SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik krijg mijn telefoon volgende week.
Zijn er nog apps die ik echt moet downloaden?
iTunes.quote:Op zondag 29 juli 2012 02:56 schreef Bortecinem het volgende:
Ik krijg mijn telefoon volgende week.
Zijn er nog apps die ik echt moet downloaden?
Zwart, 16 GB. Wifi, 3g? Wat is dat. Geen idee.quote:Op zondag 29 juli 2012 03:02 schreef xaban06 het volgende:
Welke heb je gekocht? Zwart/wit? 16/32/64gb? Wifi of 3G?
Cahil. Bij de iPhone heb je geen keus tussen wifi/3G. Baktim ne kadar cahalsinquote:Op zondag 29 juli 2012 03:04 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Zwart, 16 GB. Wifi, 3g? Wat is dat. Geen idee.
/n00b
Hehe gelukkig heb ik maar niks geroepen dan.quote:Op zondag 29 juli 2012 03:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Cahil. Bij de iPhone heb je geen keus tussen wifi/3G. Baktim ne kadar cahalsin
Klinkt halalquote:Op zondag 29 juli 2012 02:52 schreef Bortecinem het volgende:
De meeste Turkse vrouwen in mijn omgeving die zijn gescheiden van hun Turkse man zijn hertrouwd met een Nederlandse man.
Nou ja, dat ding hangt gewoon boven. Verder hebben we geen boven/wand kasten. Maar ik had de keuken al laten zien toch?quote:Op zondag 29 juli 2012 03:08 schreef Bortecinem het volgende:
Moeilijk te beoordelen zonder de rest van de keuken erbij.
Dogru. Even opgezocht. Ik denk niet dat het verschil heel groot zal zijn qua interieur. Werkt zo'n schuine afzuigkap net zo goed?quote:Op zondag 29 juli 2012 03:10 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Nou ja, dat ding hangt gewoon boven. Verder hebben we geen boven/wand kasten. Maar ik had de keuken al laten zien toch?
Het heeft een sterkere 'zuigcapaciteit'. Rond de 730m3/uur, terwijl de andere rond de 550-650m3/uur zit.quote:Op zondag 29 juli 2012 03:11 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dogru. Even opgezocht. Ik denk niet dat het verschil heel veel zal uitmaken qua interieur. Werkt zo'n schuine afzuigkap net zo goed?
Ja.quote:
www.3vcash.nlquote:Op zondag 29 juli 2012 03:19 schreef Bortecinem het volgende:
Oeehh, check wat ik heb gevonden.
http://www.pipetto.co.uk/(...)-4-4s-flip-case.html
Scheelt weer zo'n 15-20 euro. Wel een andere kleur. Jammer dat ik geen creditcard heb though.
Let op dat je de 3V Card neemt en niet de 3V Voucher. Op de langere termijn is de card beter dan de voucher.quote:
De gemiddelde Nederlandse man is beter voor zijn vrouw dan de gemiddelde Turkse man.quote:
Een manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Handig man.quote:Op zondag 29 juli 2012 03:34 schreef Arcadia het volgende:
Prepaid creditcard, werkt voor koopzuchtige mensen veel beter, omdat je altijd een buffer hebt, namelijk het overschrijven naar de creditcard zelf. Als je maar eenmalig gaat doen, dan is zo'n voucher beter.
De Nederlandse huisman heeft dan ook een werkende vrouw, geen profiteur die doelloos op de bank hangt. Uit mijn hoofd herinner ik mij (ik kan er naast zitten) dat 2/3 van alle Turkse vrouwen werkloos is. Dat is echt vele malen hoger dan andere groepen, Marokkanen incluis. Huisvrouw is op zich ook een respectabele bezigheid, maar niet als je dat alleen vult door 24/7 soaps te kijken en suikerige goedjes te verorberen. Zoek een hobby of pak eens een boek ofzo.quote:Op zondag 29 juli 2012 09:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
De gemiddelde Nederlandse man is beter voor zijn vrouw dan de gemiddelde Turkse man.
Hij kookt, doet de (af)was, neemt haar mee uit, laat haar ook komen in bed etc.
Het alternatief is een man die de hele dag in de kahve hangt en verwacht dat het eten op tafel staat bij thuiskomst.
Lijkt me een makkelijke keuze.
quote:Op zondag 29 juli 2012 11:25 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]
Een man
Dan mag jij Neslihan hebben. Ik hoef haar niet meer. Ze blijkt 1 cm langer te zijn dan ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Onze jongen heeft verloren.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 17:25 schreef EL_Presidente het volgende:
deze moet ik zien:
http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/21088886.asp
http://webtv.hurriyet.com(...)i-erken-basladi.aspx
Neslihanquote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Bilge het volgende:
[..]
Handig man.Ik heb veel potentiele aankopen laten varen omdat ik dus geen cc heb.
[..]
De Nederlandse huisman heeft dan ook een werkende vrouw, geen profiteur die doelloos op de bank hangt. Uit mijn hoofd herinner ik mij (ik kan er naast zitten) dat 2/3 van alle Turkse vrouwen werkloos is. Dat is echt vele malen hoger dan andere groepen, Marokkanen incluis. Huisvrouw is op zich ook een respectabele bezigheid, maar niet als je dat alleen vult door 24/7 soaps te kijken en suikerige goedjes te verorberen. Zoek een hobby of pak eens een boek ofzo.
[..]
Dan mag jij Neslihan hebben. Ik hoef haar niet meer. Ze blijkt 1 cm langer te zijn dan ik.![]()
Ze is ook langer dan mijquote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dan mag jij Neslihan hebben. Ik hoef haar niet meer. Ze blijkt 1 cm langer te zijn dan ik.![]()
Neslihan heeft een kunstgebitquote:Op zondag 29 juli 2012 17:29 schreef Bilge het volgende:
Naz is prachtig, maar een beetje kinds. Neslihan is een echte vrouw met een grote trotse neus, innemende lach, volle en hoge jukbeenderen en de ogen van een gazelle. Alleen jammer dat ze net iets te lang is. Een man met een langere vrouw is echt geen gezicht.![]()
Rahmetli dedemde çok begenirdi. Baya yaslanmasina ragmen 'bizim Neslihan çikmis' deyip heyecanla izlerdi. Kizlar hakkinda durmadan sorular sorardi ('bunlarin boylari emme uzun biliyonmu, bunlar ne yiyo ola, sizin ordada kizlarin boyu okadar var mi?')
quote:Op maandag 30 juli 2012 03:42 schreef Bilge het volgende:
De Turkse taekwondo Servet Tazegul is met zijn aanvallende, creatieve vechtstijl en dierlijke geluiden het volgen waard. Je zou haast denken dat hij is grootgebracht in de Apenheul.![]()
die Turkse volleybalsters bakken er niets van.. ze kunnen alleen winnen wanneer ze in Turkije spelen.quote:Op maandag 30 juli 2012 03:33 schreef Bilge het volgende:
Neslihan en Naz zijn Turkse volleybalsters die vandaag om 10:30 tegen China spelen. Toevallig spelen de Turkse basketbalsters om 12:15 tegen Tsjechië.
True. Maar je kan niet ontkennen dat sommige Turkse vrouwen de hele dag bezig zijn (schoonmaken, kinderen opvoeden, koken) en nog steeds een ondankbare man hebben. De dizi-kijkende zitzakken even buiten beschouwing latend.quote:Op zondag 29 juli 2012 16:21 schreef Bilge het volgende:
[..]
De Nederlandse huisman heeft dan ook een werkende vrouw, geen profiteur die doelloos op de bank hangt. Uit mijn hoofd herinner ik mij (ik kan er naast zitten) dat 2/3 van alle Turkse vrouwen werkloos is. Dat is echt vele malen hoger dan andere groepen, Marokkanen incluis. Huisvrouw is op zich ook een respectabele bezigheid, maar niet als je dat alleen vult door 24/7 soaps te kijken en suikerige goedjes te verorberen. Zoek een hobby of pak eens een boek ofzo.
Levolution zie jij nog ergens hardwerkende huisvrouwen die zich ondergeschikt maken aan hun gezin? Ik niet, ze zijn allang uitgestorven. Enerzijds hoeven ze door technologische ontwikkelingen (wasmachine, vaatwasser, luiers, thuisbezorgd eten, etc.) minder moeite te doen voor het gezin en het huishouden en daar is natuurlijk niets op tegen. Maar aan de andere kant (en daar heb ik wel een schijthekel aan) liften de moderne vrouwen mee met het het vooroordeel dat de ouderwetse hardwerkende huisvrouw opwekte. Vanuit de slachtofferrol: ´wij vrouwen zijn eeuwenlang onderdrukt door mannen, dat laat ik mij niet gebeuren´ rechtvaardigen moderne vrouwen hun luiheid. Door nieuwe technieken hoeven ze minder te doen, maar daar nemen ze geen genoegen mee: daarom mag de moderne man naast zijn 40-urige baan bij thuiskomst het huis schoonmaken. En oh wee als je dat niet doet: dan ben je een ouderwetse vrouwenonderdrukker en heeft je vrouw hoofdpijn wanneer je seks wilt (seks is misschien wel het sterkste wapen van de vrouw). En oh wee als jij ook je lichamelijke wapen (fysiek geweld) inzet. Dan belandt je gelijk jarenlang achter de tralies, mag je alimentatie betalen en zie je je kinderen hooguit in het weekend. Moderne mannen zijn slaven van de decadente tv-verslaafde ´moderne´ vrouw. Maar het ergste is dat vrouwen ons mannen nog steeds wijsmaken dat juist wij hen onderdrukken en mannen hier intuinen.quote:Op maandag 30 juli 2012 20:39 schreef Levolution het volgende:
[..]
True. Maar je kan niet ontkennen dat sommige Turkse vrouwen de hele dag bezig zijn (schoonmaken, kinderen opvoeden, koken) en nog steeds een ondankbare man hebben. De dizi-kijkende zitzakken even buiten beschouwing latend.
Wie niet? Lekker op de bank hangen terwijl je huisslaaf alle vervelende klusjes opknapt.quote:Hoewel ik best een werkende vrouw zou willen terwijl ik zelf huisman mag zijn.
Groep Bquote:Op maandag 30 juli 2012 08:42 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
die Turkse volleybalsters bakken er niets van.. ze kunnen alleen winnen wanneer ze in Turkije spelen.![]()
Goed gesproken en het lijkt inderdaad die kant op te gaan. Maar er zijn nog wel 'goede' vrouwen: 1. vrouwen die zelf ook gewoon een baan hebben; 2. vrouwen die dat niet hebben omdat ze zich volledig inzetten voor het gezin.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:33 schreef Bilge het volgende:
[..]
Levolution zie jij nog ergens hardwerkende huisvrouwen die zich ondergeschikt maken aan hun gezin? Ik niet, ze zijn allang uitgestorven. Enerzijds hoeven ze door technologische ontwikkelingen (wasmachine, vaatwasser, luiers, thuisbezorgd eten, etc.) minder moeite te doen voor het gezin en het huishouden en daar is natuurlijk niets op tegen. Maar aan de andere kant (en daar heb ik wel een schijthekel aan) liften de moderne vrouwen mee met het het vooroordeel dat de ouderwetse hardwerkende huisvrouw opwekte. Vanuit de slachtofferrol: ´wij vrouwen zijn eeuwenlang onderdrukt door mannen, dat laat ik mij niet gebeuren´ rechtvaardigen moderne vrouwen hun luiheid. Door nieuwe technieken hoeven ze minder te doen, maar daar nemen ze geen genoegen mee: daarom mag de moderne man naast zijn 40-urige baan bij thuiskomst het huis schoonmaken. En oh wee als je dat niet doet: dan ben je een ouderwetse vrouwenonderdrukker en heeft je vrouw hoofdpijn wanneer je seks wilt (seks is misschien wel het sterkste wapen van de vrouw). En oh wee als jij ook je lichamelijke wapen (fysiek geweld) inzet. Dan belandt je gelijk jarenlang achter de tralies, mag je alimentatie betalen en zie je je kinderen hooguit in het weekend. Moderne mannen zijn slaven van de decadente tv-verslaafde ´moderne´ vrouw. Maar het ergste is dat vrouwen ons mannen nog steeds wijsmaken dat juist wij hen onderdrukken en mannen hier intuinen.![]()
![]()
[..]
Wie niet? Lekker op de bank hangen terwijl je huisslaaf alle vervelende klusjes opknapt.
Sibel Siksem ook geen medaillequote:Op dinsdag 31 juli 2012 18:00 schreef Eagle_99 het volgende:
Sibel Simsek ook verpest, weer geen medaille, straks mannen nog, ik hoop werkelijk dat we met 0 medailles terug gaan naar huis![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |