Ja ok, soms trek ik het ook niet meer hoor, zo'n kroeg vol contactgestoordenquote:
bedankt hequote:Op donderdag 26 juli 2012 14:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat scheelt![]()
Heb ondertussen wel genoeg autisten ontmoet
Als er bij een groep van 20 maar 1 of 2 leuke bij zitten. Dan houdt het al snel op voor mij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:42 schreef HeatWave het volgende:
Ja ok, soms trek ik het ook niet meer hoor, zo'n kroeg vol contactgestoorden.
altijd op het absolute dieptepunt stoppen iddquote:
De deceptie.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:36 schreef Tegan het volgende:
Laatste twee+ jaar heb ik alleen rhu meerdere keren gemeet geloof ik.
Heul niet! Ik ben kei-normaal!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:43 schreef Tegan het volgende:
Whut. Er is met iedere Fokker wel iets mis, anders zaten ze niet op Fok.
Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt gelukkig.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als er bij een groep van 20 maar 1 of 2 leuke bij zitten. Dan houdt het al snel op voor mij.
Dat is juist hetgeen wat er mis is met jouquote:
Het was meer raar om te zeggen dat je 'genoeg had van alle contactgestoorden/autisten', wat ben je zelf dan als Fokkerquote:
ik ben moeilijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo erg heb ik het nog niet meegemaakt gelukkig.
Eeehmm, nou dat niet bijvoorbeeld?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was meer raar om te zeggen dat je 'genoeg had van alle contactgestoorden/autisten', wat ben je zelf dan als Fokker.
Ja, die 220.000 posts zijn heel normaal.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dat is juist hetgeen wat er mis is met jou
Ja maar als je hele dagen slijt op Fok dan gaat dat toch ten kosten van een 'normaal' sociaal leven.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm, nou dat niet bijvoorbeeld?
Vroeger...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef Pheno het volgende:
Al die singles meeten ondertussen wat af hier
Normale sociale levens zijn overrated.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar als je hele dagen slijt op Fok dan gaat dat toch ten kosten van een 'normaal' sociaal leven.
En, don't get me wrong, dat is ook mis met mij.
tijdens werk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef Tegan het volgende:
Ja maar als je hele dagen slijt op Fok dan gaat dat toch ten kosten van een 'normaal' sociaal leven.
Ja, tegenwoordig al lang niet meer. De laatste keer dat ik een FOK!ker heb gemeet is alweer een eeuwigheid geleden.quote:
Dat was mijn eerste FOK-meet denk ikquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef Kluts het volgende:
Ben toen wel een keer op zo'n meet geweest waar toen van die mama's hun koters hadden meegenomen, dat vond ik wel een beetje onnodig toen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |