was niet bij Alexander, maar bij Nielsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew.
Kreeg ie soms geen subsidie meer?
ik dacht dat je daar op doelde opdat die pas een startsubsidie van 30.000¤ heeft gekregenquote:
Kater of lage bloedsuikerspiegel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:19 schreef Gellarboy het volgende:
Ik denk dat ik zo omval..
.
.
Ga echt kapot hier. Zweterig, wazig, rillerig.
Iedereen het leuk gehad?
oh je bent in díé hoek uitgeweestquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Ja was leukHeb een hoop kroegen van binnen gezienw aar ik nog nooit geweest was. Zoals daar waren de Beer Temple, de Queens Head en de Eagle bar
ja en Icarus had ook een klik met de zonquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:29 schreef Cavalinho het volgende:
Je bent te onzeker en you set yourself up to fail. Vasthouden die jongen. "Klik" is per definitie wederzijds. En wat niet is kan nog komen, maar niet als je bij voorbaat als denkt van niet....
ik heb opvallend lang gekeken, vooral ook naar zijn tanden die vond ik zo mooi, heb ik normaal nooooit, ja van mijn kant uit zit dat wel snor, maar goed...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef Cavalinho het volgende:
Maar makkelijk testje hoor: Hebben jullie elkaar langer dan seconden in de ogen gekeken?
En dan niet in een gesprek waar oogcontact normaal is, maar dat je zomaar kijkt naar elkaar?
De moeder van alle katers. En daar de moeder van.quote:
Je kunt toch zelf een klik voelen terwijl de ander dat gevoel niet deelt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:29 schreef Cavalinho het volgende:
"Klik" is per definitie wederzijds.
precies en daar moet ik van genieten, toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf een klik voelen terwijl de ander dat gevoel niet deelt?
Ah. Ik hoef al niet meer te reageren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf een klik voelen terwijl de ander dat gevoel niet deelt?
Genieten van een klik die de ander niet deelt? Niet zo handig lijkt mequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies en daar moet ik van genieten, toch?
in welke hoek?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh je bent in díé hoek uitgeweest?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |