abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 augustus 2012 @ 17:17:40 #251
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115604156
quote:
0s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:43 schreef Pieter. het volgende:
Tssk het vrouwtje. :{w

Welke van de 2 stokjes bij de Chinees is de vork?

Ang3l is denk ik wel de bottomslet. Toch? Ang3ltje van me?
Je vergist je dan toch :D Ik deed hem. :P
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_115605137
quote:
15s.gif Op woensdag 15 augustus 2012 16:54 schreef Pieter. het volgende:
Meh, in een relatie met 2 mannen is er geen vrouwtje, en in een relatie met 2 vrouwen is er geen mannetje. Terwijl in een relatie met 2 mannen er wel 2 wijven kunnen zijn en in een relatie met 2 vrouwen ook 2 kerels.

Ingewikkelde materie ammel hoor!
Ik ben er niet zo in thuis sorry ;(
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  vrijdag 31 augustus 2012 @ 13:31:17 #253
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_116230870
aan het graf van dit topic wil ik toch wel graag melden dat iedereen welkom is in Homo en dat er in ons kliekje echt wel plaats is voor nieuwe leden :D
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
pi_116246795
Moet je wel aangeven waar ze dat kunnen vinden, nl in Onzin met HOMO tag.
[HOMO] #3129 waar yurithemaster zijn rentree maakt

Verder kun je eigenlijk niks beloven, omdat je niet in kunt staan voor de anderen van de kliek. ;)
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  zaterdag 1 september 2012 @ 09:42:24 #255
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_116263269
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
aan het graf van dit topic wil ik toch wel graag melden dat iedereen welkom is in Homo en dat er in ons kliekje echt wel plaats is voor nieuwe leden :D
geen reanimatie meer toepassen ?
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_116278094
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
want het is hier nu zo stil omdat jullie zo gezellig zijn? :')
bitch maar tegen een ander
"If Jezus had a gun,he would be alive today!" Homer J. Simpson - 2013
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:00:15 #257
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_116282136
nee omdat we in een ander topic zitten dus
pi_116282315
ach tuurlijk, het werd stil toen jullie hierheen kwamen dus nu gaat iedereen natuurlijk daarheen :')

zonde, was zo'n leuk topic ;(
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:05:25 #259
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116282450
Leuke dingen kun je leuk houden, ongeacht wie er komt kijken. Moet je toch echt zelf doen.
Maar ik zal een bloemenkrans neerleggen.
L'Amour menaçant:
pi_116282609
onzin, als er allemaal bitches komen en over audities en make-upjes en alles gaan lopen lullen ipv plaatjes te posten en gewoon lekker ouwehoeren dan is een topic snel dood hoor
  zaterdag 1 september 2012 @ 21:12:24 #261
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116282873
Het ene gesprek hoeft niet te stoppen als het ander begint. Daar is het een forum voor. Ik heb weinig plaatjes of geouwehoer gezien hier verder om de boel levend te houden. Ook weinig gesprekken over audities en make-up trouwens. Zeiken is altijd makkelijk :)
L'Amour menaçant:
pi_116283015
ga de eerste 10 topics maar eens lezen en dan de topics sinds jullie het overgenomen hebben, dan zul je toch wel zien dat het sfeertje toen heel anders was.
je kan nog zo hard roepen dat jullie niet over je dagelijkse tienermeisjes probleempjes zitten te babbelen hier maar het is toch echt zo :')
pi_116288000
Nou, waar wil jij het over hebben dan?
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_116294703
geile mannen natuurlijk :9~
  zondag 2 september 2012 @ 02:51:00 #265
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116295546
Doe dat dan.

Wat voor wijf ben je als je je door een paar nichten laat tegenhouden? Ga dan gewoon door met wat je gewend was en suck it up big boy. Be a motherfucking man and mark your territory. Anders ben je net zo'n zeikwijf als rest.

Excusez les mots. Ik heb liters bier op.
L'Amour menaçant:
pi_116295559
maar niet met jullie, duh :')
  zondag 2 september 2012 @ 02:54:46 #267
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116295587
Pussy.
L'Amour menaçant:
  zondag 2 september 2012 @ 03:03:56 #268
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116295671
Echt. Wat een stel wijven hier zeg. "Ik vind t niet meer leuk want jullie zijn er nu". Ben dan de dominante factor en overrule die zogenaamde makeup shit, als je dan zo'n stoere vent bent.

Je hebt zelf een topic in de hand. En een bepaalde sfeer. Als t gezapige en kliekerige sfeertje van t onzin topic niet uit kan staan en je wil een down to earth in sex staand topic handhaven, doe dat dan ook.

Maar dit is net zo'n "o zij zijn stom" topic als ieder ander. Als je echt de behoefte zou hebben aan iets anders dan hou je dat in stand, ondanks een paar gezapige kutjes die er bij komen. Maar bij de minste geringe tegenslag is het "ja nu is t niet meer leuk hooooor". Fucking calimero's. :')

Ik hou wel van eern beetje tegengas en hetero sex talk, maar dit is echt een ingestorte erectie hiero.
L'Amour menaçant:
  zondag 2 september 2012 @ 03:21:22 #269
132170 TheaterMaMa
levenskunstenaar
pi_116295788
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 03:03 schreef Ang3l het volgende:
Echt. Wat een stel wijven hier zeg. "Ik vind t niet meer leuk want jullie zijn er nu". Ben dan de dominante factor en overrule die zogenaamde makeup shit, als je dan zo'n stoere vent bent.

Je hebt zelf een topic in de hand. En een bepaalde sfeer. Als t gezapige en kliekerige sfeertje van t onzin topic niet uit kan staan en je wil een down to earth in sex staand topic handhaven, doe dat dan ook.

Maar dit is net zo'n "o zij zijn stom" topic als ieder ander. Als je echt de behoefte zou hebben aan iets anders dan hou je dat in stand, ondanks een paar gezapige kutjes die er bij komen. Maar bij de minste geringe tegenslag is het "ja nu is t niet meer leuk hooooor". Fucking calimero's. :')

Ik hou wel van eern beetje tegengas en hetero sex talk, maar dit is echt een ingestorte erectie hiero.
ik ben het niet vaak met je eens maar nu _O_
en dan zullen we nu vast wel weer de kliekjesshit over ons heen krijgen jammer dan :{w
pi_116295867
quote:
1s.gif Op zondag 2 september 2012 03:03 schreef Ang3l het volgende:

of ik ga niet in die topics zitten? :')
veel betere oplossing :7
hoe minder van jullie avontuurtjes ik lees hoe beter :*
  zondag 2 september 2012 @ 12:18:12 #271
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_116299399
:W Doei!

En ik moet niet meer zat typen. Dan donder ik in slaap... en denk ik 's ochtends dat ik kan zien. Maar dan heb ik dus mijn lenzen niet uitgedaan :')
L'Amour menaçant:
pi_116313720
Ik ben het helemaal met je eens dat je zelf bepaalt hoe een topic eruit ziet, maar dit was vooral een discussie topic en er zijn geen discussie punten meer. Kan toch? Het was niet opgezet om een slowchat te worden.
Dus als er mensen zijn die daar niet voor terugkomen is dat toch prima?
Heeft nergens wat mee te maken.
Degene die daar de meeste moeite mee lijken te hebben zijn jij en TMM.
pi_116313758
pi_116313797
pi_116313842
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')