Toen was ik ook te ver gegaan...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
En ik heb ooit met Tha_Erik geroepen dat wij de nacht hadden doorgebracht samen
Terwijl hij een homo is en hij in een andere kamer lag tijdens een FOK!-landalmeet
kon ie niet waarderen dus was ik een slet
Oh, hij had toch met je poesje gespeeld?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
En ik heb ooit met Tha_Erik geroepen dat wij de nacht hadden doorgebracht samen
Terwijl hij een homo is en hij in een andere kamer lag tijdens een FOK!-landalmeet
kon ie niet waarderen dus was ik een slet
Voor het 3d effect moet je wachten tot de meet...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja ook ja, ik had een housewarming en toen was ie dol op mn kittenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, hij had toch met je poesje gespeeld?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat verhaal kende ik nog niet
FF1
quote:
Zekerquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen was ik ook te ver gegaan...
Sorry!
Dat magquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeker
en tnx voor de excuses maar ik kan op dit moment nog ff geen respect voor jou hebben, sorry
Jij moet helemaal je bek houden!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
het lijkt wel een soap... dit is waarom ik probeer zo min mogelijk aan te trekken van forumleden en alleen maar een spelletje te spelen
Dat zei ik al, jij snapt hetquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
het lijkt wel een soap... dit is waarom ik probeer zo min mogelijk aan te trekken van forumleden en alleen maar een spelletje te spelen
Ach het houdt het spannend hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Jij zit nu waarschijnlijk met net zo'n big smile als ik achter je schermquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach het houdt het spannend hoor
En ik trek me er nu gewoon niets meer van aan, dus bring it on
zie, zo raar ben ik dus niet...quote:
Op het gebied van films welquote:
Nee, veel te leuk manquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:18 schreef picodealion het volgende:
[..].
Fox, je leert t ook nooit he.
Nee, jij probeert niet iedere vrouw te versieren, en begint geen relaties met FOK!kersquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij zit nu waarschijnlijk met net zo'n big smile als ik achter je scherm
Jammer!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij probeert niet iedere vrouw te versieren, en begint geen relaties met FOK!kers
[..]
Nee hoor
Jammer dat je geen zus hebquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo erg als mijn broertje.
Jij bent heel anders dus?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo erg als mijn broertje.
is dat sarcasme?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij probeert niet iedere vrouw te versieren, en begint geen relaties met FOK!kers
Neem er een voorbeeld aan, luiwammes.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn broertje is gisteren uit huis getrapt![]()
Ik krijg nog een maandsalaris van hemquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Neem er een voorbeeld aan, luiwammes.
Richting mijquote:
Ik snap em niet... jij blijkbaar wel. Dus leg uitquote:
Nee hoor, hoezo?quote:
Gewoon een vraag. Daar leek het op...quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:40 schreef Desunoto het volgende:
Hoe heet die film ook alweer waar twee(?) mensen een bedrijf gaan onderzoeken dat verantwoordelijk bleek te zijn voor het dumpen van chemische troep in een rivier? En daardoor werden mensen ziek. Zoiets kan ik me herinneren in elk geval.
Dit waarschijnlijkquote:
Ik lach gewoon om jouw reactiequote:Op donderdag 26 juli 2012 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik snap em niet... jij blijkbaar wel. Dus leg uit
Kunst en kitsch al afgelopen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef Waaghals het volgende:
Zo kinders, er is nu weer een volwassene in jullie midden
Daar dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0119123/plotsummary ?
Ik heb google gevraagd. Weet verder niks van de film...quote:
Ik denk dat ik elke film van Seagal wel ooit een keer heb gezien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb google gevraagd. Weet verder niks van de film...
Volgende keer beter zoeken. Ik heb net op keyword waste gezocht op IMDb en daar stond ie tussen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat is hem! Bedankt!
Nu weet ik het weer... met John Travolta inderdaad.
Ok wordt dit de volgende vraag?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat is hem! Bedankt!
Nu weet ik het weer... met John Travolta inderdaad.
Ik vergeet steeds dat die keywords bestaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgende keer beter zoeken. Ik heb net op keyword waste gezocht op IMDb en daar stond ie tussen...
Die keywords zijn erg random hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat die keywords bestaan.
En dat naar kinderen toe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ze kijkt wel lekker dreigend, én geil.
Dat klopt, ik heb hier een momentopname van 5 minuten na de pauze, net voordat ze live gingen. Ze was nog helemaal in haar rol enzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Desunoto het volgende:
Zij werkte achter de schermen alle vaders af.
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Desunoto het volgende:
Zij werkte achter de schermen alle vaders af.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb hier een momentopname van 5 minuten na de pauze, net voordat ze live gingen. Ze was nog helemaal in haar rol enzo.
[ afbeelding ]
Vervelend af en toe he... meerdere tabbladen...quote:
Robby kickt op milfjesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat ze ook wel lekker op, damn.
Vandaar dat jij hoog op mijn lijstje staatquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vandaar dat jij hoog op mijn lijstje staat
Jij neemt ook alles serieus hé? God, wat een lol ga ik met jou beleven op de meetquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
al is Sands dan wel meerderjarig...
Jij niet dan?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij neemt ook alles serieus hé? God, wat een lol ga ik met jou beleven op de meet
we zullen zien. eerst maar eens kijken of ik uberhaupt wel kom...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij neemt ook alles serieus hé? God, wat een lol ga ik met jou beleven op de meet
Al 3 mensen die ik wegjaag voordat er überhaupt een meet is geweestquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
we zullen zien. eerst maar eens kijken of ik uberhaupt wel kom...
Nee hoor, die eer gaat in mijn geval niet naar jou toe...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al 3 mensen die ik wegjaag voordat er überhaupt een meet is geweest
Omdat je eng bentquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al 3 mensen die ik wegjaag voordat er überhaupt een meet is geweest
Hoezo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is 24kitchen toch een leuk kanaal af en toe...
Nou gewoon, heerlijke gerechten af en toe. Al lijkt mij de rauwe steak tartaar toch niet zo lekkerquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou gewoon, heerlijke gerechten af en toe. Al lijkt mij de rauwe steak tartaar toch niet zo lekker
Ja, wat ik zei. Mij lijkt dat ook niet zo lekker. Hij bereidde het lekker en toen dacht ik dat hij het wel ging bakken, maar niet dus...quote:
Teleurstellend programma.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, wat ik zei. Mij lijkt dat ook niet zo lekker. Hij bereidde het lekker en toen dacht ik dat hij het wel ging bakken, maar niet dus...
Hahah, nou ja wat hij dan niet bakt kun je natuurlijk even in een oven zetten. En dat lijkt me dan weer wel heerlijk.quote:
Missie geslaagdquote:
Deze film heeft een beetje hetzelfde als Drive; ondanks weinig dialogen, erg intense acteerprestaties.quote:
Nee want mijn bed is lekker koelquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Robby87 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n moeite om in slaap te komen met dit weer? Pfoe..
*Zet download aan*quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Deze film heeft een beetje hetzelfde als Drive; ondanks weinig dialogen, erg intense acteerprestaties.
in Drive is ze leukerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef picodealion het volgende:
En Carey Mulligan is goed te pruimen.
Dit, 3 films met die persoon en ik dacht ook dat Wyccie en zij wasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:38 schreef picodealion het volgende:
Haar vraag. En ja, lijkt me dat ze dat bedoelt.
Behalve Sands.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:59 schreef DragonFodder het volgende:
Hoax. Hier komen alleen maar mannen. De een wat geiler dan de ander, maar allemaal mannen
Da's waar. Sands is geen man. Dat is een Kerel. Misschien zelfs Vent.quote:
Pika Pika!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's waar. Sands is geen man. Dat is een Kerel. Misschien zelfs Vent.
dat ook jaquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:03 schreef DragonFodder het volgende:
nog een paar uur en dan ga ik jullie een paar weekjes alleen laten. Tenzij ik Wifi tegenkom
Waar ga je naar toe en voor hoe lang?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:03 schreef DragonFodder het volgende:
nog een paar uur en dan ga ik jullie een paar weekjes alleen laten. Tenzij ik Wifi tegenkom
Zuidwest Engeland, paar weken. why?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe en voor hoe lang?
intresse tonen... iets van de olympische spelen bekijken?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zuidwest Engeland, paar weken. why?
nee, die mijden we. al zal het rond London wel even druk zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
intresse tonen... iets van de olympische spelen bekijken?
Nee joh, dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, die mijden we. al zal het rond London wel even druk zijn.
En bedanktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef RanTheMan het volgende:
Tering wat moest ik veel terug lezen vanmorgen.........
En dubbel tering, wat lopen hier een paar achtelijke gladiolen rond zeg...
Thumbs up...
Wiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef RanTheMan het volgende:
Thumbs up...
Ik dacht vanochtend een beetje hetzelfdequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef RanTheMan het volgende:
Thumbs up...
quote:
ik noem geen namen FF dus dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg over je eigen zelfreflectie...quote:
Geweldige afleveringquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend een beetje hetzelfde
Was er gisteravond ergens gratis
[ afbeelding ]
te verkrijgen?
Daarom vind ik jou ook aardigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En mij niet?quote:
quote:
daarom...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
quote:
quote:
Werkt niet hier...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[..]
[ [url=http://demi.fi/uploads/groupImage/512_KQTUJ0TuUIL37k[1].jpg]afbeelding[/url] ]
DaahaaG!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Was er gisteravond ergens gratis
[ afbeelding ]
te verkrijgen?
Budget verschilquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom zit er zo'n groot verschil in tekenfilms uit het westen en uit Azïe in de jaren 80...
Hadden ze daar in Azïe zoveel meer voorover dan?quote:
Goedkopere arbeiders die werkweken van 100 uur maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hadden ze daar in Azïe zoveel meer voorover dan?
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Al vind ik dat er niet veel is waarmee je een tekenfilm als Akira zou kunnen vergelijken. Ben nou Kiki's delivery service aan het kijken en vind em erg vermakelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Goedkopere arbeiders die werkweken van 100 uur maken.
En het ligt er aan welke films je gaat vergelijken met elkaar.
Ik bedoelde meer dat er in een Disney meer geld en tijd zit omdat die in vergelijking met een Fire and Ice meer opbrengt. (groter publiek enzo)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Al vind ik dat er niet veel is waarmee je een tekenfilm als Akira zou kunnen vergelijken. Ben nou Kiki's delivery service aan het kijken en vind em erg vermakelijk
Ik moet er nog een stuk of 9quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Na kiki hoef ik nog maar 36 films te kijken voor het animatie tournamentEn er zit er op zijn minst 1 tussen die ik zeker niet ga kijken (spongebob...)
Netjes, maar ik weet zeker dat ik dat niet ga halen voor dat de eerste ronde afgelopen isquote:
Ik heb na vandaag vakantie dus genoeg vrije tijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Netjes, maar ik weet zeker dat ik dat niet ga halen voor dat de eerste ronde afgelopen is
Vrije tijd heb ik genoeg. Maar niet om nog minstens 35 films te kijken voor wat was het? 5 augutus?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb na vandaag vakantie dus genoeg vrije tijd.
Is haalbaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vrije tijd heb ik genoeg. Maar niet om nog minstens 35 films te kijken voor wat was het? 5 augutus?
Klopt, maar ik haak over het algemeen al af na meer dan 2 films op een dag... En dan hoef ik de dag erna ook geen film meer te zien...quote:
Meestal als ik er twee zie, dan gaan de films erna op de een of andere manier erin als zoete koek. Maar ik kijk hooguit 1 film per dag.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Klopt, maar ik haak over het algemeen al af na meer dan 2 films op een dag... En dan hoef ik de dag erna ook geen film meer te zien...
Pff... ik moet er niet aan denken meer dan 2 films achter elkaar te kijken... Ik heb nu af en toe al dat ik het gevoel heb films te kijken omdat het "moet". Wat natuurlijk niet zo is...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:45 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Meestal als ik er twee zie, dan gaan de films erna op de een of andere manier erin als zoete koek. Maar ik kijk hooguit 1 film per dag.
Serieus? Ben Afleck en J-Lo... dan kijk ik liever tekenfilms...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ik kijk nog liever deze: http://www.imdb.com/title/tt0299930/
Ik had het inderdaad wel beter duidelijker kunnen stellen, maar het leek me dat er geen andere, logische, interpretatie mogelijk was.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:36 schreef JayHovah het volgende:
Goedemorgen Dyon!
Wat bedoelt Wyccie nou met zijn vraag voor de Movie Trivia? Wil hij nou 3 films met die acteur? Beetje onduidelijk verwoord als je het mij vraagt...
Wut? Je kijkt al die animatie rotzooi maar SpongeBobquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Na kiki hoef ik nog maar 36 films te kijken voor het animatie tournamentEn er zit er op zijn minst 1 tussen die ik zeker niet ga kijken (spongebob...)
Yep, aangezien Spongebob de enige rotzooi is die ertussen zit...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:23 schreef picodealion het volgende:
[..]
Wut? Je kijkt al die animatie rotzooi maar SpongeBobsla je over? O_o
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:25 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Yep, aangezien Spongebob de enige rotzooi is die ertussen zit...
Smaken verschillen. Hij vind de rest rotzooi, ik vind dat de grootste rotzooi die er in die lijst staatquote:
hoe weet je dat nou?? Je hebt m nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Smaken verschillen. Hij vind de rest rotzooi, ik vind dat de grootste rotzooi die er in die lijst staat
Ik heb flarden van de tekenfilm serie gezien... en de film zal niet beter zijn dan dat...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:28 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
hoe weet je dat nou?? Je hebt m nog niet eens gezien
Maakt niet uit, ik vergeet het jequote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:20 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had het inderdaad wel beter duidelijker kunnen stellen, maar het leek me dat er geen andere, logische, interpretatie mogelijk was.
En het was al laat.
Maar...maar...The Hoff!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 11:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb flarden van de tekenfilm serie gezien... en de film zal niet beter zijn dan dat...
Niet alles kan worden goed gepraat met The Hoff!quote:
quote:
Speciaal voor jullie omdat het vrijdag middag is en ikl de nieuwe kleurenprinter wilde proberen:quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:29 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Niet alles kan worden goed gepraat met The Hoff!
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie omdat het vrijdag middag is en ikl de nieuwe kleurenprinter wilde proberen:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:41 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[..]
Speciaal voor jullie omdat het vrijdag middag is en ikl de nieuwe kleurenprinter wilde proberen:
[ afbeelding ]
Checken voordat je top 100 lijst inlevert.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:21 schreef picodealion het volgende:
Hm, die heb ik al maanden ongekeken in de kast liggen.. Toch maar eens checken.
Ik wil eerst nog een aantal films kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:27 schreef The_Substitute het volgende:
FOK! Film Top 100 2012 - 11e editie
Waar blijven jullie lijsten? Ben wel benieuwd.
[..]
Checken voordat je top 100 lijst inlevert.
Bij jou heb ik dan ook wel een idee hoe die lijst er uit gaat zien.quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij jou heb ik dan ook wel een idee hoe die lijst er uit gaat zien.
Oud en ingewikkeld?quote:
Duurt nog wel even hoor voordat ik klaar ben met het bedenken van nieuwe en terugkerende kandidaten. Nog erger is het bedenken van welke eruit moeten. En daarna doe ik het ook altijd nog in een iets uitgebreider formaat dan alleen 100 films onder elkaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:27 schreef The_Substitute het volgende:
FOK! Film Top 100 2012 - 11e editie
Waar blijven jullie lijsten? Ben wel benieuwd.
[..]
Checken voordat je top 100 lijst inlevert.
Een Stewartje hier, een Ghibli'tje daar, afgewisseld met wat muziek en zwartwit beelden, met af en toe een teken van hedendaagse pareltje. Je weet wel.quote:
Dat klopt wel ongeveerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Een Stewartje hier, een Ghibli'tje daar, afgewisseld met wat muziek en zwartwit beelden, met af en toe een teken van hedendaagse pareltje. Je weet wel.
Ik kan zoveel films bedenken die er bij mij ook in hadden kunnen staan. Ik heb er gewoon niet te lang bij stilgestaan. M'n enige faal is dat La Meglio Gioventu vergeten ben, terwijl die nog expres in de OP genoemd wordt. Verder vind ik het wel goed zo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Duurt nog wel even hoor voordat ik klaar ben met het bedenken van nieuwe en terugkerende kandidaten. Nog erger is het bedenken van welke eruit moeten. En daarna doe ik het ook altijd nog in een iets uitgebreider formaat dan alleen 100 films onder elkaar
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik kan geen lijst maken hoor... een film is of goed of slecht bij mij
Ik neem toch wel aan dat je in ieder geval de films die je het afgelopen jaar hebt gekeken even nagaat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kan zoveel films bedenken die er bij mij ook in hadden kunnen staan. Ik heb er gewoon niet te lang bij stilgestaan. M'n enige faal is dat La Meglio Gioventu vergeten ben, terwijl die nog expres in de OP genoemd wordt. Verder vind ik het wel goed zo.
Afgezien van de musicals, beginnen de oudjes er ook bij mij binnen te sluipen.quote:
Oh zeker, er staan er 6 a 7 in van 2011. Maar ik weet ook hoe het voelt om niet te kunnen kiezen tussen alle toppers. Vandaar dat ik niet te veel energie aan verspil.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik neem toch wel aan dat je in ieder geval de films die je het afgelopen jaar hebt gekeken even nagaat?
Zoveel musicals staan er nou ook weer niet in mijn top 100quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Afgezien van de musicals, beginnen de oudjes er ook bij mij binnen te sluipen.
Meer dan 1 is niet te veelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Zoveel musicals staan er nou ook weer niet in mijn top 100
Kunnen we vergeten dat ik die opmerking heb gemaakt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien moet ik er 2001 en AN er maar eens uitgooien.
Was ook geen sneer, maar een observatie. Die opsomming die ik maakte over 'jouw lijst'; ze staan er in mijn lijst ook bij, zelfs een Stewart. Alleen geen musicals.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Sands het volgende:
Zoveel musicals staan er nou ook weer niet in mijn top 100
Ze staan nu op 55 en 63 maar ik moet ze allebei weer eens gaan herkijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Kunnen we vergeten dat ik die opmerking heb gemaakt?
Je hebt best een mooie lijst.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:27 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Was ook geen sneer, maar een observatie. Die opsomming die ik maakte over 'jouw lijst'; ze staan er in mijn lijst ook bij, zelfs een Stewart. Alleen geen musicals.
Van wat ik gezien heb ik is de Bergman film de enige die ik meteen van je lijst zou willen verwijderenquote:
Laat zo maar staan ja...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:06 schreef The_Substitute het volgende:
Zat nog te twijfelen tussen die en Persona, maar ik heb 'm laten staan.
Sam zal het ook nu niet met je eens zijn, denk ik.quote:
Dat maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Sam zal het ook nu niet met je eens zijn, denk ik.
Heldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef picodealion het volgende:
Mocht iemand nog moeite hebben met de juiste volgorde, probeer dit eens: http://www.bunker306.com/lepidoptera/compare.php
Het scheelt als je lijst al grofweg in een volgorde staat, maar met deze tool kan je 1 voor 1 steeds twee films vergelijken, waardoor je volgorde veel exacter wordt.
in het kader van je recente texel opmerking je pipa's en dat in combinatie met the dark night verwacht ik straks een bijzondere discussie op nujij.nlquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:24 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ga nu naar The Dark Knight Rises Rises
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
in het kader van je recente texel opmerking je pipa's en dat in combinatie met the dark night verwacht ik straks een bijzondere discussie op nujij.nl
Werkt inderdaad primaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:53 schreef picodealion het volgende:
http://www.bunker306.com/lepidoptera/viewList.php ?
Het is inderdaad niet de meest gebruiksvriendelijke tool, maar voor mij werkt 't goed genoeg.
Ik volg deze niet helemaal. Maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
in het kader van je recente texel opmerking je pipa's en dat in combinatie met the dark night verwacht ik straks een bijzondere discussie op nujij.nl
Hij heeft allemaal wapens in huis. En hij is nogal mentaal instabielquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik volg deze niet helemaal. Maar ik ben wel nieuwsgierig.
texel is ff zijn locatiekeuze voor zijn eigen andre breikje.. en hij postte t nog op de fp ook de gek....quote:
quote:
deze volg ik niet helemaal...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
texel is ff zijn locatiekeuze voor zijn eigen andre breikje.. en hij postte t nog op de fp ook de gek....
vorige sc topic in een quote van dyon.. ik vind echt dat je dan niet spoort.. kan nu ff niet zoeken zit mobielquote:
Kan bericht niet eens meer quoten omdat de reactie nu verborgen staat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
vorige sc topic in een quote van dyon.. ik vind echt dat je dan niet spoort.. kan nu ff niet zoeken zit mobiel
En op de meet was hij normaal?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:25 schreef Robby87 het volgende:
"Hoeveel mensen wonen er op Texel? Ik voel me geinspireerd"
die?
Zag dat hij in het vorige SC een van z'n smaakmakende posts had weggehaald.. tsja..
die idd...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:25 schreef Robby87 het volgende:
"Hoeveel mensen wonen er op Texel? Ik voel me geinspireerd"
die?
Zag dat hij in het vorige SC een van z'n smaakmakende posts had weggehaald.. tsja..
Ik weet niet eens meer de helft daarvan, was zo zat als een aap!quote:
Hij maakt hier altijd zulke rare opmerkingen.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer de helft daarvan, was zo zat als een aap!
Whehe, nee hoor... heel rustig aan gedaan want geen van allen kan stevig doordrinken (bier dan hè).
Maar hij kwam rustig over, ook wel een beetje gereserveerd.
Niemandquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:31 schreef Desunoto het volgende:
Wie gaat er nog meer kijken naar de openingsceremonie voor de OS?
Subtiele verandering van onderwerp.
Weet alleen niet of deze lijst bevestigd is of niet...quote:ETON BOATING SONG Captain Algernon Drummond (music) William Johnson Cory (lyrics)
LAND OF HOPE AND GLORY Elgar (music), AC Benson (lyrics)
GOING UNDERGROUND The Jam
MAP OF THE PROBLEMATIQUE Muse
BIG BEN
GOD SAVE THE QUEEN Sex Pistols
LONDON CALLING The Clash
EASTENDERS THEME Simon May
SHIPPING FORECAST
JERUSALEM Sir Hubert Parry (music) William Blake (lyrics)
NIMROD Elgar
ARRIVAL OF THE QUEEN OF SHEBA Handel
DAMBUSTERS MARCH Eric Coates
MUSIC FOR THE ROYAL FIREWORKS Handel
JAMES BOND THEME Monty Norman
TUBULAR BELLS Mike Oldfield
IN DULCI JUBILO Mike Oldfield
CHARIOTS OF FIRE Vangelis, performed by LSO
BBC NEWS 1954
THE ARCHERS THEME Arthur Wood
BLACK & WHITE RAG Winifred Atwell
PUSH THE BUTTON Sugababes
ENOLA GAY OMD
THE STRIPPER David Rose & His Orchestra
FOOD GLORIOUS FOOD Lionel Bart
BEDKNOBS & BROOMSTICKS Irwin Kostal, Richard Sherman, Robert Sherman
WHEN I WAS A YOUNGSTER Rizzle Kicks
GOING UNDERGROUND (as before, repeated)
WONDERFUL TONIGHT Eric Clapton
GREGORY’S GIRL Colin Tully
CITY LIGHTS William Pitt
MY GENERATION The Who
SATISFACTION Rolling Stones
MY BOY LOLLIPOP Millie Small
ALL DAY AND ALL OF THE NIGHT The Kinks
SHE LOVES YOU The Beatles
TIGER FEET Mud
TRAMPLED UNDER FOOT Led Zeppelin
A MESSAGE TO YOU, RUDY The Specials
STARMAN David Bowie
BOHEMIAN RHAPSODY Queen
PRETTY VACANT Sex Pistols
THE REFLEX Duran Duran
BLUE MONDAY New Order
RELAX Frankie Goes To Hollywood
BACK TO LIFE Soul II Soul
STEP ON Happy Mondays
SWEET DREAMS (ARE MADE OF THIS) Eurythmics
BITTER SWEET SYMPHONY The Verve
FIRESTARTER The Prodigy
BORN SLIPPY Underworld
I’M FOREVER BLOWING BUBBLES Jaan Kenbrovin, John William Kellette
CITY LIGHTS (as before, repeated)
SONG 2 Blur
BONKERS Dizzee Rascal
NACHNA ONDA NEI Tigerstyle featuring Kaka Bhaniawala
BILLIE JEAN Michael Jackson
UNDER PRESSURE Queen and David Bowie
NAANTHAAN UNGAPPANDA Ilaiyaraaja featuring S.P. Balasubrahmanyam
BONKERS (as before, repeated)
I BET YOU LOOK GOOD ON THE DANCEFLOOR Arctic Monkeys
VALERIE Amy Winehouse
CREEP Radiohead
UPRISING Muse
RANDOM ANTICS Kano & Mikey J
PASS OUT Tinie Tempah
BONKERS (as before, repeated)
PAPER PLANES M.I.A VIVA LA VIDA Coldplay
GALVANIZE The Chemical Brothers
TAKE ME OUT Franz Ferdinand
I PREDICT A RIOT Kaiser Chiefs
SHAKE A LEG Roll Deep
ROLLING IN THE DEEP Adele
THE HINDU TIMES Oasis
WONDERWALL Oasis
HEAVEN Emeli SandÈ
ABIDE WITH ME William Monk (music) Henry Francis Lyte (lyrics,)
ECLIPSE Pink Floyd THE END The Beatles
HEY JUDE The Beatles
HEROES David Bowie
CORONATION STREET THEME Eric Spear
DOCTOR WHO THEME Ron Grainer
MONTY PYTHON THEME (THE LIBERTY BELL) John Philip Sousa
ABSOLUTE BEGINNERS David Bowie
Apocalypto is best een aardige film. Ben ik in de bios naar toe geweestquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:00 schreef Sands het volgende:
Welke film zal ik gaan kijken?
Nog nooit gezien:
Apocalypto
Battle for the Planet of the Apes
Herkijk:
Batman Begins
Men in Black
The Sting
Heb alleen Batman Begins en Men in Black gezienquote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:00 schreef Sands het volgende:
Welke film zal ik gaan kijken?
Nog nooit gezien:
Apocalypto
Battle for the Planet of the Apes
Herkijk:
Batman Begins
Men in Black
The Sting
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:01 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Apocalypto is best een aardige film. Ben ik in de bios naar toe geweest
Bedankt, Apocalypto it is.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:04 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Heb alleen Batman Begins en Men in Black gezien![]()
Op de titel afgaande zou ik voor Apocalypto gaan
Geen dankquote:
Mooi lijstje heurquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:36 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Weet alleen niet of deze lijst bevestigd is of niet...
OS als in OST als in Original Soundtrack?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:39 schreef Borizzz het volgende:
[infomodus]
Ik heb laatst Batman Begins nog eens gekeken.
En na de OS The Dark Knight.
[/infomodus]
Volgens mij stond het antwoord er al zo goed alsquote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:02 schreef Borizzz het volgende:
Ik vind eigenlijk dat jullie de vraag nu wel moeten weten hoor...
100! (oftewel 100*99*98*97...1).quote:Op vrijdag 27 juli 2012 21:20 schreef Robby87 het volgende:
Als ik een lijst met 100 films heb, en ik wil ze allemaal tegen elkaar uitspelen. Hoeveel verschillende soorten vergelijkingen moet je dan maken?
Wiskunde is niet mijn sterkste punt![]()
Daarom hou ik het cijfer bij op IMDb. .quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:45 schreef Waaghals het volgende:
Ik vergeet toch altijd veel films als ik lijstjes ga maken
Nee, het is ook niet 100, maar 100! (100 faculteit). En dat is héél veel.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:46 schreef Robby87 het volgende:
Naja, ik heb nu al die priorities gedaan, en m'n lijst blijft schuiven. Maar 100 klopt niet.
Dat gaat boven mijn kennis, heb zoeven gegoogeld en er zijn dus ontzettend veel combinaties mogelijk inderdaad. Dus het is niet realistisch om hiermee een lijst te perfectioneren. Zoals pico ook al zei is het een momentopnamequote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet 100, maar 100! (100 faculteit). En dat is héél veel.
Precies zoals Pico het ook al had uitgelegd dus.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:54 schreef Robby87 het volgende:
Dat gaat boven mijn kennis, heb zoeven gegoogeld en er zijn dus ontzettend veel combinaties mogelijk inderdaad.
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 23:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Precies zoals Pico het ook al had uitgelegd dus.
En ik had nog wel een onvoldoende voor wiskunde op mijn eindlijst.![]()
Ik mag dus al helemaal geen luchtverkeersleidingsopleiding doen, ontzettend slechte ogen en veel te oud ook.
Nou ja, veel te oud is wat overdreven. Gewoon een paar jaar.quote:
iech auchquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:07 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Mestreech jong
Net Shame gezien. Pater noster wat een vette film!
Ohja die moet ik ook nog zien.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:09 schreef Robby87 het volgende:
Ik heb Shame na driekwart afgezet, kon me er niet meer toe verzetten. Misschien binnenkort nog eens kijken.
Lijkt mij dat je elke film tegen elke film wilt hebben in paren, dus bij je 1e film ga je 99 langs, bij je 2e maar 98 want de 1e is al geweest, dan kom je uit op 99+98+....1 oftewel 100*99 = 9900quote:Op vrijdag 27 juli 2012 22:44 schreef picodealion het volgende:
[..]
100! (oftewel 100*99*98*97...1).
Maar na mijn top 25 hoeft het niet meer perfect voor mij. Gewoon een grove schatting, het is toch al erg een momentopname.
Die rekensom had ik ook gemaakt, maar dat klopt toch niet? Btw jij deed toch bijlessen in wiskunde?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:10 schreef Baszh het volgende:
[..]
Lijkt mij dat je elke film tegen elke film wilt hebben in paren, dus bij je 1e film ga je 99 langs, bij je 2e maar 98 want de 1e is al geweest, dan kom je uit op 99+98+....1 oftewel 100*99 = 9900
Gek!quote:
god joh gek, daan weuren ze hielemaol dulquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Gek!
Vr kinne wel weijer goan in ut Sjengels, mer dat is neet zoe netjes tegeneuver uzze mede-FMTers.
Hoezo niet, en ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die rekensom had ik ook gemaakt, maar dat klopt toch niet? Btw jij deed toch bijlessen in wiskunde?
Goed te lezen hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
god joh gek, daan weuren ze hielemaol dul
Ik vond dat ie toch een behoorlijke obsessie had ontwikkeld. Ook die webcam-chick die hem bij naam kende...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:16 schreef Robby87 het volgende:
Als die man in Shame btw seksverslaafd is... ik vond het wel meevallen (afgezien van de prostituees).
Alleen te begrijpen als ik het uitspreek in mijn hoofdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Gek!
Vr kinne wel weijer goan in ut Sjengels, mer dat is neet zoe netjes tegeneuver uzze mede-FMTers.
Dit gaat dan weer te ver.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef ArtistA het volgende:
Typen is kut idd... er komen in de officiële spelling heel wat leestekens bij kijken ook.
Maak ut mèt.
Grijniezer, tettemaj, koejong, slaojbak, drektuut etc...
Ja, dat heb je snel als Stewart er niet in zitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Sands het volgende:
Apocalypto viel me trouwens een beetje tegen. Een aantal momenten dat ik iets had van ""
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat heb je snel als Stewart er niet in zit
Zijn schlong bezorgde me enigszins een minderwaardigheidscomplexquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:21 schreef Robby87 het volgende:
Ik vond wel mooi aan Shame dat het niet quasi-puberaal gebracht werd. Door bijv. in de expositie al te beginnen met het prominent duiden van het karakter in zijn nakie waarbij zijn penis de protagonist bijna blijkt te zijn.
Hoorde van een meisje dat ik ken, die met vriendinnen naar de bios ging: "Ja en toen zagen we al gelijk een piemel in beeld! hihi, dus dat wordt nikshihi".
Passende titel dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zijn schlong bezorgde me enigszins een minderwaardigheidscomplex
Daar is hij ook voor gecast. Ik zit serieus te bedenken hoe dat gegaan moet zijn tijdens de casting.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zijn schlong bezorgde me enigszins een minderwaardigheidscomplex
Wat een hoop vragen wyffie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu?
Moet je morgen voeg op?
Ben je moe?
Jazekerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef Sands het volgende:
To Catch a Thief is de HD versie mag ik hopen.
Allemaal nog niet gezien?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:28 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Daar is hij ook voor gecast. Ik zit serieus te bedenken hoe dat gegaan moet zijn tijdens de casting.
[..]
Wat een hoop vragen wyffie.
Nah, niks van alles.
[ afbeelding ]
Zeg het maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |