Ik denk dat ik elke film van Seagal wel ooit een keer heb gezien.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:49 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik heb google gevraagd. Weet verder niks van de film...
Volgende keer beter zoeken. Ik heb net op keyword waste gezocht op IMDb en daar stond ie tussen...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat is hem! Bedankt!
Nu weet ik het weer... met John Travolta inderdaad.
Ok wordt dit de volgende vraag?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ja, dat is hem! Bedankt!
Nu weet ik het weer... met John Travolta inderdaad.
Ik vergeet steeds dat die keywords bestaan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:54 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Volgende keer beter zoeken. Ik heb net op keyword waste gezocht op IMDb en daar stond ie tussen...
Die keywords zijn erg random hoor.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:56 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik vergeet steeds dat die keywords bestaan.
En dat naar kinderen toe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ze kijkt wel lekker dreigend, én geil.
Dat klopt, ik heb hier een momentopname van 5 minuten na de pauze, net voordat ze live gingen. Ze was nog helemaal in haar rol enzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Desunoto het volgende:
Zij werkte achter de schermen alle vaders af.
Ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:04 schreef Desunoto het volgende:
Zij werkte achter de schermen alle vaders af.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 22:10 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat klopt, ik heb hier een momentopname van 5 minuten na de pauze, net voordat ze live gingen. Ze was nog helemaal in haar rol enzo.
[ afbeelding ]
Vervelend af en toe he... meerdere tabbladen...quote:
Robby kickt op milfjesquote:Op donderdag 26 juli 2012 22:15 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier staat ze ook wel lekker op, damn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |