SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef Lijnloos het volgende:
Nope... heb helaas al wat meer ervaring met wachten... daarom ben ik het nu ook zo zat.*Zet glas roosvicee neer*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"komt wel goed schatje"
en juist hier zijn er idd genoeg posters die het WEL snappen![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Iets met bang voor een ne + bijhorende teleurstelling... I know: me = watje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Test dan gewoon lekker. Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef Lijnloos het volgende:
Nope... heb helaas al wat meer ervaring met wachten... daarom ben ik het nu ook zo zat.Geeft niks, je hebt ook gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn we, zoals al eerder gezegd, ons ook van bewust. Echt teveel stellen in onze omgeving die moeite hebben gehad met kinderen krijgen of zelfs geen kinderen kunnen krijgen.
Maar een gevoel wat je hebt is soms lastig uit te schakelen!
En ben wel wat gewend, dus floep het er lekker uit zou ik zeggen, als dat oplucht voor je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |