I know the feeling...quote:Op donderdag 26 juli 2012 08:45 schreef Shandaly het volgende:
Aan NOD's doe ik ook niet.. ben veel te onregelmatig om daar een zinnige dag voor te noteren.
Maar je mag eventueel wel achter mijn naam zetten dat we vanaf augustus 2011 'bezig zijn'... (Slik, da's dus al bijna een jaar...)
quote:Op donderdag 26 juli 2012 09:56 schreef Frummeltje86 het volgende:
Geef de moed niet op, dames.blijven doorbatsen allemaal!
Lekker glibberen met zn allenquote:Op donderdag 26 juli 2012 09:56 schreef Frummeltje86 het volgende:
Geef de moed niet op, dames.blijven doorbatsen allemaal!
Frustrerend he... Te meer omdat het echt zo kan zijn!quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:00 schreef Lijnloos het volgende:
[..]En gelijk heb je!!!
Men, ik wil zo graag volhouden niet te testen, maar voel me zo raar/stom/gek dat ik me weer vanalles in mijn hoofd haal. Totaal niet geconcentreerd op mijjn werk (waar ik eigenlijk vele te veel te doen heb)...![]()
![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2012 10:11 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nou, als ik weer clean ben van onder, dan gaat die vent van mij wat beleven hoor! Tot den schrale piemel aan toe!
In mijn hoofd ga ik gewoon:quote:Op donderdag 26 juli 2012 12:40 schreef Suikertante het volgende:
Lijnloos, jij wel al een testdatum in je hoofd? Of ga je gewoon nóóóit meer testen?
Geen reden tot stress tot nu toe.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:19 schreef Lijnloos het volgende:
kan stress of iets een factor zijn? raar genoeg kan een lichaam echt op allerlei manieren reageren, zelfs juist omdat je heel graag wilt. ik hoop wel voor jullie dat er snel duidelijkheid komt, ik ken jullie gevoel en dat is inderdaad niks waard.
Wat ik alleen niet snap, je zegt dat ze 2 weken geleden de eisprong heeft gehad (op gevoel) maar dan kan ze nu toch nog geen week overtijd zijn? Dan is ze zelfs nog geen dag overtijd (volgens normale cycli)...
Begrijp ik. Nee eigenlijk helemaal niks en geen reden tot stress.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:22 schreef Lijnloos het volgende:
stress van andere factoren (werk bijvoorbeeld) bedoelde ik meer...
Als dat zo is, en ze was zwanger had je nu een positieve test...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:30 schreef nelisb het volgende:
Begrijp nu van mijn vrouw dat ze denkt de eisprong gevoelt te hebben donderdag 3 weken geleden en dus niet 2.
In principe is het gewoon een kwestie van neuken...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:39 schreef nelisb het volgende:
Dat houden wij ook in ons hoofd. Zit te wachten tot ze vandaag, morgen of na het weekend ongesteld wordt en ga er ook echt vanuit dat ze niet zwanger is.
Zwanger worden is geen makkie (voor de meesten) en dan zou het ons wel lukken na 3 maand. Daar gaan we niet vanuit.
Ondanks bovenstaande, wordt je er wel onzeker van. Rustig op kantoor, dan gaat het toch door je hoofd heen.
Sommige vrouwen worden retegeil van zwanger zijn....quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:41 schreef nelisb het volgende:
Neuk me suf.Ben blij als het zover is. RUST
Dat is helemaal niet zo bizar... Veel vrouwen hebben "last" van de pil, als in de vorm dat elke zin in sex je vergaat...quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:43 schreef nelisb het volgende:
Die van mij sinds ze gestopt is met de pil. Heel bizar
De zin was er altijd, alleen nu nog meer. Dat is wel apart om mee te maken na 15 jaar.quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:44 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet zo bizar... Veel vrouwen hebben "last" van de pil, als in de vorm dat elke zin in sex je vergaat...
Ik ook hoor! Sinds de pil de deur uit is, is mijn libido zwaar gestegen. Daar heeft mijn vent blijkbaar een schrale piemel voor overquote:Op donderdag 26 juli 2012 14:43 schreef nelisb het volgende:
Die van mij sinds ze gestopt is met de pil. Heel bizar
quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:46 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ik ook hoor! Sinds de pil de deur uit is, is mijn libido zwaar gestegen. Daar heeft mijn vent blijkbaar een schrale piemel voor over(en ik een schrale doos, maar dat is bijzaak...)
Serieus? Nou, dat wordt nog wat dan!quote:Op donderdag 26 juli 2012 14:42 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Sommige vrouwen worden retegeil van zwanger zijn....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef Lijnloos het volgende:
Nope... heb helaas al wat meer ervaring met wachten... daarom ben ik het nu ook zo zat.*Zet glas roosvicee neer*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"komt wel goed schatje"
en juist hier zijn er idd genoeg posters die het WEL snappen![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Iets met bang voor een ne + bijhorende teleurstelling... I know: me = watje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Test dan gewoon lekker. Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef Lijnloos het volgende:
Nope... heb helaas al wat meer ervaring met wachten... daarom ben ik het nu ook zo zat.Geeft niks, je hebt ook gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn we, zoals al eerder gezegd, ons ook van bewust. Echt teveel stellen in onze omgeving die moeite hebben gehad met kinderen krijgen of zelfs geen kinderen kunnen krijgen.
Maar een gevoel wat je hebt is soms lastig uit te schakelen!
En ben wel wat gewend, dus floep het er lekker uit zou ik zeggen, als dat oplucht voor je.
Dit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:59 schreef Suikertante het volgende:
Lijnloos, stom. Ik vind dat ze er nu wel eens mogen komen voor jou, volgens mij vinden we dat allemaal!
Yep, heel stomquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:51 schreef bellelena het volgende:
L0t: Las nog even terug en wat stom dat je weer bruinverlies hebt....![]()
Klopt, maar het duurt me nu wel een beetje te lang. Heb het sinds ik met de pil gestopt ben vrijwel elke dag gehad, met een paar keer een onderbreking van een paar dagen, en nu was het net 1,5 week weg en is het weer terug. Het wordt een beetje vervelend zo en ik wil weten waar het vandaan komt. En ik wil er vanaf als dat kan natuurlijk, voel me er nogal vies bij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Balen lijnloos...
Andere nick heb je nodig!!
L0t: bruinverlies kan van alles betekenen toch?
Wat lief dat je naar me vraagt!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:16 schreef L0t.. het volgende:
Poppejans hoe is het bij jou, ben je inmiddels al een keer ongesteld geworden?
Pfff dat schiet ook allemaal niet op dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat lief dat je naar me vraagt!
Ik ben midden vorige maand ineens erg ongesteld geworden, ik helemaal blij natuurlijk! Maar deze maand gewoon weer helemaal niks (ook niet zwanger), zou dag 34 zijn nu.
Ook op ovulatietesten gebeurd niks (ja wel eens streepjes maar niet duidelijk positief), ik hoop heel hard dat alsnog door vorige maand het nu allemaal op gang is gebracht en dat mn lichaam het vanzelf weer gaat doen, maar ik wacht al behoorlijk lang op een eisprong die ik dus volgens mij gewoon al maandenlang niet heb. Ben wel door aan het testen met ovulatietesten (hoop natuurlijk dat ik wel wat kan ontdekken)
Na mijn vakantie volgende maand stap ik naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de gyn, ik hoop dat ik dan gauw geholpen kan worden aan een redelijk normale cyclus en evt hormonen oid wat nodig is om vruchtbaar te zijn.
Bij jou ook al zo'n raar verhaal! Ben benieuwd wat dat bruinverlies kan betekenen. Fijn dat je al redelijk snel bij de gyn een afspraak hebt staan.
En verder voor iedereen dikke succeswensen! Ik kruip weer in de leesstand
Irritant is dat he!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:10 schreef bellelena het volgende:
Hier nu 9 dpo. Doe mijn best om zo min mogelijk te hypochonderenIk voel wel dingen, maar dat is vast omdat ik er op let enzo, ik probeer zo rustig mogelijk af te wachten...
+1quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik kom hier ook eens zachtjes binnensluipen. Begin mei is de nuvaring de deur uit gegaan, met het idee 'we zien wel de komende tijd. We gaan op de klok seksen, maar wie weet wat er van komt'. Nou ja, zo makkelijk was dat niet, ik had al gauw een app geinstalleerd waar je fijn van alles bij kon houden![]()
We waren 'intimate' op mijn ovulatiedag (volgens dat appje dan, want heb geen idee van mijn cylcus nog). En nu dus eens kijken of ik ongesteld wordt over een week. Stom gedoe, dat wachten.
En echt he, dit is mijn eerste wachttijd en vind het nu al irritant. Daarom dikke, dikke respect voor de dames die al lang bezig zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer heb je die test gedaan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:45 schreef -mandy- het volgende:
Ik had ook behoorlijk wat signalen in de goede richting na mijn ovulatie, tot melkverlies aan mijn tepels, maar heb toch ook een negatieve test achter de rug.
Mijn periode is al 3 dagen te laat, dus ik heb het idee dat mijn lichaam vreemde signalen aan het verzenden is.
Ik was altijd zeer regelmatig met het begin van mijn periode, en met behulp van een app was mijn ovulatie ook altijd snel berekend. Van die datum ben ik ook uitgegaan.quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Welkom Limone!
Vervelend hè, die signalen? Ik heb het al vaker gezegd maar ik wist altijd zeker dat ik zwanger was terwijl dat niet zo bleek te zijn, en toen ik echt zwanger was voelde ik niets. Tenminste, geen klachten waaruit ik kon opmaken dat ik zwanger was. De bekende zwangerschapsklachten kwamen pas na 6 weken, misselijkheid zelfs pas na 8 weken en toen bleek het kindje achteraf niet eens meer in leven. Bizar!
Mandy, ik weet niet meer.. Had jij je ovulatie getest of gegokt? Want bij 3 dagen over tijd bij een geteste ovulatie zou ik binnenkort toch nog eens testen hoor! Mijn duimen draaien
Poppejans, vervelend dat er maar geen eisprong te vinden is zeg!
Lot, alweer bruinverlies. Ik kan me voorstellen dat je er zo onderhand wanhopig van bent. Maar misschien is het toch raak deze ronde!
Dankjewel .Sparkling.! Wat verdrietig zeg, van je kindje. Is dat lang geleden?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:58 schreef .Sparkling. het volgende:
Welkom Limone!
Vervelend hè, die signalen? Ik heb het al vaker gezegd maar ik wist altijd zeker dat ik zwanger was terwijl dat niet zo bleek te zijn, en toen ik echt zwanger was voelde ik niets. Tenminste, geen klachten waaruit ik kon opmaken dat ik zwanger was. De bekende zwangerschapsklachten kwamen pas na 6 weken, misselijkheid zelfs pas na 8 weken en toen bleek het kindje achteraf niet eens meer in leven. Bizar!
Begrijpelijk jaquote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:59 schreef Limone het volgende:
Dankjewel L0t.! We hebben besloten het aan niemand te vertellen dat we zijn begonnen, maar dan mis je toch ook dit soort succeswensen..
Ik ben een kloon. Niet van een bekende Fok!ker en ik heb ook geen meelezers (meer), maar omdat mijn andere account al 11 jaar oud is. Met het andere account, waar ik overigens nog wel actief mee post, ben ik volwassen geworden op internet. Wist ik veel dat je tot in het einde der tijden al mijn dronken posts kon teruglezen of wat mijn favoriete standje was en naar welke foute festivals ik ging.![]()
Het maken en het krijgen van kinderen vind ik niet helemaal meer onder dat account vallen. Ik zou mij toch minder vrij voelen om bepaalde dingen te posten. Vandaar een kloon voor een schone lei.
Ben jij al lang aan het temperaturen? En geeft het meer duidelijkheid? Ik ben nog niet zo lang bezig, maar de grafiek ziet eruit als een kaart van de Alpen..
Geef de moed niet op Sparkling. Blijven duimen en proberen!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Ah zo Mandy, vreemd. Ik zou nog een paar dagen wachten en dan nog eens testen. Ik duim!
Limone!zo herkenbaar, blij zijn om misselijkheid want wie weet. Nou ja, soms is het ook echt raak, je weet maar nooit!
Van ons kindje was begin dit jaar. 14 februari zagen we op de echo dat het mis was, 21 maart ben ik het vruchtje verloren. Sinds die tijd pas 2 keer ongesteld geworden dus helaas nog weinig kans om opnieuw zwanger te rakenik vind het ontzettend frustrerend!
Jeetje en ook nog op Valentijnsdag… Had je lijf ook weer acht weken nodig om te ontzwangeren? Ik kan je frustratie goed voorstellen, zeker omdat je al een keer zwanger bent geweest..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:18 schreef .Sparkling. het volgende:
Limone!zo herkenbaar, blij zijn om misselijkheid want wie weet. Nou ja, soms is het ook echt raak, je weet maar nooit!
Van ons kindje was begin dit jaar. 14 februari zagen we op de echo dat het mis was, 21 maart ben ik het vruchtje verloren. Sinds die tijd pas 2 keer ongesteld geworden dus helaas nog weinig kans om opnieuw zwanger te rakenik vind het ontzettend frustrerend!
Wat goed van die eisprong. Was dat allebei op de zelfde dag in je cyclus? Tja en dat niet te veel mee bezig zijn is natuurlijk lastig als je met iets bezig bent wat zo ingrijpend is, vind ik..quote:Op zaterdag 28 juli 2012 20:18 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Begrijpelijk ja![]()
Ik weet niet precies hoe lang ik nu aan het temperaturen ben, volgens mij nu iets van 4 maanden. Ben er al redelijk snel mee gestart omdat ik geen idee had van m'n cyclus. Heb er vorige maand voor het eerst echt een eisprong mee kunnen vinden en deze maand ook weerIk vind het wel handig maar ik weet niet of ik het nog lang ga doen want op deze manier ben je er ook wel weer veel mee bezig en ik wil het eigenlijk juist een beetje meer los proberen te laten.
Ja, het was allebei op dezelfde dag, dag 19 dus dat is wel mooi regelmatigquote:Op zaterdag 28 juli 2012 21:02 schreef Limone het volgende:
Wat goed van die eisprong. Was dat allebei op de zelfde dag in je cyclus? Tja en dat niet te veel mee bezig zijn is natuurlijk lastig als je met iets bezig bent wat zo ingrijpend is, vind ik..
Ik hoop voor je dat er geen derde ronde meer hoeft te komen, maar dat je dan al twee streepjes hebt geplast! Hoef je ook niets meer te verzinnenquote:Op zaterdag 28 juli 2012 22:23 schreef Limone het volgende:
Ik heb wel al ovulatietesten liggen, maar nog niet gebruikt. Voor ronde drie dan maar. Zo bouw ik het mooi op: ronde 1 de app, ronde 2 app + temperaturen en ronde 3 de app, temperaturen en ovulatietesten. Dan moet ik voor de ronden daarna nog andere methoden zien te vinden
Melk uit tepels is blijkbaar niet zo raar. Weer wat geleerd! Ik heb er net nog even in geknepen, maar bij mij komt er niets uit..
Hoi! Jammer dat hij negatief was, maar als het sowieso te vroeg was, heb je nog alle kans.. Bij Kruidvat kan je twee testen voor 5 euro halen. Daarnaast heb ik van L0t de website www.sensitest.nl doorgekregen voor goedkope testen.. Ik heb er al besteld en dat was allemaal prima!quote:Op zondag 29 juli 2012 12:38 schreef Roomsnoes het volgende:
Nou ik heb een test gedaan hoor. Negatief, uiteraard, want sowieso veel te vroeg. Maar ik kon me niet meer beheersenVoor nu een mooi trucje om de spanning weg te werken
Over een week zien we wel weer verder.
(Moet ik overigens niet te vaak doen. Heb nog een paar goedkope testen liggen, en als ik ze hier in de winkel moet kopen ben ik 10E per test kwijt)
Jammer.. Afwachten is altijd vervelend! Hou maar in je achterhoofd dat het lijf gewoon een lange tijd nodig heeft om weer echt op te starten.. Sommigen hebben geluk en daar is 't zo gepiept en bij anderen duurt het langer.. En weer bij anderen is er iets heel anders aan de hand, waardoor de natuur een handje geholpen moet worden... Het bruinverlies kan er in ieder geval op duiden dat er iets gebeurt.. Succes met afwachten!quote:Op zondag 29 juli 2012 12:41 schreef nelisb het volgende:
Hier een kleine update.
Intussen 10 dagen overtijd. Net tijdens douchen een heel klein beetje (bruin) bloed. Geen ongesteldheid tot nu toe. Laatste negatieve test was donderdag. Afwachten maar weer.
quote:Op zondag 29 juli 2012 13:20 schreef Lijnloos het volgende:
Bah, teveel negatieve testen hier de laatste tijd. Het wordt hoog tijd voor streepjes!
Niet van mij, want bloed is geen moed meer... Ik kruip weer effe onder een steen.
Oh, voor ik kruip, wie had er ook weer die spuug-test-dinges besteld en wat was de link? Ik wil er nu ook een.
Ik ben zwanger!!quote:De eerste dag van je laatste menstruatie was op:
8-juli-2012
De conceptie heeft plaatsgevonden omstreeks:
21-juli-2012
Je bent vandaag precies 21 dagen zwanger. Hierbij wordt er gerekend vanaf de dag dat je laatste menstruatie is begonnen. De conceptie heeft circa 2 weken later plaatsgevonden.
Tnx, besteld... ben heel benieuwd.quote:Op zondag 29 juli 2012 13:23 schreef L0t.. het volgende:
[..]Ik had de link opgeslagen: http://www.medi-marketing(...)=view&id=2&Itemid=32
Ik ben al een week erg duizelig en bij vlagen misselijk (en dan echt dat ik zou kunnen overgeven zeg maar, niet de milde soortquote:Op zondag 29 juli 2012 14:20 schreef bellelena het volgende:
Roomsnoes, jammer nog geen tweede streep, maar het is ook nog wel heel erg vroeg, dus nog even afwachten! Mijn ei was op de 19de, dus we gaan bijna gelijk op! Voel je verder al iets?
Hier vandaag 10 DPO. Ik gok op donderdag mijn NOD, nog 4 nachtjes is dat, wordt steeds spannender! Ik probeer nog steeds heel hard om niet te hypochonderen, maar volgens mij vrij te vergeefs... Ik heb wel wat afleiding vandaag want gisteren stond een item uit mijn etsy winkeltje in de etsy finds nieuwsbrief, dus nu een paar sales en werk aan de winkel! Heb ik in ieder geval wat om vandaag door te komen. Mijn lief is al een paar dagen ziek, dus die biedt ook geen afleiding momenteel.
Ik heb tot een week of 10 in de zwangerschap oud bloed verlies gehad. Zolang het niet helder rood is kan het nog alle kanten opquote:Op zondag 29 juli 2012 18:29 schreef bellelena het volgende:
Hmm, ik het net een drupje (oud) bloed/bruin bij het afvegen na het plassen. 10 DPO dus vandaag. Iemand hier ervaring mee? Zou het van een innesteling kunnen komen?
Ik heb het eigenlijk nooit, zomaar een drupje bloed/bruin tussendoor. Ik had wel een rommelende buik vanmiddag.
Ik probeer kalm te blijven en niet te hypochonderenquote:Op zondag 29 juli 2012 18:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb tot een week of 10 in de zwangerschap oud bloed verlies gehad. Zolang het niet helder rood is kan het nog alle kanten op
Fuck it. Lekker hypochonderen!quote:Op zondag 29 juli 2012 18:36 schreef bellelena het volgende:
[..]
Ik probeer kalm te blijven en niet te hypochonderen![]()
![]()
Jammer!quote:Op zondag 29 juli 2012 22:02 schreef Babbel1 het volgende:
Val heel even binnen.. net toch een test gedaan en hij is negatief... Toch wel balen! Het is niet erg ivm verhuizen enzo, maar het betekent dat ik dus waarschijnlijk geen eisprong heb gehad op 6/7/8 juli en dat die menstruatie nog steeds superonregelmatig is.. Maar ja, better luck next time..
quote:Op maandag 30 juli 2012 07:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
ik doe ff mee; whaaaaaaaaaa!!! die van de KV heb ik ook bij beide meiden gebruikt en echt hoor, een streep is een streep! gefeliciteerd!
Ik hoop het ook! Met z'n allen naar Z&Gquote:Op maandag 30 juli 2012 07:10 schreef _wolk82_ het volgende:
Jaaaa Lot, en volgens mij is bij de kv testen een streep echt een streep hoor.
Over een paar dagen nog een testje dien, ik ga heel hard duimen voor een donkerder streepje.
Ik hoop dat jij de aanzet bent tot een streepjes regen
quote:Op maandag 30 juli 2012 07:24 schreef Kyara het volgende:
Ooooh Lot, wat goed! Een streep is een streep hoor, zeker zo vroeg
Over een paar dagen is ie vast veel donkerder *0*
Nee ik durf niet, bang dat er dan ineens niets verschijntquote:Op maandag 30 juli 2012 10:39 schreef Suikertante het volgende:
Heb je niet de neiging om meteen nog een test te doen? Of ben je al uren je plas op aan 't houden om het nog eens te doen?
Ja, ik wil samen zwangeren!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:47 schreef bellelena het volgende:
Ohh, nu wil ik ook! Maar mijn ochtendplas is natuurlijk al lang en breed in het toilet verdwenenKijken hoelang ik het vol ga houden om niet ook te testen. 11 DPO hier vandaag.
Dat klinkt goed L0t! En samen zwangeren jaaaquote:Op maandag 30 juli 2012 10:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik wil samen zwangeren!
Ik voel de hele tijd kleine steekjes onder in mn buik, uitstralend naar mn rug en billen. En daarstraks ineens een megasteek in mn borsten, heel raarEn ik ben misselijk maar dat is van de spanning
Hahahquote:Op maandag 30 juli 2012 10:55 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dat klinkt goed L0t! En samen zwangeren jaaaIk zit hier de hele dag in mijn borsten te knijpen geloof ik, onderhand doen ze meer pijn daarvan, dan van andere dingen
![]()
En je vriend? Weet ie het al? Wat vindt ie ervan? Hebben jullie samen getest?
Ik hyper met je mee zoals je ziet
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:50 schreef bellelena het volgende:
omg *shake shake*JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oké hier gaan de sluizen open nu hoor
![]()
Waauuwww wat bijzonder, testen we gewoon op dezelfde dag positiefquote:
Is het ook, maar ja, kan der niks aan veranderen en jullie gun ik het net zo goed...quote:Op maandag 30 juli 2012 12:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ai lijnloos, dit moet heel zuur zijn... Dikke knuffel voor jou, jouw tijd komt ook![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:35 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Is het ook, maar ja, kan der niks aan veranderen en jullie gun ik het net zo goed...
Huppelend, dat dan welquote:Op maandag 30 juli 2012 12:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Bellelena jij ook streepjes, joepiee!! Het is jullie gegund, allebei!!
Lief Lijnloosje, onze tijd komt nog. Over een tijdje gaan wij hand in hand naar Z&G!
omg *shake shake*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
omg *shake shake*En nu moet ik huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaaf
![]()
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
16 augustus. Dan mag ik meteen beginnen. En is afwachten hoelang het duurt voor er echt iets gebeurt.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:51 schreef bellelena het volgende:
Dankjewel Tally en AEn huilen heb ik ook al 3 keer gedaan
We moeten wel samen hoor Tally, je afspraak is al bijna toch? Duurt het dan lang nog daarna voordat er echt iets gaat gebeuren?
Ik heb net trouwens 3 doosjes KV testen gehaald![]()
Als je er genoeg hebt, dan zou ik er straks nog eentje doen. Maar het klinkt wel goed hoor! Ik heb zelf ook wel eens ochtendurine gebruikt, maar ik vond het niet per se opmerkelijk donkerder toen, dus dikke kans dat er gewoon een ovulatie aan zit te komenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 06:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Gelukkig maar Bellelena!zwangere!
Ik heb een vraag over ovulatietesten. Ze zeggen dat je hem nooit met ochtendurine moet doen maar mijn zojuist gedane test is vele malen donker, ik twijfel zelfs over positief, dan de testen die ik eergisteren en gisterenavond deed. Daar verscheen bijna geen tweede streepje op. Wat moet ik daar nu van denken? Later vandaag nog eens testen?
Ik gebruik die van babyboomshop, en bijv Sensitest die zijn ook goedkoper en je kunt online combi pakketten kopen met zowel ovulatie- als zwangerschaps dipsticks grootverpakkingenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:30 schreef Limone het volgende:
Wat voor ovulatietesten gebruiken jullie? Ik heb nu die van de etos, maar is er ook een goedkoper alternatief dat net zo goed werkt?
Ik gebruik ze nu van Zwangerenkids maar heb ze eerder ook van Sensitest gehad. Ik vind ze allemaal prima werken, merk eigenlijk geen verschil.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:30 schreef Limone het volgende:
Wat voor ovulatietesten gebruiken jullie? Ik heb nu die van de etos, maar is er ook een goedkoper alternatief dat net zo goed werkt?
Even binnensluipt: het kan zijn dat je eisprong maar heel kort is.. Dan test je nu positief en aan de eind van de avond is je piek weg.. Vanmiddag nog ff testen. Ik kreeg de tip om op een vasttijdstip te testen, ik deed het s'morgens om 6u en s'avonds om 17u tot dat ik echt wist waar mijn piek was en dan stopte ik..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 06:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Gelukkig maar Bellelena!zwangere!
Ik heb een vraag over ovulatietesten. Ze zeggen dat je hem nooit met ochtendurine moet doen maar mijn zojuist gedane test is vele malen donker, ik twijfel zelfs over positief, dan de testen die ik eergisteren en gisterenavond deed. Daar verscheen bijna geen tweede streepje op. Wat moet ik daar nu van denken? Later vandaag nog eens testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een heel licht streepje maar ik zit natuurlijk nog maar op 11dpo..
Sparkling, ik denk dat 'ie wel echt positief is dan hoor, het maakt op zich niet zoveel uit of je nou ochtendurine hebt gebruikt. Als je geen eisprong krijgt wordt 'ie ook 's ochtends niet donker dus ik zou zeggen: aan de klus!![]()
Ik heb vanmorgen voor de zekerheid nog een zwangerschapstest gedaan met ochtendurine, maar hij bleef wit, dus ik doe helaas niet mee deze ronde! Nog geen bloed, maar die moed is ver te zoekenquote:
omg *shake shake*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En Lot ook natuurlijk!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Dankjewelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:30 schreef Chanty het volgende:
Ja ik zie m!Gefeliciteerd lot
![]()
Nu weten we dat je dus ook met bruinverlies zwanger kunt raken
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:49 schreef bellelena het volgende:
Kon het toch niet laten om even een foto te nemen, die van vandaag:Ohh, die is superduidelijk hoor belle! MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die kruidvattesten zijn lekker duidelijk! Die van Sensitest was gisteren ook veel lichter nog hierquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, die is superduidelijk hoor belle! Mooi
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:49 schreef bellelena het volgende:
Kon het toch niet laten om even een foto te nemen, die van vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
ik las iets andersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:18 schreef Chanty het volgende:
Wat een gedoe Kekaa. Ik vond het die week dat ik drie keer naar het zkh moest ook een heel gedoe. Beetje vaag doen op mijn werk tegen mijn projectleider, ik hou daar niet zo van. Bij mij wilden ze een keer de afspraak op 12.10 uur zetten, dan heeft t dus echt geen zin om naar t werk te gaan. Hopelijk hoor je snel iets van je leidinggevende.
Ik ga binnenkort ook maar het zkh bellen voor een afspraak. Ben nu weer drie dagen aan de primolut dus moet 8 of 9 augustus een echo als het goed is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |