SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef Lijnloos het volgende:
Nope... heb helaas al wat meer ervaring met wachten... daarom ben ik het nu ook zo zat.*Zet glas roosvicee neer*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"komt wel goed schatje"
en juist hier zijn er idd genoeg posters die het WEL snappen![]()
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Iets met bang voor een ne + bijhorende teleurstelling... I know: me = watje.quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:08 schreef RockabeIIa het volgende:
Test dan gewoon lekker. Nee heb je, ja kun je krijgen
quote:Op donderdag 26 juli 2012 16:05 schreef Lijnloos het volgende:
Nope... heb helaas al wat meer ervaring met wachten... daarom ben ik het nu ook zo zat.Geeft niks, je hebt ook gelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar zijn we, zoals al eerder gezegd, ons ook van bewust. Echt teveel stellen in onze omgeving die moeite hebben gehad met kinderen krijgen of zelfs geen kinderen kunnen krijgen.
Maar een gevoel wat je hebt is soms lastig uit te schakelen!
En ben wel wat gewend, dus floep het er lekker uit zou ik zeggen, als dat oplucht voor je.
Dit.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:59 schreef Suikertante het volgende:
Lijnloos, stom. Ik vind dat ze er nu wel eens mogen komen voor jou, volgens mij vinden we dat allemaal!
Yep, heel stomquote:Op vrijdag 27 juli 2012 10:51 schreef bellelena het volgende:
L0t: Las nog even terug en wat stom dat je weer bruinverlies hebt....![]()
Klopt, maar het duurt me nu wel een beetje te lang. Heb het sinds ik met de pil gestopt ben vrijwel elke dag gehad, met een paar keer een onderbreking van een paar dagen, en nu was het net 1,5 week weg en is het weer terug. Het wordt een beetje vervelend zo en ik wil weten waar het vandaan komt. En ik wil er vanaf als dat kan natuurlijk, voel me er nogal vies bij.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 20:46 schreef RockabeIIa het volgende:
Balen lijnloos...
Andere nick heb je nodig!!
L0t: bruinverlies kan van alles betekenen toch?
Wat lief dat je naar me vraagt!quote:Op vrijdag 27 juli 2012 19:16 schreef L0t.. het volgende:
Poppejans hoe is het bij jou, ben je inmiddels al een keer ongesteld geworden?
Pfff dat schiet ook allemaal niet op dusquote:Op zaterdag 28 juli 2012 08:55 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Wat lief dat je naar me vraagt!
Ik ben midden vorige maand ineens erg ongesteld geworden, ik helemaal blij natuurlijk! Maar deze maand gewoon weer helemaal niks (ook niet zwanger), zou dag 34 zijn nu.
Ook op ovulatietesten gebeurd niks (ja wel eens streepjes maar niet duidelijk positief), ik hoop heel hard dat alsnog door vorige maand het nu allemaal op gang is gebracht en dat mn lichaam het vanzelf weer gaat doen, maar ik wacht al behoorlijk lang op een eisprong die ik dus volgens mij gewoon al maandenlang niet heb. Ben wel door aan het testen met ovulatietesten (hoop natuurlijk dat ik wel wat kan ontdekken)
Na mijn vakantie volgende maand stap ik naar de huisarts voor een doorverwijzing naar de gyn, ik hoop dat ik dan gauw geholpen kan worden aan een redelijk normale cyclus en evt hormonen oid wat nodig is om vruchtbaar te zijn.
Bij jou ook al zo'n raar verhaal! Ben benieuwd wat dat bruinverlies kan betekenen. Fijn dat je al redelijk snel bij de gyn een afspraak hebt staan.
En verder voor iedereen dikke succeswensen! Ik kruip weer in de leesstand
Irritant is dat he!quote:Op zaterdag 28 juli 2012 11:10 schreef bellelena het volgende:
Hier nu 9 dpo. Doe mijn best om zo min mogelijk te hypochonderenIk voel wel dingen, maar dat is vast omdat ik er op let enzo, ik probeer zo rustig mogelijk af te wachten...
+1quote:Op donderdag 26 juli 2012 19:45 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik kom hier ook eens zachtjes binnensluipen. Begin mei is de nuvaring de deur uit gegaan, met het idee 'we zien wel de komende tijd. We gaan op de klok seksen, maar wie weet wat er van komt'. Nou ja, zo makkelijk was dat niet, ik had al gauw een app geinstalleerd waar je fijn van alles bij kon houden![]()
We waren 'intimate' op mijn ovulatiedag (volgens dat appje dan, want heb geen idee van mijn cylcus nog). En nu dus eens kijken of ik ongesteld wordt over een week. Stom gedoe, dat wachten.
En echt he, dit is mijn eerste wachttijd en vind het nu al irritant. Daarom dikke, dikke respect voor de dames die al lang bezig zijn!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wanneer heb je die test gedaan?quote:Op zaterdag 28 juli 2012 19:45 schreef -mandy- het volgende:
Ik had ook behoorlijk wat signalen in de goede richting na mijn ovulatie, tot melkverlies aan mijn tepels, maar heb toch ook een negatieve test achter de rug.
Mijn periode is al 3 dagen te laat, dus ik heb het idee dat mijn lichaam vreemde signalen aan het verzenden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |