toch niet mijn kwakjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, lijkt erop. Omdat de mensen die het in het begin levend hielden vertrokken zijn wegens hoog [HOMO] gehalte/vergelijking en de anderen zaten toch al in [HOMO], dus waarom niet daar blijven.
Maar wilde je hier iets kwijt dan?
makkelijker dan toegeven dat ze zelf geen fuck te melden hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja geef de Homo's maar weer de schuld...
Wat hooooooog!quote:
Het leukste was nog dat ie zelf in uit in uit weer terug in de kast ging, sinds hij weg is ging t berg afwaarts, en je kan niet eeuwig blijven bitchen, da's ook niet liev...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:03 schreef Cavalinho het volgende:
Door hem ontstonden er vooral felle discussies omdat hij feitelijk een soort anti-homo was met een uitgesproken mening waarvan 1 dat sex soort van slecht was bv.
Een meter of 15...ik had een DJcamera op een preview scherm in mn hokje en daarop waren de eerste reakties goed te zien, een gillend G-team, DJ Jean die onmiddelijk terug omlaag wilde..hard lachen dusquote:
en toch nog tijd om te fokken ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Dus ik zal maar f wat bijdragen dan:
Ben in Barcelona. Op t circuit festival. Niks als stoere brede homo mannen met muscles waar je bang van wordt. En we zitten ook nog eens in eixample, wat de gay wijk is. Overdosis pracht en praal direct voor de deur.
Echt wel een festival voor gellarboy. Veel brede mannen. Leer. Van die wijde open shirts zodat je alles ziet.
Eerste dag was meteen raak: schuim party in de arena. Stond nog geen 2 minuten (shirtloos) op de dansvloer of had al een tong in m'n mond en hand inn broek. "uh... Ook hallo!"
Ik las stadsnichtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef Ang3l het volgende:
En verder speel ik een beetje tolk en stadsgids voor 5 andere Nederlandse nichten
Hilarious.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:09 schreef YuckFou het volgende:
Een meter of 15...ik had een DJcamera op een preview scherm in mn hokje en daarop waren de eerste reakties goed te zien, een gillend G-team, DJ Jean die onmiddelijk terug omlaag wilde..hard lachen dus
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:
stoere brede homo mannen met muscles waar je bang van wordt.
Echt. En allemaal in van de wijde ES' singlets.quote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch nog tijd om te fokken ?
Ik hou wel van een beetje brede mannen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt. En allemaal in van de wijde ES' singlets.
is daar net als in Buenos Aires elke zondag poolparty ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ook nog ff gelounged op t dak van t Axel hotel trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |