oh dus bij HOMO gaa het nooit over echte serieuze zaken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dit topic is niet geopend omdat persoon is weggepest (en voor de goede orde, al helemaal niet door mij). Misschien heb je de eerste helemaal niet gelezen?
Verwijfde homo's
Het begon als aanklacht tegen verwijfde homo's en er zijn heel wat heftige discussies geweest, het ging ergens over, ook al was het vaak met humor doorspekt. Dat was het grote verschil met [HOMO].
Er komt niet alle dagen eentje een aanklacht doen of iets doms uiten over homo's, dus is het wel eens stil. Behoefte aan alleen je naam even te zien staan is hier minder, dat was niet de opzet. Het had gewoon geen sc moeten worden. Wellicht bloed het dood. So be it.
Mensen die naar [HOMO] komen, hebben het soms lastig genoeg als ze nog in een fase van onzekerheid zitten en in plaats van antwoorden of steun vinden ze dan vijandigheid en lulpraat.
Wellicht is dat precies wat je in slowchat kunt verwachten, maar het zou wel fijn zijn als een homo ook echt wat had aan een homo topic, lijkt mij.
Maar goed, ik heb al eerder gemeld dat ik helemaal niet thuis ben op fora, dit is mijn eerste. Ik vind alles best. Ik heb ook nog gewoon een leven.
Ik moest hem 2 keer lezen, maar eensquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef Cavalinho het volgende:
Ik weet niet of het handig is om dit topic nu een platform te maken om te discussieren over een ander topic.
ik denk dat een samenvoeging versterkend zou kunnen zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef Cavalinho het volgende:
Ik weet niet of het handig is om dit topic nu een platform te maken om te discussieren over een ander topic.
I'm over it.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
als de mensen die het verschil tussen HOMO en dit topic zo belangrijk vinden moeten zij inderdaad meer posten,
Ok!quote:anders bloedt het dood
No thanks!quote:en kunnen ze net zo goed nar Homo komen,
Lief. Maar je weet dat 't niet werkt.quote:daar willen we ook best over sex praten hoor
Nou. Ik wacht dan wel ff op de verhalen over seks, de tirades tegen verwijfde homo's en de humor. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dit topic is niet geopend omdat persoon is weggepest (en voor de goede orde, al helemaal niet door mij). Misschien heb je de eerste helemaal niet gelezen?
Verwijfde homo's
Het begon als aanklacht tegen verwijfde homo's en er zijn heel wat heftige discussies geweest, het ging ergens over, ook al was het vaak met humor doorspekt. Dat was het grote verschil met [HOMO].
Er komt niet alle dagen eentje een aanklacht doen of iets doms uiten over homo's, dus is het wel eens stil. Behoefte aan alleen je naam even te zien staan is hier minder, dat was niet de opzet. Het had gewoon geen sc moeten worden. Wellicht bloed het dood. So be it.
Zeg we staan in Onzin. We zijn geen zelf-hulp-groep. Zo is de reeks ook helemaal niet begonnen (als ik me niet vergis, maar dat moeten we aan Gellarboy vragen, die is de baasquote:Mensen die naar [HOMO] komen, hebben het soms lastig genoeg als ze nog in een fase van onzekerheid zitten en in plaats van antwoorden of steun vinden ze dan vijandigheid en lulpraat.
Wellicht is dat precies wat je in slowchat kunt verwachten, maar het zou wel fijn zijn als een homo ook echt wat had aan een homo topic, lijkt mij.
Zeg, waar ben jij nou uiteindelijk beland met je milkshake?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I'm over it..
[..]
Ok!.
[..]
No thanks!.
[..]
Lief. Maar je weet dat 't niet werkt..
De werf, natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, waar ben jij nou uiteindelijk beland met je milkshake?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De werf, natuurlijk..
Nee, wat bedoel je?.
Oh, zo! Ik was een beetje hier en een beetje daar. Ik vond het qua muziek eigenlijk heel erg tegenvallen, het weer was inderdaad de grote ster van de van de dag. Dus telkens nadat we een kwartiertje bij een bepaald podium gestaan hadden had ik het wel weer gezien en gingen we weer ergens anders heen. En onderweg kwamen we steeds allerlei bekenden tegen, biertje hier biertje daar. Dat vond ik eigenlijk het leukste van het hele festival.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedoelde op het terrein. Naakt in t zwembad bij Erwin, beschonken van de champagne op een sjiek poezendek, met een supertoy in je ergens achter de dixies.....
Ik heb je bij binnenkomst 3 sec gezien en daarna niet meer, en niet meer gesproken hier. Vandaar.
Ik heb me best goed vermaakt daarWeer speelde natuurlijk ook enorm mee!
Dronken van Macht!quote:
Ja de muziek vond ik tussen de podiums niet zo verschillend. Dat je denkt "Ik ga eens ff naar een andere stijl" ... maar alles was een beetje hetzelfde. Vond ik wat jammer. Dat het ene podium bv hele gay was en het ander wat meer club of stampen, maar het was nu allemaal een beetje gayclubbig. Mja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, zo! Ik was een beetje hier en een beetje daar. Ik vond het qua muziek eigenlijk heel erg tegenvallen, het weer was inderdaad de grote ster van de van de dag. Dus telkens nadat we een kwartiertje bij een bepaald podium gestaan hadden had ik het wel weer gezien en gingen we weer ergens anders heen. En onderweg kwamen we steeds allerlei bekenden tegen, biertje hier biertje daar. Dat vond ik eigenlijk het leukste van het hele festival.
Mocht je gewoon op dat Sjiekepoezendek? Ik dacht dat dat een soort VIP area was (leuk, op een we-zijn-allemaal-gelijk feest?).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja de muziek vond ik tussen de podiums niet zo verschillend. Dat je denkt "Ik ga eens ff naar een andere stijl" ... maar alles was een beetje hetzelfde. Vond ik wat jammer. Dat het ene podium bv hele gay was en het ander wat meer club of stampen, maar het was nu allemaal een beetje gayclubbig. Mja.Zoiets dan.
Maar zo af en toe was er ff een leuke DJ (Sjiekepoezendeck had ineens een hele leuke, geen idee meer welke) en dankzij CDP mocht ik met de buuf ff op het podium bij Erwin Olaf dansendus dat was ook wel leuk.
Verder was de zon idd DE ster van de dag. Met regen was er denk ik niet zo heel veel aan geweest
heel vroeger was daarvoor de aparte reeks SCHtel hier je vraag aan een homo. Maar toen kreeg sch alsnog mot met danny en een pembanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Verwijfde homo's
Mensen die naar [HOMO] komen, hebben het soms lastig genoeg als ze nog in een fase van onzekerheid zitten en in plaats van antwoorden of steun vinden ze dan vijandigheid en lulpraat.
Maar goed, ik heb al eerder gemeld dat ik helemaal niet thuis ben op fora, dit is mijn eerste. Ik vind alles best. Ik heb ook nog gewoon een leven.
Ja hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mocht je gewoon op dat Sjiekepoezendek? Ik dacht dat dat een soort VIP area was (leuk, op een we-zijn-allemaal-gelijk feest?).
Vrij fors, dus net als dit jaar: lekker last minute laten afhangen van t weerquote:Zou je volgend jaar weer gaan? Wij twijfelen. Mede omdat het echt fuck-ing duur was. 160 piek (incl. Entree) met z’n tweetjes, en dan hebben we echt niet heel gek gedaan vind ik goed fors voor een nieuw festival.
Vind je de canal-parade niet veel te braaf met al die mannen in pak/geheel gekleed? Wat hoort men uit te stralen?quote:
de media laat toch elk jaar alleen plaatjes van de rubberboot en de berenboot zien ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Vind je de canal-parade niet veel te braaf met al die mannen in pak/geheel gekleed? Wat hoort men uit te stralen?
Iedereen in rubber/leer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |