Ik denk dat ik elke film van Seagal wel ooit een keer heb gezien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb google gevraagd. Weet verder niks van de film...
Volgende keer beter zoeken. Ik heb net op keyword waste gezocht op IMDb en daar stond ie tussen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat is hem! Bedankt!
Nu weet ik het weer... met John Travolta inderdaad.
Ok wordt dit de volgende vraag?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat is hem! Bedankt!
Nu weet ik het weer... met John Travolta inderdaad.
Ik vergeet steeds dat die keywords bestaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgende keer beter zoeken. Ik heb net op keyword waste gezocht op IMDb en daar stond ie tussen...
Die keywords zijn erg random hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat die keywords bestaan.
En dat naar kinderen toe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ze kijkt wel lekker dreigend, én geil.
Dat klopt, ik heb hier een momentopname van 5 minuten na de pauze, net voordat ze live gingen. Ze was nog helemaal in haar rol enzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Desunoto het volgende:
Zij werkte achter de schermen alle vaders af.
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Desunoto het volgende:
Zij werkte achter de schermen alle vaders af.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb hier een momentopname van 5 minuten na de pauze, net voordat ze live gingen. Ze was nog helemaal in haar rol enzo.
[ afbeelding ]
Vervelend af en toe he... meerdere tabbladen...quote:
Robby kickt op milfjesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat ze ook wel lekker op, damn.
Vandaar dat jij hoog op mijn lijstje staatquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vandaar dat jij hoog op mijn lijstje staat
Jij neemt ook alles serieus hé? God, wat een lol ga ik met jou beleven op de meetquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
al is Sands dan wel meerderjarig...
Jij niet dan?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij neemt ook alles serieus hé? God, wat een lol ga ik met jou beleven op de meet
we zullen zien. eerst maar eens kijken of ik uberhaupt wel kom...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij neemt ook alles serieus hé? God, wat een lol ga ik met jou beleven op de meet
Al 3 mensen die ik wegjaag voordat er überhaupt een meet is geweestquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
we zullen zien. eerst maar eens kijken of ik uberhaupt wel kom...
Nee hoor, die eer gaat in mijn geval niet naar jou toe...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al 3 mensen die ik wegjaag voordat er überhaupt een meet is geweest
Omdat je eng bentquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al 3 mensen die ik wegjaag voordat er überhaupt een meet is geweest
Hoezo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is 24kitchen toch een leuk kanaal af en toe...
Nou gewoon, heerlijke gerechten af en toe. Al lijkt mij de rauwe steak tartaar toch niet zo lekkerquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou gewoon, heerlijke gerechten af en toe. Al lijkt mij de rauwe steak tartaar toch niet zo lekker
Ja, wat ik zei. Mij lijkt dat ook niet zo lekker. Hij bereidde het lekker en toen dacht ik dat hij het wel ging bakken, maar niet dus...quote:
Teleurstellend programma.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, wat ik zei. Mij lijkt dat ook niet zo lekker. Hij bereidde het lekker en toen dacht ik dat hij het wel ging bakken, maar niet dus...
Hahah, nou ja wat hij dan niet bakt kun je natuurlijk even in een oven zetten. En dat lijkt me dan weer wel heerlijk.quote:
Missie geslaagdquote:
Deze film heeft een beetje hetzelfde als Drive; ondanks weinig dialogen, erg intense acteerprestaties.quote:
Nee want mijn bed is lekker koelquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Robby87 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n moeite om in slaap te komen met dit weer? Pfoe..
*Zet download aan*quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Deze film heeft een beetje hetzelfde als Drive; ondanks weinig dialogen, erg intense acteerprestaties.
in Drive is ze leukerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef picodealion het volgende:
En Carey Mulligan is goed te pruimen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |