The Guardians of Danny?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DAT zou een zeer goede functie zijn!
Dan zit Godtje helemaal alleen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Ja zoiets, en dan zware elite guilds waar je alleen maar in kan komen als je bewezen 10+ uur per dag FOK!'t, maar ook guilds waar elke noob kan joinen.
Nou ja, samen met opperGM Yvonne.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan zit Godtje helemaal alleen.
Nee hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Dan zit Godtje helemaal alleen.
Ik red 8 per dag, telt dat nog?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:36 schreef stbabylon het volgende:
Ja zoiets, en dan zware elite guilds waar je alleen maar in kan komen als je bewezen 10+ uur per dag FOK!'t, maar ook guilds waar elke noob kan joinen.
Ik ben onafhankelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
DAT zou een zeer goede functie zijn!
R'usquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:33 schreef STING het volgende:
[..]
The Guardians of Danny?
Yvonne Legion?
stbabylon's Harem?
Cuecumbers'R'US?
Echt he, fucking climate control.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Het is koud op kantoor met m'n blote benen
Hier hebben we ramen open. That's it.quote:
Zolang mannen een lange broek aan moeten, moet de klimaatinstallatie ook gewoon daarop afgeregeld wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:43 schreef Cue_ het volgende:
Het is koud op kantoor met m'n blote benen
Ooit in een kantoor gewerkt zonder dat. 4 ventilators aan hebben staan en nog steeds zwetend achter het bureau in je korte broek (mocht toen bij wijze van hoge uitzondering). Ook niet tof.quote:
Hier op kantoor zit geen manquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:46 schreef KomtTijd... het volgende:
Zolang mannen een lange broek aan moeten, moet de klimaatinstallatie ook gewoon daarop afgeregeld worden
Ik zal het onthoudenquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:47 schreef stbabylon het volgende:
Je mag me best baby noemen op FB hoor
Ik kan me voorstellen dat dat in de winter geen pretje is idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:48 schreef HeatWave het volgende:
Hier ook geen Airco, wel ramen open, balkondeuren en 4 fans.... het is te doen, soms.
Het gaat vrij goed. Nu ik meer buiten kom heb ik gemiddeld over een lange tijd gezien meer succes gehad (vergeleken met constant op m'n kamertje zitten).quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je mag me best baby noemen op FB hoor
Nee! Kijk in die ogen. En zie hoe slecht 'baby' is!quote:
Waarom denk je dat ik hem babs noemquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee! Kijk in die ogen. En zie hoe slecht 'baby' is!
Dat is begrijpelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:52 schreef STING het volgende:
'Cuetie' zou ik in theorie dan wel weer tegen je zeggen
Het is makkelijker ja, maar ik probeer dan al gelijk de echte namen zoveel mogelijk te koppelen aan de nicknamesquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Tijdens meet vind ik nicks wel veel makkelijker. Die ken ik dan nml. al. Veel nieuwe namen in één keer moeten leren is niet mijn ding.
Ik zeg wel 'he' of 'jij daar' .. of 'lekker ding' of 'sukkel'. Kom je een heel eind meequote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Tijdens meet vind ik nicks wel veel makkelijker. Die ken ik dan nml. al. Veel nieuwe namen in één keer moeten leren is niet mijn ding.
Bij mij ook niet idd. Ook wel gehad dat ik pas na de meet hoorde dat er users waren die ik helemaal niet aan hun nick had gekoppeld. Of totaal had gemist.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Smorgens niet, savonds welquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef STING het volgende:
Je kijkt 's ochtends in de spiegel en je denkt wat een cutie ben ik toch?
Lolquote:Op donderdag 26 juli 2012 13:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Bij mij ook niet idd. Ook wel gehad dat ik pas na de meet hoorde dat er users waren die ik helemaal niet aan hun nick had gekoppeld. Of totaal had gemist.
Hoi, neuken?quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zeg wel 'he' of 'jij daar' .. of 'lekker ding' of 'sukkel'. Kom je een heel eind mee
Ik ben gewoon een ramp in namen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lol
Ik vraag wel altijd even naar de nick, maar thats it. Weet niet, iemand bij de nick noemen vind ik vaag.
Ze staan soms wel zo in mijn telefoonboek . Ligt een beetje aan het contact of het enkel de nick is, enkel de echte naam of eerst echtenaam - nick of juist precies andersom
Je kan er beter in wordenquote:
Moet je de benen meer spreiden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
Al willen sommige namen er toch echt niet in.
En bij James Bond keek je ook steeds op?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef Q. het volgende:
Een collega van me heeft een naam die begint met een Q, iedereen noemt hem ook Q. Had ik in het begin wel wat moeite mee.
Ik ben heel goed in gezichten, die vergeet ik nooit meer, maar namen, ik weet het niet.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan er beter in wordenGewoon gelijk herhalen en evt een ezelsbruggetje proberen te verzinnen.
Moet zeggen dat ik er wel beter in ben geworden het laatste jaar. Al willen sommige namen er toch echt niet in.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:01 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ben heel goed in gezichten, die vergeet ik nooit meer, maar namen, ik weet het niet.
Soms heb ik ook dat ik dan een andere naam voor ogen heb bij zo'n persoon en dus altijd door de war raak.![]()
En ezelsbruggetjes zijn gevaarlijk. Zo heb ik een manager gehad wiens achternaam ik altijd vergat, en ik had een ezelsbruggetje bedacht op het feit dat zijn achternaam op kaal rijmde, en hij kaal was.
Totdat ik dat dus een keer hardop per ongeluk tegen hem zei.
Ik heb nu na een paar maanden eindelijk alle namen van het rollerderbyteam in mijn hoofd, tenminste, als ik er goed over nadenk. Maar als ik er tijdens de training één naar de kant moet sturen, is het nog steeds lastig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je kan er beter in wordenGewoon gelijk herhalen en evt een ezelsbruggetje proberen te verzinnen.
Moet zeggen dat ik er wel beter in ben geworden het laatste jaar. Al willen sommige namen er toch echt niet in.
Ja, daarom laat ik die ezelsbruggetjes maar achterwege en probeer ik het te onthouden.quote:
lolquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Kluts het volgende:
Ja, daarom laat ik die ezelsbruggetjes maar achterwege en probeer ik het te onthouden.
Wat ook zo irritant is, is dat we hier met 12 collega's zitten, er zitten er 3 tussen (waaronder ik) wiens naam niet met een M begint.En al die vrouwennamen lijken op elkaar, dus soms roep je 6 namen voor je de goeie hebt.
Klinkt als mijn oma.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, daarom laat ik die ezelsbruggetjes maar achterwege en probeer ik het te onthouden.
Wat ook zo irritant is, is dat we hier met 12 collega's zitten, er zitten er 3 tussen (waaronder ik) wiens naam niet met een M begint.En al die vrouwennamen lijken op elkaar, dus soms roep je 6 namen voor je de goeie hebt.
Mijn pa riep vroeger ook regelmatig maar de namen van alle 3 zijn kinderen, dan heb je sowieso een keer de goede.quote:
Mijn oma ging bij mijn haar dochters eerst de namen langs van de 3 andere. En bij de kleinkinderen eerst een hele rits andere.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn moeder![]()
En ik ben nog wel haar enige dochter
Ik krijg nog steeds weleens de naam van de hond naar m'n hoofd geslingerd. Beestje is al 3,5 jaar dood. Of de naam van m'n tante. Soms komt de hele familie voorbij voor ze de goede heeft.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:10 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Mijn moeder![]()
En ik ben nog wel haar enige dochter
Mijn pa noemt mij bewust anders. Maar goed, dat is ons ding. De naam die ik ooit voor mijzelf had bedacht voor ik mijn echte naam kon uitspreken.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn pa riep vroeger ook regelmatig maar de namen van alle 3 zijn kinderen, dan heb je sowieso een keer de goede.
nu ben ik wel benieuwdquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mijn pa noemt mij bewust anders. Maar goed, dat is ons ding. De naam die ik ooit voor mijzelf had bedacht voor ik mijn echte naam kon uitspreken.
Sterktequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik beloof bij deze plechtig dat ik mijn kinderen altijd bij de juiste naam zal noemen.
Dat kun jij makkelijk beloven ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik beloof bij deze plechtig dat ik mijn kinderen altijd bij de juiste naam zal noemen.
quote:
Vind het wel meevallen eigenlijk. Voor iemand die net kan praten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel een hele verbastering van je eigen naam meneer.
Nee joh, dan kunnen andere mensen door gaan krijgen dat we dan Fok zijn huuu.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Dat zien ze toch wel. Al die huillachsmileytrekkende gezichtenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh, dan kunnen andere mensen door gaan krijgen dat we dan Fok zijn huuu.
Op de vaste meetplek is dat niet meer bijzonder (Stairway)quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh, dan kunnen andere mensen door gaan krijgen dat we dan Fok zijn huuu.
Sommige meets herken je op kilometers afstand ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zien ze toch wel. Al die huillachsmileytrekkende gezichten
Ik kijk altijd panisch om me heen als rhu en ik het over Fok hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sommige meets herken je op kilometers afstand ja.
Jij en Rhuquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kijk altijd panisch om me heen als rhu en ik het over Fok hebben.
Ik meet ook nooit hoor, maar ik ken rhu irl.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Kluts het volgende:
De laatste keer dat ik op een meet was was in 2009 ofzo geloof ik.
Dat nam ik idd ook al aan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik meet ook nooit hoor, maar ik ken rhu irl.
Meets zijn dan ook zooooo 2009.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Kluts het volgende:
Ja, sinds ik niet meer ga is er geen reet meer aan natuurlijk.quote:
Wel gek dat ik nog nooit een meet van een ander forum heb gespot ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sommige meets herken je op kilometers afstand ja.
Vorig jaar nog een Singles meet in Utrecht geloof ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Kluts het volgende:
Vaker naar de Stairway gaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel gek dat ik nog nooit een meet van een ander forum heb gespot ofzo.
wie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb weleens een groepje van mijn Universiteit gemeet, maar dat was gewoon met schoolgenootjes bieren.
En verder nog on a dare iemand van de oude oude Singles.
idemquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel gek dat ik nog nooit een meet van een ander forum heb gespot ofzo.
Ik heb echt zo'n vertiefd beeld van ONZ dat ik denk ik gillend zou wegrennen.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:33 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Vaker naar de Stairway gaan
Heb weleens een tweakers-meet gespot tijdens een ONZ-meet. was wel hilarisch :'D
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |