oh dus bij HOMO gaa het nooit over echte serieuze zaken?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dit topic is niet geopend omdat persoon is weggepest (en voor de goede orde, al helemaal niet door mij). Misschien heb je de eerste helemaal niet gelezen?
Verwijfde homo's
Het begon als aanklacht tegen verwijfde homo's en er zijn heel wat heftige discussies geweest, het ging ergens over, ook al was het vaak met humor doorspekt. Dat was het grote verschil met [HOMO].
Er komt niet alle dagen eentje een aanklacht doen of iets doms uiten over homo's, dus is het wel eens stil. Behoefte aan alleen je naam even te zien staan is hier minder, dat was niet de opzet. Het had gewoon geen sc moeten worden. Wellicht bloed het dood. So be it.
Mensen die naar [HOMO] komen, hebben het soms lastig genoeg als ze nog in een fase van onzekerheid zitten en in plaats van antwoorden of steun vinden ze dan vijandigheid en lulpraat.
Wellicht is dat precies wat je in slowchat kunt verwachten, maar het zou wel fijn zijn als een homo ook echt wat had aan een homo topic, lijkt mij.
Maar goed, ik heb al eerder gemeld dat ik helemaal niet thuis ben op fora, dit is mijn eerste. Ik vind alles best. Ik heb ook nog gewoon een leven.
Ik moest hem 2 keer lezen, maar eensquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef Cavalinho het volgende:
Ik weet niet of het handig is om dit topic nu een platform te maken om te discussieren over een ander topic.
ik denk dat een samenvoeging versterkend zou kunnen zijnquote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:03 schreef Cavalinho het volgende:
Ik weet niet of het handig is om dit topic nu een platform te maken om te discussieren over een ander topic.
I'm over it.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:08 schreef TheaterMaMa het volgende:
als de mensen die het verschil tussen HOMO en dit topic zo belangrijk vinden moeten zij inderdaad meer posten,
Ok!quote:anders bloedt het dood
No thanks!quote:en kunnen ze net zo goed nar Homo komen,
Lief. Maar je weet dat 't niet werkt.quote:daar willen we ook best over sex praten hoor
Nou. Ik wacht dan wel ff op de verhalen over seks, de tirades tegen verwijfde homo's en de humor. Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dit topic is niet geopend omdat persoon is weggepest (en voor de goede orde, al helemaal niet door mij). Misschien heb je de eerste helemaal niet gelezen?
Verwijfde homo's
Het begon als aanklacht tegen verwijfde homo's en er zijn heel wat heftige discussies geweest, het ging ergens over, ook al was het vaak met humor doorspekt. Dat was het grote verschil met [HOMO].
Er komt niet alle dagen eentje een aanklacht doen of iets doms uiten over homo's, dus is het wel eens stil. Behoefte aan alleen je naam even te zien staan is hier minder, dat was niet de opzet. Het had gewoon geen sc moeten worden. Wellicht bloed het dood. So be it.
Zeg we staan in Onzin. We zijn geen zelf-hulp-groep. Zo is de reeks ook helemaal niet begonnen (als ik me niet vergis, maar dat moeten we aan Gellarboy vragen, die is de baasquote:Mensen die naar [HOMO] komen, hebben het soms lastig genoeg als ze nog in een fase van onzekerheid zitten en in plaats van antwoorden of steun vinden ze dan vijandigheid en lulpraat.
Wellicht is dat precies wat je in slowchat kunt verwachten, maar het zou wel fijn zijn als een homo ook echt wat had aan een homo topic, lijkt mij.
Zeg, waar ben jij nou uiteindelijk beland met je milkshake?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 09:44 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I'm over it..
[..]
Ok!.
[..]
No thanks!.
[..]
Lief. Maar je weet dat 't niet werkt..
De werf, natuurlijk.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:12 schreef Ang3l het volgende:
Zeg, waar ben jij nou uiteindelijk beland met je milkshake?
quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:16 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
De werf, natuurlijk..
Nee, wat bedoel je?.
Oh, zo! Ik was een beetje hier en een beetje daar. Ik vond het qua muziek eigenlijk heel erg tegenvallen, het weer was inderdaad de grote ster van de van de dag. Dus telkens nadat we een kwartiertje bij een bepaald podium gestaan hadden had ik het wel weer gezien en gingen we weer ergens anders heen. En onderweg kwamen we steeds allerlei bekenden tegen, biertje hier biertje daar. Dat vond ik eigenlijk het leukste van het hele festival.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 10:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik bedoelde op het terrein. Naakt in t zwembad bij Erwin, beschonken van de champagne op een sjiek poezendek, met een supertoy in je ergens achter de dixies.....
Ik heb je bij binnenkomst 3 sec gezien en daarna niet meer, en niet meer gesproken hier. Vandaar.
Ik heb me best goed vermaakt daarWeer speelde natuurlijk ook enorm mee!
Dronken van Macht!quote:
Ja de muziek vond ik tussen de podiums niet zo verschillend. Dat je denkt "Ik ga eens ff naar een andere stijl" ... maar alles was een beetje hetzelfde. Vond ik wat jammer. Dat het ene podium bv hele gay was en het ander wat meer club of stampen, maar het was nu allemaal een beetje gayclubbig. Mja.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Oh, zo! Ik was een beetje hier en een beetje daar. Ik vond het qua muziek eigenlijk heel erg tegenvallen, het weer was inderdaad de grote ster van de van de dag. Dus telkens nadat we een kwartiertje bij een bepaald podium gestaan hadden had ik het wel weer gezien en gingen we weer ergens anders heen. En onderweg kwamen we steeds allerlei bekenden tegen, biertje hier biertje daar. Dat vond ik eigenlijk het leukste van het hele festival.
Mocht je gewoon op dat Sjiekepoezendek? Ik dacht dat dat een soort VIP area was (leuk, op een we-zijn-allemaal-gelijk feest?).quote:Op donderdag 2 augustus 2012 11:25 schreef Ang3l het volgende:
Ja de muziek vond ik tussen de podiums niet zo verschillend. Dat je denkt "Ik ga eens ff naar een andere stijl" ... maar alles was een beetje hetzelfde. Vond ik wat jammer. Dat het ene podium bv hele gay was en het ander wat meer club of stampen, maar het was nu allemaal een beetje gayclubbig. Mja.Zoiets dan.
Maar zo af en toe was er ff een leuke DJ (Sjiekepoezendeck had ineens een hele leuke, geen idee meer welke) en dankzij CDP mocht ik met de buuf ff op het podium bij Erwin Olaf dansendus dat was ook wel leuk.
Verder was de zon idd DE ster van de dag. Met regen was er denk ik niet zo heel veel aan geweest
heel vroeger was daarvoor de aparte reeks SCHtel hier je vraag aan een homo. Maar toen kreeg sch alsnog mot met danny en een pembanquote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:48 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Verwijfde homo's
Mensen die naar [HOMO] komen, hebben het soms lastig genoeg als ze nog in een fase van onzekerheid zitten en in plaats van antwoorden of steun vinden ze dan vijandigheid en lulpraat.
Maar goed, ik heb al eerder gemeld dat ik helemaal niet thuis ben op fora, dit is mijn eerste. Ik vind alles best. Ik heb ook nog gewoon een leven.
Ja hoorquote:Op donderdag 2 augustus 2012 12:18 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Mocht je gewoon op dat Sjiekepoezendek? Ik dacht dat dat een soort VIP area was (leuk, op een we-zijn-allemaal-gelijk feest?).
Vrij fors, dus net als dit jaar: lekker last minute laten afhangen van t weerquote:Zou je volgend jaar weer gaan? Wij twijfelen. Mede omdat het echt fuck-ing duur was. 160 piek (incl. Entree) met z’n tweetjes, en dan hebben we echt niet heel gek gedaan vind ik goed fors voor een nieuw festival.
Vind je de canal-parade niet veel te braaf met al die mannen in pak/geheel gekleed? Wat hoort men uit te stralen?quote:
de media laat toch elk jaar alleen plaatjes van de rubberboot en de berenboot zien ?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef Peter het volgende:
[..]
Vind je de canal-parade niet veel te braaf met al die mannen in pak/geheel gekleed? Wat hoort men uit te stralen?
Iedereen in rubber/leer?
Dat zal niet bevorderlijk werken voor homo tolerantie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de media laat toch elk jaar alleen plaatjes van de rubberboot en de berenboot zien ?
Schrikt af. de tegenstanders hebben alleen maar meer munitie..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:10 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat zal niet bevorderlijk werken voor homo tolerantie.
Of merken jullie dat het juist helpt?
daarover verschillen de meningenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Schrikt af. de tegenstanders hebben alleen maar meer munitie..
Ik heb het over wat de media laten zien, niet over de werkelijke parade.. Helaas!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarover verschillen de meningen
De media is altijd gekleurd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb het over wat de media laten zien, niet over de werkelijke parade.. Helaas!
Ja, heel tof, dank je! Er kwamen meer dan 100 mensen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef wonderer het volgende:
Hey Dirk, hoe was de opening van je tentoonstelling?
Onzin.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:13 schreef Peter het volgende:
Schrikt af. de tegenstanders hebben alleen maar meer munitie..
Ik ga morgen dan ook in een leren schort. En verder niks.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef Peter het volgende:
Vind je de canal-parade niet veel te braaf met al die mannen in pak/geheel gekleed? Wat hoort men uit te stralen?
Iedereen in rubber/leer?
welke boot?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ga morgen dan ook in een leren schort. En verder niks.
Leuk!quote:
In de regen? Jij bent gek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ga morgen dan ook in een leren schort. En verder niks.
wel weer op dezelfde boot als Philippe ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta op de.... ik weet het niet meerEn ik weet ook nog niet of ik t doe. Ligt aan hetw eer. Geen zin om weer 4 uur in de regen te staan net als vorige keer.
tijd om Siep de Haan weer terug te halen bij de organisatie ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef wizarddragon het volgende:
De canal pride mag voor mijn part nog een tandje erger worden. Het is imo nog steeds erg tam.
Ik heb liever niks aan in de regen dan een complete outift die zompig aan je lichaam kleeft.quote:
Ik wil wel foto's zien hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb liever niks aan in de regen dan een complete outift die zompig aan je lichaam kleeft.
De temperatuur wordt prima morgen.Bring
it on
Leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, heel tof, dank je! Er kwamen meer dan 100 mensen..
Ik heb de boot gecanceld. 100% regen in de ochtend, 85% in de middag, 10% na 18:00. Ik ben een mietjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel weer op dezelfde boot als Philippe ?
Dat is al 2 jaar geleden schat, ja de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de boot gecanceld. 100% regen in de ochtend, 85% in de middag, 10% na 18:00. Ik ben een mietjeIk vond t vorig jaar leuk, dus de ervaring heb ik al eens gehad. Maar ik ga niet nog eens zoals vorig jaar drijfnat worden op een boot. Toen hadden we nog een hotel om ons om te kleden. Nu niet.
Dus ik kom gewoon feesten, zonder boot.
Hoop voor de bootvaarders da ze t mis hebben en dat t toch gewoon droog blijft.
Ew.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat is al 2 jaar geleden schat, ja de tijd vliegt.
Wat een nacht afgelopen nacht, ik ben gesloopt! Niet door het feesten,
geen uitwonende sex.
Maar door het logeeradres.
Ik heb in het razingste hol ooit geslapen, het studentenhuis van een vriend van me. In de geur van schimmel, ze hadden een lekkage gehad, de vloerbedekking was nog nat en een keuken die vol stond met zeker 100 potjes die naar de glasbak moesten. Op een bevlekt matras zonder overtrek en onder een slaapzak met harde korstjes, ik heb mijn kleren maar aangehouden. Fijn hoor kunstenaars als vrienden. Om begrijpelijke redenen kon ik dit verhaal niet op facebook kwijt, maar voor iemand die zijn handen al wast met desinfecterende zeep na een ritje met het openbaar vervoer was dit de hel! Ik heb nauwelijks een oog dicht gedaan en tot overmaat van ramp hadden ze ook nog eens geen gordijnen dus om 7 uur was ik wakker...
Baby steps, maar langzaam maar zeker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:21 schreef wonderer het volgende:
LeukStapje voor stapje naar de top, huh?
was niet bij Alexander, maar bij Nielsquote:Op zaterdag 4 augustus 2012 12:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ew.
Kreeg ie soms geen subsidie meer?
ik dacht dat je daar op doelde opdat die pas een startsubsidie van 30.000¤ heeft gekregenquote:
Kater of lage bloedsuikerspiegel?quote:Op maandag 6 augustus 2012 12:19 schreef Gellarboy het volgende:
Ik denk dat ik zo omval..
.
.
Ga echt kapot hier. Zweterig, wazig, rillerig.
Iedereen het leuk gehad?
oh je bent in díé hoek uitgeweestquote:Op maandag 6 augustus 2012 12:47 schreef Ang3l het volgende:
Ja was leukHeb een hoop kroegen van binnen gezienw aar ik nog nooit geweest was. Zoals daar waren de Beer Temple, de Queens Head en de Eagle bar
ja en Icarus had ook een klik met de zonquote:Op maandag 6 augustus 2012 14:29 schreef Cavalinho het volgende:
Je bent te onzeker en you set yourself up to fail. Vasthouden die jongen. "Klik" is per definitie wederzijds. En wat niet is kan nog komen, maar niet als je bij voorbaat als denkt van niet....
ik heb opvallend lang gekeken, vooral ook naar zijn tanden die vond ik zo mooi, heb ik normaal nooooit, ja van mijn kant uit zit dat wel snor, maar goed...quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:33 schreef Cavalinho het volgende:
Maar makkelijk testje hoor: Hebben jullie elkaar langer dan seconden in de ogen gekeken?
En dan niet in een gesprek waar oogcontact normaal is, maar dat je zomaar kijkt naar elkaar?
De moeder van alle katers. En daar de moeder van.quote:
Je kunt toch zelf een klik voelen terwijl de ander dat gevoel niet deelt?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:29 schreef Cavalinho het volgende:
"Klik" is per definitie wederzijds.
precies en daar moet ik van genieten, toch?quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf een klik voelen terwijl de ander dat gevoel niet deelt?
Ah. Ik hoef al niet meer te reageren.quote:Op maandag 6 augustus 2012 15:30 schreef Steve het volgende:
[..]
Je kunt toch zelf een klik voelen terwijl de ander dat gevoel niet deelt?
Genieten van een klik die de ander niet deelt? Niet zo handig lijkt mequote:Op maandag 6 augustus 2012 15:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
precies en daar moet ik van genieten, toch?
in welke hoek?quote:Op maandag 6 augustus 2012 14:20 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
oh je bent in díé hoek uitgeweest?
hoek warmoesstraat zeedijkquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
in welke hoek?
De beer temple (beer. Als in bier) is een hetero bier kroeg bij de magna plaza.
De queens head is op de zeedijk.
De eagle op de warmoes.
Welke hoek?
Jullie twee zijn echt een oud getrouwd stelquote:Op maandag 6 augustus 2012 15:56 schreef Ang3l het volgende:
Is dat een hoek?
En nee. Ben ook naar de regulier geweest hoor. En Amstel. En Rembrandt.
I'm impressed.quote:
Nee dat viel eigenlijk wel mee. Kon er rustig rondlopen en een pilsje drinken en rondkijkenquote:Op maandag 6 augustus 2012 16:59 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
I'm impressed.
Was het niet stampvol, trouwens?
Wat bedoelde ej dan wel met de nadruk op die en de knipoog?quote:Op maandag 6 augustus 2012 17:06 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik wist dat je reguliers op gegaan bent, dus ik bedoelde niet helemaal wat jij dacht dat ik bedoelde
Ik denk dat u denkt dat ik denk dat u dat u denk dat u niet bent wie u bent wie u denkt dat u bent (Driekoningenavond William Shakespeare)
ja daarmee doelde ik ook de ondeugende hoekquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat bedoelde ej dan wel met de nadruk op die en de knipoog?
Ja dus tochquote:Op maandag 6 augustus 2012 17:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ja daarmee doelde ik ook de ondeugende hoek
This post ^^ is worthless without picsquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb foto's van de B-boot gezien, met een prominente GB in schortNice.
Het zijn niet mijn foto's om te postenquote:Op dinsdag 7 augustus 2012 16:13 schreef YuckFou het volgende:
[..]
This post ^^ is worthless without pics
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |