abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 03:04:33 #1
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115939227

^O^.
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:13:00 #3
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115941033
Had je antwoord verwacht Stroek?
We weten toch allemaal dat er alleen een shift en een ; en een w op dat toetsenbord zit ;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:29:56 #4
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115941174
ete
quote:
12s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Had je antwoord verwacht Stroek?
We weten toch allemaal dat er alleen een shift en een ; en een w op dat toetsenbord zit ;)
laat mij nu tegen beter weten in
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 08:30:31 #5
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115941179
Ik laat je, je hebt het altijd zo gedaan ;)
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:04:35 #6
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115942706
Gisteren kijkavond gehad. Ik was de enige huisgenoot die thuis kon zijn _O-.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:43:13 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115943777
quote:
3s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren kijkavond gehad. Ik was de enige huisgenoot die thuis kon zijn _O-.
Dus nu komt er een hele leuke jonge twink homo met een ruig randje die gitaar kan spelen bij jullie wonen? :D
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 10:48:00 #8
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_115943901
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 10:43 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dus nu komt er een hele leuke jonge twink homo met een ruig randje die gitaar kan spelen bij jullie wonen? :D
Ugh, nee, geen muzikanten meer in huis. En zo een zat er ook helaas niet tussen, want daar zou ik dan wel wat mee zijn gaan drinken _O-. Alhoewel, twink... 't mag van mij best wat ruiger.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 11:30:56 #9
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115945164
Ja ik zei ook twink met een ruig randje :P
Meer een soort ottertje of cubje of zo.
L'Amour menaçant:
pi_115946243
Don't be a drag, just be a queen!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:09:16 #11
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115955852
Wrraaaargh! Want kunnen sommige mannen toch het bloed onder je nagels vandaan halen met hun ik ben zo zielig en jij vindt me stom slachtoffer rol. Fuck! Off!!!!!! :(
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:49:41 #12
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115957437
Van die mensen waar je nu al voor de derde keer een discussie mee hebt omdat ze wederom gaan zeiken “You don’t like me. You hate me. You think I’m stupid. You only talk to me because there’s no one else. I’m nothing to you..... I feel so small.” en waarbij je al twee keer eerder hebt geprobeerd ze te verzekeren dat dat onzin is, dat ik ze wel leuk vindt etc etc en waarbij ze dan afsluiten met een “Ok, you’re right. I’m in one of those moods again. Sorry, shouldn’t take it out on you. I know how you really feel about me. Won’t happen again”…. En dan nu godverdomme ALWEER dezelfde irritante slachtofferrol discussie als ik even wat minder zeg (omdat ik op fucking lowlands zat zonder internet!!!!).

Dat je verweten krijgt niet te reageren terwijl je dat wel hebt gedaan. “I don’t believe you. You always blame the messages and that they don’t arrive at all times.” En dat je dan met je domme kop jezelf gaat verdedigen. “Make a screenshot”. Dat je dan dus boos wordt omdat ie je niet op je woord geloofd. “See... you just don’t have one. There were no messages”. En dat je dan godverrrrdomme helemaal terugscrollt en echt ook nog een screenshot gaat maken ook nog, terwijl je al 10 min geleden had moeten denken “You know what? ... Fuck you and your insecurities. Go play victim somewhere else”.

En dat het dan nu “bijgelegd” is en dat ie inderdaad beter zou moeten weten. “It won’t happen again. My solution is knowing that you do like me and I won’t say otherwise again”. En dat ie dat beloofd heeft en dat ik er NU alvast een screenshot van gemaakt heb en dat IK beloofd heb die door z’n slachtofferstrot te rammen als ie nog een keer deze tirade tegen me begint.

Why? Waaaaaaaaaaaaaarom zeg ik niet gewoon: je kost me meer energie dan me lief is. Dag.

Schijtziek word ik er van. En van mezelf.

Zo. hebben jullie weer drama :P
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:24:40 #13
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115958718
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Van die mensen waar je nu al voor de derde keer een discussie mee hebt omdat ze wederom gaan zeiken “You don’t like me. You hate me. You think I’m stupid. You only talk to me because there’s no one else. I’m nothing to you..... I feel so small.” en waarbij je al twee keer eerder hebt geprobeerd ze te verzekeren dat dat onzin is, dat ik ze wel leuk vindt etc etc en waarbij ze dan afsluiten met een “Ok, you’re right. I’m in one of those moods again. Sorry, shouldn’t take it out on you. I know how you really feel about me. Won’t happen again”…. En dan nu godverdomme ALWEER dezelfde irritante slachtofferrol discussie als ik even wat minder zeg (omdat ik op fucking lowlands zat zonder internet!!!!).

Dat je verweten krijgt niet te reageren terwijl je dat wel hebt gedaan. “I don’t believe you. You always blame the messages and that they don’t arrive at all times.” En dat je dan met je domme kop jezelf gaat verdedigen. “Make a screenshot”. Dat je dan dus boos wordt omdat ie je niet op je woord geloofd. “See... you just don’t have one. There were no messages”. En dat je dan godverrrrdomme helemaal terugscrollt en echt ook nog een screenshot gaat maken ook nog, terwijl je al 10 min geleden had moeten denken “You know what? ... Fuck you and your insecurities. Go play victim somewhere else”.

En dat het dan nu “bijgelegd” is en dat ie inderdaad beter zou moeten weten. “It won’t happen again. My solution is knowing that you do like me and I won’t say otherwise again”. En dat ie dat beloofd heeft en dat ik er NU alvast een screenshot van gemaakt heb en dat IK beloofd heb die door z’n slachtofferstrot te rammen als ie nog een keer deze tirade tegen me begint.

Why? Waaaaaaaaaaaaaarom zeg ik niet gewoon: je kost me meer energie dan me lief is. Dag.

Schijtziek word ik er van. En van mezelf.

Zo. hebben jullie weer drama :P
hij is vast te leuk om nu al los te laten ?
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:27:23 #14
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115958811
Nou of het dit gezeik steeds waard is betwijfel ik.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:29:32 #15
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115958903
En dan dat kinderachtige: “Why are you bringing up the past? I said sorry those times…it’s in the past” Nou omdat je nu voor de fucking derde keer WEER exact hetzelfde doet. Dat maakt the past behoorlijk present. Als ej dus sorry voor iets zegt, dan is het afgesloten en vergeten? Ook al doe je het keer op keer op keer opnieuw? O sorry! Hopsa. Klaar. En weer opnieuw. O sorry! Klaar. The past.
L'Amour menaçant:
pi_115958939
Tja, dat is gewoon die bewuste stress die de moderne media oproepen. Je kunt theoretisch iemand direct antwoorden en veel verwachten dat dan ook. Die zijn meteen gepikeerd als je niet direct antwoord en ze wel gezien hebben dat je online bent op Facebook of wat dan ook.
Men wordt demanding. Als een kind dat in de supermarkt moet wachten tot het snoep betaald is voordat hij het krijgt, gaat men dreinen en gooit men alle tactieken in de strijd om toch maar snel dat snoepje te krijgen, en de meeste moeders laten zich nog manipuleren ook....

Af laten kicken van direct antwoord is het beste.

Even heel algemeen he.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:30:43 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115958951
Was ie maar gewoon hetero of getrouwd. Veel minder drama! Nou ja, andere drama's. Kan ik beter tegen dan dit wijvengezeik.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:34:48 #18
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_115959127
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Was ie maar gewoon hetero of getrouwd. Veel minder drama! Nou ja, andere drama's. Kan ik beter tegen dan dit wijvengezeik.
hij laat je in elk geval niet onberoerd
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:35:15 #19
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115959144
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:34 schreef Stroekie het volgende:

[..]

hij laat je in elk geval niet onberoerd
Zou wel moeten.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:41:50 #20
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_115959377
Klinkt een beetje als "jij bent voor mij de man, maar ik wil nog even leven, maar ondertussen mag jij geen andere jongens leren kennen"
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_115959686
Pas nog een lecture over gehoord. Bezittingsdrang hoort bij verliefdheid. Schijnt een proces in je hersenen te zijn dat van nature ontstaat.
Lastig.
“You can’t expect people to look eye to eye with you if you are looking down on them. Treat all with respect!” Jay Manuel
pi_115959856
Ang3l, die jongen is 19? :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:04:46 #23
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115960161
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:56 schreef TheVulture het volgende:
Ang3l, die jongen is 19? :D
Nee. Maar z'n gedrag lijkt er af en toe wel op. Ik hou niet van dat gezeik en jezelf naar beneden praten met mijn woorden. Niet een "ik ben niks waard" maar een "jij vindt me niks waard". Pleur op. Schuif je eigen onzekerheden niet op mij af. Als ik je niks waard vind dan zeg ik dat wel.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:07:25 #24
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_115960261
Dat is net zoiets als heel onzeker zijn en dat daarom je vriend niet zomaar met fokkers op stap mag. Zeg hallo. Jij bent de onzekere. Maak een ander daar niet de dupe van.

;)

Ik hou er niet van als mensen hun eigen onzekerheden op andere gaan projecteren en hen er de schuld van gaan geven. "you make me feel like shit". Nee. Jij denkt dat je shit bent en verdraaid mijn woorden op zo een manier dat ze daarin passen en je een "zie je nou wel" gevoel kunnen geven. Stop daarmee.
L'Amour menaçant:
pi_115960537
Waar, maar aan de andere kant heb je zelf ook ooit wel gezegd dat anderen wel rekening met jouw gevoelens kunnen houden. "De ander moet toch wel snappen wat dat met mij doet".

Misschien geef je hem ook dat rogevoel wel, maar idd is de ander, jij in dit geval, niet verantwoordelijk daarvoor.
Dat riep ik toen ook.

Maar idd snap ik wel dat gedoe dat ze dan kunnen mekkeren van "zie je wel".

Nou ja, gewoon zeggen dat als je hem dan zo'n rotgevoel geeft, waarom hij je dan zo nodig lijkt te hebben dat hij blijft zeuren bij je. Hij zou dan beter af zijn zonder je.

Lastig hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')