Ik ben zondag in Utrecht, even bieren?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:47 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig al lang niet meer. De laatste keer dat ik een FOK!ker heb gemeet is alweer een eeuwigheid geleden.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste FOK-meet denk ik
Ik drink geen bier meer.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben zondag in Utrecht, even bieren?
Eeehmm, nee, ik FOK! 99,9% van de tijd op mijn werkquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar als je hele dagen slijt op Fok dan gaat dat toch ten kosten van een 'normaal' sociaal leven.
En, don't get me wrong, dat is ook mis met mij.
jij bent Q nietquote:
Was ook way back, toen er nog TTT's geopend werden.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:35 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb echt zo'n vertiefd beeld van ONZ dat ik denk ik gillend zou wegrennen.
Jij was er iig ook ja, we hebben toen nog in dezelfde trein teruggezeten ook.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat was mijn eerste FOK-meet denk ik
Dat is tegenwoordig onmogelijkquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was ook way back, toen er nog TTT's geopend werden.
Wat zijn dat?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Was ook way back, toen er nog TTT's geopend werden.
Hier 80% tegenwoordig denk ik. Voor de rest buiten de slowchats, hooguit beetje Apple-topics oid.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeehmm, nee, ik FOK! 99,9% van de tijd op mijn werk.
Dan krijg je last met de Geneva Convention!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:52 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geef hem gewoon geen bier meer, dan gaat ie wel dood.
Ah, wel eens van gehoord idd.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:51 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
ONZ TopTipTopic! incl. uitleg banners
Ik sta er zelf ook nog ergens inminute of fame.
Samen met Cue_ volgens mijquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij was er iig ook ja, we hebben toen nog in dezelfde trein teruggezeten ook.
SinterQlaasquote:
Ik heb nooit met Kluts in de trein gezeten hoorquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samen met Cue_ volgens mij
Goeie dag was dat. Een aantal meiden vond mij wel een lekker ding(sommige hebben later ook nog bewezen dat ze dat echt meenden
![]()
)
Cue was er ook, maar die zat niet met ons in de trein, mrbox zat daar toen nog bij.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Samen met Cue_ volgens mij
Goeie dag was dat. Een aantal meiden vond mij wel een lekker ding(sommige hebben later ook nog bewezen dat ze dat echt meenden
![]()
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |