quote:Op maandag 30 juli 2012 11:50 schreef bellelena het volgende:
omg *shake shake*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
omg *shake shake*En nu moet ik huilenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaaf
![]()
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
16 augustus. Dan mag ik meteen beginnen. En is afwachten hoelang het duurt voor er echt iets gebeurt.quote:Op maandag 30 juli 2012 13:51 schreef bellelena het volgende:
Dankjewel Tally en AEn huilen heb ik ook al 3 keer gedaan
We moeten wel samen hoor Tally, je afspraak is al bijna toch? Duurt het dan lang nog daarna voordat er echt iets gaat gebeuren?
Ik heb net trouwens 3 doosjes KV testen gehaald![]()
Als je er genoeg hebt, dan zou ik er straks nog eentje doen. Maar het klinkt wel goed hoor! Ik heb zelf ook wel eens ochtendurine gebruikt, maar ik vond het niet per se opmerkelijk donkerder toen, dus dikke kans dat er gewoon een ovulatie aan zit te komenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 06:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Gelukkig maar Bellelena!zwangere!
Ik heb een vraag over ovulatietesten. Ze zeggen dat je hem nooit met ochtendurine moet doen maar mijn zojuist gedane test is vele malen donker, ik twijfel zelfs over positief, dan de testen die ik eergisteren en gisterenavond deed. Daar verscheen bijna geen tweede streepje op. Wat moet ik daar nu van denken? Later vandaag nog eens testen?
Ik gebruik die van babyboomshop, en bijv Sensitest die zijn ook goedkoper en je kunt online combi pakketten kopen met zowel ovulatie- als zwangerschaps dipsticks grootverpakkingenquote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:30 schreef Limone het volgende:
Wat voor ovulatietesten gebruiken jullie? Ik heb nu die van de etos, maar is er ook een goedkoper alternatief dat net zo goed werkt?
Ik gebruik ze nu van Zwangerenkids maar heb ze eerder ook van Sensitest gehad. Ik vind ze allemaal prima werken, merk eigenlijk geen verschil.quote:Op dinsdag 31 juli 2012 08:30 schreef Limone het volgende:
Wat voor ovulatietesten gebruiken jullie? Ik heb nu die van de etos, maar is er ook een goedkoper alternatief dat net zo goed werkt?
Even binnensluipt: het kan zijn dat je eisprong maar heel kort is.. Dan test je nu positief en aan de eind van de avond is je piek weg.. Vanmiddag nog ff testen. Ik kreeg de tip om op een vasttijdstip te testen, ik deed het s'morgens om 6u en s'avonds om 17u tot dat ik echt wist waar mijn piek was en dan stopte ik..quote:Op dinsdag 31 juli 2012 06:24 schreef .Sparkling. het volgende:
Gelukkig maar Bellelena!zwangere!
Ik heb een vraag over ovulatietesten. Ze zeggen dat je hem nooit met ochtendurine moet doen maar mijn zojuist gedane test is vele malen donker, ik twijfel zelfs over positief, dan de testen die ik eergisteren en gisterenavond deed. Daar verscheen bijna geen tweede streepje op. Wat moet ik daar nu van denken? Later vandaag nog eens testen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog een heel licht streepje maar ik zit natuurlijk nog maar op 11dpo..
Sparkling, ik denk dat 'ie wel echt positief is dan hoor, het maakt op zich niet zoveel uit of je nou ochtendurine hebt gebruikt. Als je geen eisprong krijgt wordt 'ie ook 's ochtends niet donker dus ik zou zeggen: aan de klus!![]()
Ik heb vanmorgen voor de zekerheid nog een zwangerschapstest gedaan met ochtendurine, maar hij bleef wit, dus ik doe helaas niet mee deze ronde! Nog geen bloed, maar die moed is ver te zoekenquote:
omg *shake shake*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
En Lot ook natuurlijk!
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Dankjewelquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:30 schreef Chanty het volgende:
Ja ik zie m!Gefeliciteerd lot
![]()
Nu weten we dat je dus ook met bruinverlies zwanger kunt raken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:49 schreef bellelena het volgende:
Kon het toch niet laten om even een foto te nemen, die van vandaag:Ohh, die is superduidelijk hoor belle! MooiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, die kruidvattesten zijn lekker duidelijk! Die van Sensitest was gisteren ook veel lichter nog hierquote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:53 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ohh, die is superduidelijk hoor belle! Mooi
quote:Op dinsdag 31 juli 2012 09:49 schreef bellelena het volgende:
Kon het toch niet laten om even een foto te nemen, die van vandaag:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
ik las iets andersquote:Op woensdag 1 augustus 2012 15:18 schreef Chanty het volgende:
Wat een gedoe Kekaa. Ik vond het die week dat ik drie keer naar het zkh moest ook een heel gedoe. Beetje vaag doen op mijn werk tegen mijn projectleider, ik hou daar niet zo van. Bij mij wilden ze een keer de afspraak op 12.10 uur zetten, dan heeft t dus echt geen zin om naar t werk te gaan. Hopelijk hoor je snel iets van je leidinggevende.
Ik ga binnenkort ook maar het zkh bellen voor een afspraak. Ben nu weer drie dagen aan de primolut dus moet 8 of 9 augustus een echo als het goed is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |