abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114710043
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:03 schreef Trommeldaris het volgende:

[..]

Bij een familiedrama zie je ook dat de blanken het direct afkeuren.

Bij criminaliteit onder moslims willen ze nog wel eens de acties van hun broeders goedpraten. Waarom snap ik nooit echt.
Het tasjesroof-debacle was daar wel een pijnlijk voorbeeld van ja :X
'Het waren zulke lieve jongens die nooit een vlieg kwaad deden, behalve dan roven op straat'. :X
pi_114710053
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:07 schreef DDDDDaaf het volgende:
Misschien nog wel het meest trieste, is dat algemeen bekend is dat zulke bontkraagmonobrows hun gehele leven nutteloos zullen zijn, geen enkele bijdrage aan de samenleving zullen leveren en dat het gefilmde gedrag hooguit het topje van de ijsberg is aangezien ze tevens oververtegenwoordigd zijn in de misdaadstatistieken. Gooi ze in barakken, voer hen hooguit wat droog brood en laat hun in chaingangs snelwegfunderingen en kanalen uitgraven, dan hoeven de overige allochtonen er verder niet op aangekeken te worden...
Het is ook altijd vrij apart dat zulke grote aantallen mannen in de werkzame leeftijd structureel op straat kunnen hangen tijdens werkdagen.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114710072
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad, iedereen weet dat de Islam vrede ies en vrouwen daarin hoger aangeschreven staan dan de mannen _O_ daarom ook de hoofddoekjes en gordijnen, om de schoonheid van hun vrouwelijke Godinnen te beschermen van alles wat foute intenties heeft, lees, andere mannen _O_ derhalve kan het geen religeus of cultureel issue zijn, toch? Logisch.
Nee het is een religieus issue, want de Islam schrijft voor om vrouwen als hoeren te behandelen. En het is ook een cultureel issue, want het is heel normaal in die cultuur vrouwen als hoeren te behandelen. Klopt Scorpie, jij bent cultuurkenner pur sang! Met jou valt niet te dollen, zeker niet!
Allah Al Watan Al Malik
pi_114710087
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:08 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Het is ook altijd vrij apart dat zulke grote aantallen mannen in de werkzame leeftijd structureel op straat kunnen hangen tijdens werkdagen.
Dat komt door discriminatie, je weet toch. Zulke keurige jongemannen die keihard willen werken worden door de Grote Boze Blanke Man tegengehouden. Discriemienasie!
pi_114710107
quote:
6s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:10 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Dat komt door discriminatie, je weet toch. Zulke keurige jongemannen die keihard willen werken worden door de Grote Boze Blanke Man tegengehouden. Discriemienasie!
Dat ook, dus we hebben - genetisch - cultureel - discriminatie - religieus. Wat zijn andere oorzaken Scorpie? Jouw verlichtende kennis omtrent dit onderwerp moet je wel zoveel mogelijk delen, spread the word!
Allah Al Watan Al Malik
pi_114710123
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nee het is een religieus issue, want de Islam schrijft voor om vrouwen als hoeren te behandelen. En het is ook een cultureel issue, want het is heel normaal in die cultuur vrouwen als hoeren te behandelen. Klopt Scorpie, jij bent cultuurkenner pur sang! Met jou valt niet te dollen, zeker niet!
Jij wilt ontkennen dat het met de cultuur en daarmee verworven religie samenhangt? Ze zien die vrouw gewoon als hoer/slet omdat ze met een rokje rondloopt. En dat is toch echt iets uit JOUW religie/cultuur.
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_114710127
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:09 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

I know. Tot op heden heeft nog nooit iemand mij in logische termen kunnen uitleggen waarom de vrouw bedekt dient te worden in zulke landen, waarom zij niet mag praten met andere mannen, waarom zij geen aanraking van een andere man mag krijgen in de vorm van een hand of begroeting, en meer van zulke achterlijke regeltjes. Ik heb er zelf maar van gemaakt dat de man in kwestie heel bang is dat hij zijn belangrijkste bezit kwijtraakt aan zijn medebroeders die massaal hun broekpaling niet onder controle hebben, want het kan toch echt niet zo zijn dat ze in zulke landen de vrouw als minderwaardig beschouwen _O_

Wat we hier zien is dus niets anders dan een uitvloeisel van dat gedrag uit het land van herkomst. Gewoon alle vrouwen gesluierd laten rondlopen, dan vallen deze toonbeelden van de moderne maatschappij geen vrouwen meer lastig. Wat denk jij?

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2012 09:13:51 ]
pi_114710141
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:12 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Jij wilt ontkennen dat het met de cultuur en daarmee verworven religie samenhangt? Ze zien die vrouw gewoon als hoer/slet omdat ze met een rokje rondloopt. En dat is toch echt iets uit JOUW religie/cultuur.
Ja dat wil ik ontkennen. Belgie kent aardig wat wijken die gewoon het afvoerputje van de gehele samenleving vormen. Ghetto's dus. Ga jij maar eens als een blanke meid door een willekeurige ghetto in de wereld lopen. In Amerika bijvoorbeeld, als blanke dame, met kort rokje. Even kijken of je dan al of niet wordt aangesproken.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114710150
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:12 schreef Scorpie het volgende:

[..]

I know. Tot op heden heeft nog nooit iemand mij in logische termen kunnen uitleggen waarom de vrouw bedekt dient te worden in zulke landen, waarom zij niet mag praten met andere mannen, waarom zij geen aanraking van een andere man mag krijgen in de vorm van een hand of begroeting, en meer van zulke achterlijke regeltjes. Ik heb er zelf maar van gemaakt dat de man in kwestie heel bang is dat hij zijn belangrijkste bezit kwijtraakt aan zijn medebroeders die massaal hun broekpaling niet onder controle hebben, want het kan toch echt niet zo zijn dat ze in zulke landen de vrouw als minderwaardig beschouwen _O_

Wat we hier zien is dus niets anders dan een uitvloeisel van dat gedrag uit het land van herkomst. Gewoon alle vrouwen gesluierd laten rondlopen, dan vallen deze toonbeelden van de moderne maatschappij geen vrouwen meer lastig. Wat denk jij?
Toch wel vreemd dat het bovenstaande allemaal mag en kan in het land van herkomst. Oeps, een manco - en niet zo'n kleintje ook.
Allah Al Watan Al Malik
pi_114710154
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:11 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat ook, dus we hebben - genetisch - cultureel - discriminatie - religieus. Wat zijn andere oorzaken Scorpie? Jouw verlichtende kennis omtrent dit onderwerp moet je wel zoveel mogelijk delen, spread the word!
Ik denk dat we er wel zijn hoor, de conclusie is dat deze jongens niets te verwijten valt en de vrouw in kwestie een hoer is. Verschillen we toch niet zoveel met landen waarin vrouwen worden gestenigd omdat ze verkracht zijn _O_ paradepaardjes van ideologie _O_
pi_114710173
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:00 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Inderdaad, iedereen weet dat de Islam vrede ies en vrouwen daarin hoger aangeschreven staan dan de mannen _O_ daarom ook de hoofddoekjes en gordijnen, om de schoonheid van hun vrouwelijke Godinnen te beschermen van alles wat foute intenties heeft, lees, andere mannen _O_ derhalve kan het geen religeus of cultureel issue zijn, toch? Logisch.
Alle moslim mannen zijn verschrikkelijk en vallen vrouwen lastig zoals tijdens de reportage te zien is en zien de westerse vrouw als een sekssymbool en niets minder. Vreselijk, wat een naar iets! Laat ze allemaal vertrekken naar Afghanistan.
pi_114710180
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:14 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Toch wel vreemd dat het bovenstaande allemaal mag en kan in het land van herkomst. Oeps, een manco - en niet zo'n kleintje ook.
Ik snap dat je de hele dag door soap series kijkt op je schotelantenne, maar dat soort soaps uit dat soort landen zijn niet exemplarisch voor het land in kwestie he. Anders zouden wij met GTST er maar bekaaid vanaf komen :D
pi_114710181
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef Ziba het volgende:

[..]

Alle moslim mannen zijn verschrikkelijk en vallen vrouwen lastig zoals tijdens de reportage te zien is en zien de westerse vrouw als een sekssymbool en niets minder. Vreselijk, wat een naar iets! Laat ze allemaal vertrekken naar Afghanistan.
Incident, moet gewoon kunnen idd. :)
pi_114710182
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:14 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik denk dat we er wel zijn hoor, de conclusie is dat deze jongens niets te verwijten valt en de vrouw in kwestie een hoer is. Verschillen we toch niet zoveel met landen waarin vrouwen worden gestenigd omdat ze verkracht zijn _O_ paradepaardjes van ideologie _O_
Nee, de jongens valt niets te verwijten, want volgens jou ligt het puur en alleen aan hun religie, cultuur en discriminatie door de blanke man. Eigen verantwoordelijkheid ken je niet. Het moet een groepskenmerk zijn toch? Altijd zijn het andere factoren. Het kan niet zo zijn dat het gewoonweg gestoorde mongolen zijn....nopes.
Allah Al Watan Al Malik
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:17:05 #195
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710189
Ik ben allochtoon en distantieer mezelf van dit soort praktijken. Ik ga niet in protest ofzo, want ik heb niet het idee dat ik bij die groep hoor. Waarom zou ik me moeten verdedigen? Voor die bekrompen mensen die mij in datzelfde hok stoppen? lolll
"Gravitation is not responsible for people falling in love."
pi_114710203
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:16 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik snap dat je de hele dag door soap series kijkt op je schotelantenne, maar dat soort soaps uit dat soort landen zijn niet exemplarisch voor het land in kwestie he. Anders zouden wij met GTST er maar bekaaid vanaf komen :D
Soaps? Ik bezoek die landen ook nooit he. Ik heb daar ook geen familie zitten enzo..
Allah Al Watan Al Malik
pi_114710205
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:16 schreef Murdera het volgende:

[..]

Incident, moet gewoon kunnen idd. :)
Ja toch. Maar je doet niks aan dat soort trieste, wanhopige mannen volgens mij. :')
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:18:17 #198
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710208
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef Ziba het volgende:

[..]

hahahah allemaal ja? apart
pi_114710220
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Erkannn het volgende:

[..]

hahahah allemaal ja? apart
Sarcasme enzovoort.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:19:38 #200
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710237
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Ziba het volgende:

[..]

Sarcasme enzovoort.
got it :)
pi_114710240
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Soaps? Ik bezoek die landen ook nooit he. Ik heb daar ook geen familie zitten enzo..
Jij hebt familie in al die landen joh? Wow, grote familie. Nu kan ik beginnen over trouwen met je eigen neef/nicht en hoe normaal dat is, maar goed, dan gaan we offtopic.
pi_114710245
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Ziba het volgende:

[..]

Ja toch. Maar je doet niks aan dat soort trieste, wanhopige mannen volgens mij. :')
Als het lang genoeg doorgaat komt er vanzelf een Kristallnacht 2.0 :)
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:20:37 #203
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_114710263
Oh, "alle mannen zijn varkens" is gewoon aanvaard, maar "alle moslimmannen zijn varkens" gaat opeens niet op.

Enlighten me :).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_114710266
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Jij hebt familie in al die landen joh? Wow, grote familie. Nu kan ik beginnen over trouwen met je eigen neef/nicht en hoe normaal dat is, maar goed, dan gaan we offtopic.
Babysterfte onder marrokanen, 1 op de 3 sterft aan incest gerelateerde aandoeningen. _O-
pi_114710270
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

- dubbel -

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 27-07-2012 09:21:04 ]
pi_114710282
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja dat wil ik ontkennen. Belgie kent aardig wat wijken die gewoon het afvoerputje van de gehele samenleving vormen. Ghetto's dus. Ga jij maar eens als een blanke meid door een willekeurige ghetto in de wereld lopen. In Amerika bijvoorbeeld, als blanke dame, met kort rokje. Even kijken of je dan al of niet wordt aangesproken.
Uiteraard wordt je dan aangesproken, maar je wordt niet voor hoer uitgemaakt omdat je met een rokje loopt. Iets wat toch echt exemplarisch is voor mensen met de islam als achtergrond:

pi_114710284
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 01:52 schreef Jellereppe het volgende:

[..]

Ik weet heel goed wat je bedoelt, maar ben het niet met je eens. Aangezien ik jongeren van gezicht ken die zich in groepsverband misdragen, weet ik heel goed hoe het zit. Deze mensen hebben om het heel hard te formuleren in hun eigen taaltje 'schijt aan kaaskoppen' en trekken zich weinig aan van 'hun ouders'. Die hebben totaal geen last van een minderwaardigheidscomplex, maar lachen zich daar dood om als je ze dat vertelt.
wat niet betekend dat het niet zo is.
De gemiddelde alcoholist ontkent dat hij een alcoholist is
quote:
Deze mensen kun je extreem lastig op het rechte pad krijgen. Laat daar geen onduidelijkheid over bestaan. Die voelen zich zo zeker van hun zaak, daar sta je van te kijken als buitenstaander.
mensen met een gezond gevoel van eigenwaarde zullen makkelijker aan zichzelf kunnen twijfelen, mensen die zich eigenlijk minderwaardig voelen kunnen zich vastklampen aan de zekerheden die zij denken te hebben als surrogaat voor echte eigenwaarde.
Dat ze zeer zeker van hun zaak zeggen te zijn kan juist een aanduiding zijn dat ze inderdaad een minderwaardigheidscomplex hebben
quote:
En dit wordt op het conto afgeschreven van allochtonen. Gek dat er nog geen hele discussies zijn over Robert M. en zijn companen en andere misdaden door autochtonen begaan. Misschien een idee om dat ook in de schoenen van alle autochtonen te schuiven.
pi_114710288
quote:
10s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:19 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Stiekem benader jij ook altijd vrouwen zo op straat en zit je hier te doen alsof je heilig bent met je roomblanke huid. Psssssh je bent zo fucking sexy, mag ik jouw nummer, dan kunnen we vanavond rampetampen in een hotel.

Een stom grapje hoor, niet boos worden. O+
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:22:44 #209
3542 Gia
User under construction
pi_114710310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:13 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dit was geen kort rokje! Tot op de knie, is vrij lang, hoor!

Maar je hebt gelijk dat dit in elke ghettowijk voorkomt. Ik had echter niet de indruk dat dit meisje in Brussel, door een ghettowijk loopt, maar door een gewone winkelstraat. En dat zou toch moeten kunnen, zonder als hoer gezien te worden.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:23:08 #210
373015 Erkannn
IkBenZoVrolijk
pi_114710321
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 09:21 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Uiteraard wordt je dan aangesproken, maar je wordt niet voor hoer uitgemaakt omdat je met een rokje loopt. Iets wat toch echt exemplarisch is voor mensen met de islam als achtergrond:

je kont staat open!

wahahaha

ik schaam me voor dat soort types, maar aan de andere kant ben ik absoluut niet te vergelijken met dat soort vage figuren
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')