quote:Rick Nieman gaat voor RTL 4 de dagelijkse late night-talkshow De Spelen presenteren. Dat liet zenderbaas Erland Galjaard maandag doorschemeren aan RTL Boulevard. De Spelen zal live vanuit het Holland Heineken Huis in Londen verslag doen van de Olympische Spelen. Het is de opvolger van de huidige EK-talkshow VI Oranje en de nog komende Tour de France-talkshow Tour du Jour, die gedurende deze sportzomer allemaal een tijdslot delen op de late avond van RTL 4.
Eigenlijk zou De Spelen, net als VI Oranje en Tour du Jour, gepresenteerd worden door Wilfred Genee, maar hij wordt voor de tweede keer vader.
Van der Weijden zeker?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
"Ik probeer zo autistisch mogelijk bezig te zijn met mijn sport"
Cool
Nee das die ene die te hard en irritant praat. Ging over een ander.quote:
Vakje van koppelen was dan blijkbaar leeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Graag gedaanHehe sorry, ik deed gewoon Open Nieuw Deel (alleen TT aangepast).
Maar aanpassen TT verneukt het dus?
Heb al een bericht gestuurd. Maar ja de mods zitten alleen maar te kutten in het Ceremonie topics.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Ik zit te zappen en denk, verrek ja, dit is er ook nog.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:39 schreef Ambrosius het volgende:
Typisch, de Spelen zijn begonnen, was het compleet vergeten en ik ben niet de enige zie ik.
Voorrondes, nu nog een gouden plak graagquote:
Nog een weekje wachten. Volgens mij is het ook de allerlaatste toestelfinale.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voorrondes, nu nog een gouden plak graag
Daar valt een discussie over te voerenquote:Alleen Heerschop en Nieman hebben enig niveau.
Ik ook, dat getreiter van Genee maakt zelfs een programma dat verder eigenlijk wel slecht is, toch leuk om naar te kijken.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is best wel slecht, had er meer verwacht, en ik mis Genee..
quote:
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:39 schreef ajacied4lf het volgende:
Dit is best wel slecht, had er meer verwacht, en ik mis Genee..
Moet je een knal voor je appel?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 23:54 schreef Van_Poppel het volgende:
De programma's van Genee waren doorspekt met zelfspot en relativering. Ik heb het gevoel dat Nieman & Co zichzelf en het programmaatje iets te serieus nemen.
Beetje schijtlollig zitten te doen hé? Waar heb je die gozer vandaan, word niet goed van die gozer. Straks bij Texacootje een bamihappie. Zo hup één keer in de mond happen.quote:
Er is niks anders voorquote:Op zondag 29 juli 2012 00:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Waarom kijken jullie hiernaar? Geen Sjenee, geen Gijpe, geen Snor, geen Boss, geen Hansie Hansie geen Schelveccio, geen Diekstra, geen Driesje, geen Gertje, what's wrong with you people??
Met die Engelse sporten zeker?quote:Op zondag 29 juli 2012 00:06 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu. Jiskefet was het hoogtepunt tot nu toe.
quote:Op zondag 29 juli 2012 00:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met die Engelse sporten zeker?
Heb ik al 30 keer op tv gezien deze week.
En dat was pas de 80ste keer dat het werd uitgezonden, kun je nagaan.quote:Op zondag 29 juli 2012 00:06 schreef borisz het volgende:
Ik kijk nu. Jiskefet was het hoogtepunt tot nu toe.
Genee heeft ook belachelijk veel feitenkennis, interessante en niet interessante dingen. Dat breekt Nieman hier af en toe op.quote:Op zondag 29 juli 2012 01:40 schreef Wopper1 het volgende:
Rick Nieman is echt vreselijk slecht. Heeft totaal geen kennis van zaken, heeft de regie niet in handen en maakte een behoorlijke blunder tegenover Leontien van Moorsel (over haar kinderen).. Ze heeft 1 kind, en in 2006 heeft ze een miskraam gehad.
Rick is een reden voor mij om niet meer te kijken. Genee is misschien een kwal van een kerel, maar hij is wel een prima presentator.
Genee kan ook sfeer maken, die man is een en al doodquote:Op zondag 29 juli 2012 01:40 schreef Wopper1 het volgende:
Rick Nieman is echt vreselijk slecht. Heeft totaal geen kennis van zaken, heeft de regie niet in handen en maakte een behoorlijke blunder tegenover Leontien van Moorsel (over haar kinderen).. Ze heeft 1 kind, en in 2006 heeft ze een miskraam gehad.
Rick is een reden voor mij om niet meer te kijken. Genee is misschien een kwal van een kerel, maar hij is wel een prima presentator.
Valt me nog mee...quote:Op zondag 29 juli 2012 10:24 schreef RobertoCarlos het volgende:
Gisteren:
ZOMER VAN 4 DE SPELEN 2,9 10,1 448.000
Hij kan zelf in ieder geval niet tenissenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:00 schreef TheRulingEagle het volgende:
Dat Kooijemans een tennisnerd is verbaast me wel heel erg
En op nl1 heeft louis van Gaal er een van zich zelfquote:Op zondag 29 juli 2012 23:00 schreef LDS het volgende:
Kooijeman krijgt een harde plasser van zichzelf
Sorry, moest arbeitenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:43 schreef tralalala het volgende:
Iedereen kijkt alleen de laatste 25 minuten mee
Mart is ook in HHHquote:Op zondag 29 juli 2012 23:51 schreef waxmask het volgende:
Boeh boeh erg triest gesteld met die OS2012 programma's, op beide kanalen. Toch is RTL4 het meest "gezellig" waarschijnlijk omdat het in het HHH is.
NOS is ook in het HHH.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:51 schreef waxmask het volgende:
Boeh boeh erg triest gesteld met die OS2012 programma's, op beide kanalen. Toch is RTL4 het meest "gezellig" waarschijnlijk omdat het in het HHH is.
Of baas Sierd natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit programma heeft iets nodig, anders gaat er echt geen hond naar kijken.
Ik ga kijken als:
[ afbeelding ]
De laatste 25 minuten waren in ieder geval slecht.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb het vandaag niet kunnen zien, was het beter dan gister?
Sierd levert graag bandjes van tien minuten in, en wanneer de redactie die dan knipt tot er twee minuten overblijven zegt hij 'hasta la vista' en zien ze hem nooit meer terug.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of baas Sierd natuurlijk.
Johan heeft nu weinig meer te zeggen lijkt me dus gewoon elke dag bazenreportages van Sierd the Boss
Het begin stelt ook weinig voor zie ik nu terug.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
De laatste 25 minuten waren in ieder geval slecht.
Mart wint het gewoon met gemak.
Zou het meer zijn geweest met Genee? Ik denk het wel eigenlijk...quote:Op maandag 30 juli 2012 08:48 schreef Ambrosius het volgende:
340.000 kijkers, wordt met de dag triester.
zeker als je dit ziet:quote:Op maandag 30 juli 2012 08:48 schreef Ambrosius het volgende:
340.000 kijkers, wordt met de dag triester.
Want Dennis van der Geest is zo fijn om anderhalf uur naar te kijken/luisteren, fijn dat hij geen vaste tefelgast is, oh wacht.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit heeft vooral met de gasten te maken. Het contrast Vos+Van Gaal vs Kooijemans is wel heel erg groot. Aangezien de medaillewinnaars bij de NOS gaan zitten, belooft dit weinig goeds voor Nieman en Co.
Dit dus. Waarom is dat?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:41 schreef Blik het volgende:
Waarom hebben ze allemaal een microfoon in hun hand...
Ik denk dat ze hier wel wat meer last van achtergrondgeluid hebben.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit dus. Waarom is dat?
Bij vi oranje / tour de jour was er toch ook normaal geluid, waarom kan dat hier niet?
Bart?quote:Op maandag 30 juli 2012 22:50 schreef Karina het volgende:
Ik dacht ik zap even en zie BartIk ga weer naar Mart.
Oh ja, was zijn naam even kwijt. Toen ik zapte zat hij anders behoorlijk te bleren.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ben, die zich vooralsnog een beetje koest houdt..
Ja, dat was geen goede timingquote:Op maandag 30 juli 2012 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja, was zijn naam even kwijt. Toen ik zapte zat hij anders behoorlijk te bleren.
Ben was ook al bij TDJ te gast. Ik weet niet wat hij precies is, maar hij heeft wat ADHD-trekjes en moet altijd met zijn bek overal tussen zitten. Irritatiefactor inderdaad. Tot nu toe valt hij wel mee in deze uitzending.quote:Op maandag 30 juli 2012 22:56 schreef IPA het volgende:
Wie is die Ben precies? Ik ken hem niet, maar hij is wel een klein irritatiefactortje. En Dennis heeft overacting-lessen gehad van Hansie volgens mij.
Deze braadworst is nog te pruimen maar met die nectarine was echt kut. Dat irritante lied dat de rest van de dag in je hoofd zit.quote:
Zijn redactie zit er naast, maar anyway: officieel zat ie goedquote:Op maandag 30 juli 2012 23:50 schreef RobertoCarlos het volgende:
Rick zit er weer eens naast met zijn feitenkennis
Ik heb het niet gezien, maar had m ook meer op de achtergrond aan staan.quote:
Waarom deden ze dat?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 01:42 schreef ajacied4lf het volgende:
Ohja, Dennis v/d Geest gaat morgen naar de Daily Mail omdat ze Marianne Vos een bitch noemen.
Daar kan ik geen wijs uit hoor, wat probeer je daar te zeggen naast het feit dat ze waarschijnlijk op een dag 390.000 kijkers hebben gehad?quote:
http://www.kijkonderzoek.(...)ers/file,dp-0-61-0-pquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:48 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Daar kan ik geen wijs uit hoor, wat probeer je daar te zeggen naast het feit dat ze waarschijnlijk op een dag 390.000 kijkers hebben gehad?
Waar kun je dit overigens uberhaupt zien? kijkcijferonderzoek geeft maar de top 20 weer ofzo.
Ah, nl 1 toch 1.5 miljoen :-)quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
http://www.kijkonderzoek.(...)ers/file,dp-0-61-0-p
Ik dacht: hij gaat weinig praten, dus mooi.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:42 schreef Bastiefcg het volgende:
dit is toch zwaar hinderlijk... Met zijn normale stem is hij nog beter te pruimen.
Idd, ze trok wel wat bij. Weet niet waar die RTL-gast staat, maar als dit vers op de weg naar de kleedkamers is dan is de reactie vrij normaal.quote:
Idd premquote:
Het is toch algemeen bekend dat het daar niet zachtzinnig gaat.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Ze moeten zich eerst een beetje verdiepen hierin.
http://www.dailymail.co.u(...)uture-Olympians.html
http://www.telegraph.co.u(...)-Olympic-medals.html
Dit weten ze waarschijnlijk niet over china.
Ik had zo'n gedachte, wist het niet. Maar deze twee links bevestigen mijn vermoedens.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is toch algemeen bekend dat het daar niet zachtzinnig gaat.
Is natuurlijk wel een beetje een verborgen wereld. Van de buitenkant zie je kleine, jonge meisjes heel goed presteren.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 23:55 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik had zo'n gedachte, wist het niet. Maar deze twee links bevestigen mijn vermoedens.
Maar leek erop alsof de gasten van 'de spelen' dit niet weten.
Bij mij hetzelfde...quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:18 schreef tong80 het volgende:
Heb nog niet één keer gekeken. Gaf de voorkeur aan de NOS. Heb ik wat gemist ? Is het wat ? Hoe doet Rick Nieman het en van der Geest ?
Heb het toch elke keer (grotendeels) gezien voor en tussen de live sporten door. Nieman is eigenlijk gewoon een groot drama: heeft geen feitenkennis, maakt fouten die soms vrij pijnlijk zijn en kan het gesprek niet goed onder controle houden. Van der Geest vind ik sowieso niks, dus laat ik m'n mening daarover maar niet geven, behalve dat hij echt te vaak denkt grappig te zijn terwijl hij dat echt niet is.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:18 schreef tong80 het volgende:
Heb nog niet één keer gekeken. Gaf de voorkeur aan de NOS. Heb ik wat gemist ? Is het wat ? Hoe doet Rick Nieman het en van der Geest ?
Dit.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 10:18 schreef tong80 het volgende:
Dan komen mijn vermoedens uit. Nieman zag ik voor de spelen aan tafel bij Genéé. Hij wist van toeten nog blazen. Dacht dt Nellie Cooman eind jaren 90 had gelopen. Vroeg aan Cooman of ze op de spelen goud had kunnen halen op de 100 meter zonder de gedopede Oost-Blokkers. Cooman moest aan het infuus als ze verder dan 60 meter rende.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 20:04 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Heb het toch elke keer (grotendeels) gezien voor en tussen de live sporten door. Nieman is eigenlijk gewoon een groot drama: heeft geen feitenkennis, maakt fouten die soms vrij pijnlijk zijn en kan het gesprek niet goed onder controle houden. Van der Geest vind ik sowieso niks, dus laat ik m'n mening daarover maar niet geven, behalve dat hij echt te vaak denkt grappig te zijn terwijl hij dat echt niet is.
Moeten ze gewoon live in de uitzending doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:29 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
En nou lachen wanneer ze vrouw vanavond bevalt.
Zou best eens kunnen qua controle en techniek.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 22:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Een fiets moeilijker dan een F1-auto. Dan betwijfel ik...
Iddquote:
Interesseert die gasten idd toch geen reet inderdaad hoeveelste die sporters worden, als ze maar bier kunnen zuipen.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:33 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Alsof die Oranje malloten na 30 bier in de gaten hebben dat er een huldiging is
Die zagen we bij Mart ookquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een springende Marianne Vos, niks mis mee
Marianne Vos is vandaag 2 keer van achteren gepakt.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:37 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Een springende Marianne Vos, niks mis mee
En ziet er iig leuker uit dan die Willeboordse van gister bij Mart.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:39 schreef RemcoW23 het volgende:
Kleine dikke prop
Pittige tante, die Edith
Heeft zijn vrouw in de buik geschopt om toch de Spelen mee te kunnen maken.quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zit Genee hier toch op de achterhand mee te bleren? Die moest toch gewoon thuis zijn?
quote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Heeft zijn vrouw in de buik geschopt om toch de Spelen mee te kunnen maken.
En terecht
[..]
En terecht
Ze is eigenlijk blondquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
En ziet er iig leuker uit dan die Willeboordse van gister bij Mart.
Ja hequote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:43 schreef Syntix het volgende:
Die brunette meiden achter de leider van de tafel
topicreport gemachtquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:44 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
En terecht
Ja die twee zijn goede dat zie je zoquote:Op woensdag 1 augustus 2012 23:45 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Ja heZe kijken echt lief
. Zo`n onschuldig verlegen lachje
[..]
En terecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |