abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114703619
Originele OP van Droomert

quote:
Seksisme op straat in Brussel

RITS-studente Sofie Peeters heeft haar eindwerk gemaakt over seksisme op straat in Brussel. In de documentaire is te zien hoe ze, telkens ze buitenkwam, werd aangesproken of toegeroepen, voornamelijk door allochtonen. Wij tonen u nu al een voorsmaakje van haar documentaire "Femme de la rue". Vanavond krijgt u in Terzake de volledige reportage te zien.
http://www.deredactie.be/(...)binnenland/1.1380360
Wat verwacht je precies, als je mensen haalt uit landen waar vrouwen geen betekenis hebben?

[ Bericht 37% gewijzigd door Leevancleef op 27-07-2012 00:36:16 ]
Sum es est, sumus estis sunt
pi_114703826
Filmpje gezien. Je verwacht 't niet, hè? Ik snap alleen niet dat ze hier nog filmpjes over moeten maken. Iedereen weet 't, maar we zijn gewoon gehersenspoeld om te denken dat we alles moeten tolereren omdat we een vrij en tolerant Europe pretenderen te zijn.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:24:04 #3
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114703970
Het vorige topic doorgelezen. Wat een users reageren daar. Allochtonen moeten zich schamen omdat voor hun onbekenden misdaden begaan.

Alsof autochtonen de straat opgaan als er kinderen worden misbruikt of een of andere gek tientallen mensen neerknalt.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:24:16 #4
374500 Domme_Gans
Dom, gans is dom.
pi_114703974
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
Filmpje gezien. Je verwacht 't niet, hè? Ik snap alleen niet dat ze hier nog filmpjes over moeten maken. Iedereen weet 't, maar we zijn gewoon gehersenspoeld om te denken dat we alles moeten tolereren omdat we een vrij en tolerant Europe pretenderen te zijn.
Iesch koeltoer!!! Jii niet begraip waarom??!!!
-weg-
pi_114704014
.
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:24 schreef Jellereppe het volgende:
Het vorige topic doorgelezen. Wat een users reageren daar. Allochtonen moeten zich schamen omdat voor hun onbekenden misdaden begaan.

Alsof autochtonen de straat opgaan als er kinderen worden misbruikt of een of andere gek tientallen mensen neerknalt.
De volgende keer dat Holleeder of de Hell's Angels iets uithalen zal ik een topic openen waarin ik de zwijgende meerderheid der gematigde blanken oproep zich ervan te distantiëren

quote:
8s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:24 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Schérp! Gevát! Haha! _O- _O- _O- _O- ... :{w
pi_114704020
quote:

Je hebt als directe omgeving echter wel meer invloed. Als autochtonen moeilijk doen over gedrag van allochtonen zijn de autochtonen gelijk racistisch. Daarom moeten andere allochtonen wel corrigerend optreden tegen allochtonen. De verandering moet gewoon van binnenuit komen. Of moeten we als autochtonen echt kwaad worden?
pi_114704056
Ja ze draagt geen hoofddoek, dan ben je vogelvrij, bbrrr wat een smerige primitieve mannetjes.
pi_114704063
Oh ja nou zie ik het, maar zij wilt is wel geaccepteerd maar verander die OP ff ofzo dit gaat toch totaal niet ovr het onderwerp :')
pi_114704068
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je hebt als directe omgeving echter wel meer invloed. Als autochtonen moeilijk doen over gedrag van allochtonen zijn de autochtonen gelijk racistisch. Daarom moeten andere allochtonen wel corrigerend optreden tegen allochtonen. De verandering moet gewoon van binnenuit komen. Of moeten we als autochtonen echt kwaad worden?
Jij denkt dat een groepje reljongeren wel naar een allochtoon luistert?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:27:50 #10
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114704117
quote:

De chinees die naast mij woont hoorde ik al in een hoekje huilen ja, allochtonen altijd he :(
pi_114704118
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:26 schreef Peunage het volgende:

[..]

Jij denkt dat een groepje reljongeren wel naar een allochtoon luistert?
Als die ouders hun kinderen eens fatsoenlijk gaan opvoeden lijkt me de kans groter ja. Zeker groter dan als autochtonen in optocht door de straat gaan lopen met vlaggen en vaandels. Laten we niet vergeten dat deze kutjeugd hun moraal t.o.v. de vrouw van huis uit meekrijgt. Dus die mensen hebben wel degelijk schuld.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:29:04 #12
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114704161
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:15 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Hij had het over zij wilt, en dat kan niet ;)
Jawel.
pi_114704162
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Oh ja nou zie ik het, maar zij wilt is wel geaccepteerd maar verander die OP ff ofzo dit gaat toch totaal niet ovr het onderwerp :')
Nee, zij wilt mag ook niet. TT mag ik niet meer veranderen, helaas...
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:29:16 #14
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704168
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dit gaat om mensen waar veel allochtonen zich niet mee identificeren. Ik lig er niet wakker van als iemand vrouwen betast, omdat ik daar niks mee te maken heb. Als je dat op allochtonen gaat afschuiven, ben je ver heen als je het mij vraagt. Denk je dat mensen die vrouwen betasten, naar andere mensen luisteren? Laat ik je dan duidelijk maken dat dat soort mensen zich weinig aantrekken van andere mensen, anders zouden ze ook geen vrouwen betasten of andere misdaden begaan. Heeft verder niks met allochtonen te maken, dus die verandering waar je het over hebt, daar sla je de plank mee mis.

Wordt maar boos, kan er niet wakker van liggen.
pi_114704184
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:29 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Nee, zij wilt mag ook niet. TT mag ik niet meer veranderen, helaas...
OP!!!!!!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:29:35 #16
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_114704185
quote:

Hoeft niet hoor, maar dan de volgende keer graag ook niet met zijn allen huilen als een enkele allochtoon onrecht aangedaan wordt.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:30:04 #17
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114704208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:26 schreef KwadeAfdronk het volgende:
Het topic was al over toen er twee trollen binnen kwamen die dergelijk wangedrag goed wilden praten
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:30:08 #18
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_114704210
quote:

Nee, maar die onbekenden worden met de grootste kulargumenten beschermd en verdedigd, enkel en alleen omdat ze van het zelfde zooitje ongeregeld komen. Dat is de ergernis en een constante in het conflict.

Daarom ook dat je er rustig mag op los generaliseren, beide gedragingen, de crimineel alswel de broeder die het toch nog voor m opneemt kunnen definitief oprotten. In elk conflict met deze bevolkingsgroep is het telkens opnieuw hetzelfde liedje.

Men is dat simpelweg beu. Zo verwonderlijk is dat toch niet?
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_114704227
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:29 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Dit gaat om mensen waar veel allochtonen zich niet mee identificeren. Ik lig er niet wakker van als iemand vrouwen betast, omdat ik daar niks mee te maken heb. Als je dat op allochtonen gaat afschuiven, ben je ver heen als je het mij vraagt. Denk je dat mensen die vrouwen betasten, naar andere mensen luisteren? Laat ik je dan duidelijk maken dat dat soort mensen zich weinig aantrekken van andere mensen, anders zouden ze ook geen vrouwen betasten of andere misdaden begaan. Heeft verder niks met allochtonen te maken, dus die verandering waar je het over hebt, daar sla je de plank mee mis.

Wordt maar boos, kan er niet wakker van liggen.
Dan snap je er gewoon heel weinig van. Als je niet gelooft dat dit probleem wordt veroorzaakt door een verkeerde moraal onder bepaalde groepen allochtonen, dan moet je wel geloven in een genetisch verschil. Welke van de twee is 't?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:30:32 #20
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704230
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:29 schreef Nobu het volgende:

[..]

Hoeft niet hoor, maar dan de volgende keer graag ook niet met zijn allen huilen als een enkele allochtoon onrecht aangedaan wordt.
Man, man. Als een allochtoon huilt, betekent niet dat wij allemaal huilen. :')
pi_114704242
Waarom wordt die optocht zo enorm opgeblazen?
Elke allochtoon wordt in dit topic hiervoor afgerekend terwijl de meesten niet eens weten over welke optocht het gaat.
pi_114704268
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Het topic was al over toen er twee trollen binnen kwamen die dergelijk wangedrag goed wilden praten
Makkelijk hoor, mensen met een andere mening betichten van trollen. Jij bent hier degene die niet fatsoenlijk kan discussiëren. Sterker nog, je kunt blijkbaar niet eens een onregelmatig werkwoord vervoegen :D . Ga je schamen, man. Ken je plek.

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:30 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Jawel man, wij allochtonen zijn één groot collectief waarbinnen het individu niet bestaat. Wij functioneren louter als groep. Daarnaast zijn we mannen, en dus in-en-inslecht volgens mensen als Life2.0, scorpie. Droomert en andere leden van de feministische weg-met-mannenkliek. Man en allochtoon, het slechtste van twee werelden.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:32:02 #23
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704287
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:30 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dan snap je er gewoon heel weinig van. Als je niet gelooft dat dit probleem wordt veroorzaakt door een verkeerde moraal onder bepaalde groepen allochtonen, dan moet je wel geloven in een genetisch verschil. Welke van de twee is 't?
Ik geloof dat dit scum ver heen is, en begrijp er misschien meer van dan jou, maar laten we het daar niet over hebben. Het gebeurt te vaak dat daden van een allochtoon of meerdere allochtonen op de hele allochtone bevolkingsgroep worden afgeschoven. Onrecht noemen ze dat.
pi_114704289
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:31 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Makkelijk hoor, mensen met een andere mening betichten van trollen. Jij bent hier degene die niet fatsoenlijk kan discussiëren. Sterker nog, je kunt blijkbaar niet eens een onregelmatig werkwoord vervoegen :D . Ga je schamen, man. Ken je plek.
Verander je die OP nogm stond er eerst gewoon goed namelijk
pi_114704299
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:32 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik geloof dat dit scum ver heen is, en begrijp er misschien meer van dan jou, maar laten we het daar niet over hebben. Het gebeurt te vaak dat daden van een allochtoon of meerdere allochtonen op de hele allochtone bevolkingsgroep worden afgeschoven. Onrecht noemen ze dat.
Cultuur of genetisch verschil?
pi_114704312
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:30 schreef misteriks het volgende:

[..]

Nee, maar die onbekenden worden met de grootste kulargumenten beschermd en verdedigd, enkel en alleen omdat ze van het zelfde zooitje ongeregeld komen. Dat is de ergernis en een constante in het conflict.

Daarom ook dat je er rustig mag op los generaliseren, beide gedragingen, de crimineel alswel de broeder die het toch nog voor m opneemt kunnen definitief oprotten. In elk conflict met deze bevolkingsgroep is het telkens opnieuw hetzelfde liedje.

Men is dat simpelweg beu. Zo verwonderlijk is dat toch niet?
Niemand beschermt en verdedigd die trollen in het filmpje, geen gelul.
Ik had het over het afschuiven op cultuur en religie, wat bullshit is.
Meerdere malen heb ik aangegeven dat die lui keihard aangepakt moeten worden. Maar nee, als rasechte nederlanders gaan we er niks aan doen en op een forum mensen lopen generaliseren.
Want dat lost het probleem op en heeft geen negatief effect.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:33:57 #27
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704345
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:32 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Cultuur of genetisch verschil?
Geen van beide. Kunnen zoveel oorzaken zijn, vraag niet aan mij waar het mis is gegaan met dit soort mensen.
pi_114704347
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:32 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Verander je die OP nogm stond er eerst gewoon goed namelijk
Wat bedoel je? Wil je de ouwe OP terug?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:34:30 #29
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_114704360
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:30 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ach wat, zelfs hier op Fok zie je dat mensen met toevallig dezelfde afkomst onmiddelijk moord en brand schreeuwen. Als je je in die gevallen betrokken voelt mag het ook wel een keer andersom.
pi_114704361
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:33 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Geen van beide.
Dit gedrag komt uit de lucht vallen? Verklaar je nader.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:34:46 #31
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114704369
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:31 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

[..]

Jawel man, wij allochtonen zijn één groot collectief waarbinnen het individu niet bestaat. Wij functioneren louter als groep. Daarnaast zijn we mannen, en dus in-en-inslecht volgens mensen als Life2.0, scorpie. Droomert en andere leden van de feministische weg-met-mannenkliek. Man en allochtoon, het slechtste van twee werelden.
Kom maar terug als je nuchter bent :W
pi_114704377
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:33 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Wil je de ouwe OP terug?
Nou lijkt me wel handig voor mensen die dit topic voor het eerst lezen :')
pi_114704395
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:34 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Het heeft zich HIER in Nederland ontwikkeld. En dankzij de Nederlandse cultuur gaat het ook niet stoppen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:36:27 #34
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704425
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:34 schreef Nobu het volgende:

[..]

Ach wat, zelfs hier op Fok zie je dat mensen met toevallig dezelfde afkomst onmiddelijk moord en brand schreeuwen. Als je je in die gevallen betrokken voelt mag het ook wel een keer andersom.
Ik voel mij niet betrokken, aangezien ik er niks mee te maken heb. Dagelijks zijn er autochtonen betrokken bij misdaden, maar ik ga ook niet met het vingertje wijzen naar alle autochtonen, omdat het de schuld van de mensen in kwestie is, niet van alle autochtonen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:36:38 #35
236046 NotYou
tigerblood
pi_114704429
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:25 schreef Leevancleef het volgende:
.

[..]

De volgende keer dat Holleeder of de Hell's Angels iets uithalen zal ik een topic openen waarin ik de zwijgende meerderheid der gematigde blanken oproep zich ervan te distantiëren

[..]

Schérp! Gevát! Haha! _O- _O- _O- _O- ... :{w
:') |:(

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:02 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Ik verwacht uiteraard dat de argumentatie door de documentairemaakster wordt gegeven in de documentaire. Niet meer dan logisch, lijkt me.

[..]

Wat moet dat afschuwelijk zijn, worden nagefloten. Je hebt toch wel aanspraak gemaakt op slachtofferhulp?
:N
Je suis Charlie Sheen
pi_114704433
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:34 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Nou lijkt me wel handig voor mensen die dit topic voor het eerst lezen :')
Ja, idd. Heb 'm veranderd. Ben niet zo'n doorgewinterde forummer.
pi_114704434
tnx
pi_114704442
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:35 schreef Peunage het volgende:

[..]

Natuurlijk niet. Het heeft zich HIER in Nederland ontwikkeld. En dankzij de Nederlandse cultuur gaat het ook niet stoppen.
Ten eerste is 't filmpje in België. Ten tweede is dit soort vrouwenaanranding ook orde van de dag in bijvoorbeeld Egypte. Wat zijn de overeenkomsten. Vertel me dat eens? Is het de Nederlandse cultuur? Of toch een andere? Waarom ontken je iets dat zo duidelijk is?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:37:05 #39
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114704453
dat is altijd de grap he, hoe het tuig altijd roept dat blanken allochtonen zo haten, maar eigenlijk zitten ze er gewoon mee dat dergelijk tuig gewoon nergens ter wereld welkom is, terwijl iedereen, behalve dat groepje apen, gewoon ontvangen wordt als inwoner _O-
pi_114704496
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:36 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik voel mij niet betrokken, aangezien ik er niks mee te maken heb. Dagelijks zijn er autochtonen betrokken bij misdaden, maar ik ga ook niet met het vingertje wijzen naar alle autochtonen, omdat het de schuld van de mensen in kwestie is, niet van alle autochtonen.
Als het gedrag van die autochtonen voortkomt uit een structureel probleem in de cultuur, dan kun je daar wel de hele groep op aankijken. Zij zorgen er immers voor dat dit structurele probleem gehandhaafd kan blijven binnen de cultuur.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:39:04 #41
97643 misteriks
finest in cool since 1977
pi_114704535
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:32 schreef Peunage het volgende:

[..]

Niemand beschermt en verdedigd die trollen in het filmpje, geen gelul.
Ik had het over het afschuiven op cultuur en religie, wat bullshit is.
Inderdaad, een van jouw broeders wijdt de verontwaardiging aan het feit dat de westerse man te vrouwelijk is en zich niet meer als man gedraagt, enkel en alleen omdat die (de idiote uitzonderingen nagelaten) een vrouw door een veel respectvollere bril ziet.
Dat moet dan toch een cultuurverschil zijn. en als je er ook nog religie wil bijgooien, was ik al langer op de hoogte dat de Islam niet echt vrouwvriendelijk is, dus, conclusie, JA cultuur en JA religie hebben een doorslagevende rol in dit conflict
misteriks' contribution is sponsored by Great Attitude Inc.
pi_114704537
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:36 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ten eerste is 't filmpje in België. Ten tweede is dit soort vrouwenaanranding ook orde van de dag in bijvoorbeeld Egypte. Wat zijn de overeenkomsten. Vertel me dat eens? Is het de Nederlandse cultuur? Of toch een andere? Waarom ontken je iets dat zo duidelijk is?
Nee, dat is niet waar.
Het filmpje is in Belgie, maar dit gebeurt ook in Nederland toch?
pi_114704545
quote:
13s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:36 schreef NotYou het volgende:

[..]

:') |:(

[..]

:N
Je weet dat alles dat je hebt gequote sarcastisch bedoeld is?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:39:26 #44
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704549
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:34 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Geen idee waar het is misgegaan met deze mensen. Als ik het wist, dan had ik het al vermeld in mijn eerdere posts. We kunnen er over speculeren, maar niet meer dan dat. Jij wil dat ik zeg dat het aan de cultuur ligt, maar dat betwijfel ik ten zeerste, aangezien er genoeg allochtonen zijn die zich totaal niet met misdaden begeven.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:39:38 #45
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_114704557
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:36 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Helemaal mee eens dat je daar niks mee te maken hebt. Ik zie je alleen wel vaak in topics over allochtonen die iets aangedaan is. Waarom voel je je dan wel betrokken?
pi_114704585
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:39 schreef Peunage het volgende:
Nee, dat is niet waar.
Moet ik de filmpjes van de afgelopen paar jaar opzoeken? Journalisten die gewoon verkracht werden op 't Tahrir-plein? De aanbevelingen van toeristenbureau's?

quote:
Het filmpje is in Belgie, maar dit gebeurt ook in Nederland toch?
Het gebeurt in heel Europa. Verschillende Europese culturen met één rode draad. Wat is die rode draad, vertel mij dat eens.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:41:25 #47
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704622
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:38 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als het gedrag van die autochtonen voortkomt uit een structureel probleem in de cultuur, dan kun je daar wel de hele groep op aankijken. Zij zorgen er immers voor dat dit structurele probleem gehandhaafd kan blijven binnen de cultuur.
Nee, totaal niet mee eens. Je ziet dat er bij elke misdaad wordt gewezen naar een miljoenenbevolking. Ken jij elke autochtone individu en voel je de last als zij iets misdaan. Denk het niet. Dat is ook bij allochtonen het geval. Je leest het, denkt erover na, ziet dat mensen de hele allochtone bevolkingsgroep aanspreken en gaat verder met je leven.
pi_114704632
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:39 schreef misteriks het volgende:

[..]

Inderdaad, een van jouw broeders wijdt de verontwaardiging aan het feit dat de westerse man te vrouwelijk is en zich niet meer als man gedraagt, enkel en alleen omdat die (de idiote uitzonderingen nagelaten) een vrouw door een veel respectvollere bril ziet.
Dat moet dan toch een cultuurverschil zijn. en als je er ook nog religie wil bijgooien, was ik al langer op de hoogte dat de Islam niet echt vrouwvriendelijk is, dus, conclusie, JA cultuur en JA religie hebben een doorslagevende rol in dit conflict
Nee, niet mijn broeder. Hij heeft zijn mening, ik de mijne. Stop met generaliseren.
Hij ziet die vrouw door een andere bril, dus het is meteen een cultuurverschil ? :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:42:31 #49
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114704655
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:39 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Geen idee waar het is misgegaan met deze mensen. Als ik het wist, dan had ik het al vermeld in mijn eerdere posts. We kunnen er over speculeren, maar niet meer dan dat. Jij wil dat ik zeg dat het aan de cultuur ligt, maar dat betwijfel ik ten zeerste, aangezien er genoeg allochtonen zijn die zich totaal niet met misdaden begeven.
Maar dat sluit cultuur niet uit, waar iemand in het vorige topic nogal problemen mee had, denk jij dan eerder aan sociale controle/vervolging?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:43:02 #50
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114704667
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:41 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee, niet mijn broeder. Hij heeft zijn mening, ik de mijne. Stop met generaliseren.
Hij ziet die vrouw door een andere bril, dus het is meteen een cultuurverschil ? :')
In dit geval is het een schoolvoorbeeld, ja.
pi_114704678
quote:

[..]

Dit is een fout in je logica. Natuurlijk gaat niet iedere allochtoon diezelfde kant op. Het is alleen wel zo dat de culturele waarden niet respect voor vrouwen faciliteren, en derhalve is de cultuur debet aan het RELATIEF hoge aantal allochtonen dat dit soort gedrag vertoont.

Het gaat hier over relatieve aantallen. En binnen culturen heb je altijd een deel van de mensen die gestoord gedrag vertonen. Je moet alleen wel bekijken waar de cultuur extreem faalt in het bijbrengen van correct gedrag.
pi_114704705
quote:

[..]

aangezien er genoeg allochtonen zijn die zich totaal niet met misdaden begeven.
Krijg je dit gebagatelliseer weer.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:44:20 #53
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704709
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:42 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Maar dat sluit cultuur niet uit, waar iemand in het vorige topic nogal problemen mee had, denk jij dan eerder aan sociale controle/vervolging?
Als de ouders hun kinderen niet kunnen opvoeden, dan zit daar het probleem, maar om een hele cultuur daar op aan te spreken? Hoe verklaar je dan dat er genoeg allochtonen zijn die zich netjes gedragen en waar je verder niks over leest?
pi_114704712
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Moet ik de filmpjes van de afgelopen paar jaar opzoeken? Journalisten die gewoon verkracht werden op 't Tahrir-plein? De aanbevelingen van toeristenbureau's?
Is dat iets wat geaccepteerd is in Egypte? Jij doet alsof het aan de lopende band gebeurt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:40 schreef SuperHarregarre het volgende:
Het gebeurt in heel Europa. Verschillende Europese culturen met één rode draad. Wat is die rode draad, vertel mij dat eens.
Het gebeurt in landen waar het toegelaten wordt. Stuur de daders naar Spanje of Italie, daar laten ze het echt niet zo ver komen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:45:12 #55
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114704743
Dit is gewoon tokkiegedrag.
Zoek maar eens op 'Probleemwijken", daar stikt het van dezelfde tokkies, allemaal Nederlanders.
Ik ken dat machogedrag ook, heel intimiderend en vervelend, lastig om van zo'n gast af te komen en als je het dan uiteindelijk een beetje bits probeert omdat vriendelijk vragen niet helpt ben je een hoer :')

Als je tokkies binnen laat komen als immigrant nemen ze hun gedrag ook mee.
Die tokkie-immigrant zie je op dat filmpje.

Er zijn echter even zoveel immigranten van buitengewoon goede komaf die vrouwen met respect behandelen en zeer beleefd zijn, nog veel beleefder dan we hier gewend zijn. Want welke Nederlander staat nog op als een vrouw de kamer betreedt of schuift haar stoel aan, houdt de deur open?
Ik ken méer dan genoeg allochtone mannen uit dát milieu :Y

Tokkies zijn tokkies, van welke afkomst dan ook.
pi_114704777
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:41 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Nee, totaal niet mee eens. Je ziet dat er bij elke misdaad wordt gewezen naar een miljoenenbevolking. Ken jij elke autochtone individu en voel je de last als zij iets misdaan. Denk het niet. Dat is ook bij allochtonen het geval. Je leest het, denkt erover na, ziet dat mensen de hele allochtone bevolkingsgroep aanspreken en gaat verder met je leven.
Binnen een bepaalde kamper-snuif-cultuur vind ik 't niet vreemd als er geweld uit die hoek komt. Daar kijk ik ook alle woonwagenbewoners op aan, omdat zij dit alles faciliteren. En dat is echt wel belangrijk, want zonder het faciliteren van zulk gedrag, kan zo'n groep ook niet overleven.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:46:44 #57
236046 NotYou
tigerblood
pi_114704792
quote:
5s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:39 schreef Leevancleef het volgende:

[..]

Je weet dat alles dat je hebt gequote sarcastisch bedoeld is?
Ik weet dat ik zelden zulke domme posts heb gezien als die van jou. Mocht men willen weten hoe 't werkelijk zit, check dan vooral eerdere topics op Fok! met persoonlijke ervaringen van vrouwen op straat en in het uitgaansleven met dit soort mannen/toenadering. :') Zelfs moderators die een heel boekje aan negatieve ervaringen opendoen. ^O^ Als je dit soort verhalen nog niet zat kent uit je kennissenkring dan. :')
Je suis Charlie Sheen
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:47:05 #58
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114704805
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:41 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik ken zowel mannen als vrouwen uit ao de philipijnen en ik kan het vooral met een meid goed vinden en hebben het vaak over cultuurverschillen en hoe wij denken en doen is voor haar gewoon onvoorstelbaar, alleen al iets simpels als seksuele voorlichting bestaat daar gewoon niet; niet over praten en het bestaat niet, ja en toen was dr zus "opeens" zwanger en paniek paniek..
Maar als je daar als man met een pornoblad en roze shirt door de stad loopt is alles compleet normaal..
Ja dat is cultuur (en religie, maar religie is daar een vast deel van de cultuur).
pi_114704806
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:44 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Als de ouders hun kinderen niet kunnen opvoeden, dan zit daar het probleem, maar om een hele cultuur daar op aan te spreken? Hoe verklaar je dan dat er genoeg allochtonen zijn die zich netjes gedragen en waar je verder niks over leest?
Ik ben het zeker niet met iedereen eens maar heb je ooit een nederlander hoer horen roepen als een meisje niet reageerde op gefluit of een of andere opmerking? Ikke niet :N
Heb niks tegen andere culturen of geloven maar het valt wel op
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:47:28 #60
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704817
quote:
9s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:44 schreef Specularium het volgende:

[..]

Krijg je dit gebagatelliseer weer.
Helemaal niet. Er zijn mensen hier die alles op het conto afschrijven van alle allochtonen, dus betrek ik de hele groep erbij. Pas als we het gaan hebben over de mensen die misdaden begaan, dan laat ik mijn licht daar op schijnen. Heeft niks met bagatelliseren te maken.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:48:42 #61
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114704853
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:45 schreef Flow3r het volgende:
Dit is gewoon tokkiegedrag.
Zoek maar eens op 'Probleemwijken", daar stikt het van dezelfde tokkies, allemaal Nederlanders.
Ik ken dat machogedrag ook, heel intimiderend en vervelend, lastig om van zo'n gast af te komen en als je het dan uiteindelijk een beetje bits probeert omdat vriendelijk vragen niet helpt ben je een hoer :')

Als je tokkies binnen laat komen als immigrant nemen ze hun gedrag ook mee.
Die tokkie-immigrant zie je op dat filmpje.

Er zijn echter even zoveel immigranten van buitengewoon goede komaf die vrouwen met respect behandelen en zeer beleefd zijn, nog veel beleefder dan we hier gewend zijn. Want welke Nederlander staat nog op als een vrouw de kamer betreedt of schuift haar stoel aan, houdt de deur open?
Ik ken méer dan genoeg allochtone mannen uit dát milieu :Y

Tokkies zijn tokkies, van welke afkomst dan ook.
Verrassend genoeg kun je die tokkies exact op dezelfde manier benaderen als de "mannen" die iedereen tijdens het uitgaan latig vallen, het werkt op hetzelfde niveau..
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:49:13 #62
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704868
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:47 schreef KwadeAfdronk het volgende:

[..]

Ik ben het zeker niet met iedereen eens maar heb je ooit een nederlander hoer horen roepen als een meisje niet reageerde op gefluit of een of andere opmerking? Ikke niet :N
Heb niks tegen andere culturen of geloven maar het valt wel op
Nee, ik heb een Nederlander dat nooit horen roepen, maar ik begeef mijzelf ook niet met dat soort mensen. Je hebt wel een punt dat allochtonen vaak meisjes naroepen, maar moet elke allochtoon zich daar schuldig over voelen?
pi_114704889
quote:

[..]

Wel als die opvoeding vanuit de cultuur (opvoeding gebeurt met bepaalde culturele waarden en normen) ervoor zorgt dat de kinderen zich niet correct kunnen gedragen in de Nederlandse samenleving. Daar wordt namelijk een hoop zelfcontrole van je verwacht. En dat je dus niet gaat zitten sissen en dat je vrouwen niet voor hoer uitmaakt als ze langslopen.

Dan kun je wel zeggen dat de politie strenger moet optreden maar dat was voor de Nederlandse cultuur niet zozeer nodig. Maar omdat bepaalde culturen hun kinderen niet goed kunnen opvoeden, zijn we gedwongen om harder op te treden. Dit wordt dan weer gezien als discriminatie door agenten omdat die vaker allochtonen fouilleren. Maar dat heeft die groep echt aan zichzelf te wijten.
pi_114704934
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:47 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Helemaal niet. Er zijn mensen hier die alles op het conto afschrijven van alle allochtonen, dus betrek ik de hele groep erbij. Pas als we het gaan hebben over de mensen die misdaden begaan, dan laat ik mijn licht daar op schijnen. Heeft niks met bagatelliseren te maken.
Welk deel van relatief begrijp je niet? Ik denk dat daar het probleem zit.

quote:
Relatief betekent dat iets moet worden bezien in relatie tot iets anders, ofwel heeft het relatief te maken met verhoudingen.

Een voorbeeld is: Groot is een relatief begrip. Een groot persoon van bijvoorbeeld 2,25 meter is klein ten opzichte van een olifant.

Tegenover relatief staat absoluut of nominaal.
pi_114704948
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:49 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Nee, ik heb een Nederlander dat nooit horen roepen, maar ik begeef mijzelf ook niet met dat soort mensen. Je hebt wel een punt dat allochtonen vaak meisjes naroepen, maar moet elke allochtoon zich daar schuldig over voelen?
Nee ik excuseer me ook 2x van ik heb niks tegen allochtonen :{
Ik begeef me in de stad, gewoon willekeurig op straat maar goed
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:51:37 #66
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114704956
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:46 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Binnen een bepaalde kamper-snuif-cultuur vind ik 't niet vreemd als er geweld uit die hoek komt. Daar kijk ik ook alle woonwagenbewoners op aan, omdat zij dit alles faciliteren. En dat is echt wel belangrijk, want zonder het faciliteren van zulk gedrag, kan zo'n groep ook niet overleven.
Kampers zijn maar een verwaarloosbare percentage van de bevolking die voor overlast zorgen, en behoren tot autochtonen. Zo kun je bij allochtonen ook onderscheid maken in kleinere groepen, maar wij worden in zijn totaliteit aangesproken door misstappen van tuig. Dat is het verschil.
pi_114704957
Waarom werkt de link in de OP niet meer TS?
pi_114704958
Pfff, gaan we dat hele oninteressante en zwaar overschatte integratiedebat van medio jaren 2000 hier nog eens dunnetjes overdoen? Ik dacht dat we inmiddels wel tot de conclusie waren gekomen dat allochtonen géén mierenkolonie zijn die zich als een grote groep voortbeweegt en waarin iedereen verantwoordelijk is voor de daden van die groep. Enfin, ik heb geen zin in dit buurthuizengelul, dus ik ben weg. Ciao!
pi_114704976
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:51 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Kampers zijn maar een verwaarloosbare percentage van de bevolking die voor overlast zorgen, en behoren tot autochtonen. Zo kun je bij allochtonen ook onderscheid maken in kleinere groepen, maar wij worden aangesproken in zijn totaliteit door misstappen van tuig. Dat is het verschil.
Ik wil ook wel Marokkanen zeggen hoor. :P Of Berbers.
pi_114704991
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:51 schreef Leevancleef het volgende:
Pfff, gaan we dat hele oninteressante en zwaar overschatte integratiedebat van medio jaren 2000 hier nog eens dunnetjes overdoen? Ik dacht dat we inmiddels wel tot de conclusie waren gekomen dat allochtonen géén mierenkolonie zijn die zich als een grote groep voortbeweegt en waarin iedereen verantwoordelijk is voor de daden van die groep. Enfin, ik heb geen zin in dit buurthuizengelul, dus ik ben weg. Ciao!
Mazzel.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:53:07 #71
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114705010
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:52 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik wil ook wel Marokkanen zeggen hoor. :P Of Berbers.
Ja, kun je doen. Dan ga ik het gooien op Nederlanders.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:53:14 #72
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705015
quote:

[..]

Als het nou cultuur is om je kinderne niet op te voeden (of teminste deze niet door jezelf op te laten voeden) dat schijnt in wat van die landen normaal te zijn (kan, ik kom uit voorzorg niet in die landen :') ) dus valt dat zeker onder culturele eigenschap, evenals dat het in china cultuur is om extreem voor je kinderen te zorgen, tot aan het vervelende toe
pi_114705035
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:53 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ja, kun je doen. Dan ga ik het gooien op Nederlanders.
Nederlanders zijn autochtonen immers. :P Je maakt dus geen punt. :P Jammer. :P

Maar je hebt wel gelijk dat we niet allochtonen moeten zeggen. Oost-Aziaten doen geen vlieg kwaad. Net zomin als Westerse allochtonen. Dus dat moet wel duidelijk zijn.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:54:22 #74
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114705061
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:53 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nederlanders zijn autochtonen immers. :P Je maakt dus geen punt. :P Jammer. :P
Met die post wilde ik ook geen punt maken. Was meer grappig bedoeld.
pi_114705063
Het is laat en ik heb geen tijd om overal apart op te reageren.

Hoe weet je of dit gedrag cultuur is of niet? Dat ligt eraan over welke cultuur je het hebt.
Oorspronkelijke cultuur of cultuur dat hier is ontstaan?

Ik zal het beestje maar bij z'n naampje noemen, ook al doe ik dat niet graag, maar laten we Marokkanen als voorbeeld nemen. De Marokkaanse probleemjongeren hebben hier een bepaalde cultuur opgedaan. Die is anders dan die van de eerste en 2de generatie Marokkanen. Je zult nooit een 1ste generatie Marokkaan meisjes zien nafluiten/lastigvallen.

Wanneer deze jongeren op vakantie in Marokko gaan fluiten ze ook geen meisjes na en vallen ze deze ook niet lastig. Met of zonder hoofddoek. Waarom? Omdat het cultureel en religieus gewoon taboe is en je keihard aangepakt wordt.
pi_114705097
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:54 schreef Peunage het volgende:

Hoe weet je of dit gedrag cultuur is of niet? Dat ligt eraan over welke cultuur je het hebt.

Ik zal het beestje maar bij z'n naampje noemen, ook al doe ik dat niet graag, maar laten we Marokkanen als voorbeeld nemen. De Marokkaanse probleemjongeren hebben hier een bepaalde cultuur opgedaan. Die is anders dan die van de eerste en 2de generatie Marokkanen. Je zult nooit een 1ste generatie Marokkaan meisjes zien nafluiten/lastigvallen.

Wanneer deze jongeren op vakantie in Marokko gaan fluiten ze ook geen meisjes na en vallen ze deze ook niet lastig. Met of zonder hoofddoek. Waarom? Omdat het cultureel en religieus gewoon taboe is en je keihard aangepakt wordt.
Dus wat jij wil zeggen is dat Marokkanen geen zelfcontrole hebben en we onze politie erop los moeten laten meppen om ze in 't gareel te houden?
pi_114705107
quote:

Ze zijn misschien wel racistisch.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:55:45 #78
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114705112
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:53 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Als het nou cultuur is om je kinderne niet op te voeden (of teminste deze niet door jezelf op te laten voeden) dat schijnt in wat van die landen normaal te zijn (kan, ik kom uit voorzorg niet in die landen :') ) dus valt dat zeker onder culturele eigenschap, evenals dat het in china cultuur is om extreem voor je kinderen te zorgen, tot aan het vervelende toe
We voeden onze kinderen wel op, maar het gaat niet altijd goed bij veel ouders, maar bij veel ouders ook weer wel. Dan behoor je de mensen in kwestie aan te spreken, niet alle allochtonen om de misstappen van die kinderen en ouders.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:57:32 #79
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114705161
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dus wat jij wil zeggen is dat Marokkanen geen zelfcontrole hebben en we onze politie erop los moeten laten meppen om ze in 't gareel te houden?
Niet generaliseren. Hij heeft het over Marokkaanse probleemjongeren en hij heeft een goed punt dat je die hard moet aanpakken, zoals alle misdadigers en kruimeldieven.
pi_114705167
quote:

[..]

Lijkt mij een uitstekend plan ja.
pi_114705172
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

We voeden onze kinderen wel op, maar het gaat niet altijd goed bij veel ouders, maar bij veel ouders ook weer wel. Dan behoor je de mensen in kwestie aan te spreken, niet alle allochtonen om de misstappen van die kinderen en ouders.
Het is ook niet zo dat we langs de deur gaan met opvoedbijbels. Dit is meer een proefballon. In de trend van: "Allochtone ouders, zou het niet verstandig zijn om te kijken waar de opvoeding precies misgaat? Is het misschien handig om niet waar je kinderen bij zijn je vrouw te slaan/vernederen?" Het zijn maar van die dingen.

Ik zou als jongen ook verkeerde dingen denken als m'n moeder niks te zeggen heeft en m'n zussen nooit gelijk krijgen bij ruzies tussen broers en zussen.
pi_114705175
quote:

[..]

Ik zeg dat Marokkaanse probleemjongeren vrij spel hebben. Stop met generaliseren en pak de daders hard aan. Ik zeg niet dat je een holocaust moet beginnen en iedereen moet doodknallen, want dan krijg je waarschijnlijk weer optochten, maar niks doen en op internet generaliseren werkt alleen maar tegen.

Het is ook niet zo dat in Marokko direct de politie er op in slaat. Mensen op straat laten wangedrag niet toe. Als een oude man een groepje jongeren ziet die zich misdragen, zegt hij dat ze zich moeten schamen. Als dat niet helpt geeft hij ze een mep met een stok.
pi_114705191
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:57 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Niet generaliseren. Hij heeft het over Marokkaanse probleemjongeren en hij heeft een goed punt dat je die hard moet aanpakken, zoals alle misdadigers en kruimeldieven.
Maar dat is achteraf. Hoe voorkom je dat die Marokkanen gaan sissen. Daar gaat het mij om.

Verder ben ik ook wel voor strenger politieoptreden maar dat ligt gevoelig.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:59:02 #84
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705208
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:51 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Kampers zijn maar een verwaarloosbare percentage van de bevolking die voor overlast zorgen, en behoren tot autochtonen. Zo kun je bij allochtonen ook onderscheid maken in kleinere groepen, maar wij worden in zijn totaliteit aangesproken door misstappen van tuig. Dat is het verschil.
Nee.. goede marokkanen hoef je niet aan te spreken, die noem je gewoon nederlanders. Als je het als nederlanders hebt over marokkanen weet iedereen precies welke je bedoelt, niet die ene in de supermarkt, die krantenjonger of whatever, nee dan heb je het over dat tuig dat op het station staat de spugen, wiet rookt en de rest van de dag hey meisje meisje roept naar vrouwen..
Zo hoor je ook nooit ieders over nederlanders maar wel over kampers, omdat we daar een naampje voor hebben, de naam voor kutmarokkanen is gewoon marokkanen, allemaal om de context
pi_114705211
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Maar dat is achteraf. Hoe voorkom je dat die Marokkanen gaan sissen. Daar gaat het mij om.
Water under the bridge. Probleem laten escaleren en dan pas gaan klagen. Dat werkt natuurlijk niet he.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:59:25 #86
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705218
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Verder ben ik ook wel voor strenger politieoptreden maar dat ligt gevoelig.
slangenbezweerder?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 00:59:26 #87
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_114705242
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:59 schreef Peunage het volgende:

[..]

Water under the bridge. Probleem laten escaleren en dan pas gaan klagen. Dat werkt natuurlijk niet he.
Nja, het is vreemd dat we dat voorheen niet nodig hadden maar dat een bepaalde importcultuur ervoor zorgt dat we harder moeten worden. Geeft toch te denken.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:00:28 #89
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705246
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:57 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik zeg dat Marokkaanse probleemjongeren vrij spel hebben. Stop met generaliseren en pak de daders hard aan. Ik zeg niet dat je een holocaust moet beginnen en iedereen moet doodknallen, want dan krijg je waarschijnlijk weer optochten, maar niks doen en op internet generaliseren werkt alleen maar tegen.

Het is ook niet zo dat in Marokko direct de politie er op in slaat. Mensen op straat laten wangedrag niet toe. Als een oude man een groepje jongeren ziet die zich misdragen, zegt hij dat ze zich moeten schamen. Als dat niet helpt geeft hij ze een mep met een stok.
Das koeltoer..

Als je dat hier zou toen trappen ze het mannetje in elkaar..
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:01:05 #90
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705264
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:59 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ze hadden ook kunnen kiezen geen probleem te worden.
pi_114705290
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:01 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ze hadden ook kunnen kiezen geen probleem te worden.
Wat ik me altijd afvraag he, is het echt zo heerlijk om zo simpleminded te zijn?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:02:45 #92
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114705306
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:57 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Het is ook niet zo dat we langs de deur gaan met opvoedbijbels. Dit is meer een proefballon. In de trend van: "Allochtone ouders, zou het niet verstandig zijn om te kijken waar de opvoeding precies misgaat? Is het misschien handig om niet waar je kinderen bij zijn je vrouw te slaan/vernederen?" Het zijn maar van die dingen.

Ik zou als jongen ook verkeerde dingen denken als m'n moeder niks te zeggen heeft en m'n zussen nooit gelijk krijgen bij ruzies tussen broers en zussen.
Haha, ik denk dat als je langsgaat met opvoedbijbels dat je binnen no time door zowel veel Nederlanders als Marokkanen wordt afgewimpeld. Afijn, de goede man behandelt zijn vrouw als gelijkwaardig, maar je hebt wel een punt dat in veel allochtone gezinnen de vrouw nog niet zoveel rechten heeft als de man, maar of dat met dit problematiek heef te maken, dat is speculeren. Er zijn moderne Marokkaanse gezinnen waar de vrouw zelfs de touwtjes in handen heeft, maar daar wordt totaal niet over geschreven, zolang ze maar sleaze & dirty kunnen schrijven.

Ben je je er ooit van bewust geweest dat wij zoveel dingen lezen, dat we er immuun van worden. Toen ik dit topic zag, twijfelde ik of ik zou reageren, dit komt te vaak langs en je weet welke richting het op gaat. Na jaren zijn we nog geen steek verder gekomen.
pi_114705313
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

Wat ik me altijd afvraag he, is het echt zo heerlijk om zo simpleminded te zijn?
Zo simpleminded als criminelen bedoel je?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:03:14 #94
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114705323
quote:

Niet mee eens. Al meer dan 25 jaar geleden werd de horeca zowat de nek omgedraaid omdat grote groepen Marokkanen de uitbaters bedreigden. Veel zaken zijn toen gesloten, de politie deed niks of was bang en ze voelden zich geweldig superieur.En lastig gevallen werden vrouwen toen oók al, op dezelfde manier als de jongeren van nu dat doen.

Ik kende en ken nog steeds een aantal goedopgevoede allochtonen en ook tóen al hadden we discussies over het hoe en waarom van dat gedrag.

Ik denk dat het toch voornamelijk tokkiegedrag is en tokkies voeden hun kinderen op een tokkiemanier op :')

Komt nu er nog bij dat het tegenwoordig als stoer wordt gezien en zelfs welopgevoede kinderen dat gedrag over gaan nemen, ook kinderen uit de betere gezinnen.
pi_114705328
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nja, het is vreemd dat we dat voorheen niet nodig hadden maar dat een bepaalde importcultuur ervoor zorgt dat we harder moeten worden. Geeft toch te denken.
De problemen zijn niet uit de lucht komen vallen. Ze zijn door de jaren heen ontstaan. Werd er in de jaren 70 en 80 ook naar meisjes gefloten en mensen lastig gevallen?
Nee, want toen waren mensen aan het werk. Tegenwoordig worden ze overal uitgekotst (met alle respect).
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:04:01 #96
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705346
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:55 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik heb zelf voor de klas gestaan dus ik heb wel een idee wat mensen af en toe onder opvoeden verstaan _O- maar het werkt in deze wereld gewoon dat je niet kunt aandragen van 'oh ik heb slechte opvoeding gehad' je bent verantwoordelijk voor jezelf en je eigen acties en wij kunnen niet achteraf bij de ouders gaan klagen, zelfs al zou het zin hebben. concentratie moet dan ook liggen in het voorkomen en aanpakken van de overlast waar daar zit het grootste probleem. nieteens de criminaliteit maar de overlast komt mensen gewoon de spuigaten uit
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:05:11 #97
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114705372
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:59 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nee.. goede marokkanen hoef je niet aan te spreken, die noem je gewoon nederlanders. Als je het als nederlanders hebt over marokkanen weet iedereen precies welke je bedoelt, niet die ene in de supermarkt, die krantenjonger of whatever, nee dan heb je het over dat tuig dat op het station staat de spugen, wiet rookt en de rest van de dag hey meisje meisje roept naar vrouwen..
Zo hoor je ook nooit ieders over nederlanders maar wel over kampers, omdat we daar een naampje voor hebben, de naam voor kutmarokkanen is gewoon marokkanen, allemaal om de context
Ach, ja. Kutmarokkanen of niet, gewoon hard aanpakken als er misdadigers zijn. Daar schort het hem aan. Van generaliserende praktijken en anderzins kijk ik niet op. Het zal wel.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:05:22 #98
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705377
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:02 schreef Peunage het volgende:

[..]

met al mijn kennis kan ik daar nog altijd geen eenduidend antwoord op geven.. de vraag doorschuiven zou ook niet eerlijk zijn he; jij weet niet beter
pi_114705426
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:03 schreef Peunage het volgende:

[..]

De problemen zijn niet uit de lucht komen vallen. Ze zijn door de jaren heen ontstaan. Werd er in de jaren 70 en 80 ook naar meisjes gefloten en mensen lastig gevallen?
Nee, want toen waren mensen aan het werk. Tegenwoordig worden ze overal uitgekotst (met alle respect).
De cultuur en de kijk op vrouwen, dat is de achterliggende reden.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:07:34 #100
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705444
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:06 schreef Droomert het volgende:

[..]

nee het ligt aan de blanke man wie ons geen werk wil geven :'(
pi_114705451
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:03 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dus het is de fout van Nederlandse werkgevers? In absolute getallen zijn er meer werkloze Nederlanders, waarom zie je die niet hangen en sissen? Waar precies zit 'm de crux?
pi_114705466
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:06 schreef Droomert het volgende:

[..]

Ik blijf uitleggen waarom het niet aan 'de cultuur' ligt en jij blijft het constant herhalen. Reageer een keer inhoudelijk en niet met 2 woorden.
pi_114705469
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dus het is de fout van Nederlandse werkgevers? In absolute getallen zijn er meer werkloze Nederlanders, waarom zie je die niet hangen en sissen? Waar precies zit 'm de crux?
Die zijn niet zo mannelijk als hen, snap dat dan.
pi_114705499
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:08 schreef Peunage het volgende:

[..]

Ik blijf uitleggen waarom het niet aan 'de cultuur' ligt en jij blijft het constant herhalen. Reageer een keer inhoudelijk en niet met 2 woorden.
Dat ze in Marokko het niet doen is net zoiets zeggen dat een KKK-lid nooit blanken aanvalt en dus er een andere reden moet zijn dat hij gewelddadig is.
pi_114705520
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:07 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nee, ik geef niemand de schuld. Ik zeg dat ze vroeger werkten en geen tijd hadden om rotzooi te schoppen. Nederlanders zijn wel werkloos, maar ze leven in hun eigen land en worden gerespecteerd.

Er is nu ook een hele haatcultuur om vooral Marokkanen. Ik ga je niet uitleggen hoe die ontstaan is, dat is niet in een dag en een nacht gebeurd.
Zie jij bijvoorbeeld geen verschil tussen Marokkanen en Turken?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:11:05 #106
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705534
quote:

[..]

Leg het eens uit dan, blijkbaar is je uitleg toch niet zo duidelijk
pi_114705539
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:10 schreef Peunage het volgende:

[..]

Zie jij het verschil tussen Nederlanders en Belgen/Duitsers?
pi_114705561
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:02 schreef Jellereppe het volgende:
Haha, ik denk dat als je langsgaat met opvoedbijbels dat je binnen no time door zowel veel Nederlanders als Marokkanen wordt afgewimpeld. Afijn, de goede man behandelt zijn vrouw als gelijkwaardig, maar je hebt wel een punt dat in veel allochtone gezinnen de vrouw nog niet zoveel rechten heeft als de man, maar of dat met dit problematiek heef te maken, dat is speculeren. Er zijn moderne Marokkaanse gezinnen waar de vrouw zelfs de touwtjes in handen heeft, maar daar wordt totaal niet over geschreven, zolang ze maar sleaze & dirty kunnen schrijven.

Ben je je er ooit van bewust geweest dat wij zoveel dingen lezen, dat we er immuun van worden. Toen ik dit topic zag, twijfelde ik of ik zou reageren, dit komt te vaak langs en je weet welke richting het op gaat. Na jaren zijn we nog geen steek verder gekomen.
Nja, immuun zijn veel Nederlanders ook aan 't worden. Als ze een groepje hangende Marokkanen zien, dan voelen ze de bui meestal al hangen.

Op de universiteit wist je ook al gelijk waar 't fout ging, gewoon een gebrek aan respect. Of een totale afkeer tegen de samenleving, maar dan wel verwachten dat diezelfde samenleving je in de armen sluit als je werk gaat zoeken. Ik kan me nog goed een van mijn eerste colleges aan de Erasmus herinneren. Rij met Marokkanen achterin de klas. (30 man in totaal in die klas.) Gewoon bellen en klooien terwijl de professor de stof behandelt. Ik snapte er niks van. Als zelfs Marokkanen op de universiteiten zo deden, waar zitten dan de goeden? Overigens heb ik sindsdien wel een aantal hardwerkende toffe gasten gezien op de uni gezien, maar het is wel een zeldzaamheid.
pi_114705567
Ik ga niet alles 40 keer herhalen om vervolgens antwoord te krijgen in 2 woorden; is cultuur.
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:11 schreef Droomert het volgende:

[..]

:?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:12:42 #110
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114705568
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:04 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik heb zelf voor de klas gestaan dus ik heb wel een idee wat mensen af en toe onder opvoeden verstaan _O- maar het werkt in deze wereld gewoon dat je niet kunt aandragen van 'oh ik heb slechte opvoeding gehad' je bent verantwoordelijk voor jezelf en je eigen acties en wij kunnen niet achteraf bij de ouders gaan klagen, zelfs al zou het zin hebben. concentratie moet dan ook liggen in het voorkomen en aanpakken van de overlast waar daar zit het grootste probleem. nieteens de criminaliteit maar de overlast komt mensen gewoon de spuigaten uit
Dat zal best. Nederland is te soft in de aanpak van criminelen, maar dat moge duidelijk zijn bij veel mensen. Om media en uitingen van mensen maak ik mijzelf al lang niet meer druk, na al die jaren. Reageer er soms wel op, zoals nu, maar meestal laat ik dit soort topics links liggen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:13:52 #111
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705596
quote:

[..]

Nee, ik geef niemand de schuld. Ik zeg dat ze vroeger werkten en geen tijd hadden om rotzooi te schoppen. Nederlanders zijn wel werkloos, maar ze leven in hun eigen land en worden gerespecteerd.

Er is nu ook een hele haatcultuur om vooral Marokkanen. Ik ga je niet uitleggen hoe die ontstaan is, dat is niet in een dag en een nacht gebeurd.
Ik denk dat die haatcultuur er toch echt alleen in jouw ogen (en de ogen van het onderwerp in het topic) bestaat, nederlanders hebben niets tegen allochtonen, niets tegen marokko, WEL iets tegen tuig. En als je tuig bent dat uit marokko komt ben je nog steeds tuig en daar houden we niet van..

Gaat ook op als je uit matra, somalie, irak, suriname of de antillen komt, tuig willen we niet :W
pi_114705598
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:12 schreef Peunage het volgende:
Ik ga niet alles 40 keer herhalen om vervolgens antwoord te krijgen in 2 woorden; is cultuur.

[..]

Nou? Je wil zo slim overkomen door iemand te vragen of hij wel het verschil kan zien, maar kan jij dat ook?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:15:10 #113
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705632
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:11 schreef Droomert het volgende:

[..]

Of het verschil tussen amerikanen en engelsen
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:16:33 #114
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705673
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:12 schreef Peunage het volgende:

[..]

Je mag ook qouten hoor, zolang het maar niet van dat - ja maar het is zo omdat ik het zeg en ik jouw antwoord niet wil accepteren- argument is..
pi_114705674
quote:

[..]

Dat is gewoon complete bullshit. In de Koran staat dat ongelovige minder zijn dan een moslim en vrouwen minder zijn dan een man. Ongelovige vrouwen zijn dus helemaal minderwaardig voor moslims.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:17:58 #116
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705718
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat is gewoon complete bullshit. In de Koran staat dat ongelovige minder zijn dan een moslim en vrouwen minder zijn dan een man. Ongelovige vrouwen zijn dus helemaal minderwaardig voor moslims.
en christenen met respect behandeld, als broeders, moeten worden..

ik denk dat ze gewoon de weg kwijt zijn, niemand is meer moslim, niemand is meer christen dus pakken wat je pakken kan *O*
pi_114705719
quote:

[..]

Mwa tis hun eigen keuze om zich zo te gedragen, genoeg nederlanders zijn net zo gefrustreerd door de crisis. Alleen bij allochtonen is het: we worden niet aangenomen omdat we allochtoon zijn, (of miss te oud, niet gekwalificeerd of niet genoeg ervaring of geslacht, net als bij nederlanders) Maar veel allochtonen (wat een kutwoord :') ) zullen het dan gooien op discriminatie, wat ook wel begrijpelijk is maar echt niet altijd het geval
pi_114705725
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:13 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Ik denk dat die haatcultuur er toch echt alleen in jouw ogen (en de ogen van het onderwerp in het topic) bestaat, nederlanders hebben niets tegen allochtonen, niets tegen marokko, WEL iets tegen tuig. En als je tuig bent dat uit marokko komt ben je nog steeds tuig en daar houden we niet van..

Gaat ook op als je uit matra, somalie, irak, suriname of de antillen komt, tuig willen we niet :W
Er is weldegelijk een haatcultuur ontstaan(hoe en wat daargelaten). Dat is niet zomaar gebeurd, dat snap ik. Marokkanen worden heel snel als tuig gezien. Bij Turken is dat bijvoorbeeld anders. Snap je mijn punt?
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:13 schreef Droomert het volgende:

[..]

Nou? Je wil zo slim overkomen door iemand te vragen of hij wel het verschil kan zien, maar kan jij dat ook?
Nee, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Hou je buiten die discussie.
pi_114705729
quote:
Nederlandse werklozen worden niet gerespecteerd of niet. Maar die zitten thuis niet-gerespecteerd te wezen. Blijkbaar vinden de Marokkaanse hangjongeren het nodig om op straat hun minderwaardigheidscomplex op autochtonen te botvieren.

quote:
Nee, daar waren vele incidenten voor nodig.

quote:
Qua uiterlijk? Ja. Qua gedrag? Ook. Maar dat betekent niet dat ik per definitie denk dat alle Turken netjes zijn en alle Marokkanen niet. Bovendien kan ik wat dat betreft niet spreken over de Turkse gemeenschap en mogelijke problemen, aangezien ik daar minder mee in aanraking kom. De meerderheid van allochtonen in Gouda is van Marokkaanse komaf, dus mijn gebrek aan problemen met Turken is niet zozeer omdat Turken netter zijn dan Marokkanen. Het zou kunnen maar ik kan dat niet op basis van mijn ervaring zeggen. Ik kan alleen constateren dat een te groot aandeel van problemen in Gouda op het conto van Marokkaanse criminelen/hangjeugd te schrijven valt.
pi_114705739
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat staat er helemaal niet.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:18:57 #121
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114705744
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:12 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Nja, immuun zijn veel Nederlanders ook aan 't worden. Als ze een groepje hangende Marokkanen zien, dan voelen ze de bui meestal al hangen.

Op de universiteit wist je ook al gelijk waar 't fout ging, gewoon een gebrek aan respect. Of een totale afkeer tegen de samenleving, maar dan wel verwachten dat diezelfde samenleving je in de armen sluit als je werk gaat zoeken. Ik kan me nog goed een van mijn eerste colleges aan de Erasmus herinneren. Rij met Marokkanen achterin de klas. (30 man in totaal in die klas.) Gewoon bellen en klooien terwijl de professor de stof behandelt. Ik snapte er niks van. Als zelfs Marokkanen op de universiteiten zo deden, waar zitten dan de goeden? Overigens heb ik sindsdien wel een aantal hardwerkende toffe gasten gezien op de uni gezien, maar het is wel een zeldzaamheid.
Helemaal niet. Veel Nederlanders zijn kwaad, dat getuigt ook waarom de PVV het de laatste jaren zo goed heeft gedaan. Helaas kan de PVV veelal het dommere volk tot zijn achterban rekenen. Dus immuun zijn jullie er zeker niet van, zie genoeg topics voorbij komen en artikels op andere websites.

Dat is haantjesgedrag denk ik, maar dat is toch geen misdaad waar wij het nu over hebben, of wil je alles erbij betrekken. Dus als mensen klooien, dan zijn het slechte mensen, of bedoel je minder gemanierde mensen? Een zeldzaamheid? Jij kent alle Marokkanen in Nederland? Er zijn er best veel, maar die kom je niet vaak tegen. Wij zijn wel wat drukker dan veel Nederlanders, maar dat betekent niet dat we door en door rot zijn.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:19:08 #122
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705751
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:18 schreef Peunage het volgende:

[..]

Er is weldegelijk een haatcultuur ontstaan(hoe en wat daargelaten). Dat is niet zomaar gebeurd, dat snap ik. Marokkanen worden heel snel als tuig gezien. Bij Turken is dat bijvoorbeeld anders. Snap je mijn punt?

[..]

Nee, dat is helemaal niet mijn bedoeling. Hou je buiten die discussie.
Nou waarom dan?

Turken zijn ook socialer en minder crimineel dan marokkanen, dat is gewoon een feit en kun je zelf opzoeken bij het cbs als je het niet wilt geloven, ik ken verder erg weinig turken goed genoeg maar over het algemeen zijn ze terughouden en hebben een soort onzekerheid, waar de marokkanen de 'arabische grootspraak' hebben

Het is zo omdat het zo is doet het bij mij nooit zo goed :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:19:15 #123
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114705753
Marokkanen en Turken behoren tot de niet westerse cultuur en Nederlanders en Belgen tot de westerse?

Toch is er veel verschil tussen die volken
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:22:47 #124
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705835
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:19 schreef Flow3r het volgende:
Marokkanen en Turken behoren tot de niet westerse cultuur en Nederlanders en Belgen tot de westerse?

Logisch. Je hebt groen, en niet groen, toch is de groep niet-groen een triljoen keer groter dan de groep groen :P
pi_114705838
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:19 schreef Flow3r het volgende:

tussen turken&marokkanen vs nederlanders & belgen
of tussen die 4
pi_114705855
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:18 schreef Jellereppe het volgende:
Helemaal niet. Veel Nederlanders zijn kwaad, dat getuigt ook waarom de PVV het de laatste jaren zo goed heeft gedaan. Helaas kan de PVV veelal het dommere volk tot zijn achterban rekenen. Dus immuun zijn jullie er zeker niet van, zie genoeg topics voorbij komen en artikels op andere websites.
Immuun voor het politieke correct bedoel ik daarmee. Die fase zijn veel Nederlanders inmiddels voorbij, op een paar GL-tutjes na die nog nooit een allochtoon in 't wild hebben gezien.

quote:
Dat is haantjesgedrag denk ik, maar dat is toch geen misdaad waar wij het nu over hebben, of wil je alles erbij betrekken.
Het heeft te maken met opvoeding, met gedrag. Ik heb serieus niemand anders dit zien doen.

quote:
Dus als mensen klooien, dan zijn het slechte mensen, of bedoel je minder gemanierde mensen?
Nee, maar het gedrag is niet correct.

quote:
Een zeldzaamheid? Jij kent alle Marokkanen in Nederland? Er zijn er best veel, maar die kom je niet vaak tegen.
Ik vertel over mijn ervaring op de uni, een plek waar je een bepaalde mate van ontwikkeling mag verwachten. Andere allochtone groepen gedragen zich heel anders. Waar ligt het dan aan?

quote:
Wij zijn wel wat drukker dan veel Nederlanders, maar dat betekent niet dat we door en door rot zijn.
Waar zeg ik dat dan?
pi_114705881
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:18 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nederlandse werklozen worden niet gerespecteerd of niet. Maar die zitten thuis niet-gerespecteerd te wezen. Blijkbaar vinden de Marokkaanse hangjongeren het nodig om op straat hun minderwaardigheidscomplex op autochtonen te botvieren.
Er is veel meer kritiek op werkloze allochtonen. Het gaat niet alleen om het werkloos zijn.

quote:
Nee, daar waren vele incidenten voor nodig.
Mee eens, maar die incidenten zijn met de nieuwere generaties begonnen.

quote:
Qua uiterlijk? Ja. Qua gedrag? Ook. Maar dat betekent niet dat ik per definitie denk dat alle Turken netjes zijn en alle Marokkanen niet. Bovendien kan ik wat dat betreft niet spreken over de Turkse gemeenschap en mogelijke problemen, aangezien ik daar minder mee in aanraking kom. De meerderheid van allochtonen in Gouda is van Marokkaanse komaf, dus mijn gebrek aan problemen met Turken is niet zozeer omdat Turken netter zijn dan Marokkanen. Het zou kunnen maar ik kan dat niet op basis van mijn ervaring zeggen. Ik kan alleen constateren dat een te groot aandeel van problemen in Gouda op het conto van Marokkaanse criminelen/hangjeugd te schrijven valt.
Qua gedrag bedoelde ik inderdaad. Dus je weet niet of zij anders in de samenleving zitten dan Marokkanen?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:27:55 #128
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114705957
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Immuun voor het politieke correct bedoel ik daarmee. Die fase zijn veel Nederlanders inmiddels voorbij, op een paar GL-tutjes na die nog nooit een allochtoon in 't wild hebben gezien.
Dat zullen we zien tijdens de verkiezingen in september.

quote:
Het heeft te maken met opvoeding, met gedrag. Ik heb serieus niemand anders dit zien doen.
Misschien met opvoeding, maar wij zijn veelal drukker. Als ik mijzelf laat gaan, kan ik er ook wat van, maar ben niet zo druk als de meeste Mocro's. :')

quote:
Nee, maar het gedrag is niet correct.
Het is inderdaad niet netjes.

quote:
Ik vertel over mijn ervaring op de uni, een plek waar je een bepaalde mate van ontwikkeling mag verwachten. Andere allochtone groepen gedragen zich heel anders. Waar ligt het dan aan?
Ik geef als antwoord dat veel Marokkaanse jongeren druk zijn als ze in een groep zitten. Denk dat wij veel meer kuddedieren zijn in vergelijking met Nederlanders, meer familiemensen, maar dat praat dit natuurlijk niet goed.

quote:
Waar zeg ik dat dan?
Dat zeg je niet, maar dat wordt wel door veel mensen uitgedragen.

[ Bericht 13% gewijzigd door Jellereppe op 27-07-2012 01:33:44 ]
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:27:58 #129
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114705958
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:24 schreef Peunage het volgende:

[..]

Er is veel meer kritiek op werkloze allochtonen. Het gaat niet alleen om het werkloos zijn.

[..]

[..]

Qua gedrag bedoelde ik inderdaad. Dus je weet niet of zij anders in de samenleving zitten dan Marokkanen?
Criminele allochtonen bedoel je? Ja daar hebben we kritiek op, dan kom je gewoon naar een ander land om je te misdragen, hoe veel erger bestaat er? Waarom denk je dat roma;s wereldwijd beschuwd worden?

En hoe kwam dat tot stand?

Het heeft een andere cultuur, het ligt bijna aan de andere kant van de wereld
pi_114705964
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:19 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Nou waarom dan?

Turken zijn ook socialer en minder crimineel dan marokkanen, dat is gewoon een feit en kun je zelf opzoeken bij het cbs als je het niet wilt geloven, ik ken verder erg weinig turken goed genoeg maar over het algemeen zijn ze terughouden en hebben een soort onzekerheid, waar de marokkanen de 'arabische grootspraak' hebben
Behalve over het stukje onzekerheid heb je helemaal gelijk. Turken zijn ook moslim en hebben een cultuur die vergelijkbaar is met die van Marokko.
pi_114705992
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:28 schreef Peunage het volgende:

[..]

Behalve over het stukje onzekerheid heb je helemaal gelijk. Turken zijn ook moslim en hebben een cultuur die vergelijkbaar is met die van Marokko.
Turkije is helemaal niet vergelijkbaar met Marokko. Het hele land is gebaseerd op secularisatie terwijl de Koning van Marokko zich een afstammeling van Mohammed noemt. Misschien dat dat alweer genoeg zegt.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:30:14 #132
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114706003
Iets wat je ook op de zwarte scholen in de vs ziet (public schools in de slechte wijken) en hier ook is dat marokkanen op jonge leeftijd prima doen (dan hebben we het over de eerste schooljaren he) maar hoe ouder hoe slechter, en laat dat nou let gelijk liggen met de leeftijd waar ze hun identiteit moeten bouwen
pi_114706026
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:24 schreef Peunage het volgende:
Merk ik anders vrij weinig van. Of het moet gaan om de groep allochtonen die kinderbijslag zitten te trekken en de boel oplichten. Don't shoot the messenger.

quote:
Dus? Is het toch nog steeds niet verwonderlijk dat mensen 't beu zijn? Of moeten mensen maar gaan van, ja 't is niet erg want het gebeurt pas sinds 1990.

quote:
Natuurlijk weet ik dat niet, aangezien ik geen Turk noch een Marokkaan ben. Ik geef alleen maar aan wat ik persoonlijk ervaar. Ik kom uit Gouda, dus qua Turkse gemeenschap moet ik je toch een antwoord schuldig blijven. Daar heb ik simpelweg weinig ervaring mee. Maar ik kan zo ook wel een paar redenen verzinnen waarom Turkse jongeren 't ook niet makkelijk hebben. Hetzelfde geldt voor andere allochtone groepen. Grote verschil is dat Marokkanen relatief vaak problemen veroorzaken, dan roep je dat ook over jezelf af.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:31:14 #134
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114706033
quote:

[..]

Vergelijkbaar hoe, dat de cultuur in de vs vergelijkbaar is met de in de uk?
pi_114706041
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:29 schreef Droomert het volgende:

[..]

Turkije is helemaal niet vergelijkbaar met Marokko. Het hele land is gebaseerd op secularisatie terwijl de Koning van Marokko zich een afstammeling van Mohammed noemt. Misschien dat dat alweer genoeg zegt.
Nee, dat zegt helemaal niets. Jij hebt het over de bestuur van het land, ik praat over cultuur.
pi_114706059
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef Peunage het volgende:

[..]

Nee, dat zegt helemaal niets. Jij hebt het over de bestuur van het land, ik praat over cultuur.
De ene is veel moderne dan de andere. dat weerspiegelt zich in de bestuur van het land.
pi_114706093
Over die onzekerheid, ik denk juist dat Marokkanen onzeker zijn. Misschien zelfs een minderwaardigheidscomplex hebben of aangepraat krijgen, wat leidt tot slachtofferrol zoeken en overdreven macho-gedrag. Maar dat leidt gewoon tot een zelfversterkend effect. Mensen beginnen steeds geïrriteerder te raken en Marokkanen krijgen een steeds groter minderwaardigheidscomplex.

pi_114706129
quote:

[..]

Inderdaad ook Turken beschouwen vrouwen als minderwaardig vee. Was een tijdje terug nog in een filmpje op Geenstijl te zien waar de vrouwelijke reporter door 2 Turken voor hoer werd uitgemaakt omdat ze een strak topje droeg.
pi_114706132
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:31 schreef SuperHarregarre het volgende:
Merk ik anders vrij weinig van. Of het moet gaan om de groep allochtonen die kinderbijslag zitten te trekken en de boel oplichten. Don't shoot the messenger.
Natuurlijk merk jij er weinig van, jij bent geen Marokkaan toch?
[..]
quote:
Dus? Is het toch nog steeds niet verwonderlijk dat mensen 't beu zijn? Of moeten mensen maar gaan van, ja 't is niet erg want het gebeurt pas sinds 1990.
Lees nou eens wat ik zeg, ook in mijn eerdere posts. Ik keur dit gedrag toch af? De meeste allochtonen keuren dit gedrag af en hebben er meer last van dan Nederlanders.
Ik probeer duidelijk te maken dat de oude generaties hier niet aan deden. Waren zij minder met cultuur bezig dan snotneuzen die in 1990 zijn geboren?

quote:
Natuurlijk weet ik dat niet, aangezien ik geen Turk noch een Marokkaan ben. Ik geef alleen maar aan wat ik persoonlijk ervaar. Ik kom uit Gouda, dus qua Turkse gemeenschap moet ik je toch een antwoord schuldig blijven. Daar heb ik simpelweg weinig ervaring mee. Maar ik kan zo ook wel een paar redenen verzinnen waarom Turkse jongeren 't ook niet makkelijk hebben. Hetzelfde geldt voor andere allochtone groepen. Grote verschil is dat Marokkanen relatief vaak problemen veroorzaken, dan roep je dat ook over jezelf af.
Ik heb er wel ervaring mee en ik kan je vertellen dat ze heel anders in de maatschappij staan. Terwijl ze qua cultuur net ver van elkaar staan toch?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:35:46 #140
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114706134
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:34 schreef SuperHarregarre het volgende:
Over die onzekerheid, ik denk juist dat Marokkanen onzeker zijn. Misschien zelfs een minderwaardigheidscomplex hebben of aangepraat krijgen, wat leidt tot slachtofferrol zoeken en overdreven macho-gedrag. Maar dat leidt gewoon tot een zelfversterkend effect. Mensen beginnen steeds geïrriteerder te raken en Marokkanen krijgen een steeds groter minderwaardigheidscomplex.

[ afbeelding ]
us vs them-complex
pi_114706164
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:32 schreef Droomert het volgende:

[..]

De ene is veel moderne dan de andere. dat weerspiegelt zich in de bestuur van het land.
Dat weerspiegelt zich helemaal niet in het bestuur van het land. Jij denkt dat die koning van Marokko een vrome moslim is ofzo? :')
Even voor de duidelijkheid, bijna alle Koningen staatshoofden van Arabische landen claimen van Mohammed af te stammen. En allemaal zijn dictaturen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:37:36 #142
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114706167
Dat generaties verhaal is makkelijke te verklaren door het verlies van religie en ontbreken van sociale controle die als vangnet zou dienen
pi_114706178
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Inderdaad ook Turken beschouwen vrouwen als minderwaardig vee. Was een tijdje terug nog in een filmpje op Geenstijl te zien waar de vrouwelijke reporter door 2 Turken voor hoer werd uitgemaakt omdat ze een strak topje droeg.
Een filmpje van geenstijl, het ultieme bewijs dat Turken vrouwen minderwaardig vinden. Hoe weet jij dat dat Turken waren?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:38:06 #144
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114706179
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:34 schreef SuperHarregarre het volgende:

[ afbeelding ]
Het laat je zeker niet helemaal ongedaan. Minderwaardigheidscomples gaat weer wat te ver, dat maak je er zelf van. Macho-gedrag heeft eerder te maken met stoer willen doen in een groepje. Kreeg laatst ook van een pubermeisje die zich in een groep met 5 jongens bevond klootzak naar mijn hoofd geslingerd. Mensen willen zich bewijzen in een groep, zo ook veelal Marokkanen en pubers. Heeft niks te maken met een slachtofferrol. Daar sla je de plank mis mee, maar het blijft leuk speculeren.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:38:21 #145
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114706185
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:37 schreef Peunage het volgende:

[..]

Dat weerspiegelt zich helemaal niet in het bestuur van het land. Jij denkt dat die koning van Marokko een vrome moslim is ofzo? :')
Even voor de duidelijkheid, bijna alle Koningen staatshoofden van Arabische landen claimen van Mohammed af te stammen. En allemaal zijn dictaturen.
Dat past toch ook prima bij het heilige boek?
pi_114706188
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:38 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Dat past toch ook prima bij het heilige boek?
Dit negeer ik.
pi_114706198
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:35 schreef Peunage het volgende:
Natuurlijk merk jij er weinig van, jij bent geen Marokkaan toch?
Maar ik ben wel een autochtoon. Dus ik zou dit soort dingen toch moeten zeggen? Anders kan een Marokkaan zich toch niet aangesproken voelen? Of spreek jij wel voor alle Marokkanen en ik niet voor alle autochtonen? :P

quote:
Lees nou eens wat ik zeg, ook in mijn eerdere posts. Ik keur dit gedrag toch af? De meeste allochtonen keuren dit gedrag af en hebben er meer last van dan Nederlanders.
Ik probeer duidelijk te maken dat de oude generaties hier niet aan deden. Waren zij minder met cultuur bezig dan snotneuzen die in 1990 zijn geboren?
Nee, maar die oudere generaties hebben wel de huidige generatie opgevoed. Dikgedrukte is een aanname van jou die je onmogelijk hard kunt maken.

quote:
Ik heb er wel ervaring mee en ik kan je vertellen dat ze heel anders in de maatschappij staan. Terwijl ze qua cultuur net ver van elkaar staan toch?
Ik vind 't qua cultuur wel degelijk verschillen. Ik heb 't niet over religie hè. Twee landen met de islam kunnen qua cultuur nog wel veel verschillen. Turken zijn ook geen Arabieren.
pi_114706255
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:38 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Het laat je zeker niet helemaal ongedaan. Minderwaardigheidscomples gaat weer wat te ver, dat maak je er zelf van. Macho-gedrag heeft eerder te maken met stoer willen doen in een groepje. Kreeg laatst ook van een pubermeisje die zich in een groep met 5 jongens bevond klootzak naar mijn hoofd geslingerd. Mensen willen zich bewijzen in een groep, zo ook veelal Marokkanen en pubers. Heeft niks te maken met een slachtofferrol. Daar sla je de plank mis mee, maar het blijft leuk speculeren.
Ik denk dat ik dichter in de buurt zit dan je denkt. Pubers hebben meestal ook een minderwaardigheidscomplex, hun lichaam voelt raar, ze voelen zich anders en niet geaccepteerd en zoeken daarom acceptatie van leeftijdsgenoten en verschuilen zich in groepen. Meestal groei je daar uit omdat je ook langzaam volwassener wordt en je niet meer een "skater" of "nerd" bent. Dat is lastiger als je als enige identificatie het "Marokkaan zijn" hebt. Daar groei je niet uit.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:43:57 #149
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114706276
quote:
Hoe kom je daar bij?
Toen ik 20 was , en dat is 30jaar geleden was er geen verschil met nu. Misschien was het zelfs nog wel heftiger want nu zijn het jonge jongens maar in mijn tijd waren het hele groepen Marokkanen die elk weekend wel voor ellende zorgden in het uitgaansleven. Zelfs zo erg dat een paar van mijn favoriete tenten gesloten werden omdat de uitbater het geweld zat was.
Dat zijn de opvoeders van die jongeren van nu.
Tokkies blijven tokkies

Neemt zeker niet weg dat de fatsoenlijke Marokkanen daar wel degelijk last van ondervinden want zij worden over dezelfde kam geschoren.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:45:14 #150
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114706299
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:42 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik denk dat ik dichter in de buurt zit dan je denkt. Pubers hebben meestal ook een minderwaardigheidscomplex, hun lichaam voelt raar, ze voelen zich anders en niet geaccepteerd en zoeken daarom acceptatie van leeftijdsgenoten en verschuilen zich in groepen. Meestal groei je daar uit omdat je ook langzaam volwassener wordt en je niet meer een "skater" of "nerd" bent. Dat is lastiger als je als enige identificatie het "Marokkaan zijn" hebt. Daar groei je niet uit.
Jij wilt jezelf aanpraten dat we last hebben van een minderwaardigheidscomplex. Meeste mensen die daar last van hebben gedragen zich heel anders. Die kijken eerder naar beneden dan dat ze mensen lastigvallen. Dat is in mijn ogen eerder stoer doen in groepsverband en jezelf willen bewijzen in de groep.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:46:43 #151
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114706330
Het is gewoon een bepaald slag volk. Neem alle mensen uit de probleemwijken en verplaats ze naar Belgie. Moet je eens kijken hoe lang het duurt voordat de Belgen het hebben over die 'kutnederlanders'.
Heb jij effe pech als je ook tot de groep Nederlanders behoort.
pi_114706332
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maar ik ben wel een autochtoon. Dus ik zou dit soort dingen toch moeten zeggen? Anders kan een Marokkaan zich toch niet aangesproken voelen? Of spreek jij wel voor alle Marokkanen en ik niet voor alle autochtonen? :P
Ik dacht dat je het over Marokkanen had.

quote:
Nee, maar die oudere generaties hebben wel de huidige generatie opgevoed. Dikgedrukte is een aanname van jou die je onmogelijk hard kunt maken.
Ik kan je geen wetenschappelijk onderzoek geven, maar ik kan je wel uitleggen waardoor het komt. Generalisatie. Jij doet het misschien niet, maar veel andere mensen wel. Een Nederlander die lastiggevallen wordt door een groep Marokkaanse jongeren, dat is klote voor die man/vrouw. Maar die hangjongeren worden niet aangepakt, de overgrote meerderheid van de Marrokkanen worden er wel op aangekeken terwijl ze er niks aan kunnen doen.

quote:
Ik vind 't qua cultuur wel degelijk verschillen. Ik heb 't niet over religie hè. Twee landen met de islam kunnen qua cultuur nog wel veel verschillen. Turken zijn ook geen Arabieren.
Cultuur en religie zijn verschillend, dat klopt. Maar normen en waarden worden wel degelijk voor een groot deel door religie bepaald, en dat is het deel van cultuur waar we het over hebben.
Marokkanen in Nederland zijn btw vaak Berbers en geen Arabieren.
pi_114706349
Ik ga nu slapen, reageer morgen misschien nog.
pi_114706355
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:45 schreef Jellereppe het volgende:
Jij wilt jezelf aanpraten dat we last hebben van een minderwaardigheidscomplex. Meeste mensen die daar last van hebben gedragen zich heel anders. Die kijken eerder naar beneden dan dat ze mensen lastigvallen. Dat is in mijn ogen eerder stoer doen in groepsverband en jezelf willen bewijzen in de groep.
Je verwart een minderwaardigheidscomplex met iets heel anders. Een minderwaardigheidscomplex hoeft echt niet te leiden tot allemaal zielige nerds die stotteren en naar hun schoenen staren. Zeker niet als je als collectief een minderwaardigheidscomplex hebt. In voetbalrivaliteiten heb je ook minderwaardigheidscomplexen. (Nederland vs. Duitsland) En je ziet hoe luidruchtig en overdreven Nederlands tegen Duitsers doen rondom voetbalwedstrijden.
pi_114706450
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:46 schreef Flow3r het volgende:
Het is gewoon een bepaald slag volk. Neem alle mensen uit de probleemwijken en verplaats ze naar Belgie. Moet je eens kijken hoe lang het duurt voordat de Belgen het hebben over die 'kutnederlanders'.
Heb jij effe pech als je ook tot de groep Nederlanders behoort.
Dat is balen ja. :P Maar het is lastig op te lossen als je alles met de mantel der liefde bedekt of er excuses voor verzint.

Dan krijg je de Belgische PvdA die gaat zeggen dat "de Nederlanders nog moeten wennen aan de bourgondische leefwijze in België." En dat "bedrijven meer trajecten moeten aabieden om Nederlands aan te nemen". Universiteiten moeten quota instellen: "Vier stage-plekken vrij, drie voor Hollanders." Hollandse kansenwijken in Brussel waar je zonder Oranje-shirt je leven niet zeker bent.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:52:29 #156
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114706459
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:47 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Je verwart een minderwaardigheidscomplex met iets heel anders. Een minderwaardigheidscomplex hoeft echt niet te leiden tot allemaal zielige nerds die stotteren en naar hun schoenen staren. Zeker niet als je als collectief een minderwaardigheidscomplex hebt. In voetbalrivaliteiten heb je ook minderwaardigheidscomplexen. (Nederland vs. Duitsland) En je ziet hoe luidruchtig en overdreven Nederlands tegen Duitsers doen rondom voetbalwedstrijden.
Ik weet heel goed wat je bedoelt, maar ben het niet met je eens. Aangezien ik jongeren van gezicht ken die zich in groepsverband misdragen, weet ik heel goed hoe het zit. Deze mensen hebben om het heel hard te formuleren in hun eigen taaltje 'schijt aan kaaskoppen' en trekken zich weinig aan van 'hun ouders'. Die hebben totaal geen last van een minderwaardigheidscomplex, maar lachen zich daar dood om als je ze dat vertelt. Deze mensen kun je extreem lastig op het rechte pad krijgen. Laat daar geen onduidelijkheid over bestaan. Die voelen zich zo zeker van hun zaak, daar sta je van te kijken als buitenstaander.

En dit wordt op het conto afgeschreven van allochtonen. Gek dat er nog geen hele discussies zijn over Robert M. en zijn companen en andere misdaden door autochtonen begaan. Misschien een idee om dat ook in de schoenen van alle autochtonen te schuiven.
pi_114706486
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:38 schreef Peunage het volgende:

[..]

Een filmpje van geenstijl, het ultieme bewijs dat Turken vrouwen minderwaardig vinden. Hoe weet jij dat dat Turken waren?
Het ultieme bewijs niet maar ik zie het regelmatig gebeuren en dit filmpje was gewoon een voorbeeld van het zoveelste 'incident'.

Dat het Turken waren is niet zo moeilijk om te zien omdat ze andere uiterlijke kenmerken tov Marokkanen hebben, bijvoorbeeld een wat blekere huid en minder krullend haar.
pi_114706493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:52 schreef Jellereppe het volgende:

Ik weet heel goed wat je bedoelt, maar ben het niet met je eens. Aangezien ik jongeren van gezicht ken die zich in groepsverband misdragen, weet ik heel goed hoe het zit. Deze mensen hebben om het heel hard te formuleren in hun eigen taaltje 'schijt aan kaaskoppen' en trekken zich weinig aan van 'hun ouders'. Die hebben totaal geen last van een minderwaardigheidscomplex, maar lachen zich daar dood om als je ze dat vertelt. Deze mensen kun je extreem lastig op het rechte pad krijgen. Laat daar geen onduidelijkheid over bestaan. Die voelen zich zo zeker van hun zaak, daar sta je van te kijken als buitenstaander.
Dat is juist typisch voor een minderwaardigheidscomplex. En natuurlijk gaan ze lachen als je zegt dat ze aan een minderwaardigheidscomplex lijden. Hun hele gedrag bestaat uit het superzelfverzekerd overkomen maar van binnen schijten ze zeven kleuren omdat ze niet weten wat ze moeten met hun leven. Als ze dat stoer doen lang genoeg volhouden en andere mensen dit accepteren en andere jongeren tegen hen opkijken, ja dan wordt het een pandemie.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 01:58:43 #159
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114706560
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:54 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat is juist typisch voor een minderwaardigheidscomplex. En natuurlijk gaan ze lachen als je zegt dat ze aan een minderwaardigheidscomplex lijden. Hun hele gedrag bestaat uit het superzelfverzekerd overkomen maar van binnen schijten ze zeven kleuren omdat ze niet weten wat ze moeten met hun leven. Als ze dat stoer doen lang genoeg volhouden en andere mensen dit accepteren en andere jongeren tegen hen opkijken, ja dan wordt het een pandemie.
Vele jongeren denken niet eens verder dan morgen, laat staan dat ze nadenken over hun toekomst. Dus dat klopt ook niet helemaal. Zullen best wel wat gevallen zijn die er op een dag achterkomen, maar die trekken zich dan terug uit de groep. Die zie je dan niet meer op die manier opereren.
pi_114706584
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:58 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Vele jongeren denken niet eens verder dan morgen, laat staan dat ze nadenken over hun toekomst. Dus dat klopt ook niet helemaal. Zullen best wel wat gevallen zijn die er op een dag achterkomen, maar die trekken zich dan terug uit de groep. Die zie je dan niet meer op die manier opereren.
Het is te hopen dat een deel van die jongens dan toch bedenkt dat die tijd slecht was en dat ze dit meegeven in hun opvoeding. Ik heb er echter een hard hoofd in. Die psychologische shit gaat diep. :P
  vrijdag 27 juli 2012 @ 02:03:33 #161
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114706649
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 02:00 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Het is te hopen dat een deel van die jongens dan toch bedenkt dat die tijd slecht was en dat ze dit meegeven in hun opvoeding. Ik heb er echter een hard hoofd in. Die psychologische shit gaat diep. :P
Aardig wat jongeren komen dan terecht in de bijstand, omdat ze hun leven hebben verkloot. Ken een paar jongens, hopeloos. Hebben mijn leeftijd, maar hebben geen studie of werk, bagger. :{
pi_114706694
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 02:03 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Aardig wat jongeren komen dan terecht in de bijstand, omdat ze hun leven hebben verkloot. Ken een paar jongens, hopeloos. Hebben mijn leeftijd, maar hebben geen studie of werk, bagger. :{
Mja, het is alleen te hopen dat het percentueel steeds een stuk terugloopt, zeker omdat ook steeds meer Marokkanen wel een studie doen. De generatie die daarop volgt, is dan hopelijk groter. Probleem is natuurlijk dat lager opgeleiden vaak meer kinderen hebben.
pi_114706721
Lekker generaliserend weer. Houdt het dan nooit eens op.
If not now, then when.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 02:07:44 #164
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_114706729
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 02:05 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Mja, het is alleen te hopen dat het percentueel steeds een stuk terugloopt, zeker omdat ook steeds meer Marokkanen wel een studie doen. De generatie die daarop volgt, is dan hopelijk groter. Probleem is natuurlijk dat lager opgeleiden vaak meer kinderen hebben.
Ja, dat gaat wel gebeuren. Mijn generatie is jong, dus die moet het fundament leggen voor de volgende generatie.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 02:18:21 #165
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_114706925
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:52 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Dat is balen ja. :P Maar het is lastig op te lossen als je alles met de mantel der liefde bedekt of er excuses voor verzint.

Dan krijg je de Belgische PvdA die gaat zeggen dat "de Nederlanders nog moeten wennen aan de bourgondische leefwijze in België." En dat "bedrijven meer trajecten moeten aabieden om Nederlands aan te nemen". Universiteiten moeten quota instellen: "Vier stage-plekken vrij, drie voor Hollanders." Hollandse kansenwijken in Brussel waar je zonder Oranje-shirt je leven niet zeker bent.
Misschien is dat wel de grootste fout geweest, mensen apart behandelen.
De eerste gastarbeiders werden met groot tamtam binnengehaald,het ontbrak hun aan niets. Daardoor kweek je een aparte status, een superieure status zo je wil.

http://www.geschiedenis24(...)-meer-hoe-beter.html

Als je mensen het gevoel geeft dat ze welkom zijn , maar niet alleen welkom, zelfs beter behandeld dan de gemiddelde autochtoon die toen werkloos en arm was,terwijl de gastarbeider lekker lang op vakantie mocht van de baas, dan krijg je aan de ene kant een soort verkeerd superieur gevoel en aan de andere kant afgunst en haat.
pi_114707010
quote:
2s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 02:18 schreef Flow3r het volgende:

[..]

Misschien is dat wel de grootste fout geweest, mensen apart behandelen.
De eerste gastarbeiders werden met groot tamtam binnengehaald,het ontbrak hun aan niets. Daardoor kweek je een aparte status, een superieure status zo je wil.

http://www.geschiedenis24(...)-meer-hoe-beter.html

Als je mensen het gevoel geeft dat ze welkom zijn , maar niet alleen welkom, zelfs beter behandeld dan de gemiddelde autochtoon die toen werkloos en arm was,terwijl de gastarbeider lekker lang op vakantie mocht van de baas, dan krijg je aan de ene kant een soort verkeerd superieur gevoel en aan de andere kant afgunst en haat.
Zonde eigenlijk maar de mensheid vervalt altijd in dezelfde fouten. Je ziet het in veel andere landen (ook buiten de EU) ook weer gebeuren.

Ik kan echt niet wachten op de dag dat we aliens ontdekken. :P Niets zorgt voor meer verbondenheid dan een gezamenlijke vijand.
pi_114708443
Ongelooflijk wat een naiviteit, de mensen die het hier over jongeren hebben. In de docu zie je duidelijk heel wat oude gasten de dame vertellen dat het haar eigen schuld is, en dat als ze jong waren geweest 'haar ook hadden gepakt'. Met anderen worden, deze oude geilneven zouden in dezelfde omstandigheden deze vrouw aangerand of zelfs verkracht hebben. In een ander stukje zie je een dezelfde type bejaarde van allochtone komaf het meisje hinderlijk achtervolgen en belagen. En wij moeten volgens de (linkse?) trollen en goedpraters denken dat het hier alleen om wat baldadige, onschuldige jongeren gaat?
Los van het feit dat het hier niet om wat onschuldige versierpogingen gaat, maar om grensoverschrijdend seksueel intimiderend gedrag, stalken, grove beledigingen, discriminerende en seksistische uitingen, bedreigingen en stalken gaat.

En op die ene of andere manier moet de jongeren respect gebracht worden door deze voorbeeldige oudere generatie?
De hele cultuur is verrot, de hele kijk op vrouwen verrot. Wie anders denkt is of wereldvreemd of grenzeloos naief.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marlan op 27-07-2012 05:06:41 ]
  vrijdag 27 juli 2012 @ 04:59:24 #168
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_114708834
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 02:07 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ja, dat gaat wel gebeuren. Mijn generatie is jong, dus die moet het fundament leggen voor de volgende generatie.
ik denk dat de volgende generatie het veeel beter gaat doen :Y
pi_114708877
- foutje-
pi_114708949
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 04:59 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

ik denk dat de volgende generatie het veeel beter gaat doen :Y
Ken jij Monsif?
pi_114709131
Het is niet overal in Brussel zo, voornamelijk in de slechte delen! :) Ik zou er alleen al voor kiezen om in die slechte delen niet te wonen. Je doet er als vrouw goed aan om er helemaal niet op te reageren. Helemaal niet afwijzen maar gewoon niks zeggen.
pi_114709137
En het zijn toch vaak weer die bepaalde allochtonen. De beelden liegen er weer eens niet om. Helaas.
pi_114709203
De test is dan ook bewust in een slecht deel opgenomen. Ik ben benieuwd wat de uitkomst zou zijn als je dit in een normaal deel doet waar ook allochtonen rondlopen.

Tevens ben ik ook benieuwd naar wat er gebeurt als je zulke tests aflegt bij menig kamperbuurten.

Het is buiten dat ook laag niveau gedrag maar het is wel lekker generaliserend en dat moet eens een keer ophouden, want generalisatie heeft een grotere impact dan je denkt.
If not now, then when.
pi_114709859
Waarom, laat die mensen toch generaliseren. Laat hen lekker de oorzaak buiten de jongeren leggen, op zaken als cultuur en religie. Die arme jongens kunnen er niets aan doen, aldus de usual suspects in dit topic. Ik vind het heerlijk als ik dit soort topics lees, moet er alleen maar hard om lachen - en dat zouden andere allochtonen ook moeten doen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114709922
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 08:57 schreef Mutant01 het volgende:
Waarom, laat die mensen toch generaliseren. Laat hen lekker de oorzaak buiten de jongeren leggen, op zaken als cultuur en religie. Die arme jongens kunnen er niets aan doen, aldus de usual suspects in dit topic. Ik vind het heerlijk als ik dit soort topics lees, moet er alleen maar hard om lachen - en dat zouden andere allochtonen ook moeten doen.
Inderdaad, iedereen weet dat de Islam vrede ies en vrouwen daarin hoger aangeschreven staan dan de mannen _O_ daarom ook de hoofddoekjes en gordijnen, om de schoonheid van hun vrouwelijke Godinnen te beschermen van alles wat foute intenties heeft, lees, andere mannen _O_ derhalve kan het geen religeus of cultureel issue zijn, toch? Logisch.
pi_114709944
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 04:01 schreef Marlan het volgende:
Ongelooflijk wat een naiviteit, de mensen die het hier over jongeren hebben. In de docu zie je duidelijk heel wat oude gasten de dame vertellen dat het haar eigen schuld is, en dat als ze jong waren geweest 'haar ook hadden gepakt'. Met anderen worden, deze oude geilneven zouden in dezelfde omstandigheden deze vrouw aangerand of zelfs verkracht hebben. In een ander stukje zie je een dezelfde type bejaarde van allochtone komaf het meisje hinderlijk achtervolgen en belagen. En wij moeten volgens de (linkse?) trollen en goedpraters denken dat het hier alleen om wat baldadige, onschuldige jongeren gaat?
Los van het feit dat het hier niet om wat onschuldige versierpogingen gaat, maar om grensoverschrijdend seksueel intimiderend gedrag, stalken, grove beledigingen, discriminerende en seksistische uitingen, bedreigingen en stalken gaat.

En op die ene of andere manier moet de jongeren respect gebracht worden door deze voorbeeldige oudere generatie?
De hele cultuur is verrot, de hele kijk op vrouwen verrot. Wie anders denkt is of wereldvreemd of grenzeloos naief.
Is incident joh, je mag niet zo generaliseren, ze zijn niet allemaal zo, etc etc.
pi_114709966
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 02:07 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Lekker generaliserend weer. Houdt het dan nooit eens op.
Dit moet toch geen verrassing meer voor je zijn? In het land van herkomst van deze allochtonen sluieren ze niet voor niets de vrouwen uit angst dat andere mannen ze en plein public verkrachten :D
pi_114709985
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:25 schreef Leevancleef het volgende:
.

[..]

Bij een familiedrama zie je ook dat de blanken het direct afkeuren.

Bij criminaliteit onder moslims willen ze nog wel eens de acties van hun broeders goedpraten. Waarom snap ik nooit echt.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_114710015
Pfft en dit is nieuws? Dit wist iedereen (die niet in een kutdorp in de provincie woont) toch al jaren?
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114710033
Misschien nog wel het meest trieste, is dat algemeen bekend is dat zulke bontkraagmonobrows hun gehele leven nutteloos zullen zijn, geen enkele bijdrage aan de samenleving zullen leveren en dat het gefilmde gedrag hooguit het topje van de ijsberg is aangezien ze tevens oververtegenwoordigd zijn in de misdaadstatistieken. Gooi ze in barakken, voer hen hooguit wat droog brood en laat hun in chaingangs snelwegfunderingen en kanalen uitgraven, dan hoeven de overige allochtonen er verder niet op aangekeken te worden...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_114710043
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:03 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Bij een familiedrama zie je ook dat de blanken het direct afkeuren.

Bij criminaliteit onder moslims willen ze nog wel eens de acties van hun broeders goedpraten. Waarom snap ik nooit echt.
Het tasjesroof-debacle was daar wel een pijnlijk voorbeeld van ja :X
'Het waren zulke lieve jongens die nooit een vlieg kwaad deden, behalve dan roven op straat'. :X
pi_114710053
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
Misschien nog wel het meest trieste, is dat algemeen bekend is dat zulke bontkraagmonobrows hun gehele leven nutteloos zullen zijn, geen enkele bijdrage aan de samenleving zullen leveren en dat het gefilmde gedrag hooguit het topje van de ijsberg is aangezien ze tevens oververtegenwoordigd zijn in de misdaadstatistieken. Gooi ze in barakken, voer hen hooguit wat droog brood en laat hun in chaingangs snelwegfunderingen en kanalen uitgraven, dan hoeven de overige allochtonen er verder niet op aangekeken te worden...
Het is ook altijd vrij apart dat zulke grote aantallen mannen in de werkzame leeftijd structureel op straat kunnen hangen tijdens werkdagen.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114710072
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad, iedereen weet dat de Islam vrede ies en vrouwen daarin hoger aangeschreven staan dan de mannen _O_ daarom ook de hoofddoekjes en gordijnen, om de schoonheid van hun vrouwelijke Godinnen te beschermen van alles wat foute intenties heeft, lees, andere mannen _O_ derhalve kan het geen religeus of cultureel issue zijn, toch? Logisch.
Nee het is een religieus issue, want de Islam schrijft voor om vrouwen als hoeren te behandelen. En het is ook een cultureel issue, want het is heel normaal in die cultuur vrouwen als hoeren te behandelen. Klopt Scorpie, jij bent cultuurkenner pur sang! Met jou valt niet te dollen, zeker niet!
Allah Al Watan Al Malik
pi_114710087
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is ook altijd vrij apart dat zulke grote aantallen mannen in de werkzame leeftijd structureel op straat kunnen hangen tijdens werkdagen.
Dat komt door discriminatie, je weet toch. Zulke keurige jongemannen die keihard willen werken worden door de Grote Boze Blanke Man tegengehouden. Discriemienasie!
pi_114710107
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat komt door discriminatie, je weet toch. Zulke keurige jongemannen die keihard willen werken worden door de Grote Boze Blanke Man tegengehouden. Discriemienasie!
Dat ook, dus we hebben - genetisch - cultureel - discriminatie - religieus. Wat zijn andere oorzaken Scorpie? Jouw verlichtende kennis omtrent dit onderwerp moet je wel zoveel mogelijk delen, spread the word!
Allah Al Watan Al Malik
pi_114710123
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee het is een religieus issue, want de Islam schrijft voor om vrouwen als hoeren te behandelen. En het is ook een cultureel issue, want het is heel normaal in die cultuur vrouwen als hoeren te behandelen. Klopt Scorpie, jij bent cultuurkenner pur sang! Met jou valt niet te dollen, zeker niet!
Jij wilt ontkennen dat het met de cultuur en daarmee verworven religie samenhangt? Ze zien die vrouw gewoon als hoer/slet omdat ze met een rokje rondloopt. En dat is toch echt iets uit JOUW religie/cultuur.
pi_114710127
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

I know. Tot op heden heeft nog nooit iemand mij in logische termen kunnen uitleggen waarom de vrouw bedekt dient te worden in zulke landen, waarom zij niet mag praten met andere mannen, waarom zij geen aanraking van een andere man mag krijgen in de vorm van een hand of begroeting, en meer van zulke achterlijke regeltjes. Ik heb er zelf maar van gemaakt dat de man in kwestie heel bang is dat hij zijn belangrijkste bezit kwijtraakt aan zijn medebroeders die massaal hun broekpaling niet onder controle hebben, want het kan toch echt niet zo zijn dat ze in zulke landen de vrouw als minderwaardig beschouwen _O_

Wat we hier zien is dus niets anders dan een uitvloeisel van dat gedrag uit het land van herkomst. Gewoon alle vrouwen gesluierd laten rondlopen, dan vallen deze toonbeelden van de moderne maatschappij geen vrouwen meer lastig. Wat denk jij?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2012 09:13:51 ]
pi_114710141
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij wilt ontkennen dat het met de cultuur en daarmee verworven religie samenhangt? Ze zien die vrouw gewoon als hoer/slet omdat ze met een rokje rondloopt. En dat is toch echt iets uit JOUW religie/cultuur.
Ja dat wil ik ontkennen. Belgie kent aardig wat wijken die gewoon het afvoerputje van de gehele samenleving vormen. Ghetto's dus. Ga jij maar eens als een blanke meid door een willekeurige ghetto in de wereld lopen. In Amerika bijvoorbeeld, als blanke dame, met kort rokje. Even kijken of je dan al of niet wordt aangesproken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114710150
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

I know. Tot op heden heeft nog nooit iemand mij in logische termen kunnen uitleggen waarom de vrouw bedekt dient te worden in zulke landen, waarom zij niet mag praten met andere mannen, waarom zij geen aanraking van een andere man mag krijgen in de vorm van een hand of begroeting, en meer van zulke achterlijke regeltjes. Ik heb er zelf maar van gemaakt dat de man in kwestie heel bang is dat hij zijn belangrijkste bezit kwijtraakt aan zijn medebroeders die massaal hun broekpaling niet onder controle hebben, want het kan toch echt niet zo zijn dat ze in zulke landen de vrouw als minderwaardig beschouwen _O_

Wat we hier zien is dus niets anders dan een uitvloeisel van dat gedrag uit het land van herkomst. Gewoon alle vrouwen gesluierd laten rondlopen, dan vallen deze toonbeelden van de moderne maatschappij geen vrouwen meer lastig. Wat denk jij?
Toch wel vreemd dat het bovenstaande allemaal mag en kan in het land van herkomst. Oeps, een manco - en niet zo'n kleintje ook.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114710154
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat ook, dus we hebben - genetisch - cultureel - discriminatie - religieus. Wat zijn andere oorzaken Scorpie? Jouw verlichtende kennis omtrent dit onderwerp moet je wel zoveel mogelijk delen, spread the word!
Ik denk dat we er wel zijn hoor, de conclusie is dat deze jongens niets te verwijten valt en de vrouw in kwestie een hoer is. Verschillen we toch niet zoveel met landen waarin vrouwen worden gestenigd omdat ze verkracht zijn _O_ paradepaardjes van ideologie _O_
pi_114710173
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Alle moslim mannen zijn verschrikkelijk en vallen vrouwen lastig zoals tijdens de reportage te zien is en zien de westerse vrouw als een sekssymbool en niets minder. Vreselijk, wat een naar iets! Laat ze allemaal vertrekken naar Afghanistan.
pi_114710180
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Toch wel vreemd dat het bovenstaande allemaal mag en kan in het land van herkomst. Oeps, een manco - en niet zo'n kleintje ook.
Ik snap dat je de hele dag door soap series kijkt op je schotelantenne, maar dat soort soaps uit dat soort landen zijn niet exemplarisch voor het land in kwestie he. Anders zouden wij met GTST er maar bekaaid vanaf komen :D
pi_114710181
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef Ziba het volgende:

[..]

Alle moslim mannen zijn verschrikkelijk en vallen vrouwen lastig zoals tijdens de reportage te zien is en zien de westerse vrouw als een sekssymbool en niets minder. Vreselijk, wat een naar iets! Laat ze allemaal vertrekken naar Afghanistan.
Incident, moet gewoon kunnen idd. :)
pi_114710182
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat we er wel zijn hoor, de conclusie is dat deze jongens niets te verwijten valt en de vrouw in kwestie een hoer is. Verschillen we toch niet zoveel met landen waarin vrouwen worden gestenigd omdat ze verkracht zijn _O_ paradepaardjes van ideologie _O_
Nee, de jongens valt niets te verwijten, want volgens jou ligt het puur en alleen aan hun religie, cultuur en discriminatie door de blanke man. Eigen verantwoordelijkheid ken je niet. Het moet een groepskenmerk zijn toch? Altijd zijn het andere factoren. Het kan niet zo zijn dat het gewoonweg gestoorde mongolen zijn....nopes.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:17:05 #195
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710189
Ik ben allochtoon en distantieer mezelf van dit soort praktijken. Ik ga niet in protest ofzo, want ik heb niet het idee dat ik bij die groep hoor. Waarom zou ik me moeten verdedigen? Voor die bekrompen mensen die mij in datzelfde hok stoppen? lolll
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_114710203
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik snap dat je de hele dag door soap series kijkt op je schotelantenne, maar dat soort soaps uit dat soort landen zijn niet exemplarisch voor het land in kwestie he. Anders zouden wij met GTST er maar bekaaid vanaf komen :D
Soaps? Ik bezoek die landen ook nooit he. Ik heb daar ook geen familie zitten enzo..
Allah Al Watan Al Malik
pi_114710205
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Incident, moet gewoon kunnen idd. :)
Ja toch. Maar je doet niks aan dat soort trieste, wanhopige mannen volgens mij. :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:18:17 #198
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710208
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef Ziba het volgende:

[..]

hahahah allemaal ja? apart
pi_114710220
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Erkannn het volgende:

[..]

hahahah allemaal ja? apart
Sarcasme enzovoort.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:19:38 #200
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710237
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Ziba het volgende:

[..]

Sarcasme enzovoort.
got it :)
pi_114710240
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Soaps? Ik bezoek die landen ook nooit he. Ik heb daar ook geen familie zitten enzo..
Jij hebt familie in al die landen joh? Wow, grote familie. Nu kan ik beginnen over trouwen met je eigen neef/nicht en hoe normaal dat is, maar goed, dan gaan we offtopic.
pi_114710245
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja toch. Maar je doet niks aan dat soort trieste, wanhopige mannen volgens mij. :')
Als het lang genoeg doorgaat komt er vanzelf een Kristallnacht 2.0 :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:20:37 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114710263
Oh, "alle mannen zijn varkens" is gewoon aanvaard, maar "alle moslimmannen zijn varkens" gaat opeens niet op.

Enlighten me :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_114710266
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij hebt familie in al die landen joh? Wow, grote familie. Nu kan ik beginnen over trouwen met je eigen neef/nicht en hoe normaal dat is, maar goed, dan gaan we offtopic.
Babysterfte onder marrokanen, 1 op de 3 sterft aan incest gerelateerde aandoeningen. _O-
pi_114710270
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

- dubbel -

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2012 09:21:04 ]
pi_114710282
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja dat wil ik ontkennen. Belgie kent aardig wat wijken die gewoon het afvoerputje van de gehele samenleving vormen. Ghetto's dus. Ga jij maar eens als een blanke meid door een willekeurige ghetto in de wereld lopen. In Amerika bijvoorbeeld, als blanke dame, met kort rokje. Even kijken of je dan al of niet wordt aangesproken.
Uiteraard wordt je dan aangesproken, maar je wordt niet voor hoer uitgemaakt omdat je met een rokje loopt. Iets wat toch echt exemplarisch is voor mensen met de islam als achtergrond:

pi_114710284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:52 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik weet heel goed wat je bedoelt, maar ben het niet met je eens. Aangezien ik jongeren van gezicht ken die zich in groepsverband misdragen, weet ik heel goed hoe het zit. Deze mensen hebben om het heel hard te formuleren in hun eigen taaltje 'schijt aan kaaskoppen' en trekken zich weinig aan van 'hun ouders'. Die hebben totaal geen last van een minderwaardigheidscomplex, maar lachen zich daar dood om als je ze dat vertelt.
wat niet betekend dat het niet zo is.
De gemiddelde alcoholist ontkent dat hij een alcoholist is
quote:
Deze mensen kun je extreem lastig op het rechte pad krijgen. Laat daar geen onduidelijkheid over bestaan. Die voelen zich zo zeker van hun zaak, daar sta je van te kijken als buitenstaander.
mensen met een gezond gevoel van eigenwaarde zullen makkelijker aan zichzelf kunnen twijfelen, mensen die zich eigenlijk minderwaardig voelen kunnen zich vastklampen aan de zekerheden die zij denken te hebben als surrogaat voor echte eigenwaarde.
Dat ze zeer zeker van hun zaak zeggen te zijn kan juist een aanduiding zijn dat ze inderdaad een minderwaardigheidscomplex hebben
quote:
En dit wordt op het conto afgeschreven van allochtonen. Gek dat er nog geen hele discussies zijn over Robert M. en zijn companen en andere misdaden door autochtonen begaan. Misschien een idee om dat ook in de schoenen van alle autochtonen te schuiven.
pi_114710288
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Stiekem benader jij ook altijd vrouwen zo op straat en zit je hier te doen alsof je heilig bent met je roomblanke huid. Psssssh je bent zo fucking sexy, mag ik jouw nummer, dan kunnen we vanavond rampetampen in een hotel.

Een stom grapje hoor, niet boos worden. O+
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:22:44 #209
3542 Gia
User under construction
pi_114710310
quote:

[..]

Dit was geen kort rokje! Tot op de knie, is vrij lang, hoor!

Maar je hebt gelijk dat dit in elke ghettowijk voorkomt. Ik had echter niet de indruk dat dit meisje in Brussel, door een ghettowijk loopt, maar door een gewone winkelstraat. En dat zou toch moeten kunnen, zonder als hoer gezien te worden.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:23:08 #210
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Uiteraard wordt je dan aangesproken, maar je wordt niet voor hoer uitgemaakt omdat je met een rokje loopt. Iets wat toch echt exemplarisch is voor mensen met de islam als achtergrond:

je kont staat open!

wahahaha

ik schaam me voor dat soort types, maar aan de andere kant ben ik absoluut niet te vergelijken met dat soort vage figuren
pi_114710346
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:21 schreef Ziba het volgende:

[..]

Stiekem benader jij ook altijd vrouwen zo op straat en zit je hier te doen alsof je heilig bent met je roomblanke huid. Psssssh je bent zo fucking sexy, mag ik jouw nummer, dan kunnen we vanavond rampetampen in een hotel.

Een stom grapje hoor, niet boos worden. O+
Ik denk het, anderen roepen het.
pi_114710367
pi_114710394
quote:

[..]

Ik quote deze post maar even, omdat hij genegeerd wordt.

Ik denk Mutant hier een goed punt heeft. Laat een blonde vrouw eens door een achterstandswijk in de VS lopen waar voornamelijk Afro-Amerikanen op straat rond hangen. Moet je eens kijken wat er gebeurt.

Wat is de gemene deler hier? In ieder geval niet de islam, want de meeste Afro-Amerikanen zijn Christelijk.
pi_114710418
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:26 schreef Ludd het volgende:

[..]

Wat is de gemene deler hier? In ieder geval niet de islam, want de meeste Afro-Amerikanen zijn Christelijk.
De Islam is erg groot onder die ganstah-swas hoor.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:28:11 #215
3542 Gia
User under construction
pi_114710422
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:17 schreef Erkannn het volgende:
Ik ben allochtoon en distantieer mezelf van dit soort praktijken. Ik ga niet in protest ofzo, want ik heb niet het idee dat ik bij die groep hoor. Waarom zou ik me moeten verdedigen? Voor die bekrompen mensen die mij in datzelfde hok stoppen? lolll
Dat hoef je ook niet. Je praat het in elk geval niet goed, zoals sommige anderen.
'Ze vraagt erom, met zo'n kort rokje' 'In Amerikaanse ghettowijken gebeurt dit ook, als je er zo bijloopt'

Sorry, maar dat maakt het nog niet goed.

Goed dat jij je hiervan distantieerd.
pi_114710445
Buiten dat is dat idd geen ghetto wijk maar een gewone grote boulevard.

Al is er best wat voor te zeggen heel Brussel als ghetto te zien :')
pi_114710458
quote:
Haha die officier, wtf.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:30:44 #218
3542 Gia
User under construction
pi_114710477
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Je halve kont staat open. Ik vind dit filmpje hilarisch. Kende het al.
pi_114710493
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:29 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Haha die officier, wtf.
Maar ook al die gasten gewoon. En dit heeft zogenaamd NIETS te maken met het feit dat vrouwen van de islam bedekt moeten lopen en zich apart moeten houden van mannen? Kom op zeg.

Ik zou dit gewoon NOOIT in m'n hoofd halen, ook niet met een hele groep, zelfs niet als we zwaar bezopen zouden zijn.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:31:44 #220
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710500
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Dat hoef je ook niet. Je praat het in elk geval niet goed, zoals sommige anderen.
'Ze vraagt erom, met zo'n kort rokje' 'In Amerikaanse ghettowijken gebeurt dit ook, als je er zo bijloopt'

Goed praten kan toch niet? Ik heb zojuist die docu gezien :) Het is gewoon een feit dat het gebeurd. Enige waar ik me zorgen over maak is dat men mij ook zo gaat zien zonder dat ze me kennen. Op geenstijl of nujij zie ik vele reacties waar allochtonen over 1 kam worden gescheerd.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:32:41 #221
3542 Gia
User under construction
pi_114710519
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:26 schreef Ludd het volgende:

[..]

Ik quote deze post maar even, omdat hij genegeerd wordt.

Ik denk Mutant hier een goed punt heeft. Laat een blonde vrouw eens door een achterstandswijk in de VS lopen waar voornamelijk Afro-Amerikanen op straat rond hangen. Moet je eens kijken wat er gebeurt.

Dit was geen ghettowijk, waar zij liep. Anders had je een punt. Nu niet.
pi_114710525
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:28 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De Islam is erg groot onder die ganstah-swas hoor.
Het is niet groot, hooguit in opmars. Bewijs het tegendeel maar met cijfers. Het is met name in opmars door het bekeren in de gevangenissen denk ik :')

Maar ben even reëel. Jij denkt dat een blonde vrouw in een ghetto eerder door islamitische ganstah-swas lastig gevallen wordt christelijke ganstah-swas, zoals jij het noemt. Als je dat echt zou me dat van je tegenvallen.
pi_114710538
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik vind het vooral triest, maar hey, whatever floats your boat.
pi_114710546
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:32 schreef Gia het volgende:

[..]

Dit was geen ghettowijk, waar zij liep. Anders had je een punt. Nu niet.
Wel mooi om te zien hoe Mutant en co denken dat die boulevard een ghettowijk zou zijn alleen maar omdat hun medebroeders er rondlopen _O-

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2012 09:34:32 ]
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:34:33 #225
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114710558
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:34 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wel mooi om te zien hoe Mutant en co denken dat die boulevard een ghettowijk zou zijn _O-
Goedpraten, je moet er soms heel diep voor gaan hoor :').
Get woke, go broke!
pi_114710573
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:32 schreef Ludd het volgende:

[..]

Het is niet groot, hooguit in opmars. Bewijs het tegendeel maar met cijfers. Het is met name in opmars door het bekeren in de gevangenissen denk ik :')

Maar ben even reëel. Jij denkt dat een blonde vrouw in een ghetto eerder door islamitische ganstah-swas lastig gevallen wordt christelijke ganstah-swas, zoals jij het noemt. Als je dat echt zou me dat van je tegenvallen.
Nee dat denk ik niet. Wel denk ik dat het, zoals in dit filmpje te zien is, uitschelden voor hoer/teef/slet te maken heeft met de islamitische achtergrond vrouwen in dat soort kleding als dusdanig te zien.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:36:50 #227
3542 Gia
User under construction
pi_114710605
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:31 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Goed praten kan toch niet? Ik heb zojuist die docu gezien :) Het is gewoon een feit dat het gebeurd. Enige waar ik me zorgen over maak is dat men mij ook zo gaat zien zonder dat ze me kennen. Op geenstijl of nujij zie ik vele reacties waar allochtonen over 1 kam worden gescheerd.
Gelukkig ziet lang niet elke Nederlander elke moslim als vrouwenonderdrukker. Dat is een vooroordeel richting Nederlanders. Het is puur en alleen het straattuig wat dit gedrag vertoont. En niet alleen in hun eigen wijk . Bleven ze maar in hun eigen wijk, dan kun je als jongedame tenminste rustig gaan winkelen op een warme zomerdag.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:36:57 #228
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_114710607
quote:
8s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 00:24 schreef Domme_Gans het volgende:

[..]

Ah joh...allemaal uitzonderingen :) :)
pi_114710610
quote:

[..]

Wel mooi om te zien hoe Mutant en co denken dat die boulevard een ghettowijk zou zijn alleen maar omdat hun medebroeders er rondlopen _O-
Idd. Laten we de vergelijking even correct doen:

Waar zou je minder uitgescholden worden door hoer/slet wegens het lopen met een jurkje op een grote boulevard/winkelstraat?

New York of Brussel?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:37:50 #230
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710632
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:35 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Nee dat denk ik niet. Wel denk ik dat het, zoals in dit filmpje te zien is, uitschelden voor hoer/teef/slet te maken heeft met de islamitische achtergrond vrouwen in dat soort kleding als dusdanig te zien.
Denk je? Ik ben islamitisch opgevoed, maar dan zou ik mijn moeder en mn zusje continu als hoer moeten uitmaken :O
pi_114710661
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:30 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik vind die gast die op Jean Claude van Damme lijkt overigens wel een briljant accent hebben. "Is dat djo, weet jij niet dat dit djo is."
pi_114710665
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:37 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Denk je? Ik ben islamitisch opgevoed, maar dan zou ik mijn moeder en mn zusje continu als hoer moeten uitmaken :O
Lopen ze rond in jurkjes dan ? Pics :9~
pi_114710673
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:08 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Het tasjesroof-debacle was daar wel een pijnlijk voorbeeld van ja :X
'Het waren zulke lieve jongens die nooit een vlieg kwaad deden, behalve dan roven op straat'. :X
Precies. Ik snap niet waarom ze niet kunnen toegeven dat er sukkels en criminelen tussen zitten. Net als bij elke andere bevolkingsgroep. Ik zou tokkiegedrag niet goedpraten bijv.
Nobody knows what's going to happen. And then we film it. That's the whole concept.
pi_114710699
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:37 schreef Erkannn het volgende:

[..]

De uitzondering die de regel bevestigd. Je weet BEST dat er door heel veel van jouw geloofsgenoten naar vrouwen die rokjes ed dragen gekeken wordt alsof ze vrij grijpbaar zijn.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:42:06 #235
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710722
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:39 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Lopen ze rond in jurkjes dan ? Pics :9~
ook

pics? en dan reageer jij hier op dit topic? seksist dat je bent
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:42:45 #236
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114710736
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef Erkannn het volgende:

[..]

ook

Seksist, seriously? :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:44:08 #237
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710781
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De uitzondering die de regel bevestigd. Je weet BEST dat er door heel veel van jouw geloofsgenoten naar vrouwen die rokjes ed dragen gekeken wordt alsof ze vrij grijpbaar zijn.
"mijn geloofsgenoten"? hahahaha je kent me niet eens en je roept maar wat :) ik ben geen moslim meer.

Maar nee...ik herken het niet omdat ik in een nette buurt woon en mijn vrienden van hetzelfde ras zijn gewoon nette opgeleide mensen....althans dat is de kring/milieu waar ik ben opgevoed.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:45:05 #238
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710809
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Seksist, seriously? :').
o|O
pi_114710814
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:40 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Waarmee ze min of meer mijn punt bewijzen. Ontkennen dat er sukkels tussen zitten die religie&cultuur veel te serieus nemen.

Nee, het zijn allemaal goedzakken daar in het midden-oosten. :')
Ik heb niets tegen moslims en/of allochtonen, maar ik snap niet waarom zelfkritiek (op de groep waar je deel van wilt zijn) zo moeilijk is.
pi_114710839
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:44 schreef Erkannn het volgende:

[..]

"mijn geloofsgenoten"? hahahaha je kent me niet eens en je roept maar wat :) ik ben geen moslim meer.

Maar nee...ik herken het niet omdat ik in een nette buurt woon en mijn vrienden van hetzelfde ras zijn gewoon nette opgeleide mensen....althans dat is de kring/milieu waar ik ben opgevoed.
Maar je herkent niet dat veel wel gelovige moslims wel degelijk zo naar vrouwen kijken die zich zo kleden?
pi_114710843
quote:

[..]

Jij denkt dat die jongens op die boulevard wonen?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:47:32 #242
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114710866
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:45 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Waarmee ze min of meer mijn punt bewijzen. Ontkennen dat er sukkels tussen zitten die religie&cultuur veel te serieus nemen.

Nee, het zijn allemaal goedzakken daar in het midden-oosten. :')
Ik heb niets tegen moslims en/of allochtonen, maar ik snap niet waarom zelfkritiek (op de groep waar je deel van wilt zijn) zo moeilijk is.
Zelfspot of iets vergelijkbaar staat gelijk aan godslastering en is dus verboden. Dat is het probleem vaak, er is 0,0 ruimte voor nuancering of aanpassing.
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:47:44 #243
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710868
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:46 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Maar je herkent niet dat veel wel gelovige moslims wel degelijk zo naar vrouwen kijken die zich zo kleden?
hoezo herkennen? Ik erken het wel, dat heb ik al gedaan....zie mn vorige posts.
pi_114710898
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Zelfspot of iets vergelijkbaar staat gelijk aan godslastering en is dus verboden. Dat is het probleem vaak, er is 0,0 ruimte voor nuancering of aanpassing.
Maar is het godslasterig als je een stelende moslimbroeder crimineel noemt?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:49:51 #245
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114710903
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:49 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Maar is het godslasterig als je een stelende moslimbroeder crimineel noemt?
Ja, want dat telt dan ff niet :').
Get woke, go broke!
pi_114710907
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:46 schreef Ludd het volgende:

[..]

Jij denkt dat die jongens op die boulevard wonen?
Tja, nu kan je dus al niet eens meer op een boulevard lopen omdat tuig uit slechtere wijken je als hoer ziet?
pi_114710918
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:49 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Tja, nu kan je dus al niet eens meer op een boulevard lopen omdat tuig uit slechtere wijken je als hoer ziet?
Brussel is behoorlijk verpest als ik het zo zie ja.
pi_114710943
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:50 schreef Ludd het volgende:

[..]

Brussel is behoorlijk verpest als ik het zo zie ja.
En Parijs en Londen en Utrecht/Den Haag/Rotterdam etc etc etc
pi_114710981
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Daar kom ik eigenlijk nooit.
pi_114711007
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:53 schreef Ludd het volgende:

[..]

Daar kom ik eigenlijk nooit.
Dat doet aan de boodschap verder niets af.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:56:21 #251
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711024
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:52 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

etnisch zuiveren is een oplossing, toch?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:58:03 #252
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114711058
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:56 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Ja, want men heeft het nooit over "aanpassen", "thuis geloven" etc. Het is dit of alles en iedereen dood, daar heb je gelijk in!

:').
Get woke, go broke!
pi_114711062
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:56 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Dat zou dat probleem wel oplossen ja. Wat dat betreft hoop ik gewoon dat de crisis vernietigend toe gaat slaan, dan gaat het gros van die knakkers misschien lekker weg als hier niets meer te halen is.
Bouwen wij de boel gewoon weer op.
pi_114711070
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef Erkannn het volgende:

[..]

ook

Grapje man. Djoek me niet plz. :7
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:58:42 #255
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711071
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:58 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ja, want men heeft het nooit over "aanpassen", "thuis geloven" etc. Het is dit of alles en iedereen dood, daar heb je gelijk in!

:').
kewl! :D hoe zou je dit aangepakt willen zien?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:59:35 #256
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711087
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:58 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dat zou dat probleem wel oplossen ja. Wat dat betreft hoop ik gewoon dat de crisis vernietigend toe gaat slaan, dan gaat het gros van die knakkers misschien lekker weg als hier niets meer te halen is.
Bouwen wij de boel gewoon weer op.
kom je mij dan ook zuiveren? >:)
pi_114711112
Ja de Europese steden zijn echt cultureel verrijkt de laatste decennia

pi_114711209
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:58 schreef Erkannn het volgende:

[..]

kewl! :D hoe zou je dit aangepakt willen zien?
http://en.wikipedia.org/wiki/Kristallnacht
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:05:00 #259
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711213
Die_Hofstadtgruppe, leuk en aardig maar wat is je oplossing? Hoe ga je mij zuiveren? Ik wil terug naar mn eigen land en dat is Nederland.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:07:39 #260
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711273
quote:
kewwwlll :D er staat me een geweldige dood te wachten. Maar iets snap ik niet...al die ellende, dat kan toch alleen veroorzaakt worden door moslims? Dus nogmaals hoe gaat men zuiveren? :D *O*
pi_114711318
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:05 schreef Erkannn het volgende:
Die_Hofstadtgruppe, leuk en aardig maar wat is je oplossing? Hoe ga je mij zuiveren? Ik wil terug naar mn eigen land en dat is Nederland.
Jij bent degene die het woord zuiveren (waarmee je expliciet doelt op systematisch uitroeien) in de mond heeft genomen.

Ik denk dat de oplossing te vinden is in veel harder zijn:
1. Te beginnen met ALLE illegalen op te sporen en het land uit te zetten. Geen gelul met kan niet/mag niet. Hop oppakken vliegtuig/boot op mazzel!
2. Sowieso NIETS meer binnenlaten, 0. Geen gezinshereniging, geen arbeidsmigratie, geen asielzoekers en de illegalen keihard opsporen.
3. Veel harder straffen bij zaken als zwart werken/uitkeringsfraude (oa dat soort fraude plegen betekent land uit)
4. Veroordeelt voor een misdrijf en dubbele nationaliteit: Europese paspoort afpakken en hop terug naar je andere land.

Dat zou al een hoop helpen want het laat zien dat Europa niet alleen iets is wat misbruikt mag worden.
pi_114711339
pi_114711397
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:07 schreef Erkannn het volgende:

[..]

kewwwlll :D er staat me een geweldige dood te wachten. Maar iets snap ik niet...al die ellende, dat kan toch alleen veroorzaakt worden door moslims? Dus nogmaals hoe gaat men zuiveren? :D *O*
pi_114711510
quote:

[..]

_O-
Ik zou willen zeggen dat ridiculisering nergens op slaat, maar daar ben ik zelf mee begonnen. :')

Maar goed, even serieus, de kijk op (voornamelijk) marrokanen is bar slecht. De mensen staat er steeds negatiever over, en daardoor zien ze juist weer een mogelijkheid om steeds meer het woord "discriminatie" te gebruiken. Mensen zullen steeds meer tegenover elkaar komen te staan, en in plaats van "wij nederlanders" gaat het steeds meer over "ons tegen hen".

Dan zie ik het wel gebeuren dat er steeds meer breivicks zullen opstaan, en als ik zie hoe sommige buurten geterroriseert worden kan ik dat wel begrijpen. (Let wel, begrijpen is niet hetzelfde als goedkeuren.)
De machteloosheid van mensen die in hun eigen buurt niet meer onbewapend over straat durven, bespuugd en beschimpt worden, waarvan auto's gesloopt worden, de kinderen bedreigd worden.
Dat is echt een hel om in te leven.
pi_114711527
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
4. Veroordeelt voor een misdrijf en dubbele nationaliteit: Europese paspoort afpakken en hop terug naar je andere land.
Daar denk jij echt te makkelijk over. Denk je dat soort landen zit te wachten op een massale instroom van kansarme criminelen.

Dit zijn vaak mensen die niet eens in dat land geboren. Die landen zullen wijzen op het feit dat het Nederlands verantwoording/schuld is dat die personen zo ontspoord zijn. Waarom zouden die landen ze dan zonder meer opnemen.

Als je kijkt wat een problemen het al opleverde om een paar Iraakse vluchtelingen terug naar Irak te sturen. Daarvoor moest ook nog geld naar Irak overgemaakt worden.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:20:36 #266
117098 Hathor
Effe niet
pi_114711561
quote:

[..]

Gewoon, net als in Bosnie.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_114711569
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:19 schreef Ludd het volgende:

[..]

Daar denk jij echt te makkelijk over. Denk je dat soort landen zit te wachten op een massale instroom van kansarme criminelen.

Dit zijn vaak mensen die niet eens in dat land geboren. Die landen zullen wijzen op het feit dat het Nederlands verantwoording/schuld is dat die personen zo ontspoord zijn. Waarom zouden die landen ze dan zonder meer opnemen.

Als je kijkt wat een problemen het al opleverde om een paar Iraakse vluchtelingen terug naar Irak te sturen. Daarvoor moest ook nog geld naar Irak overgemaakt worden.
Toch moet daar iets op gevonden worden. Je hebt illigalen die keer op keer op keer opgepakt worden, maar waar totaal niets mee gedaan kan worden. Uitzet kan niet omdat hun geboorteland hun niet binnenlaat, en hier worden ze dan maar weer op straat gezet.. Dat is natuurlijk bizar.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:21:36 #268
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711591
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:09 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij bent degene die het woord zuiveren (waarmee je expliciet doelt op systematisch uitroeien) in de mond heeft genomen.

Ik denk dat de oplossing te vinden is in veel harder zijn:
1. Te beginnen met ALLE illegalen op te sporen en het land uit te zetten. Geen gelul met kan niet/mag niet. Hop oppakken vliegtuig/boot op mazzel!
2. Sowieso NIETS meer binnenlaten, 0. Geen gezinshereniging, geen arbeidsmigratie, geen asielzoekers en de illegalen keihard opsporen.
3. Veel harder straffen bij zaken als zwart werken/uitkeringsfraude (oa dat soort fraude plegen betekent land uit)

Dat zou al een hoop helpen want het laat zien dat Europa niet alleen iets is wat misbruikt mag worden.
hoezo? jij laat toch selectief wat filmpjes zien waarmee je impliceert dat de verantwoordelijkheid van al het geweld bij moslims cq allochtonen ligt?

1. Eens, maar dit probleem heeft ieder land.
2. Eens, op de asielzoekers die echt niet anders kunnen na. Er zijn asielzoekers die hun land uitvluchten omdat er oorlog is. Mocht de situatie de andere kant opgaan, lijkt me dat andere landen Nederlanders zullen ontvangen. Overigens zijn die arbeidsimigranten binnengehaald door rechtse partijen. Links heeft er altijd voor gewaarschuwd. Daarnaast worden deze migranten niet uit de steden gehaald maar uit dorpen waar ontwikkeling 0,0 is. Zo is dat met mijn opa ook gegaan...die werd geplukt uit de bergen door een manager. Het moest ook goedkoop zijn he....en men moest vies werk doen.
3. Deels mee eens, maar doel jij hier op dat alleen bepaalde rassen harder gestraft dienen te worden? Daarnaast is het niet per definitie zo dat als je harder straft ook daadwerkelijk minder criminaliteit hebt. Amerika kent de doodstraf en de staten die het uitvoeren hebben de hoogste cijfers kwa moorden.
4. Ook als diegene hier is geboren en getogen? Racistisch maatregel die in strijd is met de eerste artikel van ons Grondwet. NL paspoort betekent gewoon dat je Nederlandse rechten en plichten hebt....zou nergens op slaan om die mensen in ene keer anders te behandelen.

Hiermee zuiver je je de steden nog steeds niet.
pi_114711628
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef Erkannn het volgende:

[..]

hoezo? jij laat toch selectief wat filmpjes zien waarmee je impliceert dat de verantwoordelijkheid van al het geweld bij moslims cq allochtonen ligt?

1. Eens, maar dit probleem heeft ieder land.
2. Eens, op de asielzoekers die echt niet anders kunnen na. Er zijn asielzoekers die hun land uitvluchten omdat er oorlog is. Mocht de situatie de andere kant opgaan, lijkt me dat andere landen Nederlanders zullen ontvangen. Overigens zijn die arbeidsimigranten binnengehaald door rechtse partijen. Links heeft er altijd voor gewaarschuwd. Daarnaast worden deze migranten niet uit de steden gehaald maar uit dorpen waar ontwikkeling 0,0 is. Zo is dat met mijn opa ook gegaan...die werd geplukt uit de bergen door een manager. Het moest ook goedkoop zijn he....en men moest vies werk doen.
3. Deels mee eens, maar doel jij hier op dat alleen bepaalde rassen harder gestraft dienen te worden? Daarnaast is het niet per definitie zo dat als je harder straft ook daadwerkelijk minder criminaliteit hebt. Amerika kent de doodstraf en de staten die het uitvoeren hebben de hoogste cijfers kwa moorden.
4. Ook als diegene hier is geboren en getogen? Racistisch maatregel die in strijd is met de eerste artikel van ons Grondwet. NL paspoort betekent gewoon dat je Nederlandse rechten en plichten hebt....zou nergens op slaan om die mensen in ene keer anders te behandelen.

De laatste wet geldt al hoor, gaat totaal niet tegen art. 1 is (er mag niet eens aan de grondwet getoetst worden). Alleen nu geldt het alleen voor bv terrorisme, dat zou je uit moeten breiden tot misdaad.
pi_114711635
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:21 schreef Erkannn het volgende:
Ik ben wel oprecht benieuwd wat jij denkt dat zou kunnen helpen.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:23:50 #271
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711643
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:18 schreef Murdera het volgende:

[..]

_O-
Ik zou willen zeggen dat ridiculisering nergens op slaat, maar daar ben ik zelf mee begonnen. :')

Maar goed, even serieus, de kijk op (voornamelijk) marrokanen is bar slecht. De mensen staat er steeds negatiever over, en daardoor zien ze juist weer een mogelijkheid om steeds meer het woord "discriminatie" te gebruiken. Mensen zullen steeds meer tegenover elkaar komen te staan, en in plaats van "wij nederlanders" gaat het steeds meer over "ons tegen hen".

Dan zie ik het wel gebeuren dat er steeds meer breivicks zullen opstaan, en als ik zie hoe sommige buurten geterroriseert worden kan ik dat wel begrijpen. (Let wel, begrijpen is niet hetzelfde als goedkeuren.)
De machteloosheid van mensen die in hun eigen buurt niet meer onbewapend over straat durven, bespuugd en beschimpt worden, waarvan auto's gesloopt worden, de kinderen bedreigd worden.
Dat is echt een hel om in te leven.
Ik ben geen Marokkaan, maar af en toe heb ik het idee dat men mij in datzelfde hokje stopt.

Maar Breivicks zijn dus te begrijpen...en die man in Aurora? Ook te begrijpen?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:24:17 #272
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711656
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:20 schreef Hathor het volgende:

[..]

Gewoon, net als in Bosnie.
kewl, kom je me kapotschieten? ~:)

wel vredelievende gedachte hier allemaal >:)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:25:06 #273
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711677
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:23 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

De laatste wet geldt al hoor, gaat totaal niet tegen art. 1 is (er mag niet eens aan de grondwet getoetst worden). Alleen nu geldt het alleen voor bv terrorisme, dat zou je uit moeten breiden tot misdaad.
Dat is je enige opmerking? lollllllll _O-
pi_114711687
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:23 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Ik ben geen Marokkaan, maar af en toe heb ik het idee dat men mij in datzelfde hokje stopt.

Maar Breivicks zijn dus te begrijpen...en die man in Aurora? Ook te begrijpen?
De man in Aurora weet ik eigenlijk weinig vanaf. Is dat die batman shootout? Wat is daar aan vooraf gegaan?

En is dat alles wat je te zeggen hebt over mijn stukje? "dat ben ik niet"
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:26:43 #275
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711727
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik ben wel oprecht benieuwd wat jij denkt dat zou kunnen helpen.
Ik weet de oplossing ook niet, maar het heeft met opvoeding te maken. Maar ik ben tegen betutteling....ik heb het vermoeden dat het zichzelf oplost wanneer men de allochtonen verspreid door het land heen. Dus niet allemaal op één hoop. Ik ben opgevoed in een buurt waar alleen maar Nederlanders wonen. Nu voel ik me ook zo.
pi_114711728
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:25 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Dat is je enige opmerking? lollllllll _O-
Eh. Wat? Ik geef slechts een feit neer. Bevalt dat feit je niet?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:28:19 #277
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711764
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

De man in Aurora weet ik eigenlijk weinig vanaf. Is dat die batman shootout? Wat is daar aan vooraf gegaan?

En is dat alles wat je te zeggen hebt over mijn stukje? "dat ben ik niet"
Ja? Je hebt het in ene keer over Marokkanen...
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:28:45 #278
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711774
quote:
15s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:26 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Eh. Wat? Ik geef slechts een feit neer. Bevalt dat feit je niet?
Nee, niks mis mee. Je bent heel erg selectief...that's all :D
pi_114711820
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:28 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Ja? Je hebt het in ene keer over Marokkanen...
Ik neem als voorbeeld de grootste groep waar mensen deze oordelen over hebben.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:32:13 #280
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711843
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:30 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ik neem als voorbeeld de grootste groep waar mensen deze oordelen over hebben.
Ik vind het gewoon vreemd dat je Breivick begrijpelijk vindt, maar die Batman shooting in Aurora niet. Daar komt het wel op neer namelijk.
pi_114711854
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:32 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon vreemd dat je Breivick begrijpelijk vindt, maar die Batman shooting in Aurora niet. Daar komt het wel op neer namelijk.
Volgens mij heb je dan niet gelezen wat ik heb gepost. :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:35:36 #282
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114711926
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:32 schreef Murdera het volgende:

[..]

Volgens mij heb je dan niet gelezen wat ik heb gepost. :')
Nee?

Ik quote je even:
quote:
Je zegt letterlijk daar dat je begrijpt waarom zo ene Breivick een dergelijk walgelijke daad heeft kunnen begaan.

Ik ga er nu nog even vanuit dat je die Batman shootout niet begrijpt...
pi_114711947
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:35 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Nee?

Ik quote je even:

[..]

Je zegt letterlijk daar dat je begrijpt waarom zo ene Breivick een dergelijk walgelijke daad heeft kunnen begaan.

Ik ga er nu nog even vanuit dat je die Batman shootout niet begrijpt...
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Niet gelezen dus. :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:40:34 #284
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114712041
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:36 schreef Murdera het volgende:

[..]

[..]

Niet gelezen dus. :')
Ik zeg niet voor niets "ik ga ervan uit"?

Maar omdat ik ervan uit ga dat jij goedaardig bent, zul je geen enkel shoot-out begrijpen....toch? Daarom vind ik het vreemd dat je Breivick acties wel begrijpt.

Mensen die begrijpen dat één individu een massamoord pleegt, met welke redenen dan ook, moeten toch behoorlijk ziek zijn in hun hoofd.
pi_114712097
Ik denk dat ik dan idd ziek in mijn hoofd ben. :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:44:48 #286
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114712139
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Murdera het volgende:
Ik denk dat ik dan idd ziek in mijn hoofd ben. :)
Het is maar dat je het zelf toegeeft :)
pi_114712154
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:32 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Had die shooting in Aurora ook politieke beweegredenen? :?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:46:14 #288
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114712175
Lekker belangrijk dat soort excessen. Het gaat om dagelijkse praktijk, wat mensen elke dag zelf meemaken op straat.
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:46:27 #289
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114712182
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:45 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Had die shooting in Aurora ook politieke beweegredenen? :?
Lees:
Mensen die begrijpen dat één individu een massamoord pleegt, met welke redenen dan ook, moeten toch behoorlijk ziek zijn in hun hoofd.

vooral het gedeelte "met welke redenen dan ook"
pi_114712202
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Lekker belangrijk dat soort excessen. Het gaat om dagelijkse praktijk, wat mensen elke dag zelf meemaken op straat.
Daar wil erkannn geloof ik niet op in gaan. :')
pi_114712210
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:46 schreef Erkannn het volgende:

[..]

Lees:

vooral het gedeelte "met welke redenen dan ook"
Dat ben ik ook met je eens. Maar je moet wel erkennen dat er een verschil is tussen een gestoord persoon die moord omdat hij een politiek onrecht ziet, en tussen een die moord omdat het leuk is.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:47:52 #292
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114712213
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:47 schreef Murdera het volgende:

[..]

Daar wil erkannn geloof ik niet op in gaan. :')
Nee, dat snap ik ook nog wel :').
Get woke, go broke!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:48:11 #293
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114712227
oww jawel hoor. Ik vraag jullie zelfs om oplossingen...maar men vindt het hier wel begrijpelijk dat die allochtonen kapot worden geschoten door Breivicks.

Goede gedachtegang!
pi_114712233
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:47 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nee, dat snap ik ook nog wel :').
Goed, dat had ik niet door, ik ben te ziek in mijn hoofd denk ik. ;(
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:48:35 #295
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114712239
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:47 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Dat ben ik ook met je eens. Maar je moet wel erkennen dat er een verschil is tussen een gestoord persoon die moord omdat hij een politiek onrecht ziet, en tussen een die moord omdat het leuk is.
moord = moord
pi_114712253
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:48 schreef Erkannn het volgende:

[..]

moord = moord
Ies incident.
pi_114712289
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:48 schreef Erkannn het volgende:

[..]

moord = moord
Zo zwart-wit is de wereld niet.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:51:21 #298
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114712299
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:48 schreef Murdera het volgende:

[..]

Goed, dat had ik niet door, ik ben te ziek in mijn hoofd denk ik. ;(
Ik heb nergens gezegd dat jij ziek in je hoofd bent....alleen de mensen die moord op kinderen begrijpelijk vinden. Jij hebt jezelf zojuist ziek in je hoofd genoemd, dus blijkbaar vind je het begrijpelijk dat kinderen worden neergeschoten door automatische geweren. Dat terwijl die kids er niks mee te maken hebben.

Keep it up met zulke gedachte!
pi_114712315
Maar Erkann, jouw oplossing was om de criminele buurten te laten verdwijnen door de groeperingen uit elkaar te halen?
Dus het tuig in willekeurige goede buurten plaatsen, in mooie huizen, zodat ze daar misschien beter zullen wennen?
pi_114712336
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:28 schreef Gia het volgende:

[..]

Wie zegt dat hier dan?
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:53:15 #301
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114712362
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:51 schreef Murdera het volgende:
Maar Erkann, jouw oplossing was om de criminele buurten te laten verdwijnen door de groeperingen uit elkaar te halen?
Dus het tuig in willekeurige goede buurten plaatsen, in mooie huizen, zodat ze daar misschien beter zullen wennen?
Nee, dat maak jij er nu van. Willekeurige buurten gewoon. Of de huizen mooi of niet mooi zijn doet er nu niet toe. Het gaat erom dat buurten gemend dienen te zijn.

Het gaat om pakweg 10% (en dan neem ik het ruim)...dat is zo te verspreiden hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')