He, ik heb qua neuken heel wat oefening en weet precies wat wel lang en goed moet gedaan worden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:26 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als alles zo lang duurt bij jou voordat je het goed doet
The Guardians of Danny?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DAT zou een zeer goede functie zijn!
Dan zit Godtje helemaal alleen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Ja zoiets, en dan zware elite guilds waar je alleen maar in kan komen als je bewezen 10+ uur per dag FOK!'t, maar ook guilds waar elke noob kan joinen.
Nou ja, samen met opperGM Yvonne.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan zit Godtje helemaal alleen.
Nee hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan zit Godtje helemaal alleen.
Ik red 8 per dag, telt dat nog?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Ja zoiets, en dan zware elite guilds waar je alleen maar in kan komen als je bewezen 10+ uur per dag FOK!'t, maar ook guilds waar elke noob kan joinen.
Ik ben onafhankelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DAT zou een zeer goede functie zijn!
R'usquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
The Guardians of Danny?
Yvonne Legion?
stbabylon's Harem?
Cuecumbers'R'US?
Echt he, fucking climate control.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Het is koud op kantoor met m'n blote benen
Hier hebben we ramen open. That's it.quote:
Zolang mannen een lange broek aan moeten, moet de klimaatinstallatie ook gewoon daarop afgeregeld wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Het is koud op kantoor met m'n blote benen
Ooit in een kantoor gewerkt zonder dat. 4 ventilators aan hebben staan en nog steeds zwetend achter het bureau in je korte broek (mocht toen bij wijze van hoge uitzondering). Ook niet tof.quote:
Hier op kantoor zit geen manquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Zolang mannen een lange broek aan moeten, moet de klimaatinstallatie ook gewoon daarop afgeregeld worden
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Je mag me best baby noemen op FB hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |