Dit, 3 films met die persoon en ik dacht ook dat Wyccie en zij wasquote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:38 schreef picodealion het volgende:
Haar vraag. En ja, lijkt me dat ze dat bedoelt.
Behalve Sands.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 08:59 schreef DragonFodder het volgende:
Hoax. Hier komen alleen maar mannen. De een wat geiler dan de ander, maar allemaal mannen
Da's waar. Sands is geen man. Dat is een Kerel. Misschien zelfs Vent.quote:
Pika Pika!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:02 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Da's waar. Sands is geen man. Dat is een Kerel. Misschien zelfs Vent.
dat ook jaquote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:03 schreef DragonFodder het volgende:
nog een paar uur en dan ga ik jullie een paar weekjes alleen laten. Tenzij ik Wifi tegenkom
Waar ga je naar toe en voor hoe lang?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:03 schreef DragonFodder het volgende:
nog een paar uur en dan ga ik jullie een paar weekjes alleen laten. Tenzij ik Wifi tegenkom
Zuidwest Engeland, paar weken. why?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:06 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Waar ga je naar toe en voor hoe lang?
intresse tonen... iets van de olympische spelen bekijken?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:07 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Zuidwest Engeland, paar weken. why?
nee, die mijden we. al zal het rond London wel even druk zijn.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:08 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
intresse tonen... iets van de olympische spelen bekijken?
Nee joh, dat zal wel meevallenquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:15 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
nee, die mijden we. al zal het rond London wel even druk zijn.
En bedanktquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef RanTheMan het volgende:
Tering wat moest ik veel terug lezen vanmorgen.........
En dubbel tering, wat lopen hier een paar achtelijke gladiolen rond zeg...
Thumbs up...
Wiequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef RanTheMan het volgende:
Thumbs up...
Ik dacht vanochtend een beetje hetzelfdequote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:18 schreef RanTheMan het volgende:
Thumbs up...
quote:
ik noem geen namen FF dus dat jij je aangesproken voelt zegt genoeg over je eigen zelfreflectie...quote:
Geweldige afleveringquote:Op vrijdag 27 juli 2012 09:21 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Ik dacht vanochtend een beetje hetzelfde
Was er gisteravond ergens gratis
[ afbeelding ]
te verkrijgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |