Dit, 3 films met die persoon en ik dacht ook dat Wyccie en zij wasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:38 schreef picodealion het volgende:
Haar vraag. En ja, lijkt me dat ze dat bedoelt.
Behalve Sands.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:59 schreef DragonFodder het volgende:
Hoax. Hier komen alleen maar mannen. De een wat geiler dan de ander, maar allemaal mannen
Da's waar. Sands is geen man. Dat is een Kerel. Misschien zelfs Vent.quote:
Pika Pika!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's waar. Sands is geen man. Dat is een Kerel. Misschien zelfs Vent.
dat ook jaquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:03 schreef DragonFodder het volgende:
nog een paar uur en dan ga ik jullie een paar weekjes alleen laten. Tenzij ik Wifi tegenkom
Waar ga je naar toe en voor hoe lang?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:03 schreef DragonFodder het volgende:
nog een paar uur en dan ga ik jullie een paar weekjes alleen laten. Tenzij ik Wifi tegenkom
Zuidwest Engeland, paar weken. why?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe en voor hoe lang?
intresse tonen... iets van de olympische spelen bekijken?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zuidwest Engeland, paar weken. why?
nee, die mijden we. al zal het rond London wel even druk zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
intresse tonen... iets van de olympische spelen bekijken?
Nee joh, dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, die mijden we. al zal het rond London wel even druk zijn.
En bedanktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef RanTheMan het volgende:
Tering wat moest ik veel terug lezen vanmorgen.........
En dubbel tering, wat lopen hier een paar achtelijke gladiolen rond zeg...
Thumbs up...
Wiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef RanTheMan het volgende:
Thumbs up...
Ik dacht vanochtend een beetje hetzelfdequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef RanTheMan het volgende:
Thumbs up...
quote:
ik noem geen namen FF dus dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg over je eigen zelfreflectie...quote:
Geweldige afleveringquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend een beetje hetzelfde
Was er gisteravond ergens gratis
[ afbeelding ]
te verkrijgen?
Daarom vind ik jou ook aardigquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
En mij niet?quote:
quote:
daarom...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij neemt ook alles serieus hé? God, wat een lol ga ik met jou beleven op de meet
quote:
quote:
Werkt niet hier...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:27 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
[..]
[ [url=http://demi.fi/uploads/groupImage/512_KQTUJ0TuUIL37k[1].jpg]afbeelding[/url] ]
DaahaaG!quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Was er gisteravond ergens gratis
[ afbeelding ]
te verkrijgen?
Budget verschilquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:42 schreef dyonvbaal het volgende:
Waarom zit er zo'n groot verschil in tekenfilms uit het westen en uit Azïe in de jaren 80...
Hadden ze daar in Azïe zoveel meer voorover dan?quote:
Goedkopere arbeiders die werkweken van 100 uur maken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:04 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Hadden ze daar in Azïe zoveel meer voorover dan?
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Al vind ik dat er niet veel is waarmee je een tekenfilm als Akira zou kunnen vergelijken. Ben nou Kiki's delivery service aan het kijken en vind em erg vermakelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:07 schreef Sands het volgende:
[..]
Goedkopere arbeiders die werkweken van 100 uur maken.
En het ligt er aan welke films je gaat vergelijken met elkaar.
Ik bedoelde meer dat er in een Disney meer geld en tijd zit omdat die in vergelijking met een Fire and Ice meer opbrengt. (groter publiek enzo)quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:09 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar heb je ook wel weer gelijk in. Al vind ik dat er niet veel is waarmee je een tekenfilm als Akira zou kunnen vergelijken. Ben nou Kiki's delivery service aan het kijken en vind em erg vermakelijk
Ik moet er nog een stuk of 9quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:15 schreef dyonvbaal het volgende:
Na kiki hoef ik nog maar 36 films te kijken voor het animatie tournamentEn er zit er op zijn minst 1 tussen die ik zeker niet ga kijken (spongebob...)
Netjes, maar ik weet zeker dat ik dat niet ga halen voor dat de eerste ronde afgelopen isquote:
Ik heb na vandaag vakantie dus genoeg vrije tijd.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:27 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Netjes, maar ik weet zeker dat ik dat niet ga halen voor dat de eerste ronde afgelopen is
Vrije tijd heb ik genoeg. Maar niet om nog minstens 35 films te kijken voor wat was het? 5 augutus?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:33 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik heb na vandaag vakantie dus genoeg vrije tijd.
Is haalbaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:34 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Vrije tijd heb ik genoeg. Maar niet om nog minstens 35 films te kijken voor wat was het? 5 augutus?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |