Toen was ik ook te ver gegaan...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
En ik heb ooit met Tha_Erik geroepen dat wij de nacht hadden doorgebracht samen
Terwijl hij een homo is en hij in een andere kamer lag tijdens een FOK!-landalmeet
kon ie niet waarderen dus was ik een slet
Oh, hij had toch met je poesje gespeeld?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
En ik heb ooit met Tha_Erik geroepen dat wij de nacht hadden doorgebracht samen
Terwijl hij een homo is en hij in een andere kamer lag tijdens een FOK!-landalmeet
kon ie niet waarderen dus was ik een slet
Voor het 3d effect moet je wachten tot de meet...quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:13 schreef Robby87 het volgende:
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja ook ja, ik had een housewarming en toen was ie dol op mn kittenquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Oh, hij had toch met je poesje gespeeld?
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Oh dat verhaal kende ik nog niet
FF1
quote:
Zekerquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Toen was ik ook te ver gegaan...
Sorry!
Dat magquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeker
en tnx voor de excuses maar ik kan op dit moment nog ff geen respect voor jou hebben, sorry
Jij moet helemaal je bek houden!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
het lijkt wel een soap... dit is waarom ik probeer zo min mogelijk aan te trekken van forumleden en alleen maar een spelletje te spelen
Dat zei ik al, jij snapt hetquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
het lijkt wel een soap... dit is waarom ik probeer zo min mogelijk aan te trekken van forumleden en alleen maar een spelletje te spelen
Ach het houdt het spannend hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:16 schreef dyonvbaal het volgende:
Jij zit nu waarschijnlijk met net zo'n big smile als ik achter je schermquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ach het houdt het spannend hoor
En ik trek me er nu gewoon niets meer van aan, dus bring it on
zie, zo raar ben ik dus niet...quote:
Op het gebied van films welquote:
Nee, veel te leuk manquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:18 schreef picodealion het volgende:
[..].
Fox, je leert t ook nooit he.
Nee, jij probeert niet iedere vrouw te versieren, en begint geen relaties met FOK!kersquote:
Nee hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Jij zit nu waarschijnlijk met net zo'n big smile als ik achter je scherm
Jammer!quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij probeert niet iedere vrouw te versieren, en begint geen relaties met FOK!kers
[..]
Nee hoor
Jammer dat je geen zus hebquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo erg als mijn broertje.
Jij bent heel anders dus?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef Sands het volgende:
[..]
Je bent bijna net zo erg als mijn broertje.
is dat sarcasme?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee, jij probeert niet iedere vrouw te versieren, en begint geen relaties met FOK!kers
Neem er een voorbeeld aan, luiwammes.quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef Sands het volgende:
[..]
Mijn broertje is gisteren uit huis getrapt![]()
Ik krijg nog een maandsalaris van hemquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:21 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Neem er een voorbeeld aan, luiwammes.
Richting mijquote:
Ik snap em niet... jij blijkbaar wel. Dus leg uitquote:
Nee hoor, hoezo?quote:
Gewoon een vraag. Daar leek het op...quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:40 schreef Desunoto het volgende:
Hoe heet die film ook alweer waar twee(?) mensen een bedrijf gaan onderzoeken dat verantwoordelijk bleek te zijn voor het dumpen van chemische troep in een rivier? En daardoor werden mensen ziek. Zoiets kan ik me herinneren in elk geval.
Dit waarschijnlijkquote:
Ik lach gewoon om jouw reactiequote:Op donderdag 26 juli 2012 21:22 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik snap em niet... jij blijkbaar wel. Dus leg uit
Kunst en kitsch al afgelopen?quote:Op donderdag 26 juli 2012 21:44 schreef Waaghals het volgende:
Zo kinders, er is nu weer een volwassene in jullie midden
Daar dacht ik ook al aanquote:Op donderdag 26 juli 2012 21:46 schreef dyonvbaal het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0119123/plotsummary ?
Ik heb google gevraagd. Weet verder niks van de film...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |