toch niet mijn kwakjequote:Op vrijdag 10 augustus 2012 21:46 schreef Cavalinho het volgende:
Ja, lijkt erop. Omdat de mensen die het in het begin levend hielden vertrokken zijn wegens hoog [HOMO] gehalte/vergelijking en de anderen zaten toch al in [HOMO], dus waarom niet daar blijven.
Maar wilde je hier iets kwijt dan?
makkelijker dan toegeven dat ze zelf geen fuck te melden hebbenquote:Op vrijdag 10 augustus 2012 23:22 schreef TheaterMaMa het volgende:
ja geef de Homo's maar weer de schuld...
Wat hooooooog!quote:
Het leukste was nog dat ie zelf in uit in uit weer terug in de kast ging, sinds hij weg is ging t berg afwaarts, en je kan niet eeuwig blijven bitchen, da's ook niet liev...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 12:03 schreef Cavalinho het volgende:
Door hem ontstonden er vooral felle discussies omdat hij feitelijk een soort anti-homo was met een uitgesproken mening waarvan 1 dat sex soort van slecht was bv.
Een meter of 15...ik had een DJcamera op een preview scherm in mn hokje en daarop waren de eerste reakties goed te zien, een gillend G-team, DJ Jean die onmiddelijk terug omlaag wilde..hard lachen dusquote:
en toch nog tijd om te fokken ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Dus ik zal maar f wat bijdragen dan:
Ben in Barcelona. Op t circuit festival. Niks als stoere brede homo mannen met muscles waar je bang van wordt. En we zitten ook nog eens in eixample, wat de gay wijk is. Overdosis pracht en praal direct voor de deur.
Echt wel een festival voor gellarboy. Veel brede mannen. Leer. Van die wijde open shirts zodat je alles ziet.
Eerste dag was meteen raak: schuim party in de arena. Stond nog geen 2 minuten (shirtloos) op de dansvloer of had al een tong in m'n mond en hand inn broek. "uh... Ook hallo!"
Ik las stadsnichtquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:00 schreef Ang3l het volgende:
En verder speel ik een beetje tolk en stadsgids voor 5 andere Nederlandse nichten
Hilarious.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 14:09 schreef YuckFou het volgende:
Een meter of 15...ik had een DJcamera op een preview scherm in mn hokje en daarop waren de eerste reakties goed te zien, een gillend G-team, DJ Jean die onmiddelijk terug omlaag wilde..hard lachen dus
quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:
stoere brede homo mannen met muscles waar je bang van wordt.
Echt. En allemaal in van de wijde ES' singlets.quote:
Tuurlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 18:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en toch nog tijd om te fokken ?
Ik hou wel van een beetje brede mannen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt. En allemaal in van de wijde ES' singlets.
is daar net als in Buenos Aires elke zondag poolparty ?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tuurlijk.
Ook nog ff gelounged op t dak van t Axel hotel trouwens.
salvation types ?, waar is die like knopquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt. En allemaal in van de wijde ES' singlets.
dat noemen we dan ook michelin mannetjesquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 20:49 schreef Cavalinho het volgende:
Ja een beeeetje, gewoon een mannenfiguur. Maar niet van die grommende opgepompte.
Vanavond wel ergens jaquote:Op zaterdag 11 augustus 2012 21:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is daar net als in Buenos Aires elke zondag poolparty ?
Bang? Die opgepompte zijn meestal heel lief hoor, je moet ze eens voeren, zulke grote lijven hebben altijd eten nodig, daarna kan je ze wel veilig aaien...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Ben in Barcelona. Op t circuit festival. [quote]
*Jaloers*![]()
[quote]Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:Niks als stoere brede homo mannen met muscles waar je bang van wordt.
Vreselijk! de volgende keer iets in een buitenwijk boeken zodat je op de eerste dag overvallen en neergeslagen wordt, dan is dat hele Circuit lang zo leuk niet meer?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende: En we zitten ook nog eens in eixample, wat de gay wijk is. Overdosis pracht en praal direct voor de deur.
Ook wel voor YF hoor, ben zelf niet breed met open shirt enzo, maar kan me er prima tussen vermaken, als t maar niet zo sleazy als Rapido is...quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Echt wel een festival voor gellarboy. Veel brede mannen. Leer. Van die wijde open shirts zodat je alles ziet.
Shirtloos...dan vraag je er ook wel zelf om he...maar als je toch tolkt voor vrienden kan je toch ook in t Spaans *en nu weer opbokken!* zeggen?quote:Op zaterdag 11 augustus 2012 17:57 schreef Ang3l het volgende:
Eerste dag was meteen raak: schuim party in de arena. Stond nog geen 2 minuten (shirtloos) op de dansvloer of had al een tong in m'n mond en hand inn broek. "uh... Ook hallo!"
Er was wel een rapido feest ergens ja. Bijna iedere avond wel geloof ik.quote:Op zondag 12 augustus 2012 09:04 schreef YuckFou het volgende:
[..]
Bang? Die opgepompte zijn meestal heel lief hoor, je moet ze eens voeren, zulke grote lijven hebben altijd eten nodig, daarna kan je ze wel veilig aaien...
[..]
Vreselijk! de volgende keer iets in een buitenwijk boeken zodat je op de eerste dag overvallen en neergeslagen wordt, dan is dat hele Circuit lang zo leuk niet meer?
[..]
Ook wel voor YF hoor, ben zelf niet breed met open shirt enzo, maar kan me er prima tussen vermaken, als t maar niet zo sleazy als Rapido is...
[..]
Shirtloos...dan vraag je er ook wel zelf om he...maar als je toch tolkt voor vrienden kan je toch ook in t Spaans *en nu weer opbokken!* zeggen?
LOL ik heb hem maar genegeerd, t was weer te dom voor woorden.... ik heb je teruggemaild he...quote:
Ik ken Circuit wel hoor, dansen veel gogo's en stylisto's die ik ken en nog wat DJ's, wil er graag een keer heen, hou wel van dat soort feestjes in de zon, alleen een week lang kan ook wel erg overkill wordenquote:Op zondag 12 augustus 2012 13:59 schreef Ang3l het volgende:
Er was wel een rapido feest ergens ja. Bijna iedere avond wel geloof ik.
En shirtloos stappen is niet mijn ding maar alles stond onder t schuimik was nog een van degenen die t meeste aan had
WTF doe je dan op circuit?quote:Op zondag 12 augustus 2012 15:39 schreef Ang3l het volgende:
ben ik meer van de "echte" mannen, stoppelbaarden, wat ouder, gebouwen, rock en tori amos.
Dat is veel meer de oudere bredere ruigere man dan twink hoor. Dis ik zit goedquote:
In een ES singletquote:Op zondag 12 augustus 2012 20:55 schreef Ang3l het volgende:
Dat is veel meer de oudere bredere ruigere man dan twink hoor. Dis ik zit goed
Er waren er maar 2 singlequote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:19 schreef Pieter. het volgende:
Wacht, het gaat over sex. Dus hier verder.![]()
Ik heb een paar foto's gezien en als ik het zo inschat, dan is er door die mooiboys niet geneukt.
Aparte ervaring lijkt me dat.
Ik neem het mezelf ook niet kwalijkquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:20 schreef Pieter. het volgende:
Oh, en in de problemen komen met hetero's?
HIJ was in een gaybar en ging mee. Dan kun je het jou nauwelijks kwalijk nemen.
Hell, als we iemand van de straat meeslepen, dan is het nog zijn eigen verantwoordelijkheid.
Mja ik tikte bottom maar wist niet of dat wel weer konquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:43 schreef Pieter. het volgende:
Tssk het vrouwtje.![]()
Welke van de 2 stokjes bij de Chinees is de vork?
Ang3l is denk ik wel de bottomslet. Toch? Ang3ltje van me?
Je vergist je dan tochquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:43 schreef Pieter. het volgende:
Tssk het vrouwtje.![]()
Welke van de 2 stokjes bij de Chinees is de vork?
Ang3l is denk ik wel de bottomslet. Toch? Ang3ltje van me?
Ik ben er niet zo in thuis sorryquote:Op woensdag 15 augustus 2012 16:54 schreef Pieter. het volgende:
Meh, in een relatie met 2 mannen is er geen vrouwtje, en in een relatie met 2 vrouwen is er geen mannetje. Terwijl in een relatie met 2 mannen er wel 2 wijven kunnen zijn en in een relatie met 2 vrouwen ook 2 kerels.
Ingewikkelde materie ammel hoor!
geen reanimatie meer toepassen ?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
aan het graf van dit topic wil ik toch wel graag melden dat iedereen welkom is in Homo en dat er in ons kliekje echt wel plaats is voor nieuwe leden
want het is hier nu zo stil omdat jullie zo gezellig zijn?quote:Op vrijdag 31 augustus 2012 13:31 schreef TheaterMaMa het volgende:
aan het graf van dit topic wil ik toch wel graag melden dat iedereen welkom is in Homo en dat er in ons kliekje echt wel plaats is voor nieuwe leden
ik ben het niet vaak met je eens maar nuquote:Op zondag 2 september 2012 03:03 schreef Ang3l het volgende:
Echt. Wat een stel wijven hier zeg. "Ik vind t niet meer leuk want jullie zijn er nu". Ben dan de dominante factor en overrule die zogenaamde makeup shit, als je dan zo'n stoere vent bent.
Je hebt zelf een topic in de hand. En een bepaalde sfeer. Als t gezapige en kliekerige sfeertje van t onzin topic niet uit kan staan en je wil een down to earth in sex staand topic handhaven, doe dat dan ook.
Maar dit is net zo'n "o zij zijn stom" topic als ieder ander. Als je echt de behoefte zou hebben aan iets anders dan hou je dat in stand, ondanks een paar gezapige kutjes die er bij komen. Maar bij de minste geringe tegenslag is het "ja nu is t niet meer leuk hooooor". Fucking calimero's.
Ik hou wel van eern beetje tegengas en hetero sex talk, maar dit is echt een ingestorte erectie hiero.
of ik ga niet in die topics zitten?quote:Op zondag 2 september 2012 03:03 schreef Ang3l het volgende:
Echt. Wat een stel wijven hier zeg. "Ik vind t niet meer leuk want jullie zijn er nu". Ben dan de dominante factor en overrule die zogenaamde makeup shit, als je dan zo'n stoere vent bent.
Je hebt zelf een topic in de hand. En een bepaalde sfeer. Als t gezapige en kliekerige sfeertje van t onzin topic niet uit kan staan en je wil een down to earth in sex staand topic handhaven, doe dat dan ook.
Maar dit is net zo'n "o zij zijn stom" topic als ieder ander. Als je echt de behoefte zou hebben aan iets anders dan hou je dat in stand, ondanks een paar gezapige kutjes die er bij komen. Maar bij de minste geringe tegenslag is het "ja nu is t niet meer leuk hooooor". Fucking calimero's.
Ik hou wel van eern beetje tegengas en hetero sex talk, maar dit is echt een ingestorte erectie hiero.
Ey jij hier!quote:Op zaterdag 1 september 2012 19:10 schreef GrunnigsTrots het volgende:
[..]
want het is hier nu zo stil omdat jullie zo gezellig zijn?
Nee hoor. Ik heb moeite met zeikerds. Dan moet je OF wegblijven OF blijven en er zelf iets leuks van maken. Niet blijven en zeiken. That's it.quote:Op zondag 2 september 2012 18:18 schreef Cavalinho het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens dat je zelf bepaalt hoe een topic eruit ziet, maar dit was vooral een discussie topic en er zijn geen discussie punten meer. Kan toch? Het was niet opgezet om een slowchat te worden.
Dus als er mensen zijn die daar niet voor terugkomen is dat toch prima?
Heeft nergens wat mee te maken.
Degene die daar de meeste moeite mee lijken te hebben zijn jij en TMM.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |