laat mij nu tegen beter weten inquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 08:13 schreef Ang3l het volgende:
Had je antwoord verwacht Stroek?
We weten toch allemaal dat er alleen een shift en een ; en een w op dat toetsenbord zit
Dus nu komt er een hele leuke jonge twink homo met een ruig randje die gitaar kan spelen bij jullie wonen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Gisteren kijkavond gehad. Ik was de enige huisgenoot die thuis kon zijn.
Ugh, nee, geen muzikanten meer in huis. En zo een zat er ook helaas niet tussen, want daar zou ik dan wel wat mee zijn gaan drinkenquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 10:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dus nu komt er een hele leuke jonge twink homo met een ruig randje die gitaar kan spelen bij jullie wonen?
hij is vast te leuk om nu al los te laten ?quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 16:49 schreef Ang3l het volgende:
Van die mensen waar je nu al voor de derde keer een discussie mee hebt omdat ze wederom gaan zeiken “You don’t like me. You hate me. You think I’m stupid. You only talk to me because there’s no one else. I’m nothing to you..... I feel so small.” en waarbij je al twee keer eerder hebt geprobeerd ze te verzekeren dat dat onzin is, dat ik ze wel leuk vindt etc etc en waarbij ze dan afsluiten met een “Ok, you’re right. I’m in one of those moods again. Sorry, shouldn’t take it out on you. I know how you really feel about me. Won’t happen again”…. En dan nu godverdomme ALWEER dezelfde irritante slachtofferrol discussie als ik even wat minder zeg (omdat ik op fucking lowlands zat zonder internet!!!!).
Dat je verweten krijgt niet te reageren terwijl je dat wel hebt gedaan. “I don’t believe you. You always blame the messages and that they don’t arrive at all times.” En dat je dan met je domme kop jezelf gaat verdedigen. “Make a screenshot”. Dat je dan dus boos wordt omdat ie je niet op je woord geloofd. “See... you just don’t have one. There were no messages”. En dat je dan godverrrrdomme helemaal terugscrollt en echt ook nog een screenshot gaat maken ook nog, terwijl je al 10 min geleden had moeten denken “You know what? ... Fuck you and your insecurities. Go play victim somewhere else”.
En dat het dan nu “bijgelegd” is en dat ie inderdaad beter zou moeten weten. “It won’t happen again. My solution is knowing that you do like me and I won’t say otherwise again”. En dat ie dat beloofd heeft en dat ik er NU alvast een screenshot van gemaakt heb en dat IK beloofd heb die door z’n slachtofferstrot te rammen als ie nog een keer deze tirade tegen me begint.
Why? Waaaaaaaaaaaaaarom zeg ik niet gewoon: je kost me meer energie dan me lief is. Dag.
Schijtziek word ik er van. En van mezelf.
Zo. hebben jullie weer drama
hij laat je in elk geval niet onberoerdquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:30 schreef Ang3l het volgende:
Was ie maar gewoon hetero of getrouwd. Veel minder drama! Nou ja, andere drama's. Kan ik beter tegen dan dit wijvengezeik.
Zou wel moeten.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 17:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
hij laat je in elk geval niet onberoerd
Nee. Maar z'n gedrag lijkt er af en toe wel op. Ik hou niet van dat gezeik en jezelf naar beneden praten met mijn woorden. Niet een "ik ben niks waard" maar een "jij vindt me niks waard". Pleur op. Schuif je eigen onzekerheden niet op mij af. Als ik je niks waard vind dan zeg ik dat wel.quote:
je gelooft het vast niet, maar daar ben ik nauwelijks mee bezig geweestquote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:18 schreef Cavalinho het volgende:
Al wat lekkers aan de haak geslagen?
Al bijna 6 overreden. Vreselijk.quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 23:20 schreef Ambiguiteit het volgende:
Het stikt weer van de verse eerstejaars studentjes in de stad, op zoek naar een slaapplaats.
Is dat nou de Brabantse term voor afgevuld?quote:
quote:Op vrijdag 24 augustus 2012 18:07 schreef Ang3l het volgende:
Dat is net zoiets als heel onzeker zijn en dat daarom je vriend niet zomaar met fokkers op stap mag. Zeg hallo. Jij bent de onzekere. Maak een ander daar niet de dupe van.
weet wel dat je mij niet met je ruitenwisser van je voorruit krijgt, laat staan de schade aan je motorkapquote:
Zo gaat dat toch al 15 jaar?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Vlarp het volgende:
Hmmz... even een biertje doen in de stad is ook gruwelijk uit de klauwen gelopen gisteren.
Tussen hoeveel mannen werd je wakker vanochtend?quote:
ik dacht dat we een epiphanymoment hadden laatst?quote:
0quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Tussen hoeveel mannen werd je wakker vanochtend?
^^ Dit ja. Crisis. In de bios was het nog erger.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:47 schreef Steve het volgende:
The Hunger Games maar eens gekeken. Best leuk, maar wat een gruwelijk irritant camerawerk.. Zou bijna misselijk worden van dat geschud.
Hey wat toevalligquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 01:47 schreef Steve het volgende:
The Hunger Games maar eens gekeken. Best leuk, maar wat een gruwelijk irritant camerawerk.. Zou bijna misselijk worden van dat geschud.
Dat komt omdat mensen maar niet schijnen te snappen dat er in de Heilige geest straat ook auto's komen. of dat het Wilhelminaplein en STRAAT is ipv een terras.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 02:34 schreef Ambiguiteit het volgende:
[..]
Jij rijdt mij ook bijna plat.
Verder nog iets nieuws onder de zon?quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 10:43 schreef Vlarp het volgende:
Hmmz... even een biertje doen in de stad is ook gruwelijk uit de klauwen gelopen gisteren.
Nou, ik heb ook maar weer eens een jongen aan de haak proberen te slaan, maar dat is misluktquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Verder nog iets nieuws onder de zon?
donderdag was het Whilhelmina inderdaad een groot terras, met strand en cocktailbar, ik heb overigens in het beursgebouw nog aan de lowlandsgangers moeten denken wat een zweterig heet hol is dat zegquote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat komt omdat mensen maar niet schijnen te snappen dat er in de Heilige geest straat ook auto's komen. of dat het Wilhelminaplein en STRAAT is ipv een terras.
Ze zijn er tegenwoordig van overtuigd dat het realistisch is. Maar ze vergeten dat je ogen prima kunnen tegenbewegen en blijven focussen en je hersens ook nog eens aanpassen en je ervaart het beeld dus helemaal niet zo als je beweegt.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 11:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
^^ Dit ja. Crisis. In de bios was het nog erger.
Snap niet waarom ze zo'n straat dan niet afzetten op zo'n dag.quote:Op zaterdag 25 augustus 2012 12:59 schreef Ang3l het volgende:
En dan tuf je dus op donderdag met je gele toektoek over dat plein heen... en dan zie je van die nietsbegrijpende aziaatjes heel dom kijken naar je auto.... en dan na 2 min beseffen "O wacht, ik zit op straat,....." Ja! Opzouten!!!! Dus dan rij je heeeeel langzaam over dat plen en dan nog presteren ze het om nog NET niet zover aan de kant te gaan zodta er bijna eentje met z'n voeten en tas onder mijn wielen komt.Dombo's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |