Toen was ik ook te ver gegaan...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
En ik heb ooit met Tha_Erik geroepen dat wij de nacht hadden doorgebracht samen
Terwijl hij een homo is en hij in een andere kamer lag tijdens een FOK!-landalmeet
kon ie niet waarderen dus was ik een slet
Oh, hij had toch met je poesje gespeeld?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
En ik heb ooit met Tha_Erik geroepen dat wij de nacht hadden doorgebracht samen
Terwijl hij een homo is en hij in een andere kamer lag tijdens een FOK!-landalmeet
kon ie niet waarderen dus was ik een slet
Voor het 3d effect moet je wachten tot de meet...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja ook ja, ik had een housewarming en toen was ie dol op mn kittenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, hij had toch met je poesje gespeeld?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat verhaal kende ik nog niet
FF1
quote:
Zekerquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen was ik ook te ver gegaan...
Sorry!
Dat magquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeker
en tnx voor de excuses maar ik kan op dit moment nog ff geen respect voor jou hebben, sorry
Jij moet helemaal je bek houden!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
het lijkt wel een soap... dit is waarom ik probeer zo min mogelijk aan te trekken van forumleden en alleen maar een spelletje te spelen
Dat zei ik al, jij snapt hetquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
het lijkt wel een soap... dit is waarom ik probeer zo min mogelijk aan te trekken van forumleden en alleen maar een spelletje te spelen
Ach het houdt het spannend hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Jij zit nu waarschijnlijk met net zo'n big smile als ik achter je schermquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach het houdt het spannend hoor
En ik trek me er nu gewoon niets meer van aan, dus bring it on
zie, zo raar ben ik dus niet...quote:
Op het gebied van films welquote:
Nee, veel te leuk manquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:18 schreef picodealion het volgende:
[..].
Fox, je leert t ook nooit he.
Nee, jij probeert niet iedere vrouw te versieren, en begint geen relaties met FOK!kersquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij zit nu waarschijnlijk met net zo'n big smile als ik achter je scherm
Jammer!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij probeert niet iedere vrouw te versieren, en begint geen relaties met FOK!kers
[..]
Nee hoor
Jammer dat je geen zus hebquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo erg als mijn broertje.
Jij bent heel anders dus?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo erg als mijn broertje.
is dat sarcasme?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij probeert niet iedere vrouw te versieren, en begint geen relaties met FOK!kers
Neem er een voorbeeld aan, luiwammes.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn broertje is gisteren uit huis getrapt![]()
Ik krijg nog een maandsalaris van hemquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Neem er een voorbeeld aan, luiwammes.
Richting mijquote:
Ik snap em niet... jij blijkbaar wel. Dus leg uitquote:
Nee hoor, hoezo?quote:
Gewoon een vraag. Daar leek het op...quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:40 schreef Desunoto het volgende:
Hoe heet die film ook alweer waar twee(?) mensen een bedrijf gaan onderzoeken dat verantwoordelijk bleek te zijn voor het dumpen van chemische troep in een rivier? En daardoor werden mensen ziek. Zoiets kan ik me herinneren in elk geval.
Dit waarschijnlijkquote:
Ik lach gewoon om jouw reactiequote:Op donderdag 26 juli 2012 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik snap em niet... jij blijkbaar wel. Dus leg uit
Kunst en kitsch al afgelopen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef Waaghals het volgende:
Zo kinders, er is nu weer een volwassene in jullie midden
Daar dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0119123/plotsummary ?
Ik heb google gevraagd. Weet verder niks van de film...quote:
Ik denk dat ik elke film van Seagal wel ooit een keer heb gezien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb google gevraagd. Weet verder niks van de film...
Volgende keer beter zoeken. Ik heb net op keyword waste gezocht op IMDb en daar stond ie tussen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat is hem! Bedankt!
Nu weet ik het weer... met John Travolta inderdaad.
Ok wordt dit de volgende vraag?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat is hem! Bedankt!
Nu weet ik het weer... met John Travolta inderdaad.
Ik vergeet steeds dat die keywords bestaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgende keer beter zoeken. Ik heb net op keyword waste gezocht op IMDb en daar stond ie tussen...
Die keywords zijn erg random hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat die keywords bestaan.
En dat naar kinderen toe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ze kijkt wel lekker dreigend, én geil.
Dat klopt, ik heb hier een momentopname van 5 minuten na de pauze, net voordat ze live gingen. Ze was nog helemaal in haar rol enzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Desunoto het volgende:
Zij werkte achter de schermen alle vaders af.
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Desunoto het volgende:
Zij werkte achter de schermen alle vaders af.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb hier een momentopname van 5 minuten na de pauze, net voordat ze live gingen. Ze was nog helemaal in haar rol enzo.
[ afbeelding ]
Vervelend af en toe he... meerdere tabbladen...quote:
Robby kickt op milfjesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat ze ook wel lekker op, damn.
Vandaar dat jij hoog op mijn lijstje staatquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vandaar dat jij hoog op mijn lijstje staat
Jij neemt ook alles serieus hé? God, wat een lol ga ik met jou beleven op de meetquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:50 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
al is Sands dan wel meerderjarig...
Jij niet dan?quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij neemt ook alles serieus hé? God, wat een lol ga ik met jou beleven op de meet
we zullen zien. eerst maar eens kijken of ik uberhaupt wel kom...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij neemt ook alles serieus hé? God, wat een lol ga ik met jou beleven op de meet
Al 3 mensen die ik wegjaag voordat er überhaupt een meet is geweestquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:56 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
we zullen zien. eerst maar eens kijken of ik uberhaupt wel kom...
Nee hoor, die eer gaat in mijn geval niet naar jou toe...quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al 3 mensen die ik wegjaag voordat er überhaupt een meet is geweest
Omdat je eng bentquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:57 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Al 3 mensen die ik wegjaag voordat er überhaupt een meet is geweest
Hoezo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:09 schreef dyonvbaal het volgende:
Wat is 24kitchen toch een leuk kanaal af en toe...
Nou gewoon, heerlijke gerechten af en toe. Al lijkt mij de rauwe steak tartaar toch niet zo lekkerquote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:11 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Nou gewoon, heerlijke gerechten af en toe. Al lijkt mij de rauwe steak tartaar toch niet zo lekker
Ja, wat ik zei. Mij lijkt dat ook niet zo lekker. Hij bereidde het lekker en toen dacht ik dat hij het wel ging bakken, maar niet dus...quote:
Teleurstellend programma.quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ja, wat ik zei. Mij lijkt dat ook niet zo lekker. Hij bereidde het lekker en toen dacht ik dat hij het wel ging bakken, maar niet dus...
Hahah, nou ja wat hij dan niet bakt kun je natuurlijk even in een oven zetten. En dat lijkt me dan weer wel heerlijk.quote:
Missie geslaagdquote:
Deze film heeft een beetje hetzelfde als Drive; ondanks weinig dialogen, erg intense acteerprestaties.quote:
Nee want mijn bed is lekker koelquote:Op donderdag 26 juli 2012 23:56 schreef Robby87 het volgende:
Hebben jullie ook zo'n moeite om in slaap te komen met dit weer? Pfoe..
*Zet download aan*quote:Op donderdag 26 juli 2012 23:58 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Deze film heeft een beetje hetzelfde als Drive; ondanks weinig dialogen, erg intense acteerprestaties.
in Drive is ze leukerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 00:03 schreef picodealion het volgende:
En Carey Mulligan is goed te pruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |