Dat zal niet bevorderlijk werken voor homo tolerantie.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef Stroekie het volgende:
[..]
de media laat toch elk jaar alleen plaatjes van de rubberboot en de berenboot zien ?
Schrikt af. de tegenstanders hebben alleen maar meer munitie..quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:10 schreef Cavalinho het volgende:
[..]
Dat zal niet bevorderlijk werken voor homo tolerantie.
Of merken jullie dat het juist helpt?
daarover verschillen de meningenquote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:13 schreef Peter het volgende:
[..]
Schrikt af. de tegenstanders hebben alleen maar meer munitie..
Ik heb het over wat de media laten zien, niet over de werkelijke parade.. Helaas!quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:04 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
daarover verschillen de meningen
De media is altijd gekleurd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 23:09 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik heb het over wat de media laten zien, niet over de werkelijke parade.. Helaas!
Ja, heel tof, dank je! Er kwamen meer dan 100 mensen.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:05 schreef wonderer het volgende:
Hey Dirk, hoe was de opening van je tentoonstelling?
Onzin.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 19:13 schreef Peter het volgende:
Schrikt af. de tegenstanders hebben alleen maar meer munitie..
Ik ga morgen dan ook in een leren schort. En verder niks.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 18:51 schreef Peter het volgende:
Vind je de canal-parade niet veel te braaf met al die mannen in pak/geheel gekleed? Wat hoort men uit te stralen?
Iedereen in rubber/leer?
welke boot?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ga morgen dan ook in een leren schort. En verder niks.
Leuk!quote:
In de regen? Jij bent gek.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:20 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik ga morgen dan ook in een leren schort. En verder niks.
wel weer op dezelfde boot als Philippe ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:04 schreef Ang3l het volgende:
Ik sta op de.... ik weet het niet meerEn ik weet ook nog niet of ik t doe. Ligt aan hetw eer. Geen zin om weer 4 uur in de regen te staan net als vorige keer.
tijd om Siep de Haan weer terug te halen bij de organisatie ?quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 15:20 schreef wizarddragon het volgende:
De canal pride mag voor mijn part nog een tandje erger worden. Het is imo nog steeds erg tam.
Ik heb liever niks aan in de regen dan een complete outift die zompig aan je lichaam kleeft.quote:
Ik wil wel foto's zien hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 17:40 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ik heb liever niks aan in de regen dan een complete outift die zompig aan je lichaam kleeft.
De temperatuur wordt prima morgen.Bring
it on
Leukquote:Op vrijdag 3 augustus 2012 09:19 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, heel tof, dank je! Er kwamen meer dan 100 mensen..
Ik heb de boot gecanceld. 100% regen in de ochtend, 85% in de middag, 10% na 18:00. Ik ben een mietjequote:Op vrijdag 3 augustus 2012 16:49 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wel weer op dezelfde boot als Philippe ?
Dat is al 2 jaar geleden schat, ja de tijd vliegt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb de boot gecanceld. 100% regen in de ochtend, 85% in de middag, 10% na 18:00. Ik ben een mietjeIk vond t vorig jaar leuk, dus de ervaring heb ik al eens gehad. Maar ik ga niet nog eens zoals vorig jaar drijfnat worden op een boot. Toen hadden we nog een hotel om ons om te kleden. Nu niet.
Dus ik kom gewoon feesten, zonder boot.
Hoop voor de bootvaarders da ze t mis hebben en dat t toch gewoon droog blijft.
Ew.quote:Op zaterdag 4 augustus 2012 09:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Dat is al 2 jaar geleden schat, ja de tijd vliegt.
Wat een nacht afgelopen nacht, ik ben gesloopt! Niet door het feesten,
geen uitwonende sex.
Maar door het logeeradres.
Ik heb in het razingste hol ooit geslapen, het studentenhuis van een vriend van me. In de geur van schimmel, ze hadden een lekkage gehad, de vloerbedekking was nog nat en een keuken die vol stond met zeker 100 potjes die naar de glasbak moesten. Op een bevlekt matras zonder overtrek en onder een slaapzak met harde korstjes, ik heb mijn kleren maar aangehouden. Fijn hoor kunstenaars als vrienden. Om begrijpelijke redenen kon ik dit verhaal niet op facebook kwijt, maar voor iemand die zijn handen al wast met desinfecterende zeep na een ritje met het openbaar vervoer was dit de hel! Ik heb nauwelijks een oog dicht gedaan en tot overmaat van ramp hadden ze ook nog eens geen gordijnen dus om 7 uur was ik wakker...
Baby steps, maar langzaam maar zeker.quote:Op vrijdag 3 augustus 2012 18:21 schreef wonderer het volgende:
LeukStapje voor stapje naar de top, huh?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |