Onze talen zijn in iedergeval verwantquote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:36 schreef Bilge het volgende:
Waren Turken en Japanners ook niet verwant?Ik ben een beetje de draad kwijt.
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 22:11 schreef Bilge het volgende:
[..]
Netzoals de Turkmeense scheids.![]()
Ik kijk echt uit naar de volleybalwedstrijd tegen Korea morgen.
114.quote:
Ik vraag me af hoeveel daarvan neger/chinees/indo is.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 05:09 schreef zarGon het volgende:
[..]
114.. We hebben bijvoorbeeld nog steeds geen enkele medaille binnen.
Het is een goed begin, maar er moet geïnvesteerd worden in sport in Turkije door de overheid. Gelukkig komt dat langzaam maar zeker op gang.
Een klein land als Nederland heeft er 178 gestuurd en heeft inmiddels 6 medailles waarvan 2 goud, binnen.
Maakt dat wat uit op een Olympische Spelen? Het gaat erom dat zij door de betere omstandigheden in Nederland beter weten te presteren.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 05:31 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel daarvan neger/chinees/indo is.
Shit, dat is slim.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:27 schreef zarGon het volgende:
Voor de mensen die een postcard (briefkaart/ansichtkaart) willen sturen: http://samsungsharegreatmoments.touchnote.com/. Je kiest je eigen voorkant met eventueel een tekstje erbij. Het is gratis en je kunt er zoveel sturen als je wil!
Je zou dus een foto die je heel erg leuk vindt op deze manier naar jezelf kunnen sturen..
Available for free until 31st August 2012.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Shit, dat is slim.
Tot wanneer is dit geldig?
Mooi, kan ik het lekker rustig in Nederland doen. Paar mooie foto's selecteren en hup.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Available for free until 31st August 2012.
Mijn zus heeft er blijkbaar 60 gestuurd.,
.
Uhuh, de kwaliteit is ook gewoon goed!quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:51 schreef Levolution het volgende:
[..]
Mooi, kan ik het lekker rustig in Nederland doen. Paar mooie foto's selecteren en hup.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 10:30 schreef Grijsmuisje het volgende:
Mijn vriend geeft nooit geld uit aan mij.
Ik heb al een tijdje een vriend, het gaat op zich allemkaal prima en we hebben veel lol samen en goede seks.
Alleen geeft hij nooit geld aan me uit.
Uit eten: allebei de helft
Bioscoop: allebei eigen kaartje
Als ik bij hem ben en we doen boodschappen ' moet' ik betalen, want hij betaalt de rest van de tijd alles voor zijn huis.
Ik vrees voor mijn verjaardag en met Kerst kreeg ik niets.
Ik heb voor hem toen wel een kleinigheidje gekocht, we waren nog niet zo lang samen, dus ik ond het niet zo raar dat ik niets kreeg.
Als hij op stap gaat met vrienden, betaalt hij gewoon rondjes enzo, met mij doen we ieder de helft.
Hij heeft ook een verjaardagsfeest gegeven waar ik niet uitgenodigd was (we kenden elkaar niet zo lang) en dat heeft veel geld gekost en hij koopt heel vaak dure dingen voor zichzelf. Laatst heeft hij zo'n helicoptertje besteld dat je kan besturen met de ipad en ik heb letterlijk nog nooit iets gekregen van hem. Ik oest zelfs mijn eigen tandpasta meenemen.
Wat moet ik hiermee? Is dat normaal?
wat is hier zo origineel/apart aan dan? ik zie het niet zo snel..quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 12:27 schreef zarGon het volgende:
Voor de mensen die een postcard (briefkaart/ansichtkaart) willen sturen: http://samsungsharegreatmoments.touchnote.com/. Je kiest je eigen voorkant met eventueel een tekstje erbij. Het is gratis en je kunt er zoveel sturen als je wil!
Je zou dus een foto die je heel erg leuk vindt op deze manier naar jezelf kunnen sturen..
Gratis een persoonlijke kaart sturen naar de hele wereld zonder naar buiten te gaan.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
wat is hier zo origineel/apart aan dan? ik zie het niet zo snel..
quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Gratis een persoonlijke kaart sturen naar de hele wereld zonder naar buiten te gaan.
Correct.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:24 schreef EL_Presidente het volgende:
Volleybal: Turkije tegen Korea is om 15:45 toch?
wie is de mooiste?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 14:45 schreef zarGon het volgende:
Ik zit nu naar Women's Heptathlon te kijken (http://nos.nl/os2012/play/2/); mooie vrouwen..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |