Bull, Bij veel plaatsen zijn meertjes of andere watertjes waar je enigsinds teruggetrokken kan zonnen of zwemmen. Het probleem is hoogstens dat je die plek moet vinden. Als je er eenmaal op let is er in Nederland vaak wel een mooie plek te vinden.quote:Op maandag 30 juli 2012 01:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daar is nederland te drukbevolkt en te klein voor
Daar heb je ook wel gelijk in, heb zat vrienden horen zeiken over de bekrompen geest van een boel nederlanders.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:37 schreef Ang3l het volgende:
Blijkbaar is het toch niet zo gewoon aangezien ik meer "nooit gedaan" lees dan "wel gedaan". Of de meerderheid op fok is gewoon niet gewoon. Wacht....
Ik geloof niet dat het meteen met "bekrompen" te maken heeft hoor, als je niet gaan skinnydippen of nooit gedaan hebt.quote:Op maandag 30 juli 2012 08:54 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel gelijk in, heb zat vrienden horen zeiken over de bekrompen geest van een boel nederlanders.
Hierom zie je de meer vrijdenkende lui ook naar elkaar toetrekken.
Maar goed, het is inderdaad vast niet gewoon
Prettige foto. Geen dwarsdoorsnede van de maatschappij, als ik het zo zie.quote:Op zondag 29 juli 2012 21:01 schreef Cavalinho het volgende:
Mogen foto's van skinny dipping? Onschuldig verder, toch?
[ afbeelding ]
Wie van jullie doet aan skinny dipping?
klopt, maar ik weet niet hoe ik 't dan moet noemenquote:Op maandag 30 juli 2012 09:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat het meteen met "bekrompen" te maken heeft hoor, als je niet gaan skinnydippen of nooit gedaan hebt.
Mja. Ik ben veel te skinny om te dippenquote:Op maandag 30 juli 2012 10:49 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Prettige foto. Geen dwarsdoorsnede van de maatschappij, als ik het zo zie.
ik zeg ook niet dat het raar is, ik zeg alleen dat ik het nooit meegemaakt hebquote:Op maandag 30 juli 2012 08:28 schreef lucky_m3 het volgende:
[..]
Ik heb het bij tenminste twee vriendenkringen meegemaakt. Eerste was een groep jongeren die elkaar al jaren kenden. De meer vrijdenkende gingen soms naar een meertje om te skinny-dippen/naakt te zwemmen.
De andere groep waren studenten en hippies die heel open een gezamelijk huishouden hielden en dus ook de schaamte voorbij waren. Skinny dipping is na een tijdje in mijn ogen niet zo vreemd als je heel open samenleeft.
nou bij mij ligt het daar in ieder geval niet aanquote:Op maandag 30 juli 2012 13:55 schreef Cavalinho het volgende:
Het is natuurlijk helemaal niet zo dat je te mager of te weet ik het wat bent om naakt te gaan.
Alleen durft niet iedereen zijn lichaam te tonen zoals het is.
Dat maakt niet skinny dipping op zich raar of ongewoon, je durft het zelf gewoon niet te doen.
En ik geloof niet dat als je voller zou zijn, je het dan plots wel zou gaan doen, Ang3l.
Je bent er een type voor of niet. En als je het type bent is er niks dat je in de weg staat.
de meeste vrienden die ik heb zijn hetero vrienden die dit niet doen en zeker niet bij mij denk ik, uitzonderingen daargelatenquote:Op maandag 30 juli 2012 14:29 schreef Cavalinho het volgende:
Waar dan wel? Geen vrienden die met je meegaan? Geen geschikt plekje (hoewel je midden in de nacht bv niet echt veel mensen zult tegenkomen)?
hetero's verbinden naakt zwemmen met een homo snel met sexualiteit ja, denk ikquote:Op maandag 30 juli 2012 14:46 schreef Cavalinho het volgende:
Dat geeft het weer een nieuwe wending, want ik heb het zelf eerlijk gezegd nooit aan geaardheid verbonden, we deden het zelfs in gemengde groepjes.
Zien jullie dan bloot meteen onvermijdelijk als erotisch? Of is dat alleen in bepaalde kringen? Ik raak hier steeds meer confused eigenlijk.
Had je een idee voor een ander onderwerp dan?quote:
gatverdammequote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij mij in het dorp was het heel gewoon dat de boerenzonen met wie ik op de middelbare school zat hun eerste sexuele lusten botvierden op kalfjes, die beesten zogen en hadden geen tanden, zijn er hier anderen die daar ervaring mee hebben?
Wel es filmpjes van gezienquote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
bij mij in het dorp was het heel gewoon dat de boerenzonen met wie ik op de middelbare school zat hun eerste sexuele lusten botvierden op kalfjes, die beesten zogen en hadden geen tanden, zijn er hier anderen die daar ervaring mee hebben?
Altijd estetisch nog 100 keer beter dan dan te dik.quote:
Ik ben ook alleen met hetero vrienden wezen "dippen" geaardheid is volgens mij niet zo van belang.quote:Op maandag 30 juli 2012 14:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
de meeste vrienden die ik heb zijn hetero vrienden die dit niet doen en zeker niet bij mij denk ik, uitzonderingen daargelaten
juistquote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Humor, in de vorm van sarcasme of wat dan ook, is ECHT niet aan jou besteed he?quote:Op maandag 30 juli 2012 13:55 schreef Cavalinho het volgende:
Het is natuurlijk helemaal niet zo dat je te mager of te weet ik het wat bent om naakt te gaan.
Alleen durft niet iedereen zijn lichaam te tonen zoals het is.
Dat maakt niet skinny dipping op zich raar of ongewoon, je durft het zelf gewoon niet te doen.
En ik geloof niet dat als je voller zou zijn, je het dan plots wel zou gaan doen, Ang3l.
Je bent er een type voor of niet. En als je het type bent is er niks dat je in de weg staat.
Nou daar moet je nog best mee oppassen,want die zijn best hardhandig hoor. Mogen dna nog wel geen tanden inzitten maar kracht hebben ze al wel!quote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
Maar die kunnen wel leukere naaktbommen doen!quote:Op maandag 30 juli 2012 16:14 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Altijd estetisch nog 100 keer beter dan dan te dik..
Ik doe liever een aangespoelde walvis na dan dat ik in de buitenwatertjes een bommetje ga doen, als 't tegenzit zit je helemaal onder de derriequote:Op maandag 30 juli 2012 16:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar die kunnen wel leukere naaktbommen doen!
Enter liever iemand zelfquote:Op maandag 30 juli 2012 18:25 schreef Peter het volgende:
Moet je wel door een leuk iemand geënterd worden
en de hond dan ?quote:Op maandag 30 juli 2012 15:17 schreef TheaterMaMa het volgende:
heb je hun tong wel eens gevoeld ? dat is gelijk schuurpapierquote:Op maandag 30 juli 2012 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou daar moet je nog best mee oppassen,want die zijn best hardhandig hoor. Mogen dna nog wel geen tanden inzitten maar kracht hebben ze al wel!
Vandaar at ik vrij van werk had en..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef Cavalinho het volgende:
Het schijnt vandaag de dag van het orgasme te zijn...
Wat moet je dan met de overige dagen van het jaar?quote:Op dinsdag 31 juli 2012 21:17 schreef Cavalinho het volgende:
Het schijnt vandaag de dag van het orgasme te zijn...
ik denk dat na een paar jaar 1 dag per jaar een orgasme het een stuk makkelijker wordt om slecht te zijn voor je pa, moe secretaresse etcquote:Op dinsdag 31 juli 2012 22:25 schreef Cavalinho het volgende:
Tja, mijn idee. Net zo nutteloos als al die andere "dagen van".
Net alsof je de rest van het jaar dan maar slecht moet zijn voor je dier, vader, moeder, secretaresse, etc.
Jij bent duidelijk nog nooit in een andere slowchat reeks geweest. Ontgroening, kliekjes waar je in moet breken, en een moeizame eerste periode om er tussen te komen zijn er altijd.quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:21 schreef Cavalinho het volgende:
Zal je er aan herinneren als er weer eens een nieuwe wordt weggepest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dit topic is niet geopend omdat persoon is weggepest (en voor de goede orde, al helemaal niet door mij). Misschien heb je de eerste helemaal niet gelezen?quote:Op donderdag 2 augustus 2012 08:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
M.a.w.: Jank niet. Dan maar een andere eigen SC openen omdat je elders "weggepest" wordt is vrij triest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |