Samen met Babs uhm baby of hoe die ook genoemd wil wordenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:54 schreef Q. het volgende:
Oh ja, de halve slowchat heeft wel eens in Hotel Q gelogeerd.
Oh ja, was een kerelquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:54 schreef Kluts het volgende:
[..]
Cue was er ook, maar die zat niet met ons in de trein, mrbox zat daar toen nog bij.
Waren toen best veel mensen op die meet wel.
Joe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Samen met Babs uhm baby of hoe die ook genoemd wil worden![]()
En dingetje JB (niet Brownie)
JoeBravo lag in de achterkamer. Maar lag nog wel een meid bij ons in de woonkamer. Vandaar dat wij geen seks konden hebben.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Samen met Babs uhm baby of hoe die ook genoemd wil worden![]()
En dingetje JB (niet Brownie)
Waardeloze orgie was dat.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JoeBravo lag in de achterkamer. Maar lag nog wel een meid bij ons in de woonkamer. Vandaar dat wij geen seks konden hebben.
Dingetje.. uhmm.. engel ofzo?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
JoeBravo lag in de achterkamer. Maar lag nog wel een meid bij ons in de woonkamer. Vandaar dat wij geen seks konden hebben.
ik vooral degene die ik nooit gemeet heb.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef Q. het volgende:
Ik ben echt 90% van de mensen die hier ooit regular waren al lang weer vergeten.
Hier? Dit topic bestaat koud een week...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef Q. het volgende:
Ik ben echt 90% van de mensen die hier ooit regular waren al lang weer vergeten.
Dat deed je, en niet zo zachtjes ookquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef stbabylon het volgende:
Jep.
Waarbij jullie allebei vroeg weg waren, omdat ik 'vermeend' snurkte...
Ik bedoel maar!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hier? Dit topic bestaat koud een week...
Ik heb hier nog niemand gemeet. Daarom onthoud ik jullie namen ook nooitquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ik vooral degene die ik nooit gemeet heb.
Naar Q? Zodat wij niet alleen lagen. Ja, dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat deed je, en niet zo zachtjes ook
En ook omdat ik wakker was en het onzinnig vond om langer te blijven wachten.
Baalde wel dat zij meeging
Behalve Q dan heh, maar dat spreekt voorzich.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb hier nog niemand gemeet.
Dat ook iddquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:59 schreef stbabylon het volgende:
Naar Q? Zodat wij niet alleen lagen. Ja, dat kan ik me voorstellen
Uiteraard, uiteraard. Is ook alweer lang geleden. Ben je inmiddels al zindelijk?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Behalve Q dan heh, maar dat spreekt voorzich.
Kon je haar niet gewoon slaan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 15:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ook idd
Maar ook in de trein. Men moesten een half uur wachten op dat ding, zij maar praten en praten. En ik brak zijn en stilte willen. En zij maar praten en praten en ik ongeintresseerd zijn. en zij maar pratne en praten![]()
en ze had al zo'n zachte stem
Is Q niet eng dan?quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:59 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Behalve Q dan heh, maar dat spreekt voorzich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |