quote:Rick Nieman gaat voor RTL 4 de dagelijkse late night-talkshow De Spelen presenteren. Dat liet zenderbaas Erland Galjaard maandag doorschemeren aan RTL Boulevard. De Spelen zal live vanuit het Holland Heineken Huis in Londen verslag doen van de Olympische Spelen. Het is de opvolger van de huidige EK-talkshow VI Oranje en de nog komende Tour de France-talkshow Tour du Jour, die gedurende deze sportzomer allemaal een tijdslot delen op de late avond van RTL 4.
Eigenlijk zou De Spelen, net als VI Oranje en Tour du Jour, gepresenteerd worden door Wilfred Genee, maar hij wordt voor de tweede keer vader.
Van der Weijden zeker?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
"Ik probeer zo autistisch mogelijk bezig te zijn met mijn sport"
Cool
Nee das die ene die te hard en irritant praat. Ging over een ander.quote:
Vakje van koppelen was dan blijkbaar leeg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:41 schreef RemcoW23 het volgende:
Graag gedaanHehe sorry, ik deed gewoon Open Nieuw Deel (alleen TT aangepast).
Maar aanpassen TT verneukt het dus?
Heb al een bericht gestuurd. Maar ja de mods zitten alleen maar te kutten in het Ceremonie topics.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |