China en Roemenië zijn de tegenstanders nu.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 20:55 schreef Eagle_99 het volgende:
ik kijk ook via internet nu, maar had liever TRT met commentaar![]()
Chinees geluktGeukkig staan we voor de Armeniër
Beter zijn die drie pogingen zonder dopingen.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:04 schreef zarGon het volgende:
152 kilo in zijn eerste poging, 155 kilo in zijn tweede poging en 157 kilo in zijn derde poging.
Respect.
Waarom komen zij uit voor Turkije?quote:
Ik zou het niet weten, ze waren volgens mij spelers van Fenerbahçe.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:11 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom komen zij uit voor Turkije?
Kijk, bij voetbal mag je maar een aantal buitenlanders hebben in het team. Ik begrijp dat naturalisatie een optie is voor een ploeg om alsnog met die speler te blijven spelen. Maar in dit geval begrijp ik het niet. Is er een limiet aan spelers die een land mag sturen? Krijgen zij dus een kans bij Turkije, een kans die ze niet kregen bij China?
Nieuw bloed.quote:
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:46 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Naim en Halil behoren voor zover ik het weet tot de Turkse minderheid in Bulgarije, Ramazan, etnische afkomst buiten gelaten, kon 4 jaar geleden nog geen Turks praten nadat hij Olympisch Kampioen werd.
Voor de rest zei ik al dat ik een goede prestatie van Servet verwacht en heb ook gelezen dat Kayaalp favoriet is, dus hoop ook op een prestatie van hem.
Of toch niet, misschien dat er wat met onze mentaliteit verandert als we met 0 medailles terugkeren.
Ik heb trouwens niets tegen de sporters hoor, het is al een eer om mee te mogen doen, het gaat me om onze eigen mentaliteit, 4 jaar lang niets anders praten dan voetbal en dan verwachten dat ze met medailles terug gaan keren.
Eksisözlük volg ik trouwens ook, ik las gister nog ergens dat onze echte medaille kanshebbers nog niet in actie zijn gekomen. Sibel Simsek was de eerste, niet gelukt, vanavond nog een kanshebber.
Ook een mooie tekst: http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=29592503Ik wist niet dat Ramazan geen Turks kon, dat scheelt wel, maar voormalig Ottomaans grondgebied vind ik persoonlijk afdoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen fan van Erdogan, maar ik hoor steeds dat hij veel tijd/geld steekt in sport, wat je ook terugziet in de enorme toename van het aantal deelnemers. Hij probeert ook de Olympische Spelen van 2020 (?) binnen te trekken, wat weer een impuls zal zijn voor veel kinderen om een sport te beoefenen.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Nieuw bloed.![]()
![]()
Wij hanteren nogal stricte criteria voordat iemand zich Turk mag noemen. Dus vertel, wie ben jij, waar woon je, waar komen je ouders vandaan, spreek je ABT, draag je een snor, fez/ tulband/ boerenpet/ takke/ sapka, wat vind je van Ataturk/ Ocalan/ Ozil en heb je een behaarde kont?
http://www.london2012.com(...)comptoday/index.html.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:25 schreef EL_Presidente het volgende:
hoe weten jullie nou op welk tijdstip een Turk bezig is (Olympische Spelen)? zitten jullie al die kanalen door te zappen telkens?
die NOS website is idd chill
http://nos.nl/os2012/
Ik weet niet hoelang wij over de noorden van de Kaukasus hebben geregeerd hoor.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Ik wist niet dat Ramazan geen Turks kon, dat scheelt wel, maar voormalig Ottomaans grondgebied vind ik persoonlijk afdoende.
Ik ben geen fan van Erdogan, maar ik hoor steeds dat hij veel tijd/geld steekt in sport, wat je ook terugziet in de enorme toename van het aantal deelnemers. Hij probeert ook de Olympische Spelen van 2020 (?) binnen te trekken, wat weer een impuls zal zijn voor veel kinderen om een sport te beoefenen.
Hehe, het wordt of de OS 2020 of het EK 2020 voor Istanbul.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:20 schreef Bilge het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als er twee dezelfde eindigen?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:36 schreef Eagle_99 het volgende:
Mete moet 180 stoten, anders geen kans op medaille
Minst wegendequote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat gebeurt er eigenlijk als er twee dezelfde eindigen?
Stel dat Mete 179 stoot, dan eindigt hij hij hoogstwaarschijnlijk net zo hoog als de Nood-Koreaan; 329 kilo. Wie krijgt dan de brons?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |