Van wat ik gezien heb ik is de Bergman film de enige die ik meteen van je lijst zou willen verwijderenquote:
Laat zo maar staan ja...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:06 schreef The_Substitute het volgende:
Zat nog te twijfelen tussen die en Persona, maar ik heb 'm laten staan.
Sam zal het ook nu niet met je eens zijn, denk ik.quote:
Dat maakt me niet uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:09 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Sam zal het ook nu niet met je eens zijn, denk ik.
Heldquote:Op vrijdag 27 juli 2012 16:51 schreef picodealion het volgende:
Mocht iemand nog moeite hebben met de juiste volgorde, probeer dit eens: http://www.bunker306.com/lepidoptera/compare.php
Het scheelt als je lijst al grofweg in een volgorde staat, maar met deze tool kan je 1 voor 1 steeds twee films vergelijken, waardoor je volgorde veel exacter wordt.
in het kader van je recente texel opmerking je pipa's en dat in combinatie met the dark night verwacht ik straks een bijzondere discussie op nujij.nlquote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:24 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ga nu naar The Dark Knight Rises Rises
quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
in het kader van je recente texel opmerking je pipa's en dat in combinatie met the dark night verwacht ik straks een bijzondere discussie op nujij.nl
Werkt inderdaad primaquote:Op vrijdag 27 juli 2012 17:53 schreef picodealion het volgende:
http://www.bunker306.com/lepidoptera/viewList.php ?
Het is inderdaad niet de meest gebruiksvriendelijke tool, maar voor mij werkt 't goed genoeg.
Ik volg deze niet helemaal. Maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:46 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
in het kader van je recente texel opmerking je pipa's en dat in combinatie met the dark night verwacht ik straks een bijzondere discussie op nujij.nl
Hij heeft allemaal wapens in huis. En hij is nogal mentaal instabielquote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:01 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik volg deze niet helemaal. Maar ik ben wel nieuwsgierig.
texel is ff zijn locatiekeuze voor zijn eigen andre breikje.. en hij postte t nog op de fp ook de gek....quote:
quote:
deze volg ik niet helemaal...quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:10 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
texel is ff zijn locatiekeuze voor zijn eigen andre breikje.. en hij postte t nog op de fp ook de gek....
vorige sc topic in een quote van dyon.. ik vind echt dat je dan niet spoort.. kan nu ff niet zoeken zit mobielquote:
Kan bericht niet eens meer quoten omdat de reactie nu verborgen staat.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:17 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
vorige sc topic in een quote van dyon.. ik vind echt dat je dan niet spoort.. kan nu ff niet zoeken zit mobiel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |