Ik lees elke dag de Turkse kranten, en geloof mij..na een tijdje dan ga je dit soort dingen in de Turkse samenleving normaal vinden.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:30 schreef zarGon het volgende:
[..]
Vertel. Want zo niet-verrassend is dit niet.
Je overdrijft flink.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:31 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
Ik lees elke dag de Turkse kranten, en geloof mij..na een tijdje dan ga je dit soort dingen in de Turkse samenleving normaal vinden.niet dat ik het goedkeur..
aan de lopende band verkrachtingen in Turkije. verkrachtingen komen vaker voor dan andere misdrijven in Turkije.. als ik een dochter heb dan mag ze van mij alleen op vakantie waar ze naar toe wil, behalve naar Turkije en zandbaklandenquote:
Ik weet niet hoe ze zich tijdens de wedstrijd hebben gedrage, maar Turkije liet tegen Zuid-Korea een hele belangrijke punt liggen. En dat merk je nu.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:33 schreef EL_Presidente het volgende:
ik weet trouwens niet of het de moeite waard is om naar het volleybal te kijken, aangezien China en Korea het op een akkoordje hebben gegooid![]()
http://www.hurriyet.com.tr/spor/digersporlar/21154776.asp
jij was toch aleviet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Destinee Hookerquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze zich tijdens de wedstrijd hebben gedrage, maar Turkije liet tegen Zuid-Korea een hele belangrijke punt liggen. En dat merk je nu.
We moeten hoe dan ook twee sets winnen tegen de VS. Van wat ik heb gezien is dat min of meer onhaalbaar.
Zij heeft echt krachtige smashes. Wordt een beest net voor het smashen; ik schrok er zelfs van.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij was toch aleviet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:41 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
jij was toch aleviet?Nee hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hopen dat Servie van Brazilie wintquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:44 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zij heeft echt krachtige smashes. Wordt een beest net voor het smashen; ik schrok er zelfs van..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:46 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
hopen dat Servie van Brazilie wint
saus eten grappig vindenquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:47 schreef zarGon het volgende:
[..].
Dat is iets grappiger dan (alleen) saus eten..
Ja, best grappig.quote:
knoflook verhoogt de libidoquote:Op zondag 5 augustus 2012 19:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, best grappig..
Als je nou voorstelde om samen te genieten van een avondmaal mét knoflook, okay. Maar 'yo chickie, laten we knoflook eten' klinkt gewoon gaar..
Jij bent soms inderdaad best een paard.quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:52 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
knoflook verhoogt de libidoAyça kan goed paardrijden.
![]()
dus dat komt wel goed
meer een lief veulentjequote:Op zondag 5 augustus 2012 19:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Jij bent soms inderdaad best een paard..
quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:35 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
als ik een dochter heb dan mag ze van mij alleen op vakantie waar ze naar toe wil, behalve naar Turkije en zandbaklanden
Olm bak git.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:00 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
je wordt daar namelijk verkracht..
de knoflook ga ik voor Ayca gebruiken, ik heb al een kamer voor haar gebouwd..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je weet dat knoflook giftig is voor paarden?
Dat je het weet. Lees ik ook maar net hoor.
Oi. Gedraag je eens.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:02 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
de knoflook ga ik voor Ayca gebruiken, ik heb al een kamer voor haar gebouwd..
Ohaaa. Wat ik niet snap, was er dan niemand in die families die dacht dit kan echt niet? Moeder, vader, tante, schoonouders wtf gewoon,quote:Op zondag 5 augustus 2012 19:24 schreef zarGon het volgende:
http://gundem.milliyet.co(...)/1576634/default.htm..
wat is deze?!?!?!1
Een psychische aandoening is nooit leuk.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:04 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
I can't help it..it's my alter ego
ouders van het meisje deden ook doodleuk mee.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:06 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ohaaa. Wat ik niet snap, was er dan niemand in die families die dacht dit kan echt niet? Moeder, vader, tante, schoonouders wtf gewoon,
Ik ben van de zwarte humor en lach om dingen waar anderen niet zo snel om zouden lachen, maar zelfs ik vind dit te ver gaan. Ik las dat nieuwsbericht vol afschuw en verbazing; zo'n grap is niet gepast.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:07 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ouders van het meisje deden ook doodleuk mee.
dit is geen humor, het staat in het bericht.. blijkbaar wilden de ouders dat zij met hem ging trouwen.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:14 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben van de zwarte humor en lach om dingen waar anderen niet zo snel om zouden lachen, maar zelfs ik vind dit te ver gaan. Ik las dat nieuwsbericht vol afschuw en verbazing; zo'n grap is niet gepast.
quote:MUĞLA’nın Fethiye İlçesi’nde 18 yaşındaki Ö.A. nişanlısı 28 yaşındaki T.G.’den ayrılma kararı alınca, iki aile fertleri akıl almaz bir plan yaptı. Nişanlısının ailesi tarafından kilitlendiği odada kendisine 3 saat boyunca tecavüze kalkışan T.G.’ye direnen Ö.A., kaçmayı başarıp jandarmaya sığındı. Korkunç plana onay veren genç kızın anne ve babasıyla birlikte 9 kişi tutuklandı.
Oh, wacht. Ik begreep het verkeerd. My bad.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:17 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
dit is geen humor, het staat in het bericht.. blijkbaar wilden de ouders dat zij met hem ging trouwen.
heb je die foto gezien.. die gast kan haar vader wel zijn.. zieke pedofiel..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:21 schreef zarGon het volgende:
[..]
Oh, wacht. Ik begreep het verkeerd. My bad.
Om eerlijk te zijn verwachtte ik dat dit gebeurd was in het oosten van Turkije, dus in dat opzicht was Muğla wel een verrassing.
Iphone binnen?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hey Sinan abi, ik schrijf dit vanaf mijn tel.
/coolstory
send from your Blackberry or iPhone?quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hey Sinan abi, ik schrijf dit vanaf mijn tel.
/coolstory
quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:23 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
heb je die foto gezien.. die gast kan haar vader wel zijn.. zieke pedofiel..
Sent.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
send from your Blackberry or iPhone?
Sending.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
ik had het over toekomstige berichten
blijf uit mijn buurt.. ga terug naar je cemaathok..quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:26 schreef Triggershot het volgende:
Presidente, waarom post je geen pics meer?
iPhone.quote:Op zondag 5 augustus 2012 20:24 schreef EL_Presidente het volgende:
[..]
send from your Blackberry or iPhone?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |