abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114684097
Nope... heb helaas al wat meer ervaring met wachten... daarom ben ik het nu ook zo zat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:08:34 #52
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_114684187
Test dan gewoon lekker. Nee heb je, ja kun je krijgen ;)
I'm so glamourous I piss glitter!
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:09:46 #53
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_114684230
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef Lijnloos het volgende:
Nope... heb helaas al wat meer ervaring met wachten... daarom ben ik het nu ook zo zat.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Zet glas roosvicee neer*
"komt wel goed schatje"
en juist hier zijn er idd genoeg posters die het WEL snappen :*
*;
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_114684278
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Test dan gewoon lekker. Nee heb je, ja kun je krijgen ;)
Iets met bang voor een ne + bijhorende teleurstelling... I know: me = watje. :@

Tnx Barreltje
pi_114684426
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef Lijnloos het volgende:
SPOILER
Geeft niks, je hebt ook gelijk.
Daar zijn we, zoals al eerder gezegd, ons ook van bewust. Echt teveel stellen in onze omgeving die moeite hebben gehad met kinderen krijgen of zelfs geen kinderen kunnen krijgen.

Maar een gevoel wat je hebt is soms lastig uit te schakelen!

En ben wel wat gewend, dus floep het er lekker uit zou ik zeggen, als dat oplucht voor je.
  donderdag 26 juli 2012 @ 16:35:03 #56
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114685151
Houd je niet in Lijnloos. ;) het is ook gewoon strontvervelend als je lijf je zo voor de gek houdt. En hoezeer je de ander een tweede streepje ook gunt of glimlacht bij een dikke buik in de supermarkt; het is en blijft k*t omdat het je zelf nog niet is gelukt. Maar daarom mag je lekker hier spuien! :) en gaan we jou binnenkort uitzwaaien naar z&g!
pi_114685797
Ik duim dat jullie wachtstand snel beloond wordt! :* voor iedereen
  donderdag 26 juli 2012 @ 17:16:27 #58
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_114686319
Lijnloosje.. :* :* Ben je al 'over de datum'?
3!
pi_114687472
Tnx frummel en de rest...
Trix, zit nu op cyclusdag 26... Meestal een cyclus van 27 dagen, dus dat zou zaterdag NOD betekenen, maar vorige maand was het maar 24 (dus gisteren nOD)... Vorige maand was voor het eerst weer met etos-pilletjes dus daar weet ik de vrpege ongi aan. Nu ook gedaan + tarwekiemoliedingen...
pi_114688507
Lijnloos je hoeft je hier niet in te houden genoeg mensen hier die je begrijpen hoe k*t het is als het bij anderen een stuk sneller gaat, hoe mogelijk het is om andere met een dikke te zien lopen, of mensen te horen zeggen het was niet gepland.

Maar onze tijd komt nog wel en dan zullen andere weer jaloers op ons zijn. Ik ga voor nu heel hard voor je duimen, en natuurlijk ook voor alle andere die nu zitten te wachten op de testdag.

Uiteraard hebben we mijn eisprong bent dus ook hier is het grootte wachten weer begonnen. Mocht de lijst nog aangepast kunnen worden wij zijn 12-2011 begonnen.
pi_114691089
Ik kom hier ook eens zachtjes binnensluipen. Begin mei is de nuvaring de deur uit gegaan, met het idee 'we zien wel de komende tijd. We gaan op de klok seksen, maar wie weet wat er van komt'. Nou ja, zo makkelijk was dat niet, ik had al gauw een app geinstalleerd waar je fijn van alles bij kon houden :D
We waren 'intimate' op mijn ovulatiedag (volgens dat appje dan, want heb geen idee van mijn cylcus nog). En nu dus eens kijken of ik ongesteld wordt over een week. Stom gedoe, dat wachten.

En echt he, dit is mijn eerste wachttijd en vind het nu al irritant. Daarom dikke, dikke respect voor de dames die al lang bezig zijn!
  donderdag 26 juli 2012 @ 21:09:27 #62
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_114694293
Lijnloos wat spannend, kan me voorstellen dat je niet durft te testen. Je wacht ook al veel te lang, hopelijk eindelijk twee streepjes deze ronde :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_114694461
Lijnloos dikke kus, het is ook zwaar oneerlijk :* Hoe lang hebben jullie er over gedaan om zwanger te worden van Minke? Kan me je frustratie en verdriet goed voorstellen.
Wij zijn nu bijna een half jaar aan het proberen en ik ben nu soms al ongeduldig, laat staan iedereen die al langer bezig is..

Roomsnoes, welkom! Veel succes de komende week :)
pi_114694685
Tnx meiden... Het voelt al fijn even mijn gevoel of frustraties hier te posten... Dat maakt het wel een stuk behapbaarder.
@lot: Bij Minke heeft het ongeveer een jaar geduurd nadat ik stopte met de pil, maar ruim een half jaar had ik geen idee van ovulatie of klusmomenten dus dat is een beetje verloren tijd geweest...

Morgenochtend moet ik toch ff boodschappen en misschien dat ik dan (als er nog niks ia) toch een testje haal bij de kv. Wie weet :')
  donderdag 26 juli 2012 @ 21:44:13 #65
95408 Incantrix
pi_114695937
Lastig Lijnloos, dat je cyclus zo onregelmatig begint. En wat mij betreft mág je ook wel eens even van je afpraten hoor, jullie zijn ook alweer een aardige tijd bezig en dat geslinger tussen hoop en teleurstelling is echt enorm vervelend. Dikke :* voor nu en ik hoop echt heel heel erg dat ik je morgen (ofzo) twee hardstikke mooie vette strepen zie posten en dat we nog heul lang mogen kletsen in z&g.

Overigens: voor de rest van de dames en heren hier ook een aanmoedigings- *O* !
3!
  vrijdag 27 juli 2012 @ 08:55:21 #66
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114709836
Hoe gaat ie daar, Lijnloos? :*
pi_114710601
Ja, al boodschappen gedaan Lijnloos?

En Roomsnoes, welkom! Tis niet gek om ook vlak (een of twee dagen) vóór je ovulatie te klussen, dan liggen ze mooi klaar! Zou zonde zijn als je het net mist..
  vrijdag 27 juli 2012 @ 09:56:22 #68
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114711025
Ooh lieve dames, ik duim zo voor jullie mee...
Even een extra zoen voor Lijnloos :*

En ik sluit me aan bij Suikertante :Y
ik heb 2x ook gesekst net na de ovulatie en beide keren was het die keer raak. De keren daarvoor niet. Toeval?
pi_114711037
Lijnloos, wat spannend! Ik hoop dat je snel gaat testen, ik kijk iedere keer of er al nieuws van je is ;)

Welkom Roomsnoes! Ik vond het wachten in het begin ook zo lang duren maar nu gaat het wel. 10 maanden bezig en buiten 1 zwangerschap van 8 weken is er nog niets gebeurd. Alleen de 2 weken na de eisprong, pffff!

Nelisb, rot dat jullie steeds hopen en dat het toch niets blijkt te zijn. Als haar eisprong inderdaad 3 weken geleden was zou er nu toch wel een menstruatie of zwangerschap moeten zijn. De kans lijkt mij dan groter dat ze het niet goed heeft en de eisprong later is geweest of misschien zelfs nog moet komen.

Binnenkort komen er weer meerdere keren een NOD aan, spannend! :D

Ik las iets over extra zin in seks hebben na het stoppen met de pil. Ik kan me melden. Hallelujah, mijn man begint soms al te zuchten als ik weer aan kom. Volgens mij doe ik toch iets mis ;)
E.
pi_114711295
Boodschappen net gedaan, tests ook gehaald maar zit nu met Minke nog lekker een broodje te doen bijde bakker bart ;) maar ook nog gren bloed...
pi_114711368
Eet smakelijk! En daarna gauw naar huis! ;)
E.
pi_114712104
White stripes... Niks dus -O-
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:43:51 #73
294520 Frummeltje86
It's me, Frummeltje
pi_114712115
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Lijnloos het volgende:
Poep... -O-
  vrijdag 27 juli 2012 @ 10:49:33 #74
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_114712260
Lijnloos -O-

:*
pi_114712301
L0t: Las nog even terug en wat stom dat je weer bruinverlies hebt.... }:|

Lijnloos -O- :*
Kan nog te vroeg zijn dus.... En je frustratie mag je best uiten hier, ik ben pas kort bezig maar diep respect, dat wachten komt me nu al soms de neus uit. Can't imagine hoe het is als je al zo'n poos bezig bent....

Welkom Roomsnoes!
pi_114712499
Lijnloos.. :( wat stom! Hopelijk was het nog te vroeg en word je gewoon echt niet ongesteld!
E.
pi_114713130
Lijnloos! :( Je verdient je strepen hoor!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_114716662
Lijnloos, stom. Ik vind dat ze er nu wel eens mogen komen voor jou, volgens mij vinden we dat allemaal!
pi_114717644
F* Lijnloos wat balen, maar zoals al eerder in dit forum is gezegd: geen bloed, houdt moed.
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:37:50 #80
57497 happyme28
I'm so happy
pi_114717835
Lijntje :*
  vrijdag 27 juli 2012 @ 13:49:09 #81
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_114718310
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:43 schreef Lijnloos het volgende:
Ik vind het stom!
pi_114719159
En over toegenomen zin in sex, hier nog eentje :), vriendlief vraagt zich nu af waarom ik niet eerder gestopt ben.
pi_114730179
Balen Lijnloos!

Over toegenomen zin in sex... Ik heb nu uberhaupt zin in sex :X Combinatie van nuvaring en spanning is dodelijk voor je libido, zo blijkt.
pi_114730267
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 12:59 schreef Suikertante het volgende:
Lijnloos, stom. Ik vind dat ze er nu wel eens mogen komen voor jou, volgens mij vinden we dat allemaal!
Dit.
Lijnloos ik gun het je zo verschrikkelijk! grr wat balen weer zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_114730312
Shit lijnloos ;( Mss nog te vroeg geweest..

quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 10:51 schreef bellelena het volgende:
L0t: Las nog even terug en wat stom dat je weer bruinverlies hebt.... }:|
Yep, heel stom :P Maarja, heb 6 augustus die afspraak bij de gyn staan dus dan zal ik zien wat die er van zegt. Schat de kans dat ik zwanger ben of word met dit bruinverlies niet heel hoog in. Weet niet of dat de kans vermindert hoor, maar dat is gewoon m'n gevoel..

Poppejans hoe is het bij jou, ben je inmiddels al een keer ongesteld geworden?
  vrijdag 27 juli 2012 @ 20:46:49 #86
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_114733724
Balen lijnloos... :'(
Andere nick heb je nodig!!

L0t: bruinverlies kan van alles betekenen toch?
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_114734318
Ik denk dat ik gewoon ga klonen tot ik die streepjes pies... misschien helpt dat. Lekker andersom ;)
pi_114735420
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Balen lijnloos... :'(
Andere nick heb je nodig!!

L0t: bruinverlies kan van alles betekenen toch?
Klopt, maar het duurt me nu wel een beetje te lang. Heb het sinds ik met de pil gestopt ben vrijwel elke dag gehad, met een paar keer een onderbreking van een paar dagen, en nu was het net 1,5 week weg en is het weer terug. Het wordt een beetje vervelend zo en ik wil weten waar het vandaan komt. En ik wil er vanaf als dat kan natuurlijk, voel me er nogal vies bij.
pi_114756186
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 19:16 schreef L0t.. het volgende:

Poppejans hoe is het bij jou, ben je inmiddels al een keer ongesteld geworden?
Wat lief dat je naar me vraagt!
Ik ben midden vorige maand ineens erg ongesteld geworden, ik helemaal blij natuurlijk! Maar deze maand gewoon weer helemaal niks (ook niet zwanger), zou dag 34 zijn nu.
Ook op ovulatietesten gebeurd niks (ja wel eens streepjes maar niet duidelijk positief), ik hoop heel hard dat alsnog door vorige maand het nu allemaal op gang is gebracht en dat mn lichaam het vanzelf weer gaat doen, maar ik wacht al behoorlijk lang op een eisprong die ik dus volgens mij gewoon al maandenlang niet heb. Ben wel door aan het testen met ovulatietesten (hoop natuurlijk dat ik wel wat kan ontdekken)
Na mijn vakantie volgende maand stap ik naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de gyn, ik hoop dat ik dan gauw geholpen kan worden aan een redelijk normale cyclus en evt hormonen oid wat nodig is om vruchtbaar te zijn.

Bij jou ook al zo'n raar verhaal! Ben benieuwd wat dat bruinverlies kan betekenen. Fijn dat je al redelijk snel bij de gyn een afspraak hebt staan.

En verder voor iedereen dikke succeswensen! Ik kruip weer in de leesstand
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_114757311
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 08:55 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Wat lief dat je naar me vraagt!
Ik ben midden vorige maand ineens erg ongesteld geworden, ik helemaal blij natuurlijk! Maar deze maand gewoon weer helemaal niks (ook niet zwanger), zou dag 34 zijn nu.
Ook op ovulatietesten gebeurd niks (ja wel eens streepjes maar niet duidelijk positief), ik hoop heel hard dat alsnog door vorige maand het nu allemaal op gang is gebracht en dat mn lichaam het vanzelf weer gaat doen, maar ik wacht al behoorlijk lang op een eisprong die ik dus volgens mij gewoon al maandenlang niet heb. Ben wel door aan het testen met ovulatietesten (hoop natuurlijk dat ik wel wat kan ontdekken)
Na mijn vakantie volgende maand stap ik naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de gyn, ik hoop dat ik dan gauw geholpen kan worden aan een redelijk normale cyclus en evt hormonen oid wat nodig is om vruchtbaar te zijn.

Bij jou ook al zo'n raar verhaal! Ben benieuwd wat dat bruinverlies kan betekenen. Fijn dat je al redelijk snel bij de gyn een afspraak hebt staan.

En verder voor iedereen dikke succeswensen! Ik kruip weer in de leesstand
Pfff dat schiet ook allemaal niet op dus -O- Hoe ging dat bij je zwangerschap van Wolf, had je toen wel een regelmatige cyclus? Hoop dat je lijf nu toch een beetje op gang komt en dat de gyn je anders snel verder kan helpen :*
  zaterdag 28 juli 2012 @ 11:05:28 #91
95408 Incantrix
pi_114757765
Lijnloos -O- :( ;(

Poppejansje :*
3!
pi_114757885
L0t, fijn dat je over iets meer dan een week al een afspraak hebt! Ik hoop heel erg dat er uit komt waar dat bruinverlies vandaan komt en vooral hoe het weg wil gaan! Verder niet het idee dat het deze maand raak is nog dus? Want dat kan (ook) gewoon nog steeds :*

Poppejans: Wel fijn dat je vorige maand ongesteld bent geweest, maar jammer dat het nu weer uit blijft. Ik duim mee voor een positieve ovulatietest, in principe is 1 ei genoeg natuurlijk. Hopelijk hoef je die afspraak helemaal niet te maken :*

Hier nu 9 dpo. Doe mijn best om zo min mogelijk te hypochonderen :P Ik voel wel dingen, maar dat is vast omdat ik er op let enzo, ik probeer zo rustig mogelijk af te wachten...
  zaterdag 28 juli 2012 @ 12:02:35 #93
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_114759138
Lijnloos -O- :* Hopelijk was het gewoon nog te vroeg.

Lot wat irritant dat het nu weer begonnen is :( Maar weet je of je ondanks bruinverlies wel een eisprong hebt?

Poppejans, weet niet hoe lang je al wacht tot alles op orde is, maar zou anders inderdaad gewoon eens langs de huisarts gaan. Zeker als die ovutesten ook niets uitwijzen.

En iedereen die nu in de wachtweken zit: Streepjes willen we zien *O*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_114770342
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 11:10 schreef bellelena het volgende:

Hier nu 9 dpo. Doe mijn best om zo min mogelijk te hypochonderen :P Ik voel wel dingen, maar dat is vast omdat ik er op let enzo, ik probeer zo rustig mogelijk af te wachten...
Irritant is dat he!
Ik zit nu op 7 dagen na ovulatie denk ik, en ik ben me een partij duizelig en misselijk! Zo stom, want mijn gezond verstand roept heel hard dat dat heul nog nie kan. Maarja, ik moest toch echt een zakje bij de hand houden net in de metro, want was echt bang dat het mis ging. En ik ben notmaal dus echt zelden duizelig of misselijk. Dus misschien toch..?

Maar 7 dagen is wat vroeg om te testen he. Kan het uberhaupt niet, og heb je gewoon een stuk grotere kans op een negatieve test? En als ik dan test, dan liever ´s ochtens of maakt dat niet uit?

(Ben erg nieuw in deze materie zoals je merkt :D)
pi_114771593
quote:
0s.gif Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik kom hier ook eens zachtjes binnensluipen. Begin mei is de nuvaring de deur uit gegaan, met het idee 'we zien wel de komende tijd. We gaan op de klok seksen, maar wie weet wat er van komt'. Nou ja, zo makkelijk was dat niet, ik had al gauw een app geinstalleerd waar je fijn van alles bij kon houden :D
We waren 'intimate' op mijn ovulatiedag (volgens dat appje dan, want heb geen idee van mijn cylcus nog). En nu dus eens kijken of ik ongesteld wordt over een week. Stom gedoe, dat wachten.

En echt he, dit is mijn eerste wachttijd en vind het nu al irritant. Daarom dikke, dikke respect voor de dames die al lang bezig zijn!
+1

Ook ik ben pas sinds mei van de anticonceptie af, heb meteen een appje geïnstalleerd en ik vind het ook al irritant…

Ik zit nu in ronde twee, maar verwacht er deze keer niet zo veel van omdat we tijdens de ovulatie (berekend door die app) geen seks hebben gehad. Vorige ronde dacht ik zeker te weten zwanger te zijn. Grote teleurstelling toen ik ongesteld werd, maar ook leerzaam. Na 4 jaar de pil en 8 jaar spiraaltje heb ik geen idee meer hoe mijn lichaam eigenlijk werkt. :)

Spannend, je duizelig-en misselijkheid! Het zou mooi zijn als het in de eerste ronde raak is, toch?

[ Bericht 0% gewijzigd door Limone op 28-07-2012 18:03:48 ]
pi_114771824
Ik heb ook geen idee van ovulaties, cycli etc. Ik pil en nuvaring al sinds mijn 16/17e, en dat is inmiddels al 12 jaar terug. Maar ik was na het stoppen wel in een keer stevig ongesteld ( :X ) dus wie weet.
En inderdaad, wie weet was het in 1 keer raak. Er zijn immers ook best wat mensen op deze wereld geboren na 1 of 2 vergeten pillen, dus alles is mogelijk.

SPOILER
pi_114773144
SPOILER
pi_114773247
Welkom Limone, en veel succes! :) Ben je een kloon trouwens? :P

Roomsnoes, 7dpo is nog wel heel erg vroeg ja. Sowieso te vroeg om te testen. Bij een evt. bevruchting zou de innesteling nu pas ongv. plaats kunnen vinden en dan is er nog geen hcg te bekennen ;) Stom hè, al die signalen van je lijf..

Ik zit op 8dpo nu en voel eigenlijk niks behalve wat steekjes laag in m'n buik maar dat heb ik eigenlijk altijd de periode tussen ovulatie en menstruatie. Mijn lf is 10 dagen dus ik kan al snel duidelijkheid hebben. Als het gaat zoals vorige cyclus daalt m'n temperatuur maandag. Al had ik gisteren wel ineens een behoorlijke dip in m'n temp en vandaag een enorme stijging. Ik probeer er maar niks achter te zoeken :X
  zaterdag 28 juli 2012 @ 19:45:19 #99
378192 -mandy-
I am who I am
pi_114774944
Ik had ook behoorlijk wat signalen in de goede richting na mijn ovulatie, tot melkverlies aan mijn tepels, maar heb toch ook een negatieve test achter de rug.
Mijn periode is al 3 dagen te laat, dus ik heb het idee dat mijn lichaam vreemde signalen aan het verzenden is.
Mijn leven begon voor de 2de keer toen ik Djeez ontmoette en werd compleet op 26 april 2013 met de geboorte van onze zoon.
pi_114775173
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2012 19:45 schreef -mandy- het volgende:
Ik had ook behoorlijk wat signalen in de goede richting na mijn ovulatie, tot melkverlies aan mijn tepels, maar heb toch ook een negatieve test achter de rug.
Mijn periode is al 3 dagen te laat, dus ik heb het idee dat mijn lichaam vreemde signalen aan het verzenden is.
Wanneer heb je die test gedaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')