Ik wil eerst nog een aantal films kijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:27 schreef The_Substitute het volgende:
FOK! Film Top 100 2012 - 11e editie
Waar blijven jullie lijsten? Ben wel benieuwd.
[..]
Checken voordat je top 100 lijst inlevert.
Bij jou heb ik dan ook wel een idee hoe die lijst er uit gaat zien.quote:
Hoe dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:04 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Bij jou heb ik dan ook wel een idee hoe die lijst er uit gaat zien.
Oud en ingewikkeld?quote:
Duurt nog wel even hoor voordat ik klaar ben met het bedenken van nieuwe en terugkerende kandidaten. Nog erger is het bedenken van welke eruit moeten. En daarna doe ik het ook altijd nog in een iets uitgebreider formaat dan alleen 100 films onder elkaarquote:Op vrijdag 27 juli 2012 14:27 schreef The_Substitute het volgende:
FOK! Film Top 100 2012 - 11e editie
Waar blijven jullie lijsten? Ben wel benieuwd.
[..]
Checken voordat je top 100 lijst inlevert.
Een Stewartje hier, een Ghibli'tje daar, afgewisseld met wat muziek en zwartwit beelden, met af en toe een teken van hedendaagse pareltje. Je weet wel.quote:
Dat klopt wel ongeveerquote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:12 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Een Stewartje hier, een Ghibli'tje daar, afgewisseld met wat muziek en zwartwit beelden, met af en toe een teken van hedendaagse pareltje. Je weet wel.
Ik kan zoveel films bedenken die er bij mij ook in hadden kunnen staan. Ik heb er gewoon niet te lang bij stilgestaan. M'n enige faal is dat La Meglio Gioventu vergeten ben, terwijl die nog expres in de OP genoemd wordt. Verder vind ik het wel goed zo.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:09 schreef SamuelofSEK het volgende:
Duurt nog wel even hoor voordat ik klaar ben met het bedenken van nieuwe en terugkerende kandidaten. Nog erger is het bedenken van welke eruit moeten. En daarna doe ik het ook altijd nog in een iets uitgebreider formaat dan alleen 100 films onder elkaar
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:21 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik kan geen lijst maken hoor... een film is of goed of slecht bij mij
Ik neem toch wel aan dat je in ieder geval de films die je het afgelopen jaar hebt gekeken even nagaat?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:17 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kan zoveel films bedenken die er bij mij ook in hadden kunnen staan. Ik heb er gewoon niet te lang bij stilgestaan. M'n enige faal is dat La Meglio Gioventu vergeten ben, terwijl die nog expres in de OP genoemd wordt. Verder vind ik het wel goed zo.
Afgezien van de musicals, beginnen de oudjes er ook bij mij binnen te sluipen.quote:
Oh zeker, er staan er 6 a 7 in van 2011. Maar ik weet ook hoe het voelt om niet te kunnen kiezen tussen alle toppers. Vandaar dat ik niet te veel energie aan verspil.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik neem toch wel aan dat je in ieder geval de films die je het afgelopen jaar hebt gekeken even nagaat?
Zoveel musicals staan er nou ook weer niet in mijn top 100quote:Op vrijdag 27 juli 2012 15:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Afgezien van de musicals, beginnen de oudjes er ook bij mij binnen te sluipen.
Meer dan 1 is niet te veelquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Sands het volgende:
[..]
Zoveel musicals staan er nou ook weer niet in mijn top 100
Kunnen we vergeten dat ik die opmerking heb gemaakt?quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:24 schreef Sands het volgende:
[..]
Misschien moet ik er 2001 en AN er maar eens uitgooien.
Was ook geen sneer, maar een observatie. Die opsomming die ik maakte over 'jouw lijst'; ze staan er in mijn lijst ook bij, zelfs een Stewart. Alleen geen musicals.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:22 schreef Sands het volgende:
Zoveel musicals staan er nou ook weer niet in mijn top 100
Ze staan nu op 55 en 63 maar ik moet ze allebei weer eens gaan herkijken.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:25 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Kunnen we vergeten dat ik die opmerking heb gemaakt?
Je hebt best een mooie lijst.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:27 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Was ook geen sneer, maar een observatie. Die opsomming die ik maakte over 'jouw lijst'; ze staan er in mijn lijst ook bij, zelfs een Stewart. Alleen geen musicals.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |