Ik kan me voorstellen dat dat in de winter geen pretje is idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Hier ook geen Airco, wel ramen open, balkondeuren en 4 fans.... het is te doen, soms.
Het gaat vrij goed. Nu ik meer buiten kom heb ik gemiddeld over een lange tijd gezien meer succes gehad (vergeleken met constant op m'n kamertje zitten).quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag me best baby noemen op FB hoor
Nee! Kijk in die ogen. En zie hoe slecht 'baby' is!quote:
Waarom denk je dat ik hem babs noemquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee! Kijk in die ogen. En zie hoe slecht 'baby' is!
Dat is begrijpelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:52 schreef STING het volgende:
'Cuetie' zou ik in theorie dan wel weer tegen je zeggen
Het is makkelijker ja, maar ik probeer dan al gelijk de echte namen zoveel mogelijk te koppelen aan de nicknamesquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Tijdens meet vind ik nicks wel veel makkelijker. Die ken ik dan nml. al. Veel nieuwe namen in één keer moeten leren is niet mijn ding.
Ik zeg wel 'he' of 'jij daar' .. of 'lekker ding' of 'sukkel'. Kom je een heel eind meequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Tijdens meet vind ik nicks wel veel makkelijker. Die ken ik dan nml. al. Veel nieuwe namen in één keer moeten leren is niet mijn ding.
Bij mij ook niet idd. Ook wel gehad dat ik pas na de meet hoorde dat er users waren die ik helemaal niet aan hun nick had gekoppeld. Of totaal had gemist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Smorgens niet, savonds welquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef STING het volgende:
Je kijkt 's ochtends in de spiegel en je denkt wat een cutie ben ik toch?
Lolquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij ook niet idd. Ook wel gehad dat ik pas na de meet hoorde dat er users waren die ik helemaal niet aan hun nick had gekoppeld. Of totaal had gemist.
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg wel 'he' of 'jij daar' .. of 'lekker ding' of 'sukkel'. Kom je een heel eind mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |