood-Koreaan; 329 kilo. Wie krijgt dan de brons?
Minst wegende

Komop Mete!
pi_114917065
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 21:40 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Minst wegende

Komop Mete!
180 is niet gelukt. ;(.

Hm...
pi_114917165
Weer geen medaille :')
pi_114917226
Turkse bir fail! :P
pi_114917255
En het zag er op zich best goed uit. Jammer jammer.
pi_114922125

Ik ben bang :{ Hoop dat dit fake is :'(
pi_114924261
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]

http://www.oneinchpunch.n(...)-duckling-to-beauty/
  dinsdag 31 juli 2012 @ 23:46:19 #107
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_114924412
quote:
11s.gif Op dinsdag 31 juli 2012 23:07 schreef Eagle_99 het volgende:
[ afbeelding ]

fake. check die lippen
pi_114924875
Spanje heeft ook verloren van Honduras; ook, want ze hebben ook verloren van Japan.
1
2
3
4
Japan      2  6
Honduras   2  4
Morocco    2  1
Spain      2  0
Bron: http://www.london2012.com/football/event/men/#D.

pi_114929081
Hayirli ramazanlar trouwens :)
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
pi_114930106
Ik zag las de TT als ik haat Turken op FOK!, en ik dacht; hey grappig, ik ook!
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_114930162
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:33 schreef Jajong het volgende:
Ik zag las de TT als ik haat Turken op FOK!, en ik dacht; hey grappig, ik ook!
Jij ook? Jij bent helemaal niet grappig. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 01:34:52 ]
pi_114930196
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:34 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij ook? Jij bent helemaal niet grappig. :').
Ben tenminste niet Turks. Troololololololollo.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
pi_114930610
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef Jajong het volgende:

[..]

Jij bent een Molukker toch?
pi_114930639
quote:
10s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 01:35 schreef Jajong het volgende:

[..]

Had jij geen kind? Heel volwassen ben jij :')
pi_114934406
Levo, dit lijkt mij echt iets voor jou: Topicreeks: Ant World.
pi_114946570
Vanmiddag nemen de volleybaldames het op tegen Servië om 15.45 uur. En vanavond komen de basketbaldames de VS tegen om 23.15 uur.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 14:12:08 ]
pi_114948288
15 maanden cel voor doodrijden Lotte. Ik snap de straffen in Nederland soms dus écht niet. :{.
pi_114948408
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:45 schreef zarGon het volgende:
15 maanden cel voor doodrijden Lotte. Ik snap de straffen in Nederland soms dus écht niet. :{.
Zware straf voor verkeersovertreding, want zo wordt het namelijk gezien, niet als moord. Maar nadat hij na 10 maanden vrijkomt (5 maanden is voorwaardelijk), kan hij in feite weer gewoon de weg op, omdat hij dat ook gewoon eerder deed en dus ook bij het doodrijden van Lotte, wat belet hem nu om het niet nog een keer te doen. Schuld ligt echter niet bij de rechter, maar bij degenen die de wetten maken.
pi_114949124
Ach, kom op, als ze willen houden ze een waxinelichtgooier 22 maanden vast.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 01-08-2012 15:06:06 ]
pi_114949217
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 14:11 schreef zarGon het volgende:
Vanmiddag nemen de volleybaldames het op tegen Servië om 15.45 uur. En vanavond komen de basketbaldames de VS tegen om 23.15 uur.
goed dat je het meldt, ik ga zeker kijken ^O^
pi_114951077
Waarom zendt NOS geen stream uit van de volleybalwedstrijd? :{.
pi_114951359
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:52 schreef zarGon het volgende:
Waarom zendt NOS geen stream uit van de volleybalwedstrijd? :{.
dat wilde ik net zeggen.. :{
welke Turkse zender zendt dit trouwens wel uit? enig idee?
pi_114951405
Wat is dit voor gaarheid? :{.

Ik zit even uit te zoeken hoe ik alsnog naar de stream van BBC kan kijken.
pi_114951421
het staat in ieder geval 12-12 eerste set
pi_114951423
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 15:59 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

dat wilde ik net zeggen.. :{
welke Turkse zender zendt dit trouwens wel uit? enig idee?
Eén van de TRT's vast. http://www.trt.net.tr/olimpiyat2012/. TRT 1, TRT 3 en TRT HD, denk ik.
pi_114951444
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:01 schreef EL_Presidente het volgende:
het staat in ieder geval 12-12 eerste set
We staan 12-14 voor. (Ik volg het via de website... :').)
pi_114951462
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:01 schreef zarGon het volgende:

[..]

We staan 12-14 voor. (Ik volg het via de website... :').)
vay be, hebben we ze ingehaald..
welke website? :P
pi_114951493
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:02 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

vay be, hebben we ze ingehaald..
welke website? :P
Tekst eh, geen beeld. En... 'live'. http://www.london2012.com(...)vow400b07/index.html.
pi_114951552
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Tekst eh, geen beeld. En... 'live'. http://www.london2012.com(...)vow400b07/index.html.
16-14 nu _O_
pi_114951667
Ook niet zichtbaar op http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html. :{.

wat is deze
pi_114951798
19-21.

Hup!
pi_114951840
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 16:04 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

16-14 nu _O_
[Volleybal] Waren we ooit goed in. Iets handiger. :P.
pi_114951868
ik hoop wel dat ze de basketbalwedstrijd live streamen vanavond.
pi_114955383
Morgen....... :9~
  woensdag 1 augustus 2012 @ 18:22:33 #137
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_114957394
quote:
1s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 07:45 schreef zarGon het volgende:
Levo, dit lijkt mij echt iets voor jou: Topicreeks: Ant World.
Leuk, ik ga meteen dat rotformicarium afkraken omdat het ongeschikt is voor mieren. :D
Waar was jij al die tijd broeder?
pi_114958356
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 17:26 schreef Bortecinem het volgende:
Morgen....... :9~
verheug je er net zo op als ik :9~
pi_114960898
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:49 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

verheug je er net zo op als ik :9~
:Y
pi_114960953
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:22 schreef Levolution het volgende:

[..]

Leuk, ik ga meteen dat rotformicarium afkraken omdat het ongeschikt is voor mieren. :D
Woah die foto's in dat gel. :D

Heb jij ook zoiets thuis?
pi_114961281
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 19:49 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

:Y
*;
  woensdag 1 augustus 2012 @ 21:13:00 #142
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114965707
ik dacht iedereen is hier naartoe gevlucht...maar ook niet dus
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_114969975
Bijna tijd voor basketbal :9~
Ik hoop dat we kunnen verrassen O+
pi_114973101
hier te volgen:
*O*
pi_114976449
2de helft pakken ze het weer op
pi_115010189
quote:
0s.gif Op woensdag 1 augustus 2012 18:22 schreef Levolution het volgende:

[..]

Hehe, ik zie dat je inmiddels informatief bezig bent in dat topic. :D. Jij hebt in ieder geval het talent om mensen enthousiast te krijgen over mieren!

Had even geen zin in FOK!.
pi_115020691
Turkse bokser moet weer terug naar het Bir land! :P
pi_115021391
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:02 schreef Doler12 het volgende:
Turkse bokser moet weer terug naar het Bir land! :P
Netzoals de Turkmeense scheids. :')

Ik kijk echt uit naar de volleybalwedstrijd tegen Korea morgen. w/
pi_115022327
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Bilge het volgende:

[..]

Vay be. Turan'a az kaldi.
pi_115023040
Waren Turken en Japanners ook niet verwant? :P Ik ben een beetje de draad kwijt. :')
pi_115023825
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef Bilge het volgende:
Waren Turken en Japanners ook niet verwant? :P Ik ben een beetje de draad kwijt. :')
Onze talen zijn in iedergeval verwant :P Ook met Koreanen dacht ik :D
pi_115036467
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Bilge het volgende:

[..]

Ja, ik ook. :9. Vandaag om 15.45 uur.

Ik merk dat het aantal Turkse deelnemers is gestegen, maar we stellen nog niet zo heel veel niets voor bij de 'nieuwe' sporten (zoals zeilen).

Edit: Onze basketbaldames spelen ook een potje tegen China om 17.45 uur. We staan momenteel derde in de groep. Grote kans dat we in de eerste 4 eindigen en de preliminaries overleven.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 04:23:06 ]
pi_115036649
130 sporcu yolladik daha ne olacakti
pi_115036656
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 05:05 schreef xaban06 het volgende:
130 sporcu yolladik daha ne olacakti
114. :P. We hebben bijvoorbeeld nog steeds geen enkele medaille binnen.

Het is een goed begin, maar er moet geïnvesteerd worden in sport in Turkije door de overheid. Gelukkig komt dat langzaam maar zeker op gang.

Een klein land als Nederland heeft er 178 gestuurd en heeft inmiddels 6 medailles waarvan 2 goud, binnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 05:12:55 ]
pi_115036675
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 05:09 schreef zarGon het volgende:

[..]

114. :P. We hebben bijvoorbeeld nog steeds geen enkele medaille binnen.

Het is een goed begin, maar er moet geïnvesteerd worden in sport in Turkije door de overheid. Gelukkig komt dat langzaam maar zeker op gang.

Een klein land als Nederland heeft er 178 gestuurd en heeft inmiddels 6 medailles waarvan 2 goud, binnen.
Ik vraag me af hoeveel daarvan neger/chinees/indo is.
pi_115036679
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 05:31 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoeveel daarvan neger/chinees/indo is.
Maakt dat wat uit op een Olympische Spelen? Het gaat erom dat zij door de betere omstandigheden in Nederland beter weten te presteren.
pi_115039962
quote:
10s.gif Op donderdag 2 augustus 2012 23:13 schreef wimderon het volgende:
Australische krant:

:D!
pi_115044856
Voor de mensen die een postcard (briefkaart/ansichtkaart) willen sturen: http://samsungsharegreatmoments.touchnote.com/. Je kiest je eigen voorkant met eventueel een tekstje erbij. Het is gratis en je kunt er zoveel sturen als je wil!

Je zou dus een foto die je heel erg leuk vindt op deze manier naar jezelf kunnen sturen. :P.

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 12:27:56 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:44:29 #161
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115045687
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:27 schreef zarGon het volgende:
Voor de mensen die een postcard (briefkaart/ansichtkaart) willen sturen: http://samsungsharegreatmoments.touchnote.com/. Je kiest je eigen voorkant met eventueel een tekstje erbij. Het is gratis en je kunt er zoveel sturen als je wil!

Je zou dus een foto die je heel erg leuk vindt op deze manier naar jezelf kunnen sturen. :P.
Shit, dat is slim. _O_
Tot wanneer is dit geldig?
pi_115045747
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef Levolution het volgende:

[..]

Shit, dat is slim. _O_
Tot wanneer is dit geldig?
Available for free until 31st August 2012.

Mijn zus heeft er blijkbaar 60 gestuurd. :'), :D.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 12:46:16 ]
  vrijdag 3 augustus 2012 @ 12:51:03 #163
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_115045973
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef zarGon het volgende:

[..]

Available for free until 31st August 2012.

Mijn zus heeft er blijkbaar 60 gestuurd. :'), :D.
Mooi, kan ik het lekker rustig in Nederland doen. Paar mooie foto's selecteren en hup. :D
pi_115046675
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef Levolution het volgende:

[..]

Mooi, kan ik het lekker rustig in Nederland doen. Paar mooie foto's selecteren en hup. :D
Uhuh, de kwaliteit is ook gewoon goed!

Als je een smartphone hebt, kun je de app gebruiken om ze via je telefoon te sturen. De foto's die een DSLR schiet zijn natuurlijk veel mooier en beter, maar het is best briljant dat je een foto kunt maken met je smartphone en deze vervolgens op de post kan doen. :9.

Trouwens:
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn vriend geeft nooit geld uit aan mij.

Ik heb al een tijdje een vriend, het gaat op zich allemkaal prima en we hebben veel lol samen en goede seks.
Alleen geeft hij nooit geld aan me uit.

Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Ik vrees voor mijn verjaardag en met Kerst kreeg ik niets.
Ik heb voor hem toen wel een kleinigheidje gekocht, we waren nog niet zo lang samen, dus ik ond het niet zo raar dat ik niets kreeg.

Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Hij heeft ook een verjaardagsfeest gegeven waar ik niet uitgenodigd was (we kenden elkaar niet zo lang) en dat heeft veel geld gekost en hij koopt heel vaak dure dingen voor zichzelf. Laatst heeft hij zo'n helicoptertje besteld dat je kan besturen met de ipad en ik heb letterlijk nog nooit iets gekregen van hem. Ik oest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
Wat moet ik hiermee? Is dat normaal?
;(.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-08-2012 13:07:56 ]
pi_115049436
Even iets testen.

Edit: Uitgetest.
Horikita Maki, O+.
pi_115049585
quote:
14s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 12:27 schreef zarGon het volgende:

wat is hier zo origineel/apart aan dan? ik zie het niet zo snel.. :{
pi_115049616
Volleybal: Turkije tegen Korea is om 15:45 toch? *O*
pi_115049635
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

wat is hier zo origineel/apart aan dan? ik zie het niet zo snel.. :{
Gratis een persoonlijke kaart sturen naar de hele wereld zonder naar buiten te gaan.
pi_115049658
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef zarGon het volgende:

[..]

Gratis een persoonlijke kaart sturen naar de hele wereld zonder naar buiten te gaan.
:') vette shit -O-
pi_115049666
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef EL_Presidente het volgende:
Volleybal: Turkije tegen Korea is om 15:45 toch? *O*
Correct.
pi_115049682
17:45
basketbal tegen China *O*
pi_115050309
Ik zit nu naar Women's Heptathlon te kijken (http://nos.nl/os2012/play/2/); mooie vrouwen. :D.
pi_115051472
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef zarGon het volgende:
Ik zit nu naar Women's Heptathlon te kijken (http://nos.nl/os2012/play/2/); mooie vrouwen. :D.
wie is de mooiste? :9
pi_115052819
Ga de volleybalwedstrijd missen. ;(.
pi_115052990
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 15:31 schreef zarGon het volgende:
Ga de volleybalwedstrijd missen. ;(.
why? :P
pi_115054193
weer geen fucking volleybal op NOS |:(
pi_115055978
Eerste set is bijna van ons! :~.

Ik volg london2012.com tijdens het winkelen. :').
pi_115056067
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 16:18 schreef zarGon het volgende:
Eerste set is bijna van ons! :~.

Ik volg london2012.com tijdens het winkelen. :').
:') winkelen..
pi_115060780
Basketbal is inmiddels begonnen. :P.

(Volleybal staat 2-2.)
pi_115061659
Turken staan er goed voor, de psychologische grens van 10 punten is doorbroken, maar als je maar 39 punten hebt in de eerste helft en je staat voor, dat betekent of dat de verdediging heel sterk is, of de aanval is gewoon zwak.
pi_115062629
Die aanvoerder van de Chinezen is echt een beest.
pi_115064621
Basketbalsters zeker van de kwarfinale _O_
pi_115085915
Waarom heeft Turkije nog geen medaille? Ik dacht dat de Turken aardig kunnen sporten in gewichtheffen en judo of was het taekwondo?
pi_115085957
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 05:03 schreef Doler12 het volgende:
Waarom heeft Turkije nog geen medaille? Ik dacht dat de Turken aardig kunnen sporten in gewichtheffen en judo of was het taekwondo?
We hadden topsporters die goud grepen, maar één voor één zijn ze gestopt (Naim Süleymanoğlu, Halil Mutlu, Hamza Yerlikaya et cetera). Hierdoor zijn er dus gaten gevallen en duurt het even voordat we weer op sterkte zijn, zeg maar. De toevoer van vers bloed is niet constant zoals bij Nederland.
pi_115095565
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 augustus 2012 19:41 schreef Eagle_99 het volgende:
Basketbalsters zeker van de kwarfinale _O_
ik denk dat de volleybalsters het niet gaan redden.. ze hadden gewoon met 3-0 of 3-1 van die Koreanen moeten winnen.
pi_115095967
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 14:54 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

ik denk dat de volleybalsters het niet gaan redden.. ze hadden gewoon met 3-0 of 3-1 van die Koreanen moeten winnen.
We staan 4de, als Servië, Brazilië verslaat hebben we nog een kans, maar het is veel beter als we van Amerika kunnen winnen. Als we 4de worden zullen we tegen Rusland of Italië moeten.
pi_115096072
Servië kan niet eens een puntje wegsmokkelen van Braziliê, laat staan verslaan. Als China Brazilië had verslagen waren we binnen. Het wordt ontiegelijk moeilijk tegen de VS.

[ Bericht 37% gewijzigd door #ANONIEM op 04-08-2012 15:11:20 ]
pi_115096698
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 15:09 schreef zarGon het volgende:
Servië kan niet eens een puntje wegsmokkelen van Braziliê, laat staan verslaan. Als China Brazilië had verslagen waren we binnen. Het wordt ontiegelijk moeilijk tegen de VS.
dit dus..
pi_115102684
Als ik zijn rotkop maar niet hoef te zien.
pi_115102903
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:22 schreef Eagle_99 het volgende:
Wat dan? :D.
pi_115103553
Liever zonder medailles naar huis dan zijn preek aan te horen :D
pi_115103559
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:22 schreef Eagle_99 het volgende:
:r
http://www.egemengazetesi(...)lah-gulen-azari.html
pi_115103725
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 18:49 schreef Eagle_99 het volgende:
Liever zonder medailles naar huis dan zijn preek aan te horen :D
Wat heeft die man dan allemaal gedaan? Hij zegt mij namelijk helemaal niets.
pi_115103873
Ze zitten als een aasgier te wachten op een medaille :D

http://www.haber7.com/spo(...)atlara-rekor-katilim
http://haber.gazetevatan.(...)tilim/429673/5/Haber
http://www.akparti.org.tr(...)nin-gostergesi/29059

Big Fail. Als het waar is wat de sporters zeggen(geloof er niets van), zijn ze allemaal van de ziekenboeg meegenomen naar de spelen :D

Waarschijnlijk zullen we wel een medaille halen bij worstelen(Turkije heeft tot nu toe in 3 sporten een gouden medaille weten te winnen, worstelen, gewichtsheffen en 1 maal Judo in 2000, dus een medaille in worstelen zal er niets mee te maken hebben, maar;) en de regering zal genoeg propaganda materiaal weten te bemachtigen.
pi_115104143

Wat een hoofd. :').
pi_115104778
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 19:05 schreef zarGon het volgende:
[ afbeelding ]

Wat een hoofd. :').
laat staan als ie nog een amandelsnor heeft _O-
pi_115106168
Ik heb geen honger meer.
pi_115106708
Der zitten ook niet-gays tussen. :')
pi_115106746
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:12 schreef Bortecinem het volgende:
Der zitten ook niet-gays tussen. :')
politici en Bekende Turkse Nederlanders (BTN'ers) :')
pi_115106776
Ja, die iste. :D
pi_115106887
Hoe heet de Turkse boot die meedeed?

Weet iemand dat?
pi_115106966
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:

Weet iemand dat?
TGY Türk Gay Yollari _O-
hebben die boten dan een speciale naam? :')
pi_115107095
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:18 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

TGY Türk Gay Yollari _O-
hebben die boten dan een speciale naam? :')
Ze zochten destijds naar een naam. Vanaf Turken op FOK! #679 zG en Trig worden Bacanaklar (#295) en verder. Ik had ze gemaild met suggesties. Ben dus benieuwd wat het is geworden.
pi_115107153
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:20 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ze zochten destijds naar een naam. Vanaf Turken op FOK! #679 zG en Trig worden Bacanaklar (#295) en verder. Ik had ze gemaild met suggesties. Ben dus benieuwd wat het is geworden.
wat was jouw suggestie dan? :P
pi_115107343
quote:
9s.gif Op dinsdag 3 april 2012 01:30 schreef zarGon het volgende:
Het eerste wat er door me ging toen ik de TT las was: 'geymi'. 'Gayık' kan ook. (En andere vormen van 'gaymak', zoals 'Gaydılar bize'.) Om het mannelijker te laten klinken is er 'Geylerbeyi'.
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 april 2012 02:44 schreef Bilge het volgende:

[..]

BRILJANT. _0_ _0- _0_ je moet ze een mail sturen.
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

quote:
10s.gif Op dinsdag 3 april 2012 20:38 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb een reactie ontvangen:
SPOILER
Het onderwerp van de reactie is "Geylerbeyi", terwijl ik "Naam gayparadeboot" als onderwerp heb ingevuld.

pi_115107435
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:27 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

_O-
ben je niet uitgenodigd voor een oriëntatiegesprek?
pi_115107482
Ik mail de stichting nu om een antwoord op mijn prangende vraag te krijgen.
pi_115107630
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:30 schreef zarGon het volgende:
ik denk dat ze nu allemaal op die boot (Geylergeyi) zitten.. :')
pi_115113778
Polat Kemboi Arikan loopt 4de met nog 10 rondes te gaan ^O^

3de nu achter 2 oude landgenoten van hem(Kenianen).

10de met nog 2000 meter

In de kopgroep nog steeds met 3 rondes te gaan

Uiteindelijk 9de geworden ^O^ Mooie uitslag.
Vond het knapper van de Amerikaan, zilver gewonnen, en blank :9

[ Bericht 7% gewijzigd door Eagle_99 op 04-08-2012 22:49:33 ]
pi_115115284
is Elvan Abeylegesse trouwens gestopt met atletiek.. niets meer van haar gehoord. :)
pi_115116519
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:01 schreef EL_Presidente het volgende:
is Elvan Abeylegesse trouwens gestopt met atletiek.. niets meer van haar gehoord. :)
Geblesseerd ;(

Tientallen Turkse generaals met pensioen

Yasar Bal mag weer een jaar verder als brigadegeneraal :') Wat haat ik die gozer, heeft mij 14 maanden lang koppijn bezorgd :(
Hoop dat Salih Zeki Çolak(waarschijnlijke toekomstige commandant der strijdkrachten) niet met pensioen is gegaan ^O^
pi_115116660
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:21 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Geblesseerd ;(

Tientallen Turkse generaals met pensioen

Yasar Bal mag weer een jaar verder als brigadegeneraal :') Wat haat ik die gozer, heeft mij 14 maanden lang koppijn bezorgd :(
Hoezo dat dan?
pi_115116781
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 20:16 schreef zarGon het volgende:

Weet iemand dat?
liepen zelfs homos bij transfirum in utrecht opweg naar adam :')
pi_115116807
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:24 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Hoezo dat dan?
Was mijn commandant ;(
pi_115116830
ik denk dat die slappeling van een Bekir Kalyoncu over een paar jaar Necdet Özel gaat vervangen
pi_115116959
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:26 schreef EL_Presidente het volgende:
ik denk dat die slappeling van een Bekir Kalyoncu over een paar jaar Necdet Özel gaat vervangen
Salih Zeki Çolak is nog maar 3 jaar 'Korgeneral', dus zal nog wel duren voordat hij er komt, maar hij zou na Kalyoncu of zijn opvolger kunnen komen. Een prima commandant die ook erg geliefd is onder de soldaten ^O^ In tegenstelling tot Yasar Bal :9

En Özel heeft nog 3 jaar te gaan.
pi_115117226
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:28 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Salih Zeki Çolak is nog maar 3 jaar 'Korgeneral', dus zal nog wel duren voordat hij er komt, maar hij zou na Kalyoncu of zijn opvolger kunnen komen. Een prima commandant die ook erg geliefd is onder de soldaten ^O^ In tegenstelling tot Yasar Bal :9

En Özel heeft nog 3 jaar te gaan.
:W
na Kalyoncu komen allemaal mannetjes van Fettos :r aan de macht.. die nieuws die je net leest dat zijn allemaal schoonmaakacties jongen. die amandelsnorren zitten nu overal..
pi_115117743
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:32 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

:W
na Kalyoncu komen allemaal mannetjes van Fettos :r aan de macht.. die nieuws die je net leest dat zijn allemaal schoonmaakacties jongen. die amandelsnorren zitten nu overal..
Daar ben ik ook bang voor. Herinner je je de "askeri casusluk" zaak nog? Alle soldaten zijn vrij gesproken(er zijn volgens mij 2 zaken, een is nu afgelopen, de andere gaat nog verder), dus alle heisa voor niks, en tientallen toekomstige generaals die waarschijnlijk niet meer vooruit zullen komen :') Je leven is verpest, familie's die nooit meer bijeen zullen komen, misschien wel officieren die zelfmoord zullen plegen.

Wat haat ik die cemaat toch :r
pi_115118410
ach fuck it allemaal w/

[ Bericht 18% gewijzigd door EL_Presidente op 04-08-2012 23:56:38 ]
pi_115118785
Shit, heb gemist, wat had je geschreven :9
pi_115119069
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 augustus 2012 23:58 schreef Eagle_99 het volgende:
Shit, heb gemist, wat had je geschreven :9
bosver man.. :P
politics :r
pi_115120010
haha :D

Bahram Muzaffer ligt eruit :')

Kazachstan heeft trouwens 5 gouden medailles _O_ Waarvan 4 van gewichtsheffen. Hun coach is de oude coach van Naim Süleymanoglu en Halil Mutlu, ik vraag me af waarom hij Turkije heeft verlaten destijds..
pi_115120061
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:19 schreef Eagle_99 het volgende:
haha :D

Bahram Muzaffer ligt eruit :')
En terecht natuurlijk, wat een slechte ronde aan het einde. Goed dat de Iranier Ehsan Rouzbahani door is!
pi_115120148
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:20 schreef Doler12 het volgende:

[..]

En terecht natuurlijk, wat een slechte ronde aan het einde. Goed dat de Iranier Ehsan Rouzbahani door is!
Klopt, de laatste ronde was echt slecht
pi_115120584
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 00:22 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Klopt, de laatste ronde was echt slecht
Nu maar hopen dat hij Adilbek Niyazymbetov kan verslaan. Hij heeft ooit de Europees kampioen verslagen dan moet dit ook wel lukken. Dan staat hij in de halve finale en heeft Iran tenminste brons en dat is wel terecht na de Ali Mazaheri debacle! :r
  zondag 5 augustus 2012 @ 09:08:20 #227
344970 Nederturk
Uchiha Itachi <3
pi_115128265
Een hoop alevieten hier?
pi_115130995
vandaag basketbal en volleybal? :P
pi_115132401
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 11:45 schreef EL_Presidente het volgende:
vandaag basketbal en volleybal? :P
Beide om 21.00, Basketbal op TRT HD, die nergens te vinden is :')

Turkse programma:

quote:
Atletizm-
13.00: Bayanlar Maraton (Sultan Haydar - Bahar Doğan - Ümmü Kiraz)
21.00: Bayanlar 400 Metre 1. Tur (Nagihan Karadere)
22.15: Erkekler 1500 Metre Yarı Finali (İlham Tanui Özbilen)
23.25: Erkekler 3000 Metre Engelli Finali (Tarık Langat Akdağ)

-Atıcılık-
11.00 - 14.30: Erkekler 50 Metre Tabanca Elemeleri ve Finalleri (Yusuf Dikeç - İsmail Keleş)
13.00: Erkekler Trap Elemeleri (Oğuzhan Tüzün)

-Güreş-
15.27: Erkekler Grekoromen 55 kg (Ayhan Karakuş - Gustavo Balart/Küba)
15.54: Erkekler Grekoromen 74 kg (Selçuk Çebi - Robert Rosengren/İsveç)

-Voleybol-
22.00: Türkiye - Amerika Birleşik Devletleri

-Basketbol-
22.00: Türkiye - Hırvatistan
Yusuf Dikeç en Ismail Keles hebben volgens mij de finale gehaald, het zou zometeen moeten beginnen, hoop dat TRT het laat zien :')
pi_115132535
quote:
Die site ook, "Check hier onze promofilmpje!"

Ik zie overal alleen staan 'Turkse boot' van die stichting.
Dus wat is het Turkse woord voor boot, en wat is het Turkse woord voor te kleine leren onderbroek?
Die 2 samen moeten wel redelijk in de buurt komen.
pi_115132797
http://www.london2012.com(...)v=20120805-113405340

Kut, toch niet gekwalificeerd :') En die noemen zich soldaten :')

SPOILER
pi_115132829
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:36 schreef Eagle_99 het volgende:
http://www.london2012.com(...)v=20120805-113405340

Kut, toch niet gekwalificeerd :') En die noemen zich soldaten :')

SPOILER
Bordo bereli :')
pi_115137000
Ayhan Karakus, greco-roman 55kg tegen zijn Cubaanse tegenstander. Succes!

Eerste ronde 3-0 verloren :')

Wedstrijd verloren :')
Kans op brons als de Cubaan de finale haalt :')

[ Bericht 43% gewijzigd door Eagle_99 op 05-08-2012 14:37:56 ]
pi_115138711
Laatste Wereldkampioen Selçuk Çebi ligt ook eruit :')

Heeft nog wel een kans voor brons maar laat maar :{w
pi_115143618
quote:
quote:
Beste yavuz, nog bedankt voor je suggesties. We hebben te gewoon de Turkse boot genoemd. Gr. Elance

Verstuurd vanaf mijn iPhone
Hm. Ik had gehoopt op een spitsvondige naam.
pi_115143642
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:16 schreef zarGon het volgende:

[..]

[..]

Hm. Ik had gehoopt op een spitsvondige naam.
Wat heb je gedaan? :')
pi_115143679
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:17 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Wat heb je gedaan? :')
Wat bedoel je?
pi_115143710
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Achtergrond yani, verhaal erachter :P
pi_115143715
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 15:12 schreef Eagle_99 het volgende:
Laatste Wereldkampioen Selçuk Çebi ligt ook eruit :')

Heeft nog wel een kans voor brons maar laat maar :{w
Zijn er nog kanshebbers op een medaille op de resterende dagen?
pi_115143763
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Achtergrond yani, verhaal erachter :P
Reactie #202 t/m #206 in dit topic. :P.
pi_115143846
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:19 schreef zarGon het volgende:

[..]

Reactie #202 t/m #206 in dit topic. :P.
Held. _O-
pi_115147894
quote:
1s.gif Op zondag 5 augustus 2012 17:18 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zijn er nog kanshebbers op een medaille op de resterende dagen?
Riza Kayaalp, Greco-Roman 120kg is ook favo, net zoals Selçuk Çebi het was, dus ik verwacht niet veel :N
Ik weet niet of er nog meer favo's zijn, maar Ramazan Sahin is regerend Olympisch kampioen.

Maar Çebi en Kayaalp werden als de grootste kanshebbers op goud gezien door de media,
pi_115148166
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 12:25 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Beide om 21.00, Basketbal op TRT HD, die nergens te vinden is :')
Ik heb net even geprobeerd of ik de streams van TRT werkend kan krigen door middel van een proxy. Dat lukte mij niet.

Voor volleybal (de VS - Turkije) kun je dit in de gaten houden: http://livetv.ru/en/eventinfo/127840_usa_turkey/.
Voor basketbal (Kroatië - Turkije) kun je dit in de gaten houden: http://livetv.ru/en/eventinfo/127202_croatia_turkey/.
pi_115148426
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:53 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik heb net even geprobeerd of ik de streams van TRT werkend kan krigen door middel van een proxy. Dat lukte mij niet.

Voor volleybal (de VS - Turkije) kun je dit in de gaten houden: http://livetv.ru/en/eventinfo/127840_usa_turkey/.
Voor basketbal (Kroatië - Turkije) kun je dit in de gaten houden: http://livetv.ru/en/eventinfo/127202_croatia_turkey/.
http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Basketbal op kanaal 3, en volleybal op 9 te zien
pi_115148584
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 18:59 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

http://www.eurovisionsports.tv/london2012/index.html
Basketbal op kanaal 3, en volleybal op 9 te zien
Alles wat je daar ziet, zie je ook op http://nos.nl/os2012. Het is alleen zo dat de laatste twee volleybalwedstrijden van Turkije niet getoond werden op die website en ook niet op die NOS-site. Mocht je dus merken dat je om 21.00 uur niets te zien krijgt, kun je de streams gebruiken. :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 19:03:47 ]
pi_115148734
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Alles wat je daar ziet, zie je ook op http://nos.nl/os2012. Het is alleen zo dat de laatste twee volleybalwedstrijden van Turkije niet getoond werden op die website en ook niet op die NOS-site. Mocht je dus merken dat je om 21.00 uur niets te zien krijgt, kun je de streams gebruiken. :P.
Het staat wel op het programma, maargoed, volleybal zal ik waarschijnlijk op tv kijken met atletiek tussendoor, en basketbal op internet dan maar :P
pi_115148807
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:05 schreef Eagle_99 het volgende:

[..]

Het staat wel op de programma, maargoed, volleybal zal ik waarschijnlijk op tv kijken met atletiek tussendoor, en basketbal op internet dan maar :P
Basketbal is niet interessant om te volgen, omdat we de groepsfase hebben overleefd. :@.
pi_115149745
quote:
Why am I not surprised? :')
pi_115149892
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:26 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Why am I not surprised? :')
Vertel. Want zo niet-verrassend is dit niet.
pi_115149941
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:30 schreef zarGon het volgende:

[..]

Vertel. Want zo niet-verrassend is dit niet.
Ik lees elke dag de Turkse kranten, en geloof mij..na een tijdje dan ga je dit soort dingen in de Turkse samenleving normaal vinden. :') niet dat ik het goedkeur.. :{w
pi_115150012
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:31 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Ik lees elke dag de Turkse kranten, en geloof mij..na een tijdje dan ga je dit soort dingen in de Turkse samenleving normaal vinden. :') niet dat ik het goedkeur.. :{w
Je overdrijft flink.
pi_115150041
ik weet trouwens niet of het de moeite waard is om naar het volleybal te kijken, aangezien China en Korea het op een akkoordje hebben gegooid :N
http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/21154776.asp
pi_115150176
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je overdrijft flink.
aan de lopende band verkrachtingen in Turkije. verkrachtingen komen vaker voor dan andere misdrijven in Turkije.. als ik een dochter heb dan mag ze van mij alleen op vakantie waar ze naar toe wil, behalve naar Turkije en zandbaklanden :{w
pi_115150306
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef EL_Presidente het volgende:
ik weet trouwens niet of het de moeite waard is om naar het volleybal te kijken, aangezien China en Korea het op een akkoordje hebben gegooid :N
http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/21154776.asp
Ik weet niet hoe ze zich tijdens de wedstrijd hebben gedrage, maar Turkije liet tegen Zuid-Korea een hele belangrijke punt liggen. En dat merk je nu.

We moeten hoe dan ook twee sets winnen tegen de VS. Van wat ik heb gezien is dat min of meer onhaalbaar.
pi_115150316
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 09:08 schreef Nederturk het volgende:
Een hoop alevieten hier?
Hoezo? En nee, niet dat ik weet.
pi_115150441
Volgens mij geen één.
pi_115150530
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:37 schreef Ayca het volgende:

[..]

Hoezo? En nee, niet dat ik weet.
jij was toch aleviet?

SPOILER
pi_115150576
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:37 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe ze zich tijdens de wedstrijd hebben gedrage, maar Turkije liet tegen Zuid-Korea een hele belangrijke punt liggen. En dat merk je nu.

We moeten hoe dan ook twee sets winnen tegen de VS. Van wat ik heb gezien is dat min of meer onhaalbaar.
Destinee Hooker :o
pi_115150680
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:42 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Destinee Hooker :o
Zij heeft echt krachtige smashes. Wordt een beest net voor het smashen; ik schrok er zelfs van. :P.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 19:44:47 ]
pi_115150701
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

jij was toch aleviet?

SPOILER
pi_115150702
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

jij was toch aleviet?

SPOILER
Nee hoor.
pi_115150759
quote:
10s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:45 schreef Ayca het volgende:

[..]

Nee hoor.
wanneer gaan we samen knoflook eten :9~
pi_115150780
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:

[..]

Zij heeft echt krachtige smashes. Wordt een beest net voor het smashen; ik schrok er zelfs van. :P.
hopen dat Servie van Brazilie wint :')
pi_115150816
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

hopen dat Servie van Brazilie wint :')
_O-.

Dat is iets grappiger dan (alleen) saus eten. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 19:47:22 ]
pi_115150847
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:47 schreef zarGon het volgende:

[..]

_O-.

Dat is iets grappiger dan (alleen) saus eten. :').
saus eten grappig vinden :')
pi_115151001
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:48 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

saus eten grappig vinden :')
Ja, best grappig. :').

Als je nou voorstelde om samen te genieten van een avondmaal mét knoflook, okay. Maar 'yo chickie, laten we knoflook eten' klinkt gewoon gaar. :').
pi_115151070
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ja, best grappig. :').

Als je nou voorstelde om samen te genieten van een avondmaal mét knoflook, okay. Maar 'yo chickie, laten we knoflook eten' klinkt gewoon gaar. :').
knoflook verhoogt de libido :9~ Ayça kan goed paardrijden. :Y
dus dat komt wel goed ^O^
pi_115151155
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:52 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

knoflook verhoogt de libido :9~ Ayça kan goed paardrijden. :Y
dus dat komt wel goed ^O^
Jij bent soms inderdaad best een paard. :').
pi_115151178
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef zarGon het volgende:

[..]

Jij bent soms inderdaad best een paard. :').
meer een lief veulentje O+
pi_115151310
Cocuklar... c'mon
pi_115151360
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef xaban06 het volgende:
Cocuklar... c'mon
ben jij een Koerd? ~O>
pi_115151421
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:35 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

als ik een dochter heb dan mag ze van mij alleen op vakantie waar ze naar toe wil, behalve naar Turkije en zandbaklanden :{w
pi_115151466
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:59 schreef xaban06 het volgende:

[..]

je wordt daar namelijk verkracht.. :Y
pi_115151533
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

je wordt daar namelijk verkracht.. :Y
Olm bak git.

Dat gebeurd overal.
pi_115151551
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

meer een lief veulentje O+
Je weet dat knoflook giftig is voor paarden?

Dat je het weet. Lees ik ook maar net hoor.
pi_115151598
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef zarGon het volgende:

[..]

Je weet dat knoflook giftig is voor paarden?

Dat je het weet. Lees ik ook maar net hoor.
de knoflook ga ik voor Ayca gebruiken, ik heb al een kamer voor haar gebouwd.. :9~
pi_115151611
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

de knoflook ga ik voor Ayca gebruiken, ik heb al een kamer voor haar gebouwd.. :9~
Oi. Gedraag je eens.
pi_115151648
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:03 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oi. Gedraag je eens.
I can't help it.. ;( it's my alter ego })
pi_115151772
quote:
Ohaaa. Wat ik niet snap, was er dan niemand in die families die dacht dit kan echt niet? Moeder, vader, tante, schoonouders wtf gewoon,
pi_115151780
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:04 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

I can't help it.. ;( it's my alter ego })
Een psychische aandoening is nooit leuk. ;(.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 20:07:21 ]
pi_115151816
quote:
15s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ohaaa. Wat ik niet snap, was er dan niemand in die families die dacht dit kan echt niet? Moeder, vader, tante, schoonouders wtf gewoon,
ouders van het meisje deden ook doodleuk mee. :@
pi_115152171
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

ouders van het meisje deden ook doodleuk mee. :@
Ik ben van de zwarte humor en lach om dingen waar anderen niet zo snel om zouden lachen, maar zelfs ik vind dit te ver gaan. Ik las dat nieuwsbericht vol afschuw en verbazing; zo'n grap is niet gepast.
pi_115152302
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef zarGon het volgende:

[..]

Ik ben van de zwarte humor en lach om dingen waar anderen niet zo snel om zouden lachen, maar zelfs ik vind dit te ver gaan. Ik las dat nieuwsbericht vol afschuw en verbazing; zo'n grap is niet gepast.
dit is geen humor, het staat in het bericht.. blijkbaar wilden de ouders dat zij met hem ging trouwen.
pi_115152394
quote:
MUĞLA’nın Fethiye İlçesi’nde 18 yaşındaki Ö.A. nişanlısı 28 yaşındaki T.G.’den ayrılma kararı alınca, iki aile fertleri akıl almaz bir plan yaptı. Nişanlısının ailesi tarafından kilitlendiği odada kendisine 3 saat boyunca tecavüze kalkışan T.G.’ye direnen Ö.A., kaçmayı başarıp jandarmaya sığındı. Korkunç plana onay veren genç kızın anne ve babasıyla birlikte 9 kişi tutuklandı.
:{w wat is errrr?
pi_115152555
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

dit is geen humor, het staat in het bericht.. blijkbaar wilden de ouders dat zij met hem ging trouwen.
Oh, wacht. Ik begreep het verkeerd. My bad.

Om eerlijk te zijn verwachtte ik dat dit gebeurd was in het oosten van Turkije, dus in dat opzicht was Muğla wel een verrassing.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 20:22:13 ]
pi_115152627
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef zarGon het volgende:

[..]

Oh, wacht. Ik begreep het verkeerd. My bad.

Om eerlijk te zijn verwachtte ik dat dit gebeurd was in het oosten van Turkije, dus in dat opzicht was Muğla wel een verrassing.
heb je die foto gezien.. die gast kan haar vader wel zijn.. zieke pedofiel.. :r
pi_115152629
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 19:57 schreef xaban06 het volgende:
Cocuklar... c'mon
Hey Sinan abi, ik schrijf dit vanaf mijn tel.

/coolstory
pi_115152657
quote:
6s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

/coolstory
Iphone binnen? :o
pi_115152672
quote:
6s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

/coolstory
send from your Blackberry or iPhone? :o
pi_115152709
stalker alert })
pi_115152716
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

heb je die foto gezien.. die gast kan haar vader wel zijn.. zieke pedofiel.. :r
pi_115152734
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

Sent. :6.
pi_115152743
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

het is dat ze net 18 is.. :{
pi_115152771
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Sent. :6.
ik had het over toekomstige berichten :W
pi_115152781
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:25 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

het is dat ze net 18 is.. :{
Ze is dus zo'n 6 jaar te oud. :O.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 20:26:22 ]
pi_115152784
Presidente, waarom post je geen pics meer?
pi_115152810
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

ik had het over toekomstige berichten :W
Sending. :').

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 05-08-2012 20:26:56 ]
pi_115152850
quote:
14s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef Triggershot het volgende:
Presidente, waarom post je geen pics meer?
blijf uit mijn buurt.. ga terug naar je cemaathok.. :r
fucking snitch = rat :r
pi_115152861
quote:
0s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef EL_Presidente het volgende:

[..]

iPhone.

Op een BB kun je niet eens fatsoenlijk surfen man.
pi_115152887
quote:
17s.gif Op zondag 5 augustus 2012 20:27 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

iPhone.

Op een BB kun je niet eens fatsoenlijk surfen man.
kom we gaan whatsappen :9~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')