oh, geef me een touwquote:
Ik heb volgens mij wel eens filmpjes gezien van mensen die Guitar Hero op de pc speelden, maar dit is volgens mij een excl. playstationspel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:16 schreef Cue_ het volgende:
Als ze nou zoiets hadden voor de normale laptop
Wij hebben er 2 en gebruik eigenlijk nooit de PS3.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Mensen die niet gewoon alle consoles hebben.
Ok ok, ik heb ze gekregen van mijn werk, maar dan nog.
Ik heb alleen een Wii en ik gebruik 'm nooitquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
maarja dat is anders dan met je echte gitaar hequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel eens filmpjes gezien van mensen die Guitar Hero op de pc speelden, maar dit is volgens mij een excl. playstationspel.
Ik gebruik ze ook bijna nooit, zeker in de zomer nietquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wij hebben er 2 en gebruik eigenlijk nooit de PS3.
Ja, om een blueray af te spelen.
Herkenbaarquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb alleen een Wii en ik gebruik 'm nooit.
Ja, dat weet ik, maar ik bedoel dat je dat ook op je pc aan kon sluiten toen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
maarja dat is anders dan met je echte gitaar he
Oh, ik denk dat onze xbox eigenlijk elke dag wel een keer aangaat eigenlijk, ook in de zomer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik gebruik ze ook bijna nooit, zeker in de zomer niet.
de PS3 en de 360 zijn ook wel ok, maar de Wii is echt het kutste ding sinds herpes.
Hij heeft meerdere parenquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:10 schreef Q. het volgende:
Ontkenningsfase. Welke kleur zijn zn klompen?
Jazeker.quote:
Nog 1 week na vandaagquote:
Ik zeg ook elke keer weer dat ik de volgende generatie niet koop omdat ik ze te weinig gebruik, maar als puntje bij paaltje komt heb ik ze vast allemaal weer op de een of andere manierquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:26 schreef Cue_ het volgende:
Mijn wii en xbox staan goed te verstoffen, dus een ps3 zal er neit komen
Iets met kado's van werk volgens mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zeg ook elke keer weer dat ik de volgende generatie niet koop omdat ik ze te weinig gebruik, maar als puntje bij paaltje komt heb ik ze vast allemaal weer op de een of andere manier.
It's been known to happenquote:
Good for him! Want het was supertof! Op het incident met mijn rechteroor na... Beetje te dicht bij de superklasse gestaan en mijn gehoor is nog steeds niet helemaal super meer.quote:
Ooh ooh, dat herstelt nooit meerquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
Good for him! Want het was supertof! Op het incident met mijn rechteroor na... Beetje te dicht bij de superklasse gestaan en mijn gehoor is nog steeds niet helemaal super meer.
Oei, dat klinkt wel eng.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Good for him! Want het was supertof! Op het incident met mijn rechteroor na... Beetje te dicht bij de superklasse gestaan en mijn gehoor is nog steeds niet helemaal super meer.
Mijn rechteroor is ook verkloot dankzij Garbagequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het wordt nooit meer helemaal goed. Maar het schijnt dat het doffe geluid en de piep een redelijke kans hebben om na een weekje weg te zijn. Het is iig al een stuk minder erg dan zaterdagavond.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh ooh, dat herstelt nooit meer
Ik 'moet' volgend jaar ook mee geloof ik
Ik vergeet ze altijd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt wel eng.
Oordopjes moet ik ook ooit aanschaffen.
Heb ik zondag maar weer gedaan, had ze, maar ben ze kwijt geraakt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:32 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oei, dat klinkt wel eng.
Oordopjes moet ik ook ooit aanschaffen.
Precies. Nou ja, ik heb wel een crippled Xbox 360-debugje, die kan niet onlinequote:Op donderdag 26 juli 2012 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Nah, komt ook voor de 360 uit.quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij wel eens filmpjes gezien van mensen die Guitar Hero op de pc speelden, maar dit is volgens mij een excl. playstationspel.
oeh, hoe werkt dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 11:53 schreef ArTiC het volgende:
ik vermaak me nog het meest met de gameboy emulator + zelda op mijn iphone
gb4iphone installeren via cydiaquote:
Diablo III is in ontwikkeling voor consoles man.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:27 schreef stbabylon het volgende:
Gamen doe ik nog steeds op de PC. En wat kleine dingetjes op de foon, maar dat noem ik niet echt gamen.
Recentelijk voornamelijk Diablo 3, Civilization 5 Gods & Kings en Endless Space gespeeld. Alle drie onmogelijk te spelen op de console.
Ben benieuwd in hoeverre ze die moeten ombouwen dan om het speelbaar te maken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:35 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Diablo III is in ontwikkeling voor consoles man.
En een kutspel.
Nauwelijks lijkt me.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ben benieuwd in hoeverre ze die moeten ombouwen dan om het speelbaar te maken.
Vooruitgangquote:Op donderdag 26 juli 2012 11:53 schreef ArTiC het volgende:
ik vermaak me nog het meest met de gameboy emulator + zelda op mijn iphone
Cultuur. Gotta love it.quote:Dus wat krijg je dan: een zwembad vol met kinderen die er in poepen en plassen, baldadigheden zoals met krukjes gooien. Kijk, het is een kwestie van een andere cultuur.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-hotelzwembad.dhtml
[..]
Cultuur. Gotta love it.
DE oplossing:quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef STING het volgende:
Geen idee of het gewoon aan mij ligt, maar ik raak tegenwoordig snel uitgekeken op spellen. Ik heb de afgelopen jaren aardig wat gekocht, maar al snel links laten liggen. Nu helpen media zoals Steam ook niet mee, waar je met clicketyclick zo een nieuw spel hebt tegen een lage prijs
Kan zo maar gebeuren.quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef STING het volgende:
Geen idee of het gewoon aan mij ligt, maar ik raak tegenwoordig snel uitgekeken op spellen. Ik heb de afgelopen jaren aardig wat gekocht, maar al snel links laten liggen. Nu helpen media zoals Steam ook niet mee, waar je met clicketyclick zo een nieuw spel hebt tegen een lage prijs
Echt...quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:50 schreef Q. het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)n-hotelzwembad.dhtml
[..]
Cultuur. Gotta love it.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik haal het topic wel even uit de search
Ok, ik geloofte het stiekem welquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:11 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Maak van jouw pebreken niet mijn probleem
van niet gamen ook niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik game heel weinig. Van gamen krijg ik namelijk geen relatie.
And how is that working for ya?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Toch zijn er best wel wat huwelijken onstaan uit WoWquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik wel.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:13 schreef Comp_Lex het volgende:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toch zijn er best wel wat huwelijken onstaan uit WoW
Dat wou ik net zeggen; Mijn ex woont nu samen met een Noor die ze kent via WoW.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
WoW guild, GUILD, niet groepquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:21 schreef Cue_ het volgende:
Mijn broer heeft voor het eerst een vriendin sinds hij vrienden van z'n WoW groep opzocht.
Stil maar schatjequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
WoW guild, GUILD, niet groepn00b!
Dat is niet mijn redenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:13 schreef Comp_Lex het volgende:
Staat haar beter dan die doll.quote:
Leer eerst maar eens de juiste smilies te gebruikenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Stil maar my ass!
(ze zei schatje :$ neuken?)
ja ja, heb al ge-edit, geef nou maar antwoord!quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leer eerst maar eens de juiste smilies te gebruiken
Jij msn kerel!
Als alles zo lang duurt bij jou voordat je het goed doetquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:25 schreef stbabylon het volgende:
ja ja, heb al ge-edit, geef nou maar antwoord!
Daar heb je nu Fok dan toch voorquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:26 schreef Tegan het volgende:
Misschien moet ik meer gaan gamen, heb ik een excuus voor niet daten.
Owja, en:quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Fok heeft wel verdacht veel overeenkomsten met WoWquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier zijn geen guilds.. Let eens opquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Fok heeft wel verdacht veel overeenkomsten met WoW
Gelukkigquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef STING het volgende:
[..]
Rustig maar schatje, komt allemaal goed
Owja shit. Stomme socializering van de nerds. Ik loop nog achter.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
[..]
Fok heeft wel verdacht veel overeenkomsten met WoW
Jep.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:30 schreef Tegan het volgende:
[..]
Owja shit. Stomme socializering van de nerds. Ik loop nog achter.
He, ik heb qua neuken heel wat oefening en weet precies wat wel lang en goed moet gedaan worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als alles zo lang duurt bij jou voordat je het goed doet
The Guardians of Danny?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DAT zou een zeer goede functie zijn!
Dan zit Godtje helemaal alleen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Ja zoiets, en dan zware elite guilds waar je alleen maar in kan komen als je bewezen 10+ uur per dag FOK!'t, maar ook guilds waar elke noob kan joinen.
Nou ja, samen met opperGM Yvonne.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan zit Godtje helemaal alleen.
Nee hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan zit Godtje helemaal alleen.
Ik red 8 per dag, telt dat nog?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Ja zoiets, en dan zware elite guilds waar je alleen maar in kan komen als je bewezen 10+ uur per dag FOK!'t, maar ook guilds waar elke noob kan joinen.
Ik ben onafhankelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DAT zou een zeer goede functie zijn!
R'usquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
The Guardians of Danny?
Yvonne Legion?
stbabylon's Harem?
Cuecumbers'R'US?
Echt he, fucking climate control.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Het is koud op kantoor met m'n blote benen
Hier hebben we ramen open. That's it.quote:
Zolang mannen een lange broek aan moeten, moet de klimaatinstallatie ook gewoon daarop afgeregeld wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Het is koud op kantoor met m'n blote benen
Ooit in een kantoor gewerkt zonder dat. 4 ventilators aan hebben staan en nog steeds zwetend achter het bureau in je korte broek (mocht toen bij wijze van hoge uitzondering). Ook niet tof.quote:
Hier op kantoor zit geen manquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Zolang mannen een lange broek aan moeten, moet de klimaatinstallatie ook gewoon daarop afgeregeld worden
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Je mag me best baby noemen op FB hoor
Ik kan me voorstellen dat dat in de winter geen pretje is idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Hier ook geen Airco, wel ramen open, balkondeuren en 4 fans.... het is te doen, soms.
Het gaat vrij goed. Nu ik meer buiten kom heb ik gemiddeld over een lange tijd gezien meer succes gehad (vergeleken met constant op m'n kamertje zitten).quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag me best baby noemen op FB hoor
Nee! Kijk in die ogen. En zie hoe slecht 'baby' is!quote:
Waarom denk je dat ik hem babs noemquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee! Kijk in die ogen. En zie hoe slecht 'baby' is!
Dat is begrijpelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:52 schreef STING het volgende:
'Cuetie' zou ik in theorie dan wel weer tegen je zeggen
Het is makkelijker ja, maar ik probeer dan al gelijk de echte namen zoveel mogelijk te koppelen aan de nicknamesquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Tijdens meet vind ik nicks wel veel makkelijker. Die ken ik dan nml. al. Veel nieuwe namen in één keer moeten leren is niet mijn ding.
Ik zeg wel 'he' of 'jij daar' .. of 'lekker ding' of 'sukkel'. Kom je een heel eind meequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Tijdens meet vind ik nicks wel veel makkelijker. Die ken ik dan nml. al. Veel nieuwe namen in één keer moeten leren is niet mijn ding.
Bij mij ook niet idd. Ook wel gehad dat ik pas na de meet hoorde dat er users waren die ik helemaal niet aan hun nick had gekoppeld. Of totaal had gemist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Smorgens niet, savonds welquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef STING het volgende:
Je kijkt 's ochtends in de spiegel en je denkt wat een cutie ben ik toch?
Lolquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij ook niet idd. Ook wel gehad dat ik pas na de meet hoorde dat er users waren die ik helemaal niet aan hun nick had gekoppeld. Of totaal had gemist.
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg wel 'he' of 'jij daar' .. of 'lekker ding' of 'sukkel'. Kom je een heel eind mee
Ik ben gewoon een ramp in namen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol
Ik vraag wel altijd even naar de nick, maar thats it. Weet niet, iemand bij de nick noemen vind ik vaag.
Ze staan soms wel zo in mijn telefoonboek . Ligt een beetje aan het contact of het enkel de nick is, enkel de echte naam of eerst echtenaam - nick of juist precies andersom
Je kan er beter in wordenquote:
Moet je de benen meer spreiden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Al willen sommige namen er toch echt niet in.
En bij James Bond keek je ook steeds op?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef Q. het volgende:
Een collega van me heeft een naam die begint met een Q, iedereen noemt hem ook Q. Had ik in het begin wel wat moeite mee.
Ik ben heel goed in gezichten, die vergeet ik nooit meer, maar namen, ik weet het niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan er beter in wordenGewoon gelijk herhalen en evt een ezelsbruggetje proberen te verzinnen.
Moet zeggen dat ik er wel beter in ben geworden het laatste jaar. Al willen sommige namen er toch echt niet in.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in gezichten, die vergeet ik nooit meer, maar namen, ik weet het niet.
Soms heb ik ook dat ik dan een andere naam voor ogen heb bij zo'n persoon en dus altijd door de war raak.![]()
En ezelsbruggetjes zijn gevaarlijk. Zo heb ik een manager gehad wiens achternaam ik altijd vergat, en ik had een ezelsbruggetje bedacht op het feit dat zijn achternaam op kaal rijmde, en hij kaal was.
Totdat ik dat dus een keer hardop per ongeluk tegen hem zei.
Ik heb nu na een paar maanden eindelijk alle namen van het rollerderbyteam in mijn hoofd, tenminste, als ik er goed over nadenk. Maar als ik er tijdens de training één naar de kant moet sturen, is het nog steeds lastig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan er beter in wordenGewoon gelijk herhalen en evt een ezelsbruggetje proberen te verzinnen.
Moet zeggen dat ik er wel beter in ben geworden het laatste jaar. Al willen sommige namen er toch echt niet in.
Ja, daarom laat ik die ezelsbruggetjes maar achterwege en probeer ik het te onthouden.quote:
lolquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Kluts het volgende:
Ja, daarom laat ik die ezelsbruggetjes maar achterwege en probeer ik het te onthouden.
Wat ook zo irritant is, is dat we hier met 12 collega's zitten, er zitten er 3 tussen (waaronder ik) wiens naam niet met een M begint.En al die vrouwennamen lijken op elkaar, dus soms roep je 6 namen voor je de goeie hebt.
Klinkt als mijn oma.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daarom laat ik die ezelsbruggetjes maar achterwege en probeer ik het te onthouden.
Wat ook zo irritant is, is dat we hier met 12 collega's zitten, er zitten er 3 tussen (waaronder ik) wiens naam niet met een M begint.En al die vrouwennamen lijken op elkaar, dus soms roep je 6 namen voor je de goeie hebt.
Mijn pa riep vroeger ook regelmatig maar de namen van alle 3 zijn kinderen, dan heb je sowieso een keer de goede.quote:
Mijn oma ging bij mijn haar dochters eerst de namen langs van de 3 andere. En bij de kleinkinderen eerst een hele rits andere.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn moeder![]()
En ik ben nog wel haar enige dochter
Ik krijg nog steeds weleens de naam van de hond naar m'n hoofd geslingerd. Beestje is al 3,5 jaar dood. Of de naam van m'n tante. Soms komt de hele familie voorbij voor ze de goede heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn moeder![]()
En ik ben nog wel haar enige dochter
Mijn pa noemt mij bewust anders. Maar goed, dat is ons ding. De naam die ik ooit voor mijzelf had bedacht voor ik mijn echte naam kon uitspreken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn pa riep vroeger ook regelmatig maar de namen van alle 3 zijn kinderen, dan heb je sowieso een keer de goede.
nu ben ik wel benieuwdquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn pa noemt mij bewust anders. Maar goed, dat is ons ding. De naam die ik ooit voor mijzelf had bedacht voor ik mijn echte naam kon uitspreken.
Sterktequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik beloof bij deze plechtig dat ik mijn kinderen altijd bij de juiste naam zal noemen.
Dat kun jij makkelijk beloven ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik beloof bij deze plechtig dat ik mijn kinderen altijd bij de juiste naam zal noemen.
quote:
Vind het wel meevallen eigenlijk. Voor iemand die net kan praten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel een hele verbastering van je eigen naam meneer.
Nee joh, dan kunnen andere mensen door gaan krijgen dat we dan Fok zijn huuu.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Dat zien ze toch wel. Al die huillachsmileytrekkende gezichtenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh, dan kunnen andere mensen door gaan krijgen dat we dan Fok zijn huuu.
Op de vaste meetplek is dat niet meer bijzonder (Stairway)quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh, dan kunnen andere mensen door gaan krijgen dat we dan Fok zijn huuu.
Sommige meets herken je op kilometers afstand ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zien ze toch wel. Al die huillachsmileytrekkende gezichten
Ik kijk altijd panisch om me heen als rhu en ik het over Fok hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sommige meets herken je op kilometers afstand ja.
Jij en Rhuquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kijk altijd panisch om me heen als rhu en ik het over Fok hebben.
Ik meet ook nooit hoor, maar ik ken rhu irl.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Kluts het volgende:
De laatste keer dat ik op een meet was was in 2009 ofzo geloof ik.
Dat nam ik idd ook al aan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik meet ook nooit hoor, maar ik ken rhu irl.
Meets zijn dan ook zooooo 2009.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Kluts het volgende:
Ja, sinds ik niet meer ga is er geen reet meer aan natuurlijk.quote:
Wel gek dat ik nog nooit een meet van een ander forum heb gespot ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sommige meets herken je op kilometers afstand ja.
Vorig jaar nog een Singles meet in Utrecht geloof ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Kluts het volgende:
Vaker naar de Stairway gaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel gek dat ik nog nooit een meet van een ander forum heb gespot ofzo.
wie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb weleens een groepje van mijn Universiteit gemeet, maar dat was gewoon met schoolgenootjes bieren.
En verder nog on a dare iemand van de oude oude Singles.
idemquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel gek dat ik nog nooit een meet van een ander forum heb gespot ofzo.
Ik heb echt zo'n vertiefd beeld van ONZ dat ik denk ik gillend zou wegrennen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vaker naar de Stairway gaan
Heb weleens een tweakers-meet gespot tijdens een ONZ-meet. was wel hilarisch :'D
Om de zoveel maanden weer een meet. En gamescom natuurlijk een grote meet met uitgevers, andere redactie en weet ik wat meer. Best gezelligquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vorig jaar nog een Singles meet in Utrecht geloof ik.
Ik heb ook al een tijdje niet meer gemeetquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:36 schreef Tegan het volgende:
Laatste twee+ jaar heb ik alleen rhu meerdere keren gemeet geloof ik.
Same here.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ook al een tijdje niet meer gemeet
Oh, dat ligt eraan. Crewmeets zijn niets mis meequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk ook niet dat ik het snel weer ga doen
Ja, dat vraag ik me nu ook af.quote:
Dat scheeltquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:39 schreef HeatWave het volgende:
Oh, dat ligt eraan. Crewmeets zijn niets mis mee.
je kan nooit genoeg autisten hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt![]()
Heb ondertussen wel genoeg autisten ontmoet
Wel als je ze lijfelijk gezien hebt!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:41 schreef Tegan het volgende:
Dingen kopen/verkopen aan Fokkers telt niet als meeten toch.
Oneens.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Meeten is meeten.. of dit nu een grote clubmeet is of gezellig met z'n tweeen
Het zijn er teveeeeeelquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je kan nooit genoeg autisten hebben.
Ja ok, soms trek ik het ook niet meer hoor, zo'n kroeg vol contactgestoordenquote:
bedankt hequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt![]()
Heb ondertussen wel genoeg autisten ontmoet
Als er bij een groep van 20 maar 1 of 2 leuke bij zitten. Dan houdt het al snel op voor mij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, soms trek ik het ook niet meer hoor, zo'n kroeg vol contactgestoorden.
altijd op het absolute dieptepunt stoppen iddquote:
De deceptie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:36 schreef Tegan het volgende:
Laatste twee+ jaar heb ik alleen rhu meerdere keren gemeet geloof ik.
Heul niet! Ik ben kei-normaal!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:43 schreef Tegan het volgende:
Whut. Er is met iedere Fokker wel iets mis, anders zaten ze niet op Fok.
Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt gelukkig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er bij een groep van 20 maar 1 of 2 leuke bij zitten. Dan houdt het al snel op voor mij.
Dat is juist hetgeen wat er mis is met jouquote:
Het was meer raar om te zeggen dat je 'genoeg had van alle contactgestoorden/autisten', wat ben je zelf dan als Fokkerquote:
ik ben moeilijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt gelukkig.
Eeehmm, nou dat niet bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was meer raar om te zeggen dat je 'genoeg had van alle contactgestoorden/autisten', wat ben je zelf dan als Fokker.
Ja, die 220.000 posts zijn heel normaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is juist hetgeen wat er mis is met jou
Ja maar als je hele dagen slijt op Fok dan gaat dat toch ten kosten van een 'normaal' sociaal leven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm, nou dat niet bijvoorbeeld?
Vroeger...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef Pheno het volgende:
Al die singles meeten ondertussen wat af hier
Normale sociale levens zijn overrated.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar als je hele dagen slijt op Fok dan gaat dat toch ten kosten van een 'normaal' sociaal leven.
En, don't get me wrong, dat is ook mis met mij.
tijdens werk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef Tegan het volgende:
Ja maar als je hele dagen slijt op Fok dan gaat dat toch ten kosten van een 'normaal' sociaal leven.
Ja, tegenwoordig al lang niet meer. De laatste keer dat ik een FOK!ker heb gemeet is alweer een eeuwigheid geleden.quote:
Dat was mijn eerste FOK-meet denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef Kluts het volgende:
Ben toen wel een keer op zo'n meet geweest waar toen van die mama's hun koters hadden meegenomen, dat vond ik wel een beetje onnodig toen.
Ik ben zondag in Utrecht, even bieren?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig al lang niet meer. De laatste keer dat ik een FOK!ker heb gemeet is alweer een eeuwigheid geleden.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste FOK-meet denk ik
Ik drink geen bier meer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zondag in Utrecht, even bieren?
Eeehmm, nee, ik FOK! 99,9% van de tijd op mijn werkquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
En, don't get me wrong, dat is ook mis met mij.
jij bent Q nietquote:
Was ook way back, toen er nog TTT's geopend werden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n vertiefd beeld van ONZ dat ik denk ik gillend zou wegrennen.
Jij was er iig ook ja, we hebben toen nog in dezelfde trein teruggezeten ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste FOK-meet denk ik
Dat is tegenwoordig onmogelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was ook way back, toen er nog TTT's geopend werden.
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was ook way back, toen er nog TTT's geopend werden.
Hier 80% tegenwoordig denk ik. Voor de rest buiten de slowchats, hooguit beetje Apple-topics oid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm, nee, ik FOK! 99,9% van de tijd op mijn werk.
Dan krijg je last met de Geneva Convention!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geef hem gewoon geen bier meer, dan gaat ie wel dood.
Ah, wel eens van gehoord idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
Ik sta er zelf ook nog ergens inminute of fame.
Samen met Cue_ volgens mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij was er iig ook ja, we hebben toen nog in dezelfde trein teruggezeten ook.
SinterQlaasquote:
Ik heb nooit met Kluts in de trein gezeten hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samen met Cue_ volgens mij
Goeie dag was dat. Een aantal meiden vond mij wel een lekker ding(sommige hebben later ook nog bewezen dat ze dat echt meenden
![]()
)
Cue was er ook, maar die zat niet met ons in de trein, mrbox zat daar toen nog bij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samen met Cue_ volgens mij
Goeie dag was dat. Een aantal meiden vond mij wel een lekker ding(sommige hebben later ook nog bewezen dat ze dat echt meenden
![]()
)
Samen met Babs uhm baby of hoe die ook genoemd wil wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:54 schreef Q. het volgende:
Oh ja, de halve slowchat heeft wel eens in Hotel Q gelogeerd.
Oh ja, was een kerelquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cue was er ook, maar die zat niet met ons in de trein, mrbox zat daar toen nog bij.
Waren toen best veel mensen op die meet wel.
Joe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Samen met Babs uhm baby of hoe die ook genoemd wil worden![]()
En dingetje JB (niet Brownie)
JoeBravo lag in de achterkamer. Maar lag nog wel een meid bij ons in de woonkamer. Vandaar dat wij geen seks konden hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Samen met Babs uhm baby of hoe die ook genoemd wil worden![]()
En dingetje JB (niet Brownie)
Waardeloze orgie was dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JoeBravo lag in de achterkamer. Maar lag nog wel een meid bij ons in de woonkamer. Vandaar dat wij geen seks konden hebben.
Dingetje.. uhmm.. engel ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JoeBravo lag in de achterkamer. Maar lag nog wel een meid bij ons in de woonkamer. Vandaar dat wij geen seks konden hebben.
ik vooral degene die ik nooit gemeet heb.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef Q. het volgende:
Ik ben echt 90% van de mensen die hier ooit regular waren al lang weer vergeten.
Hier? Dit topic bestaat koud een week...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef Q. het volgende:
Ik ben echt 90% van de mensen die hier ooit regular waren al lang weer vergeten.
Dat deed je, en niet zo zachtjes ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Jep.
Waarbij jullie allebei vroeg weg waren, omdat ik 'vermeend' snurkte...
Ik bedoel maar!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier? Dit topic bestaat koud een week...
Ik heb hier nog niemand gemeet. Daarom onthoud ik jullie namen ook nooitquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik vooral degene die ik nooit gemeet heb.
Naar Q? Zodat wij niet alleen lagen. Ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat deed je, en niet zo zachtjes ook
En ook omdat ik wakker was en het onzinnig vond om langer te blijven wachten.
Baalde wel dat zij meeging
Behalve Q dan heh, maar dat spreekt voorzich.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niemand gemeet.
Dat ook iddquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Naar Q? Zodat wij niet alleen lagen. Ja, dat kan ik me voorstellen
Uiteraard, uiteraard. Is ook alweer lang geleden. Ben je inmiddels al zindelijk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Behalve Q dan heh, maar dat spreekt voorzich.
Kon je haar niet gewoon slaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook idd
Maar ook in de trein. Men moesten een half uur wachten op dat ding, zij maar praten en praten. En ik brak zijn en stilte willen. En zij maar praten en praten en ik ongeintresseerd zijn. en zij maar pratne en praten![]()
en ze had al zo'n zachte stem
Is Q niet eng dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Behalve Q dan heh, maar dat spreekt voorzich.
Hij drinkt geen bier meerquote:Op donderdag 26 juli 2012 15:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ie al mijn bier opdrinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |