1 uurquote:
Jaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:48 schreef wdn het volgende:
Bean
Nu MOET John Cleese ook komen. Dat moet gewoon
Nee. Daar zat geen humor in.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:48 schreef Rikketik het volgende:
Ik weet eigenlijk niet meer of ik gelachen heb tijdens de opening van Beijing.
Cleese & de rest van Python.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:48 schreef themole het volgende:
Nu alleen Cleese nog en mijn avond kan niet meer stuk.
Doe niet zo zuur man en zap naar BBCquote:
Yep, Rowan Atkinson vind ik echt vreselijk. Ik kan die vent niet uitstaan.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:49 schreef Beregd het volgende:
[..]
dan zit je op mony python te wachten...
Doe niet zo zuur of rot lekker op naar de BBCquote:
en hij is ook zo jaren 90quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Yep, Rowan Atkinson vind ik echt vreselijk. Ik kan die vent niet uitstaan.
Had het bijna gemist, dank.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, ik denk ik zeg het ff, voordat iemand het hier mist.
Die zijn te oud ....quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:49 schreef Beregd het volgende:
[..]
dan zit je op mony python te wachten...
Ze hadden Mao kunnen opgraven wellicht.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vier jaar geleden waren er helemaal geen bekende chinezen bij
Absoluut.quote:
Of gewoon een mini-Monty Python met nog levende kastquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:48 schreef wdn het volgende:
Bean
Nu MOET John Cleese ook komen. Dat moet gewoon
De Silly Olympicsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:49 schreef Malahide het volgende:
[..]
Terry Jones in zijn blote kont achter de piano!
Volop. Maar je kon ze gewoon niet onderscheiden van het gewone volk.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:50 schreef Nieuwschierig het volgende:
Vier jaar geleden waren er helemaal geen bekende chinezen bij
ik vind het prachtigquote:
Ga even weg.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:52 schreef Andre_S het volgende:
Iedereen lult hier uit zijn/haar nek dit is de walgelijkste OS opening ooit, er worden wat dingetjes aan elkaar geplakt en dan denkt men dat dit goed is, grrr
Nog beter als dat wijf zwart is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:51 schreef Caland het volgende:
Zou wel lachen zijn als John Terry straks opeens in zo'n bed ligt met iemand anders zijn wijf.
heldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:51 schreef Dekatria het volgende:
Atkinson heeft gewoon de hele ceremonie gejatbriljant
Volgens mij nietquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:52 schreef Oerbeer het volgende:
Is die flaggenparade en dat aansteken van het vuur al geweest?
Hoe rijk zou die wel niet wezenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:52 schreef Skwish het volgende:
Zeg nou zelf, we vinden allemaal mr Bean leuk
Tjongejonge.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:53 schreef Blik het volgende:
Ik vind dat Frans echt zo ontzettend kansloos
cockneyquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:53 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Welk accent heeft die chick die alles aankondigt? Dat is het engelse accent wat ik altijd zo sexy vind
Ja idd, heel mooie tongvalquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:53 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Welk accent heeft die chick die alles aankondigt? Dat is het engelse accent wat ik altijd zo sexy vind
quote:
inderdaad zeg, mensen met facebookquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:54 schreef Szura het volgende:
[..]!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Nee inderdaad, wie wil er nou onderdeel zijn van de openingsceremonie op de Olympische Spelen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:54 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Schitterend dat al die sterren hun dit doen, echt niet vanzelf sprekend dat supersterren zoiets willen doen, top!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:54 schreef hellsgate het volgende:
stelletje racisten... gooi die deur maar dicht voor dat kind
oh? gemistquote:
Maar.. .. .... wij hebben Volendam!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:55 schreef DJSmiley het volgende:
Begin zoog, maar de opening is (imho) wel creatiever en mooier vormgegeven dan 10000000-synchroon-zwaaiende chineesjes
Wel wat 'sprongen' (de individuele elementen lopen niet echt door) maar ach... Ik moet dat NL in 2028 tzt nog zien gebeuren, met ons 'talent'.
Beetje improviseren met wortelhaar en indianentooien.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:55 schreef DJSmiley het volgende:
Begin zoog, maar de opening is (imho) wel creatiever en mooier vormgegeven dan 10000000-synchroon-zwaaiende chineesjes
Wel wat 'sprongen' (de individuele elementen lopen niet echt door) maar ach... Ik moet dat NL in 2028 tzt nog zien gebeuren, met ons 'talent'.
Daar worden ze ongetwijfeld goed voor betaald.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:54 schreef Colonel_Gaddafi het volgende:
Schitterend dat al die sterren hun dit doen, echt niet vanzelf sprekend dat supersterren zoiets willen doen, top!
britpop!quote:
Pakistanen toch?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:56 schreef kingmob het volgende:
er wonen wel alleen negers in engeland blijkbaar
en Jamaicanen.quote:
of peter beensequote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:57 schreef vuvuzela het volgende:
in Amsterdam wordt Dries Roelvink gedraaid
gelukkig maar kortquote:
Nee nog niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kan jij mij dan zeggen of het vlaggendragen, vuurtje stoken etc, als is geweest. Zucht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |