Ik hoop het ook! Met z'n allen naar Z&Gquote:Op maandag 30 juli 2012 07:10 schreef _wolk82_ het volgende:
Jaaaa Lot, en volgens mij is bij de kv testen een streep echt een streep hoor.
Over een paar dagen nog een testje dien, ik ga heel hard duimen voor een donkerder streepje.
Ik hoop dat jij de aanzet bent tot een streepjes regen
quote:Op maandag 30 juli 2012 07:24 schreef Kyara het volgende:
Ooooh Lot, wat goed! Een streep is een streep hoor, zeker zo vroeg
Over een paar dagen is ie vast veel donkerder *0*
Nee ik durf niet, bang dat er dan ineens niets verschijntquote:Op maandag 30 juli 2012 10:39 schreef Suikertante het volgende:
Heb je niet de neiging om meteen nog een test te doen? Of ben je al uren je plas op aan 't houden om het nog eens te doen?
Ja, ik wil samen zwangeren!quote:Op maandag 30 juli 2012 10:47 schreef bellelena het volgende:
Ohh, nu wil ik ook! Maar mijn ochtendplas is natuurlijk al lang en breed in het toilet verdwenenKijken hoelang ik het vol ga houden om niet ook te testen. 11 DPO hier vandaag.
Dat klinkt goed L0t! En samen zwangeren jaaaquote:Op maandag 30 juli 2012 10:52 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ja, ik wil samen zwangeren!
Ik voel de hele tijd kleine steekjes onder in mn buik, uitstralend naar mn rug en billen. En daarstraks ineens een megasteek in mn borsten, heel raarEn ik ben misselijk maar dat is van de spanning
Hahahquote:Op maandag 30 juli 2012 10:55 schreef bellelena het volgende:
[..]
Dat klinkt goed L0t! En samen zwangeren jaaaIk zit hier de hele dag in mijn borsten te knijpen geloof ik, onderhand doen ze meer pijn daarvan, dan van andere dingen
![]()
En je vriend? Weet ie het al? Wat vindt ie ervan? Hebben jullie samen getest?
Ik hyper met je mee zoals je ziet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 juli 2012 11:50 schreef bellelena het volgende:
omg *shake shake*JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
oké hier gaan de sluizen open nu hoor
![]()
Waauuwww wat bijzonder, testen we gewoon op dezelfde dag positiefquote:
Is het ook, maar ja, kan der niks aan veranderen en jullie gun ik het net zo goed...quote:Op maandag 30 juli 2012 12:00 schreef L0t.. het volgende:
[..]
Ai lijnloos, dit moet heel zuur zijn... Dikke knuffel voor jou, jouw tijd komt ook![]()
quote:Op maandag 30 juli 2012 12:35 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Is het ook, maar ja, kan der niks aan veranderen en jullie gun ik het net zo goed...
Huppelend, dat dan welquote:Op maandag 30 juli 2012 12:53 schreef Frummeltje86 het volgende:
Bellelena jij ook streepjes, joepiee!! Het is jullie gegund, allebei!!
Lief Lijnloosje, onze tijd komt nog. Over een tijdje gaan wij hand in hand naar Z&G!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |