quote:
Vind het wel meevallen eigenlijk. Voor iemand die net kan praten.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is wel een hele verbastering van je eigen naam meneer.
Nee joh, dan kunnen andere mensen door gaan krijgen dat we dan Fok zijn huuu.quote:Op donderdag 26 juli 2012 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Tijdens meet vind ik nicks wel veel makkelijker. Die ken ik dan nml. al. Veel nieuwe namen in één keer moeten leren is niet mijn ding.
Dat zien ze toch wel. Al die huillachsmileytrekkende gezichtenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh, dan kunnen andere mensen door gaan krijgen dat we dan Fok zijn huuu.
Op de vaste meetplek is dat niet meer bijzonder (Stairway)quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:21 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee joh, dan kunnen andere mensen door gaan krijgen dat we dan Fok zijn huuu.
Sommige meets herken je op kilometers afstand ja.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zien ze toch wel. Al die huillachsmileytrekkende gezichten
Ik kijk altijd panisch om me heen als rhu en ik het over Fok hebbenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sommige meets herken je op kilometers afstand ja.
Jij en Rhuquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik kijk altijd panisch om me heen als rhu en ik het over Fok hebben.
Ik meet ook nooit hoor, maar ik ken rhu irl.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Kluts het volgende:
De laatste keer dat ik op een meet was was in 2009 ofzo geloof ik.
Dat nam ik idd ook al aan.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik meet ook nooit hoor, maar ik ken rhu irl.
Meets zijn dan ook zooooo 2009.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Kluts het volgende:
Ja, sinds ik niet meer ga is er geen reet meer aan natuurlijk.quote:
Wel gek dat ik nog nooit een meet van een ander forum heb gespot ofzo.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Sommige meets herken je op kilometers afstand ja.
Vorig jaar nog een Singles meet in Utrecht geloof ik.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:29 schreef Kluts het volgende:
Vaker naar de Stairway gaanquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel gek dat ik nog nooit een meet van een ander forum heb gespot ofzo.
wie?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:32 schreef Tegan het volgende:
Ik heb weleens een groepje van mijn Universiteit gemeet, maar dat was gewoon met schoolgenootjes bieren.
En verder nog on a dare iemand van de oude oude Singles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |