Ang3l en ik gaan morgen naar het strandquote:
Lezen gaat nog best behoorlijk, alleen erg traag. Misschien leuk om zo'n boek te halen om mijn Duits te verbeterenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:07 schreef Pietverdriet het volgende:
Jammer dat je Duits slecht is Wonderer. Martin Arz schrijft leuke thrillers die zich in München afspelen waarbij de hoofdpersoon een gay commissaris is
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:16 schreef Ang3l het volgende:
Er is nog geen vervolg op arthur omdat ik mijn dagboek niet meer bijwerk![]()
![]()
Heus nietquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Ang3l en ik gaan morgen naar het strand
Ik heb het met Das Parfum gedaanquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Lezen gaat nog best behoorlijk, alleen erg traag. Misschien leuk om zo'n boek te halen om mijn Duits te verbeterenZal mijn ogen eens open houden.
quote:[..]
Ik heb nog wel eens met het idee gespeeld om dat hele gedoe met al die letters te gebruiken voor een ander verhaal, maar het was zo ingewikkeld dat ik het overzicht kwijtraakte
Ik zal eens ff zoeken wie het ook alweer allemaal warenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:46 schreef wonderer het volgende:
Het was ZO ontzettend dramatisch... Ik vond het wel leuk voor "dicklit" (de homoversie van chicklit) maar ik kon het plot niet rondkrijgen
Volgens mij hadden ze niet eens allemaal met elkaar te maken. En ben niet met allemaal naar bed geweest, sommigen zelfs niet eens gezoend. Dus het viel nog wel mee hoorquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:03 schreef wonderer het volgende:
En was je niet aan het scharrelen met de ene en dan de andere tegenkomen of zoiets? Ik weet de details niet meer maar het was een grote fucking soap
Dick?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:00 schreef Ang3l het volgende:
Hebbes:
Dave
Davy
Danny
Dennis
Donovan
David-1
David-2
Dick
Duncan
Ja. Jij hoorde wel degelijk bij het D-drama. Of ben je dat alweer vergeten?quote:
nee maar ik dacht dat alle D's voor love-interest stondenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Jij hoorde wel degelijk bij het D-drama. Of ben je dat alweer vergeten?Kan het wel weer ff aanstippen hoor?
quote:D
Oplettend, verbonden aan de familie en met een enorm moedergevoel, houd je er van om je nuttig en nodig te voelen en neem je gewoonlijk meer verantwoordelijkheden op je dan je aankunt.
Je woord is er maar 1 en je komt er niet makkelijk op terug.
Erg druk, altijd iets aan het doen en je kunt maar moelijk tijd maken voor een vrij uurtje voor ontspanning.
Het gevaar ligt in het afhankelijk worden en te kinderlijk zijn, "altijd van anderen afhankelijk".
Doe even, ik heb nog wat inspiratie nodigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 18:05 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Jij hoorde wel degelijk bij het D-drama. Of ben je dat alweer vergeten?Kan het wel weer ff aanstippen hoor?
of kunnen we gewoon niet tellen ?quote:Op zondag 29 juli 2012 03:05 schreef MinistervanOnderwijs het volgende:
Waarom is dit deel 19 en het vorige deel 17? Is dit een 'inside joke' die ik niet begrijp?
Gebeuren dit soort dingen in de echte wereld ook dan?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef Cavalinho het volgende:
Mogen foto's van skinny dipping? Onschuldig verder, toch?
[ afbeelding ]
Wie van jullie doet aan skinny dipping?
Jij hebt het nog nooit gedaan?quote:Op zondag 29 juli 2012 21:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Gebeuren dit soort dingen in de echte wereld ook dan?
Nou hier in het dorp niet hoorquote:Op zondag 29 juli 2012 21:33 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Jij hebt het nog nooit gedaan?
Dat doe je gewoon als je in een dorp woont en je kent elkaar of je bent met een groep op vakantie of schoolreisje ofzo.
Dat doe je niet gewoon als je in een dorp woont en je kent elkaar, noch als je met een groep op vakantie of schoolreisje ofzo bent. Niet in het dorp waar ik vandaan kom in ieder geval.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:33 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Jij hebt het nog nooit gedaan?
Dat doe je gewoon als je in een dorp woont en je kent elkaar of je bent met een groep op vakantie of schoolreisje ofzo.
Zeg dan dat het niet mag in Urk of Staphorstquote:Op zondag 29 juli 2012 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doe je niet gewoon als je in een dorp woont en je kent elkaar, noch als je met een groep op vakantie of schoolreisje ofzo bent. Niet in het dorp waar ik vandaan kom in ieder geval.
Ik kom niet uit Urk, noch Staphorst. En boven mij staan al 2 reacties van andere dorpen. Ook niet Urk, noch Staphorstquote:Op zondag 29 juli 2012 22:31 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Zeg dan dat het niet mag in Urk of Staphorst![]()
Zelf geregeld meegedaan (alleen het zwemonderdeel dan) in dorpjes en ook kleinere steden(+/-50.000)
maar was er bij jullie in het dorp dan wel een meer/vijver/plas voor, bij ons in het dorp in elk geval nietquote:Op zondag 29 juli 2012 21:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat doe je niet gewoon als je in een dorp woont en je kent elkaar, noch als je met een groep op vakantie of schoolreisje ofzo bent. Niet in het dorp waar ik vandaan kom in ieder geval.
dat is natuurlijk weer het andere uiterste, natuurlijk wordt er na het sporten gewoon naakt gedouched, maar skinnydipping is echt wel een ander verhaal, ik ben een groot deel van mijn jeugd met alleen maar jongens op vakantie geweest en opgetrokken bij de scouting, tot mijn 24ste vanaf mijn 6de, maar naaktzwemmen zit daar niet bij hoor, noch heb ik daar in dit district ooit van gehoord.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:33 schreef Cavalinho het volgende:
Je doet het ook met jongens die je goed kent, uiteraard. Dat voorop en in een dorp ga je vaak hecht met elkaar om, maar misschien is dat niet zo in alle dorpen.
En preutsheid zit natuurlijk in jezelf, niet zozeer in een plaats.
Als mensen er voor kiezen het niet te doen, dan heeft dat weinig te maken met in welk dorp je woont, maar met hoe je bent.
Dus ik zal het even anders zeggen: Je doet het gewoon als je niet preuts/selfconcious bent en in een dorp woont en elkaar kent of op vakantie bent of op schoolreisje ofzo.
De een heeft meer moeite met bloot dan de ander.
Maar hoe doe je dat dan na sporten onder de douches en in de kleedkamers?
Vermijden jullie totaal bloot gaan waar een andere man -die niet je vriend is- bij is?
Hm, ik ken geloof ik niemand die het nog nooit gedaan heeft. Vandaar het beeld dat het vrij normaal is.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:47 schreef wonderer het volgende:
Niks, het is alleen niet zo normaal als jij denkt
Je kent rare mensen (als in niet doorsnee) volgens mij.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:53 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Hm, ik ken geloof ik niemand die het nog nooit gedaan heeft. Vandaar het beeld dat het vrij normaal is.
daar is nederland te drukbevolkt en te klein voorquote:Op zondag 29 juli 2012 23:50 schreef Cavalinho het volgende:
Nee, dat je het niet hoort is niet zo gek, omdat men het over het algemeen doet op plekken waar, en tijden dat, men niet betrapt wordt en met mensen die men vertrouwt en er verder niet over praat.
Het is ook gewoon strafbaar, zover ik weet.
quote:Op maandag 30 juli 2012 01:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is nederland te drukbevolkt en te klein voor
Ik heb het bij tenminste twee vriendenkringen meegemaakt. Eerste was een groep jongeren die elkaar al jaren kenden. De meer vrijdenkende gingen soms naar een meertje om te skinny-dippen/naakt te zwemmen.quote:Op zondag 29 juli 2012 23:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
dat is natuurlijk weer het andere uiterste, natuurlijk wordt er na het sporten gewoon naakt gedouched, maar skinnydipping is echt wel een ander verhaal, ik ben een groot deel van mijn jeugd met alleen maar jongens op vakantie geweest en opgetrokken bij de scouting, tot mijn 24ste vanaf mijn 6de, maar naaktzwemmen zit daar niet bij hoor, noch heb ik daar in dit district ooit van gehoord.
Ik heb geen moeite met naakt, ik zwem zelfs liever naakt, in de sauna als dat ik in een zwembad ben met een zwembroek aan
Bull, Bij veel plaatsen zijn meertjes of andere watertjes waar je enigsinds teruggetrokken kan zonnen of zwemmen. Het probleem is hoogstens dat je die plek moet vinden. Als je er eenmaal op let is er in Nederland vaak wel een mooie plek te vinden.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is nederland te drukbevolkt en te klein voor
Daar heb je ook wel gelijk in, heb zat vrienden horen zeiken over de bekrompen geest van een boel nederlanders.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:37 schreef Ang3l het volgende:
Blijkbaar is het toch niet zo gewoon aangezien ik meer "nooit gedaan" lees dan "wel gedaan". Of de meerderheid op fok is gewoon niet gewoon. Wacht....
Ik geloof niet dat het meteen met "bekrompen" te maken heeft hoor, als je niet gaan skinnydippen of nooit gedaan hebt.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:54 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in, heb zat vrienden horen zeiken over de bekrompen geest van een boel nederlanders.
Hierom zie je de meer vrijdenkende lui ook naar elkaar toetrekken.
Maar goed, het is inderdaad vast niet gewoon
Prettige foto. Geen dwarsdoorsnede van de maatschappij, als ik het zo zie.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef Cavalinho het volgende:
Mogen foto's van skinny dipping? Onschuldig verder, toch?
[ afbeelding ]
Wie van jullie doet aan skinny dipping?
klopt, maar ik weet niet hoe ik 't dan moet noemenquote:Op maandag 30 juli 2012 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het meteen met "bekrompen" te maken heeft hoor, als je niet gaan skinnydippen of nooit gedaan hebt.
Mja. Ik ben veel te skinny om te dippenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Prettige foto. Geen dwarsdoorsnede van de maatschappij, als ik het zo zie.
ik zeg ook niet dat het raar is, ik zeg alleen dat ik het nooit meegemaakt hebquote:Op maandag 30 juli 2012 08:28 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ik heb het bij tenminste twee vriendenkringen meegemaakt. Eerste was een groep jongeren die elkaar al jaren kenden. De meer vrijdenkende gingen soms naar een meertje om te skinny-dippen/naakt te zwemmen.
De andere groep waren studenten en hippies die heel open een gezamelijk huishouden hielden en dus ook de schaamte voorbij waren. Skinny dipping is na een tijdje in mijn ogen niet zo vreemd als je heel open samenleeft.
nou bij mij ligt het daar in ieder geval niet aanquote:Op maandag 30 juli 2012 13:55 schreef Cavalinho het volgende:
Het is natuurlijk helemaal niet zo dat je te mager of te weet ik het wat bent om naakt te gaan.
Alleen durft niet iedereen zijn lichaam te tonen zoals het is.
Dat maakt niet skinny dipping op zich raar of ongewoon, je durft het zelf gewoon niet te doen.
En ik geloof niet dat als je voller zou zijn, je het dan plots wel zou gaan doen, Ang3l.
Je bent er een type voor of niet. En als je het type bent is er niks dat je in de weg staat.
de meeste vrienden die ik heb zijn hetero vrienden die dit niet doen en zeker niet bij mij denk ik, uitzonderingen daargelatenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef Cavalinho het volgende:
Waar dan wel? Geen vrienden die met je meegaan? Geen geschikt plekje (hoewel je midden in de nacht bv niet echt veel mensen zult tegenkomen)?
hetero's verbinden naakt zwemmen met een homo snel met sexualiteit ja, denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 14:46 schreef Cavalinho het volgende:
Dat geeft het weer een nieuwe wending, want ik heb het zelf eerlijk gezegd nooit aan geaardheid verbonden, we deden het zelfs in gemengde groepjes.
Zien jullie dan bloot meteen onvermijdelijk als erotisch? Of is dat alleen in bepaalde kringen? Ik raak hier steeds meer confused eigenlijk.
Had je een idee voor een ander onderwerp dan?quote:
gatverdammequote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij mij in het dorp was het heel gewoon dat de boerenzonen met wie ik op de middelbare school zat hun eerste sexuele lusten botvierden op kalfjes, die beesten zogen en hadden geen tanden, zijn er hier anderen die daar ervaring mee hebben?
Wel es filmpjes van gezienquote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij mij in het dorp was het heel gewoon dat de boerenzonen met wie ik op de middelbare school zat hun eerste sexuele lusten botvierden op kalfjes, die beesten zogen en hadden geen tanden, zijn er hier anderen die daar ervaring mee hebben?
Altijd estetisch nog 100 keer beter dan dan te dik.quote:
Ik ben ook alleen met hetero vrienden wezen "dippen" geaardheid is volgens mij niet zo van belang.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de meeste vrienden die ik heb zijn hetero vrienden die dit niet doen en zeker niet bij mij denk ik, uitzonderingen daargelaten
juistquote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Humor, in de vorm van sarcasme of wat dan ook, is ECHT niet aan jou besteed he?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:55 schreef Cavalinho het volgende:
Het is natuurlijk helemaal niet zo dat je te mager of te weet ik het wat bent om naakt te gaan.
Alleen durft niet iedereen zijn lichaam te tonen zoals het is.
Dat maakt niet skinny dipping op zich raar of ongewoon, je durft het zelf gewoon niet te doen.
En ik geloof niet dat als je voller zou zijn, je het dan plots wel zou gaan doen, Ang3l.
Je bent er een type voor of niet. En als je het type bent is er niks dat je in de weg staat.
Nou daar moet je nog best mee oppassen,want die zijn best hardhandig hoor. Mogen dna nog wel geen tanden inzitten maar kracht hebben ze al wel!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Maar die kunnen wel leukere naaktbommen doen!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Altijd estetisch nog 100 keer beter dan dan te dik..
Ik doe liever een aangespoelde walvis na dan dat ik in de buitenwatertjes een bommetje ga doen, als 't tegenzit zit je helemaal onder de derriequote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die kunnen wel leukere naaktbommen doen!
Enter liever iemand zelfquote:Op maandag 30 juli 2012 18:25 schreef Peter het volgende:
Moet je wel door een leuk iemand geënterd worden
en de hond dan ?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
heb je hun tong wel eens gevoeld ? dat is gelijk schuurpapierquote:Op maandag 30 juli 2012 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou daar moet je nog best mee oppassen,want die zijn best hardhandig hoor. Mogen dna nog wel geen tanden inzitten maar kracht hebben ze al wel!
Vandaar at ik vrij van werk had en..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef Cavalinho het volgende:
Het schijnt vandaag de dag van het orgasme te zijn...
Wat moet je dan met de overige dagen van het jaar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef Cavalinho het volgende:
Het schijnt vandaag de dag van het orgasme te zijn...
ik denk dat na een paar jaar 1 dag per jaar een orgasme het een stuk makkelijker wordt om slecht te zijn voor je pa, moe secretaresse etcquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, mijn idee. Net zo nutteloos als al die andere "dagen van".
Net alsof je de rest van het jaar dan maar slecht moet zijn voor je dier, vader, moeder, secretaresse, etc.
Jij bent duidelijk nog nooit in een andere slowchat reeks geweest. Ontgroening, kliekjes waar je in moet breken, en een moeizame eerste periode om er tussen te komen zijn er altijd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:21 schreef Cavalinho het volgende:
Zal je er aan herinneren als er weer eens een nieuwe wordt weggepest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dit topic is niet geopend omdat persoon is weggepest (en voor de goede orde, al helemaal niet door mij). Misschien heb je de eerste helemaal niet gelezen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M.a.w.: Jank niet. Dan maar een andere eigen SC openen omdat je elders "weggepest" wordt is vrij triest.
oh dus bij HOMO gaa het nooit over echte serieuze zaken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dit topic is niet geopend omdat persoon is weggepest (en voor de goede orde, al helemaal niet door mij). Misschien heb je de eerste helemaal niet gelezen?
Verwijfde homo's
Het begon als aanklacht tegen verwijfde homo's en er zijn heel wat heftige discussies geweest, het ging ergens over, ook al was het vaak met humor doorspekt. Dat was het grote verschil met [HOMO].
Er komt niet alle dagen eentje een aanklacht doen of iets doms uiten over homo's, dus is het wel eens stil. Behoefte aan alleen je naam even te zien staan is hier minder, dat was niet de opzet. Het had gewoon geen sc moeten worden. Wellicht bloed het dood. So be it.
Mensen die naar [HOMO] komen, hebben het soms lastig genoeg als ze nog in een fase van onzekerheid zitten en in plaats van antwoorden of steun vinden ze dan vijandigheid en lulpraat.
Wellicht is dat precies wat je in slowchat kunt verwachten, maar het zou wel fijn zijn als een homo ook echt wat had aan een homo topic, lijkt mij.
Maar goed, ik heb al eerder gemeld dat ik helemaal niet thuis ben op fora, dit is mijn eerste. Ik vind alles best. Ik heb ook nog gewoon een leven.
Ik moest hem 2 keer lezen, maar eensquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef Cavalinho het volgende:
Ik weet niet of het handig is om dit topic nu een platform te maken om te discussieren over een ander topic.
ik denk dat een samenvoeging versterkend zou kunnen zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef Cavalinho het volgende:
Ik weet niet of het handig is om dit topic nu een platform te maken om te discussieren over een ander topic.
I'm over it.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
als de mensen die het verschil tussen HOMO en dit topic zo belangrijk vinden moeten zij inderdaad meer posten,
Ok!quote:anders bloedt het dood
No thanks!quote:en kunnen ze net zo goed nar Homo komen,
Lief. Maar je weet dat 't niet werkt.quote:daar willen we ook best over sex praten hoor
Nou. Ik wacht dan wel ff op de verhalen over seks, de tirades tegen verwijfde homo's en de humor. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dit topic is niet geopend omdat persoon is weggepest (en voor de goede orde, al helemaal niet door mij). Misschien heb je de eerste helemaal niet gelezen?
Verwijfde homo's
Het begon als aanklacht tegen verwijfde homo's en er zijn heel wat heftige discussies geweest, het ging ergens over, ook al was het vaak met humor doorspekt. Dat was het grote verschil met [HOMO].
Er komt niet alle dagen eentje een aanklacht doen of iets doms uiten over homo's, dus is het wel eens stil. Behoefte aan alleen je naam even te zien staan is hier minder, dat was niet de opzet. Het had gewoon geen sc moeten worden. Wellicht bloed het dood. So be it.
Zeg we staan in Onzin. We zijn geen zelf-hulp-groep. Zo is de reeks ook helemaal niet begonnen (als ik me niet vergis, maar dat moeten we aan Gellarboy vragen, die is de baasquote:Mensen die naar [HOMO] komen, hebben het soms lastig genoeg als ze nog in een fase van onzekerheid zitten en in plaats van antwoorden of steun vinden ze dan vijandigheid en lulpraat.
Wellicht is dat precies wat je in slowchat kunt verwachten, maar het zou wel fijn zijn als een homo ook echt wat had aan een homo topic, lijkt mij.
Zeg, waar ben jij nou uiteindelijk beland met je milkshake?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I'm over it..
[..]
Ok!.
[..]
No thanks!.
[..]
Lief. Maar je weet dat 't niet werkt..
De werf, natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, waar ben jij nou uiteindelijk beland met je milkshake?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De werf, natuurlijk..
Nee, wat bedoel je?.
Oh, zo! Ik was een beetje hier en een beetje daar. Ik vond het qua muziek eigenlijk heel erg tegenvallen, het weer was inderdaad de grote ster van de van de dag. Dus telkens nadat we een kwartiertje bij een bepaald podium gestaan hadden had ik het wel weer gezien en gingen we weer ergens anders heen. En onderweg kwamen we steeds allerlei bekenden tegen, biertje hier biertje daar. Dat vond ik eigenlijk het leukste van het hele festival.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedoelde op het terrein. Naakt in t zwembad bij Erwin, beschonken van de champagne op een sjiek poezendek, met een supertoy in je ergens achter de dixies.....
Ik heb je bij binnenkomst 3 sec gezien en daarna niet meer, en niet meer gesproken hier. Vandaar.
Ik heb me best goed vermaakt daarWeer speelde natuurlijk ook enorm mee!
Dronken van Macht!quote:
Ja de muziek vond ik tussen de podiums niet zo verschillend. Dat je denkt "Ik ga eens ff naar een andere stijl" ... maar alles was een beetje hetzelfde. Vond ik wat jammer. Dat het ene podium bv hele gay was en het ander wat meer club of stampen, maar het was nu allemaal een beetje gayclubbig. Mja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, zo! Ik was een beetje hier en een beetje daar. Ik vond het qua muziek eigenlijk heel erg tegenvallen, het weer was inderdaad de grote ster van de van de dag. Dus telkens nadat we een kwartiertje bij een bepaald podium gestaan hadden had ik het wel weer gezien en gingen we weer ergens anders heen. En onderweg kwamen we steeds allerlei bekenden tegen, biertje hier biertje daar. Dat vond ik eigenlijk het leukste van het hele festival.
Mocht je gewoon op dat Sjiekepoezendek? Ik dacht dat dat een soort VIP area was (leuk, op een we-zijn-allemaal-gelijk feest?).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja de muziek vond ik tussen de podiums niet zo verschillend. Dat je denkt "Ik ga eens ff naar een andere stijl" ... maar alles was een beetje hetzelfde. Vond ik wat jammer. Dat het ene podium bv hele gay was en het ander wat meer club of stampen, maar het was nu allemaal een beetje gayclubbig. Mja.Zoiets dan.
Maar zo af en toe was er ff een leuke DJ (Sjiekepoezendeck had ineens een hele leuke, geen idee meer welke) en dankzij CDP mocht ik met de buuf ff op het podium bij Erwin Olaf dansendus dat was ook wel leuk.
Verder was de zon idd DE ster van de dag. Met regen was er denk ik niet zo heel veel aan geweest
heel vroeger was daarvoor de aparte reeks SCHtel hier je vraag aan een homo. Maar toen kreeg sch alsnog mot met danny en een pembanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Verwijfde homo's
Mensen die naar [HOMO] komen, hebben het soms lastig genoeg als ze nog in een fase van onzekerheid zitten en in plaats van antwoorden of steun vinden ze dan vijandigheid en lulpraat.
Maar goed, ik heb al eerder gemeld dat ik helemaal niet thuis ben op fora, dit is mijn eerste. Ik vind alles best. Ik heb ook nog gewoon een leven.
Ja hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mocht je gewoon op dat Sjiekepoezendek? Ik dacht dat dat een soort VIP area was (leuk, op een we-zijn-allemaal-gelijk feest?).
Vrij fors, dus net als dit jaar: lekker last minute laten afhangen van t weerquote:Zou je volgend jaar weer gaan? Wij twijfelen. Mede omdat het echt fuck-ing duur was. 160 piek (incl. Entree) met z’n tweetjes, en dan hebben we echt niet heel gek gedaan vind ik goed fors voor een nieuw festival.
Vind je de canal-parade niet veel te braaf met al die mannen in pak/geheel gekleed? Wat hoort men uit te stralen?quote:
de media laat toch elk jaar alleen plaatjes van de rubberboot en de berenboot zien ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Vind je de canal-parade niet veel te braaf met al die mannen in pak/geheel gekleed? Wat hoort men uit te stralen?
Iedereen in rubber/leer?
Dat zal niet bevorderlijk werken voor homo tolerantie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de media laat toch elk jaar alleen plaatjes van de rubberboot en de berenboot zien ?
Schrikt af. de tegenstanders hebben alleen maar meer munitie..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:10 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat zal niet bevorderlijk werken voor homo tolerantie.
Of merken jullie dat het juist helpt?
daarover verschillen de meningenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Schrikt af. de tegenstanders hebben alleen maar meer munitie..
Ik heb het over wat de media laten zien, niet over de werkelijke parade.. Helaas!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarover verschillen de meningen
De media is altijd gekleurd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb het over wat de media laten zien, niet over de werkelijke parade.. Helaas!
Ja, heel tof, dank je! Er kwamen meer dan 100 mensen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef wonderer het volgende:
Hey Dirk, hoe was de opening van je tentoonstelling?
Onzin.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:13 schreef Peter het volgende:
Schrikt af. de tegenstanders hebben alleen maar meer munitie..
Ik ga morgen dan ook in een leren schort. En verder niks.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef Peter het volgende:
Vind je de canal-parade niet veel te braaf met al die mannen in pak/geheel gekleed? Wat hoort men uit te stralen?
Iedereen in rubber/leer?
welke boot?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ga morgen dan ook in een leren schort. En verder niks.
Leuk!quote:
In de regen? Jij bent gek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ga morgen dan ook in een leren schort. En verder niks.
wel weer op dezelfde boot als Philippe ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta op de.... ik weet het niet meerEn ik weet ook nog niet of ik t doe. Ligt aan hetw eer. Geen zin om weer 4 uur in de regen te staan net als vorige keer.
tijd om Siep de Haan weer terug te halen bij de organisatie ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef wizarddragon het volgende:
De canal pride mag voor mijn part nog een tandje erger worden. Het is imo nog steeds erg tam.
Ik heb liever niks aan in de regen dan een complete outift die zompig aan je lichaam kleeft.quote:
Ik wil wel foto's zien hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb liever niks aan in de regen dan een complete outift die zompig aan je lichaam kleeft.
De temperatuur wordt prima morgen.Bring
it on
Leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, heel tof, dank je! Er kwamen meer dan 100 mensen..
Ik heb de boot gecanceld. 100% regen in de ochtend, 85% in de middag, 10% na 18:00. Ik ben een mietjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel weer op dezelfde boot als Philippe ?
Dat is al 2 jaar geleden schat, ja de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de boot gecanceld. 100% regen in de ochtend, 85% in de middag, 10% na 18:00. Ik ben een mietjeIk vond t vorig jaar leuk, dus de ervaring heb ik al eens gehad. Maar ik ga niet nog eens zoals vorig jaar drijfnat worden op een boot. Toen hadden we nog een hotel om ons om te kleden. Nu niet.
Dus ik kom gewoon feesten, zonder boot.
Hoop voor de bootvaarders da ze t mis hebben en dat t toch gewoon droog blijft.
Ew.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat is al 2 jaar geleden schat, ja de tijd vliegt.
Wat een nacht afgelopen nacht, ik ben gesloopt! Niet door het feesten,
geen uitwonende sex.
Maar door het logeeradres.
Ik heb in het razingste hol ooit geslapen, het studentenhuis van een vriend van me. In de geur van schimmel, ze hadden een lekkage gehad, de vloerbedekking was nog nat en een keuken die vol stond met zeker 100 potjes die naar de glasbak moesten. Op een bevlekt matras zonder overtrek en onder een slaapzak met harde korstjes, ik heb mijn kleren maar aangehouden. Fijn hoor kunstenaars als vrienden. Om begrijpelijke redenen kon ik dit verhaal niet op facebook kwijt, maar voor iemand die zijn handen al wast met desinfecterende zeep na een ritje met het openbaar vervoer was dit de hel! Ik heb nauwelijks een oog dicht gedaan en tot overmaat van ramp hadden ze ook nog eens geen gordijnen dus om 7 uur was ik wakker...
Baby steps, maar langzaam maar zeker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:21 schreef wonderer het volgende:
LeukStapje voor stapje naar de top, huh?
was niet bij Alexander, maar bij Nielsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew.
Kreeg ie soms geen subsidie meer?
ik dacht dat je daar op doelde opdat die pas een startsubsidie van 30.000¤ heeft gekregenquote:
Kater of lage bloedsuikerspiegel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:19 schreef Gellarboy het volgende:
Ik denk dat ik zo omval..
.
.
Ga echt kapot hier. Zweterig, wazig, rillerig.
Iedereen het leuk gehad?
oh je bent in díé hoek uitgeweestquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Ja was leukHeb een hoop kroegen van binnen gezienw aar ik nog nooit geweest was. Zoals daar waren de Beer Temple, de Queens Head en de Eagle bar
ja en Icarus had ook een klik met de zonquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:29 schreef Cavalinho het volgende:
Je bent te onzeker en you set yourself up to fail. Vasthouden die jongen. "Klik" is per definitie wederzijds. En wat niet is kan nog komen, maar niet als je bij voorbaat als denkt van niet....
ik heb opvallend lang gekeken, vooral ook naar zijn tanden die vond ik zo mooi, heb ik normaal nooooit, ja van mijn kant uit zit dat wel snor, maar goed...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef Cavalinho het volgende:
Maar makkelijk testje hoor: Hebben jullie elkaar langer dan seconden in de ogen gekeken?
En dan niet in een gesprek waar oogcontact normaal is, maar dat je zomaar kijkt naar elkaar?
De moeder van alle katers. En daar de moeder van.quote:
Je kunt toch zelf een klik voelen terwijl de ander dat gevoel niet deelt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:29 schreef Cavalinho het volgende:
"Klik" is per definitie wederzijds.
precies en daar moet ik van genieten, toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf een klik voelen terwijl de ander dat gevoel niet deelt?
Ah. Ik hoef al niet meer te reageren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf een klik voelen terwijl de ander dat gevoel niet deelt?
Genieten van een klik die de ander niet deelt? Niet zo handig lijkt mequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies en daar moet ik van genieten, toch?
in welke hoek?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh je bent in díé hoek uitgeweest?
hoek warmoesstraat zeedijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
in welke hoek?
De beer temple (beer. Als in bier) is een hetero bier kroeg bij de magna plaza.
De queens head is op de zeedijk.
De eagle op de warmoes.
Welke hoek?
Jullie twee zijn echt een oud getrouwd stelquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Is dat een hoek?
En nee. Ben ook naar de regulier geweest hoor. En Amstel. En Rembrandt.
I'm impressed.quote:
Nee dat viel eigenlijk wel mee. Kon er rustig rondlopen en een pilsje drinken en rondkijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I'm impressed.
Was het niet stampvol, trouwens?
Wat bedoelde ej dan wel met de nadruk op die en de knipoog?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wist dat je reguliers op gegaan bent, dus ik bedoelde niet helemaal wat jij dacht dat ik bedoelde
Ik denk dat u denkt dat ik denk dat u dat u denk dat u niet bent wie u bent wie u denkt dat u bent (Driekoningenavond William Shakespeare)
ja daarmee doelde ik ook de ondeugende hoekquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat bedoelde ej dan wel met de nadruk op die en de knipoog?
Ja dus tochquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja daarmee doelde ik ook de ondeugende hoek
This post ^^ is worthless without picsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb foto's van de B-boot gezien, met een prominente GB in schortNice.
Het zijn niet mijn foto's om te postenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:13 schreef YuckFou het volgende:
[..]
This post ^^ is worthless without pics
toch niet mijn kwakjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, lijkt erop. Omdat de mensen die het in het begin levend hielden vertrokken zijn wegens hoog [HOMO] gehalte/vergelijking en de anderen zaten toch al in [HOMO], dus waarom niet daar blijven.
Maar wilde je hier iets kwijt dan?
makkelijker dan toegeven dat ze zelf geen fuck te melden hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja geef de Homo's maar weer de schuld...
Wat hooooooog!quote:
Het leukste was nog dat ie zelf in uit in uit weer terug in de kast ging, sinds hij weg is ging t berg afwaarts, en je kan niet eeuwig blijven bitchen, da's ook niet liev...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:03 schreef Cavalinho het volgende:
Door hem ontstonden er vooral felle discussies omdat hij feitelijk een soort anti-homo was met een uitgesproken mening waarvan 1 dat sex soort van slecht was bv.
Een meter of 15...ik had een DJcamera op een preview scherm in mn hokje en daarop waren de eerste reakties goed te zien, een gillend G-team, DJ Jean die onmiddelijk terug omlaag wilde..hard lachen dusquote:
en toch nog tijd om te fokken ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Dus ik zal maar f wat bijdragen dan:
Ben in Barcelona. Op t circuit festival. Niks als stoere brede homo mannen met muscles waar je bang van wordt. En we zitten ook nog eens in eixample, wat de gay wijk is. Overdosis pracht en praal direct voor de deur.
Echt wel een festival voor gellarboy. Veel brede mannen. Leer. Van die wijde open shirts zodat je alles ziet.
Eerste dag was meteen raak: schuim party in de arena. Stond nog geen 2 minuten (shirtloos) op de dansvloer of had al een tong in m'n mond en hand inn broek. "uh... Ook hallo!"
Ik las stadsnichtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef Ang3l het volgende:
En verder speel ik een beetje tolk en stadsgids voor 5 andere Nederlandse nichten
Hilarious.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:09 schreef YuckFou het volgende:
Een meter of 15...ik had een DJcamera op een preview scherm in mn hokje en daarop waren de eerste reakties goed te zien, een gillend G-team, DJ Jean die onmiddelijk terug omlaag wilde..hard lachen dus
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:
stoere brede homo mannen met muscles waar je bang van wordt.
Echt. En allemaal in van de wijde ES' singlets.quote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch nog tijd om te fokken ?
Ik hou wel van een beetje brede mannen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt. En allemaal in van de wijde ES' singlets.
is daar net als in Buenos Aires elke zondag poolparty ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ook nog ff gelounged op t dak van t Axel hotel trouwens.
salvation types ?, waar is die like knopquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt. En allemaal in van de wijde ES' singlets.
dat noemen we dan ook michelin mannetjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef Cavalinho het volgende:
Ja een beeeetje, gewoon een mannenfiguur. Maar niet van die grommende opgepompte.
Vanavond wel ergens jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is daar net als in Buenos Aires elke zondag poolparty ?
Bang? Die opgepompte zijn meestal heel lief hoor, je moet ze eens voeren, zulke grote lijven hebben altijd eten nodig, daarna kan je ze wel veilig aaien...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Ben in Barcelona. Op t circuit festival. [quote]
*Jaloers*![]()
[quote]Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:Niks als stoere brede homo mannen met muscles waar je bang van wordt.
Vreselijk! de volgende keer iets in een buitenwijk boeken zodat je op de eerste dag overvallen en neergeslagen wordt, dan is dat hele Circuit lang zo leuk niet meer?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende: En we zitten ook nog eens in eixample, wat de gay wijk is. Overdosis pracht en praal direct voor de deur.
Ook wel voor YF hoor, ben zelf niet breed met open shirt enzo, maar kan me er prima tussen vermaken, als t maar niet zo sleazy als Rapido is...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Echt wel een festival voor gellarboy. Veel brede mannen. Leer. Van die wijde open shirts zodat je alles ziet.
Shirtloos...dan vraag je er ook wel zelf om he...maar als je toch tolkt voor vrienden kan je toch ook in t Spaans *en nu weer opbokken!* zeggen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Eerste dag was meteen raak: schuim party in de arena. Stond nog geen 2 minuten (shirtloos) op de dansvloer of had al een tong in m'n mond en hand inn broek. "uh... Ook hallo!"
Er was wel een rapido feest ergens ja. Bijna iedere avond wel geloof ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:04 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Bang? Die opgepompte zijn meestal heel lief hoor, je moet ze eens voeren, zulke grote lijven hebben altijd eten nodig, daarna kan je ze wel veilig aaien...
[..]
Vreselijk! de volgende keer iets in een buitenwijk boeken zodat je op de eerste dag overvallen en neergeslagen wordt, dan is dat hele Circuit lang zo leuk niet meer?
[..]
Ook wel voor YF hoor, ben zelf niet breed met open shirt enzo, maar kan me er prima tussen vermaken, als t maar niet zo sleazy als Rapido is...
[..]
Shirtloos...dan vraag je er ook wel zelf om he...maar als je toch tolkt voor vrienden kan je toch ook in t Spaans *en nu weer opbokken!* zeggen?
LOL ik heb hem maar genegeerd, t was weer te dom voor woorden.... ik heb je teruggemaild he...quote:
Ik ken Circuit wel hoor, dansen veel gogo's en stylisto's die ik ken en nog wat DJ's, wil er graag een keer heen, hou wel van dat soort feestjes in de zon, alleen een week lang kan ook wel erg overkill wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Er was wel een rapido feest ergens ja. Bijna iedere avond wel geloof ik.
En shirtloos stappen is niet mijn ding maar alles stond onder t schuimik was nog een van degenen die t meeste aan had
WTF doe je dan op circuit?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef Ang3l het volgende:
ben ik meer van de "echte" mannen, stoppelbaarden, wat ouder, gebouwen, rock en tori amos.
Dat is veel meer de oudere bredere ruigere man dan twink hoor. Dis ik zit goedquote:
In een ES singletquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Ang3l het volgende:
Dat is veel meer de oudere bredere ruigere man dan twink hoor. Dis ik zit goed
Er waren er maar 2 singlequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef Pieter. het volgende:
Wacht, het gaat over sex. Dus hier verder.![]()
Ik heb een paar foto's gezien en als ik het zo inschat, dan is er door die mooiboys niet geneukt.
Aparte ervaring lijkt me dat.
Ik neem het mezelf ook niet kwalijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:20 schreef Pieter. het volgende:
Oh, en in de problemen komen met hetero's?
HIJ was in een gaybar en ging mee. Dan kun je het jou nauwelijks kwalijk nemen.
Hell, als we iemand van de straat meeslepen, dan is het nog zijn eigen verantwoordelijkheid.
Mja ik tikte bottom maar wist niet of dat wel weer konquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:43 schreef Pieter. het volgende:
Tssk het vrouwtje.![]()
Welke van de 2 stokjes bij de Chinees is de vork?
Ang3l is denk ik wel de bottomslet. Toch? Ang3ltje van me?
Je vergist je dan tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:43 schreef Pieter. het volgende:
Tssk het vrouwtje.![]()
Welke van de 2 stokjes bij de Chinees is de vork?
Ang3l is denk ik wel de bottomslet. Toch? Ang3ltje van me?
Ik ben er niet zo in thuis sorryquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:54 schreef Pieter. het volgende:
Meh, in een relatie met 2 mannen is er geen vrouwtje, en in een relatie met 2 vrouwen is er geen mannetje. Terwijl in een relatie met 2 mannen er wel 2 wijven kunnen zijn en in een relatie met 2 vrouwen ook 2 kerels.
Ingewikkelde materie ammel hoor!
geen reanimatie meer toepassen ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
aan het graf van dit topic wil ik toch wel graag melden dat iedereen welkom is in Homo en dat er in ons kliekje echt wel plaats is voor nieuwe leden
want het is hier nu zo stil omdat jullie zo gezellig zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
aan het graf van dit topic wil ik toch wel graag melden dat iedereen welkom is in Homo en dat er in ons kliekje echt wel plaats is voor nieuwe leden
ik ben het niet vaak met je eens maar nuquote:Op zondag 2 september 2012 03:03 schreef Ang3l het volgende:
Echt. Wat een stel wijven hier zeg. "Ik vind t niet meer leuk want jullie zijn er nu". Ben dan de dominante factor en overrule die zogenaamde makeup shit, als je dan zo'n stoere vent bent.
Je hebt zelf een topic in de hand. En een bepaalde sfeer. Als t gezapige en kliekerige sfeertje van t onzin topic niet uit kan staan en je wil een down to earth in sex staand topic handhaven, doe dat dan ook.
Maar dit is net zo'n "o zij zijn stom" topic als ieder ander. Als je echt de behoefte zou hebben aan iets anders dan hou je dat in stand, ondanks een paar gezapige kutjes die er bij komen. Maar bij de minste geringe tegenslag is het "ja nu is t niet meer leuk hooooor". Fucking calimero's.
Ik hou wel van eern beetje tegengas en hetero sex talk, maar dit is echt een ingestorte erectie hiero.
of ik ga niet in die topics zitten?quote:Op zondag 2 september 2012 03:03 schreef Ang3l het volgende:
Echt. Wat een stel wijven hier zeg. "Ik vind t niet meer leuk want jullie zijn er nu". Ben dan de dominante factor en overrule die zogenaamde makeup shit, als je dan zo'n stoere vent bent.
Je hebt zelf een topic in de hand. En een bepaalde sfeer. Als t gezapige en kliekerige sfeertje van t onzin topic niet uit kan staan en je wil een down to earth in sex staand topic handhaven, doe dat dan ook.
Maar dit is net zo'n "o zij zijn stom" topic als ieder ander. Als je echt de behoefte zou hebben aan iets anders dan hou je dat in stand, ondanks een paar gezapige kutjes die er bij komen. Maar bij de minste geringe tegenslag is het "ja nu is t niet meer leuk hooooor". Fucking calimero's.
Ik hou wel van eern beetje tegengas en hetero sex talk, maar dit is echt een ingestorte erectie hiero.
Ey jij hier!quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
want het is hier nu zo stil omdat jullie zo gezellig zijn?
Nee hoor. Ik heb moeite met zeikerds. Dan moet je OF wegblijven OF blijven en er zelf iets leuks van maken. Niet blijven en zeiken. That's it.quote:Op zondag 2 september 2012 18:18 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens dat je zelf bepaalt hoe een topic eruit ziet, maar dit was vooral een discussie topic en er zijn geen discussie punten meer. Kan toch? Het was niet opgezet om een slowchat te worden.
Dus als er mensen zijn die daar niet voor terugkomen is dat toch prima?
Heeft nergens wat mee te maken.
Degene die daar de meeste moeite mee lijken te hebben zijn jij en TMM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |