Hij kan zelf in ieder geval niet tenissenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:00 schreef TheRulingEagle het volgende:
Dat Kooijemans een tennisnerd is verbaast me wel heel erg
En op nl1 heeft louis van Gaal er een van zich zelfquote:Op zondag 29 juli 2012 23:00 schreef LDS het volgende:
Kooijeman krijgt een harde plasser van zichzelf
Sorry, moest arbeitenquote:Op zondag 29 juli 2012 23:43 schreef tralalala het volgende:
Iedereen kijkt alleen de laatste 25 minuten mee
Mart is ook in HHHquote:Op zondag 29 juli 2012 23:51 schreef waxmask het volgende:
Boeh boeh erg triest gesteld met die OS2012 programma's, op beide kanalen. Toch is RTL4 het meest "gezellig" waarschijnlijk omdat het in het HHH is.
NOS is ook in het HHH.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:51 schreef waxmask het volgende:
Boeh boeh erg triest gesteld met die OS2012 programma's, op beide kanalen. Toch is RTL4 het meest "gezellig" waarschijnlijk omdat het in het HHH is.
Of baas Sierd natuurlijk.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dit programma heeft iets nodig, anders gaat er echt geen hond naar kijken.
Ik ga kijken als:
[ afbeelding ]
De laatste 25 minuten waren in ieder geval slecht.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:11 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb het vandaag niet kunnen zien, was het beter dan gister?
Sierd levert graag bandjes van tien minuten in, en wanneer de redactie die dan knipt tot er twee minuten overblijven zegt hij 'hasta la vista' en zien ze hem nooit meer terug.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Of baas Sierd natuurlijk.
Johan heeft nu weinig meer te zeggen lijkt me dus gewoon elke dag bazenreportages van Sierd the Boss
Het begin stelt ook weinig voor zie ik nu terug.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:12 schreef tralalala het volgende:
[..]
De laatste 25 minuten waren in ieder geval slecht.
Mart wint het gewoon met gemak.
Zou het meer zijn geweest met Genee? Ik denk het wel eigenlijk...quote:Op maandag 30 juli 2012 08:48 schreef Ambrosius het volgende:
340.000 kijkers, wordt met de dag triester.
zeker als je dit ziet:quote:Op maandag 30 juli 2012 08:48 schreef Ambrosius het volgende:
340.000 kijkers, wordt met de dag triester.
Want Dennis van der Geest is zo fijn om anderhalf uur naar te kijken/luisteren, fijn dat hij geen vaste tefelgast is, oh wacht.quote:Op maandag 30 juli 2012 09:07 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit heeft vooral met de gasten te maken. Het contrast Vos+Van Gaal vs Kooijemans is wel heel erg groot. Aangezien de medaillewinnaars bij de NOS gaan zitten, belooft dit weinig goeds voor Nieman en Co.
Dit dus. Waarom is dat?quote:Op zondag 29 juli 2012 23:41 schreef Blik het volgende:
Waarom hebben ze allemaal een microfoon in hun hand...
Ik denk dat ze hier wel wat meer last van achtergrondgeluid hebben.quote:Op maandag 30 juli 2012 16:43 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Dit dus. Waarom is dat?
Bij vi oranje / tour de jour was er toch ook normaal geluid, waarom kan dat hier niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |