Hoezo niet, en ja.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:11 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Die rekensom had ik ook gemaakt, maar dat klopt toch niet? Btw jij deed toch bijlessen in wiskunde?
Goed te lezen hoor.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:13 schreef Waaghals het volgende:
[..]
god joh gek, daan weuren ze hielemaol dul
Ik vond dat ie toch een behoorlijke obsessie had ontwikkeld. Ook die webcam-chick die hem bij naam kende...quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:16 schreef Robby87 het volgende:
Als die man in Shame btw seksverslaafd is... ik vond het wel meevallen (afgezien van de prostituees).
Alleen te begrijpen als ik het uitspreek in mijn hoofdquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:12 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Gek!
Vr kinne wel weijer goan in ut Sjengels, mer dat is neet zoe netjes tegeneuver uzze mede-FMTers.
Dit gaat dan weer te ver.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:17 schreef ArtistA het volgende:
Typen is kut idd... er komen in de officiële spelling heel wat leestekens bij kijken ook.
Maak ut mèt.
Grijniezer, tettemaj, koejong, slaojbak, drektuut etc...
Ja, dat heb je snel als Stewart er niet in zitquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Sands het volgende:
Apocalypto viel me trouwens een beetje tegen. Een aantal momenten dat ik iets had van ""
quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:22 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Ja, dat heb je snel als Stewart er niet in zit
Zijn schlong bezorgde me enigszins een minderwaardigheidscomplexquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:21 schreef Robby87 het volgende:
Ik vond wel mooi aan Shame dat het niet quasi-puberaal gebracht werd. Door bijv. in de expositie al te beginnen met het prominent duiden van het karakter in zijn nakie waarbij zijn penis de protagonist bijna blijkt te zijn.
Hoorde van een meisje dat ik ken, die met vriendinnen naar de bios ging: "Ja en toen zagen we al gelijk een piemel in beeld! hihi, dus dat wordt nikshihi".
Passende titel dus.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zijn schlong bezorgde me enigszins een minderwaardigheidscomplex
Daar is hij ook voor gecast. Ik zit serieus te bedenken hoe dat gegaan moet zijn tijdens de casting.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:25 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Zijn schlong bezorgde me enigszins een minderwaardigheidscomplex
Wat een hoop vragen wyffie.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:26 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nu?
Moet je morgen voeg op?
Ben je moe?
Jazekerquote:Op zaterdag 28 juli 2012 00:29 schreef Sands het volgende:
To Catch a Thief is de HD versie mag ik hopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |